AnaM

srijeda, 13.02.2019.

Pa... pa...pa...

Radno mesto za žene ili posao u kući
Trač partija…
Sastala se prijateljice na kavici. Prvo pola sata se dogovaraju ko će kakvu kavu naručiti, sa mlekom bez mleka sa šećerom bez šećera, sa kavom bez kave ili već što god. Kad su rešile to važno pitanje prešle su na durgu tačku.
Ogovaranje.
Svaka je ogovarala šta ima, jedna muža, druga decu, treća kućnu pomoćnicu. Koja nema ništa od toga i nije za kavicu. Naravno ostale su se smeškale i pričale tvoj muž, deca, kućna, ili već nešto, su divni, a ogovaruša je zadovoljno blistala.


Na kraju iskrsnu tema, šta je teže, biti zaposlen ili ostati kod kuće.
Htela ili ne slušam njihove razgovore, jer se deru u sav glas, svaka zastupajući svoje argumente.
Zamislih se. Probala sam obe varijante.
Imala sam dosta težak posao, na nogama celi dan, jurnjava i uvek nasmijano lice, jer su ljudi dolazili po pomoć kod mene i nije ih briga za moje lične probleme, dovoljno imaju svojih.
Dodjem kući, pa juriš pešadija, idem i samo palim sve moguće mašine i pomagala. U kupatilu bacam garderobu, tuš, pa nazad kroz kuću. Sve sam užas do užasa, posebno ona pegletina koja bi da je stalno držim u ruci, pa onaj usisivač koji je uobrazio da je glavni za higijenu, pa onaj šporetina na kome večito nešto zagoreva, pa... ma ima tih pa-ova koliko voliš...
Ljubim ti moje radno mesto.
Biti samo domaćica je tek užas nad užasima. Poslovi se volšebno nagomilavaju. Vidi se samo ono što nisi uradio. Onaj šporet ima posebno pik na mene. Lepo stavim krompir da se kuha. Ne, gospodin ga dok ja malo popipkam po blogu, pretvori u ugalj.

Ona prašina se zavuče gde se najmanje nadaš, i kad sunce grane vidiš da se nakupilo krompir da posadiš.
Sve u svemu, glasam za varijantu posao van kuće, a kad dodješ kući, naručiš hranu iz restorana, kućna ti je pomoćnica sve sredila i otišla i sad čekaš samo nekog masera da ti umorno telo dovede u top formu. Navečer obožavaoci sa ili bez serenade…
Divno zvuči.
Interesantno, nikako da nadjem nekoga ko bi to sve i omogućio mi. Hm… nešto škripi u mojem maštanju…
Nije mi jasno da li treba biti zaposlena ili domaćica??

- 20:22 - Komentari (34) - Isprintaj - #