AnaM

nedjelja, 29.04.2018.

Zagonetka za nedelju...

Zagonetka
Dve smo, možete li pogoditi ko, šta, smo??

1. Na meni je jedna boja, uglavnom. Menja se mojim starenjem
Ne diraj me za svoje dobro
Ljudi me ne vole blizu sebe
Purica me svojom ogromnom ljubavi uništava
Mrštiš se kad me vidiš i sklanjaš svoju decu od mene
Možda zadam bol, ali mogu i zdravlje
Činim ti dobro, a ne voliš me, čak i uništavaš
Kao žena sam, iako obična mogu ti naneti bol
Pesnici me ne pominju

2. Na meni su sve najlepše boje, sem plave. Slikar bi rekao, varaš se, neko oko te vidi plavu.
Diraj me, ali na svoj rizik. Nismo sve iste
Većina ljudi, naročito žene, me obožavaju.
Purici sam interesantna samo dok sam jako, jako mlada.
Smešiš se kad me vidiš, ali svojoj deci me oprezno primičeš
Možda zadam bol, ali mogu i lepotu.
Činim ti dobro, neguješ me, čak i gajiš. Neki ljudi me jedu kao poslasticu
Kao žena sam, lepotica, mogu ti naneti bol
Pesnicima sam muza

Možete li pogoditi o kome, čemu se radi??


Skoro sigurno niste videli broj 1. danas, naročito ako ste ostali u većem gradu.
Skoro sigurno ste videli broj 2 danas, ili ćete videti ako umete da gledate.

Pomoć
Većina blogerki je broj 2.
Većina blogera bi da bude broj 1. ali su broj 2.
One kao broj 1. se više primete na blogu, ali ih ima manje…ma ne, nema ih uopšte...

- 06:54 - Komentari (60) - Isprintaj - #