Mačja Njuška

četvrtak, 10.06.2010.

Moj dom

Diže se Ježić , oči mu sjaje,
gostima čudnim odgovor daje:
- Ma kakav bio moj rodni prag,
on mi je ipak mio i drag.
Prost je i skroman, ali je moj,
tu sam slobodan i gazda svoj.


Moj brlog se prostire na četrdeset kvadrata šestog kata jedne povelike zgrade. Do prije tri (ili pet) godina imala sam pogled na Jarun i na hrpu malih obiteljskih kućica a sada gledam na par zgrada...i još uvijek vidim djelić Jaruna.
Blizina Jaruna mi je bila puno bitnija dok je anarhija bila jača od zakona pa se po istom moglo šetati sa psima. To je bilo davno, Jarun je preuzela horda naštiklanih i nalarfanih pičića i obrijanoglavih spodoba a ja sam se povukla. Mislim da nisam bila na Jarunu...dvije godine (?) ...minimum.
Kada smo se, prije trideset godina doselili u ovaj kvart (ali ne i u ovaj stan, prošli stan je bio veći, kao i broj stanara u njemu)...to je bilo nešto sasvim drugo. Sve je bilo puno livada. Bilo je tiho. Ugodno. Sada je moje naselje samo još jedan gradski kvart. Jebem ti tramvaj....bio nam je sasvim dobar i bus.
Ali, to je sve van stana...a ja ću sad malo o stanu.
Zidovi mog doma su boje bazena. Slučajno...nije trebala ispasti ta boja i prvih sam nekoliko dana imala osjećaj kao da ronim. Kasnije sam se navikla i sad mi je to skroz kul i ok. Trebala bi krečiti ponovo, da...ali ne znam kojom bojom da se ovaj put iznenadim. U stan svjetlost ulazi kroz jedna staklena vrata i tri velika prozora i stan bi bio, da se njega pita, sav osunčan i blistav od svjetlosti. No, ja sam gazda. Spuštam rolete. Mračnjak, šta ćeš...
Kupaona je prilično velika za tako mali stan a kuhinja je tunelasta. Dnevna je soba povezana sa djelom koji bi se trebao zvati blagavaona ali se u njemu ne blaguje pa ga neću nazvati nikako. Sa tog nazovi blagavaonskog dijela se izlazi na balkon koji nije moj nego mačji.
Moj stan nikad nije potpuno pospremljen, a čak i kad je, uvijek ima doza kaosa u njemu. Imam preko nekoliko stotina knjiga, nekoliko desetaka šalica (od kojih 28 visi na zidu), plišane magnete na frižideru i podsjetnik u obliku psa. U malenom se hodniku na zidu nalaze još maleniji stakleni okviri sa fotografijama, pravi mali uvid u moj život. Imam žuti tepih. Bolje bi bilo da ga nemam.
Sasvim sam sigurna da nitko ne bi za moj stan mogao reći da je uređen sa stilom (ma koliko loš ukus imao ..hehehe) ali isto tako mi se čini da ljudi vole dolaziti u njega. Lako se opuste i vrlo brzo se "udome" i sami idu do frižidera po sokić ili...sladoled.
A ja? Ja sam luda za mojom gajbicom. Znam, svi vole svoje domove, ali moj dom i ja...oh, mi smo pravi ljubavni par. Nedostaje mi kad nisam u njemu i nema toga što bi me na duže vrijeme odvuklo od njega. Veselim se povratku čak i kad odem do grada a i on me nekako sa zadovoljstvom primi natrag.
Baš ga volim....i baš sam si u njemu - nekako doma.

Za one koji žele znati više;
samo jedno mjesto na svijetu se zove dom

10.06.2010. u 10:03 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 07.06.2010.

Krajevi, rastanci i završeci

Nisam ništa posebno, i meni je teško kada dodje kraj nečega.
Evo baš sad, nakon 700 godina odlaganja završavam šestog Harry Pottera. Ne čitam više od tri poglavlja dnevno sedmi dio ću načeti tek na jesen. I ova moja ljubljena stolica sa koje tipkam...pitanje je dana kada će blago u gospodinu...
I Farma je pri kraju, ali to je dobro. Izuzetak i pravilo, da....
Onda je tu i smrt, kao najkonačniji konac krajeva.
I konačni rastanci, oni kada se u sebi duboko oprostiš od nekoga (ili nečega).
(ovdje dolazi dubok uzdah)
Gledam pozitivno, nema druge. Nema početka dok nešto ne završi.
Valjda će i druga net-stolica biti voljena kao ova stara. Valjda ću i na njoj prosjediti sate asocijalizirajući se. Valjda će biti jednako udobna, barem upola lijepa kao ova i valjda će moja guza jednom čeznuti i za njenim pridržavanjem.

Za one koji žele znati više:
na kraju krajeva

07.06.2010. u 18:04 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 02.06.2010.

Bahata sam si...

...danas jer je moj dan.
Iako pada kiša, drugi put u zadnjih 36 godina. Ali ova je godina sva (meteorološki) u kurcu pa joj nećemo zamjeriti današnju kišu. Bar ja neću. Slavonci možda budu, vjerojatno bi i ja bila na njihovom mjestu.
Možda, ipak stanujem na šestom katu.
Jebo to što mi ti ili vi ili oni žele za rođendan, ionako se to napiše ili kaže po difoltu, ali što si ja želim ove godine....
...želim si lijepo vrijeme od 20tog do 25tog ovog mjeseca.
...želim si da sve životinjice budu dobro, zdravo, veselo.
...želim da moj ljubavni život i dalje bude tako jebeno dobar da se ne začudim što postoje ljudi imaju potrebu to (srećom, neuspješno) razjebati.
...želim biti zdrava i da bez ikakvih problema i ove godine izbjegnem zubara.
...želim da svi do kojih mi je stalo budu zdravi i da ni oni ne moraju kod zubara.
...želim da cijeli svijet bude zdrav i da nikad nitko ne mora ići kod zubara a zubari neka postanu klaunovi.
...želim posao, zanimljiv i pristojno plaćen posao.
...želim naučiti talijanski.
(želim da mi Zera bar pet minuta ne donese lopticu dok ovo tipkam)
...želim da ponovo budu u prodaji ONE kokice sa sirom.
...želim imati muda za Mammuta.
...želim da susjedova krava živi dobro i dugo a sa susjedom kako bude.
...želim da Cura sa Psom posluje dugo i uspješno.
...želim da mi Ljubav bude sretna.
...želim da mi ne krepa kompjuter ni jednom bar do idućeg rođendana.
...želim da baterije punjene u punjaču duže ostanu pune kad ih staviš u fotić.
...želim da me iduće godine na rođendan ne probudi strina u sedam.
...želim pročitati bar 30 dobrih knjiga iduće godine i nijednu lošu.
...želim Balaševićev koncert i sebe na njemu. Koncertu.
...želim vidjeti Ona Trupla.
...želim ...
...
..
.
Svašta ja želim, da.
I sad pazi ovo, draga čitateljice, nakon svega ovoga ću napisati da je to samo mali uvid, jer, kao recimo Vlatka Pokos, ne želim pričati o osobnom životu, ne želim s time u javnost...

Za one koji (ipak) žele znati više;
hoćeš mi doći na rođendan?

02.06.2010. u 14:56 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (1)
Siječanj 2012 (2)
Studeni 2011 (4)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (9)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (5)
Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (4)
Ožujak 2011 (4)
Veljača 2011 (7)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (3)
Travanj 2010 (8)
Ožujak 2010 (7)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

1. mačja njuška daje ti hrabrost

2. mačja njuška daje ti snagu

3. mačja njuška daje ti moć

4. mačja njuška uzima ti hranu