AnaM

petak, 31.03.2017.

Kradja ...


Uvijek se rugam onima koji stavljaju šifru za neki sajt kao da im je šifra za trezor Londonske banke. Opominju me ti sajtovi, stavi velika, mala slova kombinaciju brojeva koja ništa tebi na znači sem da je što brže zaboraviti. Smijem se ja i mislim si svoje. Koga ja interesujem, a i šta bi od mene i saznao ?? Tajnu kako se pobunile buhe na Himelajima, ili Albi se zaljubio u susjedovu mačku, a ona nevaljalica ga maltretira ??
Odem ja kod doktora za neki recept. Poznata je moja ljubav prema bolestima, pregledima, doktorima i svim tim tandrmoljcima. Samo gledam kako ću uhvatiti kvaku s druge strane vrata i pobjeći. Priča doktorka meni da me nema, da vidim sa sestrom na šalteru, ali ja se ljubazno smješkam i bež ... bež ... Na kraju mi reče dovidjenja. Vrag je odnio mislim si ja, liječnici i majstori ne bi trebalo tako pozdravljati, kakvo crno do vidjenja.
Na šalteru sestra
-Nema vas.
-Kako nema, evo me.
-Nema vas u kompjuteru.
-Bila sam tu, gdje li sam otišla ??
-Ne znam, idite u socijalno, provjerite.



Okreni, obrni, opet šalter da ne gnjavim, tek ljubazan glasić iza nekog kompjutera proguguče mi.
-Vi ste već godinu dana u Pančevu, a to ne spada u Srbiju, nego u Vojvodinu.Odjavili su vas, i morate se negdje prijaviti.
-Može li Zanzibar ili Tanganjika ??
Bijesna kao puška, jer Pančevo sam vidjela samo u prolazu, a i to iz automobila bez zadržavanja, tjeram po gomilu papira, izmedju ostalog iz banke da imam neki prihod, stalni.
Onaj bankar neće da me pusti van, kredit, pa kredit, navalio da uzmem iz njegove banke. Čovječe, ne treba mi kredit, nego papir, ali ni on lako ne odustaje. Jedva pobjegoh.
Na kraju raspetlja se sve, i ispravih krivu Drinu.
Na snazi je zakon da u ljekarni može raditi samo netko s diplomom, ali ako imaš novaca možeš otvoriti tu trgovinu i dobro zaradjivati, jer narod sve bolesniji, a recepti sve nedostupniji. Netko, našao moje podatke, učinili mu se zgodni, prijavio me da radim u Pančevu. Rekoše mi da je to kradja indentiteta, i da ga tjeram. Kud da ga tjeram, mislim se ja, kad ne psujem??.
Eto, ne ukradoše me onako virtualno, niti za otkup neki kriminalci, kao u akcijskom filmu, nego onako ... Nisu dugo izdržali, vratili me ...

- 08:52 - Komentari (21) - Isprintaj - #