AnaM

nedjelja, 26.08.2018.

Romantika…


Kad te neko voli, od ljubavi ne možeš pobeći.
Noć.
Mesec… zvezde…serenada…
Mesec je negde otišao, zvezde se ne vide od neromantične sumaglice, ali noć je tu. Nedostaje samo „serenador“ Aha, evo ga stiže. Nema gitaru, ali zato pevuši zzzzzzzzzz i to na samo uvce. Ne pita koja je moja pesma. E, nećeš, dreknuh i tableta u aparat, neka vodica u drugi i klima na duvanje. Kožu ću sačuvati, a prehlada može doći samo kao kolateralna šteta.
Preživeh noć.
Jutro
Senka smokve,ljuljaška, cvrkut ptice, zelena travica, doručak, pa kavica.
Smokva je tu, i ljuljaška, doduše sa nekim tragovima noćnih posetilaca koje treba oprati. Cvrkut ptice je borbeni poklič goluba i vrabaca u borbi za opstanak i otimanje hrane kokama. Za sada su uspešnije leteće vrste. Za doručak nema svežih jaja, koke štrajkuju zbog vrućine, a i ako snesu jaje uklopile su se u sadašnjost pa je to oko 15 sati kad svojom drekom izveštavaju uspeh kao da su dobile Nobelovu nagradu, a ne radile svoj posao.


Zelena travica je neka žućkasto smedja izraslina izmedju plemenite veštačke trave koja je poklekla pred domaćom prirodnom travom i korova koji ponosno se trudi da pokaže korisnost belog sleza, kamilice i nekog trnja. Čičak je bitku izgubio davno.
Ljuljuškam se pijuckam kavicu i romantično blenem u daljinu. Jutarnji trubaduri se javljaju. Moja politika ne diram te, ne diraj me, možda i prodje.
Aaaaaaaaaaaa, kavica se prosipa, skačem na noge lagane kao da sam na nekom atrletskom prvenstvu. Ništa od miroljubive politike. Osa je sa neukusne, bez šećera kave, gracilno skočila na mene, slatku, i zarila svoju žaoku…Stoji na nozi i bode li bode. Drečem kao da me kolju, mašem joj da ode. Ništa. Prekidam ubedjivanje i tresnem je svom snagom nekim štapom. Pogrešna taktika. Štap klepio mene, osa odletela veselo mašući krilima na smokvu. Da sam na moru sad bih skočila u vodu i sve bi prošlo, ovako oblozi hladni, kremice i patnja bar tri dana.
Šta da radim, slatka sam i bube me obožavaju.
Što bi rekli, ljubav je ljubav, daj što daš…

- 08:24 - Komentari (30) - Isprintaj - #