AnaM

ponedjeljak, 12.09.2016.

Znatiželja...

Znatiželja je ubila mačku kažu ...
Umjesto da spremam zimnicu, brišem prašinu, peglam (brrr ne volim peglu ni na slici) i radim druge zanimljive stvari po kući, ja skakućem po fejsbuku i kradem sate života. Što ćeš, ima nas svakakvih ...
Jutros vidim moja sličica, netko mi stavio na zid. Obradovala sam se. Neki krasan čovjek, pomislih, simpatična sam mu. Potrudio se da napravi klip. Da mi je bar poslao klip kukuruza, ili neki drugi klip, ali ...
Daru se u zube ne gleda, ali, žensko sam, kako da ne otvorim. Onako, samo malo ... E, to samo malo, navalilo na mene, pobrisalo sve i svašta, nacrtalo se na zid svih koji imaju nesreću da su mi prijatelji na fejsu. Neki pametni su se na vrijeme izbrisali ...


Patim ja kao patika (ne mogu reći kao tenisica jer se nezgodno rimuje). Žalim se fejsu, nekom adminu, ili već nekome tko tamo čuči. Upućuje on mene što da radim, ali ne možeš ti neznalicu u panici naučiti. Pljusku ipak nisam dobila od kompića što ga davim. Energično je protiv zlostavljanja, ali sam mislila da će i on otkazati koliko sam kukala ...Rekao bi čovjek čeka me na fejsu rešenje za svetski mir, ili bar za moje probleme.
Popijem kaficu, prošetam jedan krug, potrošim pare predvidjene za ono nikad se ne zna, i vratim se svome grijehu, fejsić. On kaže, čeeeekaaaaj, treba da se nešto prvo učantra, pa onda da se opet nešto uradi, pa to nešto da se ukuca negdje. Zabole me glava. Odoh pod tuš, sve nadajući se da će to skočiti gdje treba, ili da zovem neku žrtvu upomoć.
Tako mi se prije neki dan pokvario i mobitel. U servisu rekli da ga bacim i kupim neki pametni. Što će meni pametni mobitel, ja sam pametna za oboje. Kad se pola društva naljutilo na mene što ne odgovaram i kad sam zaprijetila mobilnom da će ići u kutiju za bacanje, on se uplašio i radi kao novi. Možda tako i fejs ...
Turim aparatić za expreso još jedan, i ekspres onako sva mokra na fejs ... Dobro te nemam kameru.šokirao bi se onaj virus da me je video onako golišavu mokre kose, kako piljim u ekran...
On proradio, i kaže, navali sad ...
Eto ti ga sad ... a ja planirala skitam ...

- 14:33 - Komentari (21) - Isprintaj - #