AnaM

nedjelja, 12.07.2015.

Kupaći, meca model...


Nudizam ili socijalizam, kapitalizam i ostali nizami. Okreni obrni ispade na isto.
Nemam ništa protiv golaća, iako mislim da svakih deset godina ipak krpica za kupanje mora biti 1ocm veća da žena izgleda pristojno.
Kad krenem iz civilizacije na selo nosim stvari kao da idem na put oko svijeta. Ovo blesavo vrijeme, moram sve imati, naravno, zadnji put sam ponijela pulover, debelu jaknu, najtoplije tenisice, zimske hlače.
Metereolozi su me prešli, umjesto 15 stupnjeva, udarilo ovih 30, 40, i bazen.
Lako za bazen, ali kako u njega? '
Moj vrt, mogu i gola. Nije baš tako. Na moru gdje one debele stranjkinjom oblače minijaturne kostime i još zavrću da ispadne salo, koje su mukom zubima stekle, i možeš. Ovo je naselje. Koliko god nitko ništa ne vidi, sve se zna i još malo više.
Gledam moje stvari koje su mi na raspolaganju.
U muškim gaćama se neću kupati, pa makar se skuhala.
Rublje??
To se samo prostače kupaju u njemu.
U turskim serijama se kupaju u nekim haljinama ...
Tužno gledam u garderobu. Ono nemam što obući, stiglo me. Prevrćem gomile pulovera, spavaćice, ne vrijedi ... Sa dna kufera gleda me pidžama koju nikad ne nosim, ali kupljena je za ne daj Bože ... Ljubičaste hlačice sa nekim glupim karnerićima, bluzica napravljena vjerovatno kao zavodnička, pa uska . Ma, baš me briga, tko gleda, neka gleda.
Hrabro uskačem u model meca Pižam ... Ma, baš me briga. Oblačim "kupaći", zabarikadiravam se ručnikom i ulijećem u bazen. Nitko me ne vidi.
Ugodna voda miluje krpice, treba joj pet minuta da dodje do kože. Uzdahnem i sjetim se doba kad su mi tri kupaća bila spakovana u kutiju od šibica.
Nije loše, rashlađuje, i onako se ne može plivati nešto više od dva tri zamaha, ali može vježbe.
Drugi dan po selu pričaju
-Vidi ti mece kako se čuva da ne izgori, mora da je veliki factor zračenja ...
Drugi tvrde da sam donela iz Pariza najnoviji model kupaćeg...
Slika je sa neta, ali kostim je isti kao moj…


/>

- 08:25 - Komentari (52) - Isprintaj - #