AnaM

ponedjeljak, 04.01.2016.

Sreća...


Postoje li potpuno sretni ljudi?
Ako postoje nesretni, onda moraju postojati i sretni. Kod mene je to nekako izmiješano. Ne mogu reći da sam nesretna, ali nije baš ni da me neka sreća poliva ...
Imam dojam da sam mnogo, mnogo sretna, preliva se, ispunjava me, mislim da ne mogu izdržati toliku ljepotu. Onda, iz čista mira, sve nestane. Nestane kao da nikad nije ni postojalo.
To mu dodje kao nabaviš rumenog odojka i sretan si, a onda on zagori u pećnici, a unutra ostane krvav.Ili napišeš post sam se sebi diviš kako si pametan, a ono nitko i ne primijeti tu čačkariju.
Sad suprotni primjer je malo teže naći, kao patiš, jecaš, oblaci ti zaklonili sunce, mjesec i sve ono što treba da visi na nebu, srce ti krvari i pati. To za srce nije mi baš jasno, zašto piše pjesmu, a ne zove hitnu pomoć, ali kad krvari, obično je kasno i za svećenika, a pjesme su totalno nepotrebne. Idi begaj, infarkt, a on sjeo i kuca pjesmu, ne vjerujem pa to ti je.Znači totalna šteta, što bi rekli u nekom neplaniranom susretu dva auta. Jedino da predje u sreću je dobitak na lotu. U Zagrebu sam jednom dobila 2kune, nije baš neka sreća, a u Beogradu mi ukrali listić kad sam htjela podići otprilike pola kune, ubilo se od sreće, posvadjala sam kao da sam dobila premiju. Ona će meni ukrasti sreću, bezobraznica, okupio se narod. Čudo.
I tako razmišljajući o toj prirodno neprirodnoj pojavi došla sam do zaključka (ovo kao da sam neki znanstvenik) da ta sreća nije ista za sve, i ona se podijelila u neke klase. Nekom je sreća komad kruha, a nekom vikendica majušna na planini i moru, kuća, ali premala, cirka dvjesto kvadratića. Naravno da je nesretan, tko će to prati i čistiti.
Neki put ta sreća dolazi cvrc, prc, a neki put grune, kao ovaj snijeg sad nenormalno, pa to ti je.
Srećo, nije to lijepo od tebe. Moraš se trošiš po malo, onako na žličicu, a ne sve odjednom kao kuhačom da grabim.
Kad bolje razmislim, sigurno je tu sreću neko zakovao lancima, strpao je u neki dvorac na tavan, i ona samo pomalo poleti kad taj netko zaspi.ne valja, ispade da je sreća Drakula, a možda i jeste…
Da mora da je tako, jer ako nije, gdje sreća stanuje ???

Nema slika, ne znam kako je slikati, što će reći amater sam, to mogu samo ovi stručnjaci za fotografiju…
Ja bih stavila neku blesavu nacerenu osobu, ili neku kako plače, pa neka bira što ko voli

- 14:34 - Komentari (14) - Isprintaj - #