AnaM

utorak, 12.03.2019.

Ljubav ili sex...

Ljubav ili sex, pitanje je sad.
Jučer naveče u neko nedoba, što će reći kasno, cvrči mobitel
-Meco, otvori vrata samo nešto da ti dam.
Otvorim vrata, kad sused sa osmehom od uha do uha, pruža bocu, domaćeg prošeka i čokoladu sa marcipanom. Ne znam čemu sam se više obradovala, ali…
-Nije mi rodjendan, zašto sve ovo??
-To je za ono što si rekla mojoj ženi.
-Ne razumem??
-Ono o ljubavi…
Mislim se mislim. Znam da nas je uhvatilo sentiš raspoloženje, pa smo pričale onako ženski. Ona se žalila kako je muž ne razume, ja na svoje probleme, i dodjosmo, ko o čemu, žene o ljubavi.
-Moraš voleti, ljubav je najvažnija na svetu.
-Znam, ali sva ta romantika, zalasci sunca, cvrkutanje, darovi, cveće, u braku polako nestaju.
Ja kao mazga, ljubav je važna, evo i moji blogeri kažu da je to najvažnije na svetu.
-Moraš voleti, makar psa, mačku, cvet, čovek je stvoren da voli.
-Volim, nije da ne volim, ali moram da peglam, kuham, radim… ustrajno gundja ona.
-Da da,- a onda značajno je pogledam i izvalim
-Znaš li ti da žene bez sexa brže stare??
-A, misliš?
-100% sam sigurna.
Jutros evo opet mobilnog, cvrkuće suseda
-Evo me na kavici, donosim ti čokoladu.
Šta im bi?? Da li je to zbog romantike ili zbog sexa, ili možda gemišt??


- 08:34 - Komentari (34) - Isprintaj - #