AnaM

petak, 30.12.2016.

2017...


Draga 2017, odmah da ti kažem, nemoj ni dolaziti ako misliš biti kao ova 2016. Gore u životu nisam imala, a da ih je bilo, bilo je. Sve što najviše ne volim, lupilo me po glavi. Jedva čekam da joj vidim ledja, a bome me je i zadnje dane dobro ugnjavila.
Znam, uvrijedila se sigurno što je nisam dočekala šampanjcem nego nekim glupim sokom. Ima da je šutnem i zaboravim kao da je nije bilo. Bezobraznica jedna. Vidjet ona svog Boška Boškovića, ispratiću je pjesmom koju ću osobno napisati i zapjevati. Gore kazne joj ne treba.


Ti 2017, ništa od tebe ne očekujem nego da budeš pristojna mlada dama i da se tako ponašaš.
U krevetu da mi dah uzimaš samo kad mi u njega dovedeš nekog posebnog (moj ukus znaš, vršnjake išššš ... samo mladje).
Papirologiju, domaću i stranu da mi središ, jer me tvoja prethodnica urnisala.
One tandrmoljke, ljubav,putovanja, blagostanje, put ka uspjehu i slične gluposti, zanemari, ne troši se na fraze. Donesi konkretne stvari koje mogu opipati.
Svu sreću ovog svijeta ipak ne želim ni sebi ni dragim osobama, jer se jedva nosimo i sa ovim što imamo. Moglo bi nam biti zlo dobiti ono na što nismo navikli već generacijama.
Čekat ću te sa šampanjcem, za svaki slučaj neću se nacvrckati pa ću vidjeti što dolazi, da nije neka karakondjula. Na trg, iako su obećali da će na svakom pjevati neki umirovljenik koji nije našao bolje mjesto za doček, ne izlazim. Svaka čast svakome, ali ne volim pucnjave ... mislim na petarde.
Ne znam zašto uvijek dolaziš kao ženskica ?? Obavezno si nasmijana plavuša, polugola, mašeš razdragano nekim štapićem iz koga frcaju zvjezdice. Ne misliš li da je to već malo dosadno ?? Možda hoćeš odmah reći da od tebe ne očekujemo previše jer si i ti, sirotica, golišava ??
Što misliš da ovaj put dodješ, ne kao princ, to je demode, ni kao neki pjevač, oni su se popeli svima na glavu, ima ih više nego pasa lutalica, dodji ti lijepo kao neki normalan čovjek, ozbiljan koji kad nešto obeća to i uradi, a ne kao neka praznoglava prethodnica gluposti i promašaja.
Svim blogerima želim puno postova, još više komentara, naklonost Onih gore (ne znam jesu li gore ili dolje,admini, ali da su moćni, moćni su) Tko želi one fraze novogodišnje mora ih sam napisati, ja moje potrošila za čestitavanje Božića.
Zdravi i veseli mi bili !!
Cvrc sneg, istrošio se za Božić…



PS. Čestitam dan ranije, tako i rodjendan slavim malo ranije, jer računam sutra u ovo vrijeme nikog neće biti na blogu, pa neću imati ni komentare.
Poljubac svim zgodnim šarmantnim blogerima, i veliki pozdrav blogerkama

- 09:39 - Komentari (16) - Isprintaj - #