AnaM

ponedjeljak, 11.03.2019.

Sreća…

Sreća…
Optimista kaže da je sreća imati sve što poželiš.
Pesimista misli da je sreća odsustvo nesreće.
Ko je u pravu??
Sreća je velika kaćiperka, dodje kad hoće, ode kad se najmanje nadaš.
Varira od slučaja do slučaja.
Setim se, On ide sa jedne strane ulice, ja sa druge. Ugledam ga, srce se popne u grlo, da me uguši (kakva divna aritmija). On se nasmeši krajičkom usana, a meni se noge skrate, krila rašire, da poletim. Zadnji put sam imala takav osećaj jučer kad sam jučer došla iz grada i skinula cipele koje su me žuljale.
Sreća je izlazak sunca ili trenutak kad ono upadne u more, one rumeno crvene boje (rosso del sera bel tempo si spera)
Koja romantika
Nije to zbog sunca nego jer si na godišnjem, biće kupanja i londranja obalom.
Dobitak na lotu je velika sreća?? Hm… pojma nemam, nikako da tu sreću osetim, ali jučer sam našla staru kovanicu i obradovala se kao da sam našla dukat.
Možda je sreća u malim stvarima… a možda ipak u velikim??
Bilo kako bilo sreća je sreća ne može se opisati, samo osetiti…
Albi, idemo popiti kavicu. Pazi da sve ne srušiš, zanosno miriše …



Da li je ova šalica dovoljno velika??sretan

- 09:29 - Komentari (32) - Isprintaj - #