AnaM

petak, 01.02.2019.

Pedometar...


Pedometar ili brojač koraka.
Želim ga godinama, ali uvek je nešto drugo važnije i aktuelnije.
Inače spadam u osobe koje su zbog bolje kondicije nabavile sobni bicikl, pa traku za trčanje, da ne govorim o vreći za boks ( na selu) i tegovima dve, tri vrste. Naravno, uz sve ide i odgovarajući dres.
Izgleda da nije dovoljno samo kupiti i zakrčiti stambeni prostor, mora se i mlatarati po tim spravama.
Na onom vražjem netu nadjem taj pedometar i naručim.
Došao u rekordnom roku.
Ko li izmisli to digitalno rukovanje spravama??
Nameštala sam ga dva sata i onda predala u ruke Glavnokomandujućem koji je počeo podešavati aparat. Odmah ga je prozvao pedonja i počeo grditi i digitale, i mali šrafciger koji je nestao i mode, save, ctrl i neka druga imena. Mora da je to žestoka psovka, jer je sve proradilo.


Sad kad krenem negde nosim i tog pedonju.
Treba se napraviti 11000 koraka dnevno za održavanje kondicije.
Ko hoće oslabiti mora još nešto nameštati i brzim korakom ići 20 000. Može i više.
Lako ću to, mislim se ja.
Ubih se hodajući, kod kuće pokazuje 2620 koraka. Nisam ja kriva, nego namešteno za korake od 80cm. To mu više dodje kao troskok nego hodanje. Drugi dan, opet ja hodam, kad 50 000 koraka, istopih se načisto.
Opet novo podešavanje.
Momentalno pedonja i ja skakućemo po kući, da vidim koliko se tu predje.
Da ne zaboravim, pedonja neće u lift i ne broji stepenice, nego možeš se popeti i na Trsat, on označi stotinjak koraka.
Pametni telefoni imaju taj pedonjski tandrmoljak, ali ja sam od nas dva, telefon i meca, momentalno pametnija, pa ga nosim na hlačama, a ne u mobitelu. Piše u uputstvu staviti ga na bug pantalona. Još nisam pronašla taj bug, pa sam zakačila na pojas.
Ljubim ti proleće, vrt rascvetano drveće i mlataranje u prirodi…
Ako Googo vidi post poslaće me odmah na Učku.

- 16:39 - Komentari (46) - Isprintaj - #