AnaM

ponedjeljak, 12.10.2015.

Bećarac mece...

Meca nije stihoklepac,
pa pjesnici neka popiju žestinu, malo vode
i uzmu kocku šećera...

ma, drma mi se kabanica

Bećarac

Ajoj ljudi što se kod nas zbilo
pa blogeri počeli bećarit
Op šica šica drma mi se kabanica

Riba manula se hladne pive
gleda cure i noge im krive
op šica šica zaigrala mu ribica

Franjo mora da je tvrda srca
Vjerovatno ima meka osećanja
Op šica šica treba duža kabanica

Oj blogeru daj mi komentara
Makar ti ja svoje srce dala
Op šica šica dala dala al’ ne spava

Sjedokosi neku stalno budi
Kad se sretnu ima da zagudi
Op šica šica sijedi voli da izmori

Blogom leti neka ptica mala
Ne zna da l’ bi nekom srce dala
Op šica šica neka stidna devojčica

Slavoniju zabolila glava
Dalmatinac bećarac joj stvara
Op šica šica sve je to blogerica

Vragolani napisaše blog
Malo im je bilo mora svog
Op šica šica galeb gleda, galebica

Bećar nisam, al bećar ću biti
Misli bloger i sve samo kiti
op šica šica ja sam blogerica

Tresnuh rukom ja o blogo stol
Hoću biti i ja na toj listi cool
Op šica šica naivna sam blogerica

Naslovnicu možeš samo sniti
ili admina dobro ti napiti
op šica šica nalila se žestinica

jedan bloger dragi mi je gost
al on za me ima samo kost…
Op šica šica, muška to je nevoljica

Tvrđa kost, dragec, bio bi to red
I moje srce ne bi bilo led.
Op šica šica ja sam bijela, a ona mi cijela

I na kraju, ali ne manje važno
Od bloganja srce mi je vlažno
Op šica šica ništa bez bećarica

Knjigu piše, a tambura visi
Moja mala ni za blog ti nisi
Op šica šica, drma mi se kabanica

- 09:57 - Komentari (30) - Isprintaj - #