AnaM

srijeda, 06.02.2013.

Na jednom dežurstvu

Nedelja


Apoteka


Dežurstvo kao dežurstvo. Moraš se pored sveg posla javljati i na telefon i davati savete.

Zvrrrr....


-Molim? Ženski glas panično viče....
-Muž mi se dere.
-A zašto viče?
-Pa...on je ćelav, sedeo je u fotelji i ja sam mu prolila kavu na glavu.
Sad ja počnem ozbiljnija pitanja da postavljam, da li je tečnost došla do očiju, da li je iskočio plik, kolika je površina opekotine....
-E, nije se derao kad sam mu prosula kavu, nego posle.
-Kad posle?
-Pa, kad sam ga lečila.
-Kako?
-Sipala sam mu kuhinjsku so na rane.
-So, na rane?
-Jeste, čitala sam u narodnim pesmama da su Turci u rane stavljali so.
-Da ih muče, ne da ih leče, jeknuh sad ja, pokušavajući da objasnim.
-E, a, da li si ti baš sigurna u to?....

- 12:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #