AnaM

petak, 11.11.2016.

Zvrc...zvrc...

Zvrrrrrrrrrr ..
Zvrrrr ... zvrc ... trc tralalalala ...
Očito negdje zvoni.
Popela sam se na stolicu prababe koja glumi penjajući rekvizit, jer kako sam se strmeknula proljetos pazim duplo ... Čekam da prestane… neće…
Na vratima nije, nije ni interfon ... hladnjak zna se proderati kad mu je pretoplo, nije ni on ... Oni mališani što urlaju kao kokoši kad snesu jaja (mikrovalna) nisu uključeni u život. Ostali su samo gnjavatori ... telefoni, internet veza ... Kako ne idem s tim čudesima okačenim o vrat obilježena kao kriminalac nanogicom, trženje ...
Jurim na mobitel ... jedva ga pronadjoh ...
Ono se dere i dalje. Znači fiksni, na njega se javlja samo prijateljica koja nema mobitel (sretna žena) i ponuđivača. Biće ponuđivač vjetra i magle ...



Molim ??
-Biljana ovdje, ja ...
Prekidoh je: Biljana platno beljaše, na ohridski ... i tu podignem glas u neslućene visine. Proderem se žestoko. Samo da napomenem kad je Bog dijelio sluh, bila sam na drugom kraju. Dotična Biljana pokuša me zaustaviti, ali otslušala je do kraja, bar onoliko koliko sam znala stihova, ali za svaki slučaj pjevala sam dva tri puta.
-Ako odgovorite na pitanje koliko čovjek treba spavati dnevno, dobit ćete nagradu.
Korektno mi pomaže (ako sam medju onima glupavima) 6, 8, ili 10 sati??
To je lako, kažem ja, ali da vam objasnim. Tu ja razvijem svoju teoriju o spavanju, bebe, odraslog, rudara, dotakoh i političare, pa predjoh na kampanje i izbore ... Jedva me ona zaustavi.
-Dobili ste večeru, vikend na Kopaoniku i ...
-Aha, kažem sad ja njoj, vikend u jesen na planini ... Što si vi zamišljate, inzistiram da to bude za Božično- novogodišnje praznike i da bude tri dana.
Što se tiče večere, ja imam specijalni režim prehrane, navečer volim svježe pečenje, praseće, janjetina ne dolazi u obzir, jedino ako je planinska ili s otoka ... Za predjelo vidi na blog .hr kod Dražena, a za kolače kod Gurmanke ... Može i malo ribe, ali svježe i na gradele, one iz pećnice, ne dolaze u obzir ... Salate ...
I tu ona prekide vezu.
Ne znam što joj bi, a baš sam htjela da joj objasnim da neću krastavčiće, nego ajvar, ali samo od paprike ... i ...
Zovu li vas?? Mene su izgleda stavili na crnu listu ...

- 10:58 - Komentari (19) - Isprintaj - #