Linkovi
Mail
luki69@net.hr

luki2.blog.hr

subota, 28.09.2024.

Peron 16

Današnjiĺ (sada vec jučerašnji) dan je baš bio dobar. Nekako radostan i veseo, iako je počeo jako rano.

Nakon obaveza, kasno popodne je bio savršeno. Pivnica "Medvedgrad" vec je počela sa jelima koji se tradicionalno jedu na Okroberfestu..izabrala sam kobasice u dijon senfu s komadicima prženog luka. Pio se Mali Medo (mali, točeni). I za kraj štrudla od jabuka s cimetom i pudingom od vanilije.

Dok sam se sjetila poslikati, sve je osim deserta bio konzumirano.:)))) No, štrudlu sam spasila.:))))

20240927-154303-2



A nakon fine hrane - treba otici na koncert. Peron 16 i Džejla Ramovic. Tko je Džejla Ramovic? Pobjednica Zvezda Granda, da neki koji ce se zgražavsti, oproste. Mentorica joj je bila Marija Šerifovic. Glasine kruže da su bile u vezi....Potpuno nebitno, jer mlada žena božanstveno pjeva. I zamislite - uz sve "grijehe", još je porijeklom iz Bosne i Hercegovine....


20240928-000711

20240928-000514-2

Ljub!

- 02:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.09.2024.

Ženska priča

Danas sam bila u "Saxu", Klubu hrvatskih glazbenika. Bilo je prekrasno. "Ženska priča", događanje koje vodi Marijana Perinic, slavi 12 godina postojanja. Tema: Novi počeci.
Gosti: Renata Končic Minea, Ivan Dečak ("Vatra"), Igor Mešin i Josipa Pavičic.
Novi počeci znaju biti čisti i lijepi, a ponekad i zastrašujuci. Sve zavisi kako se prema njima postavimo.
Govorilo se i o narcisima; vrlo zanimljivo opisani u Josipinoj knjizi. Razlikuje pozitivni i potreban nsrcizam, od onog opasnog, nepoželjnog....
Na kraju su se mogla postavljati pitanja.
Dobila sam i poklon vitamina - Salvus.

Treba istaknuti da sav prihod od prodaje ulaznica ide za Eutopa Donna, Hrvatski forum protiv raka dojke. Meni jako važno, s obzirom na mamu!

Evo fotkica:

20240925-202313

S lijeva na desno: Marijana Perinic, Renata Končic Minea, Ivan Dečak, Josipa Pavičic, Igor Mešin.


20240925-215735-2

Rođendanska torta....

I na kraju nagrada - Salvus:

20240926-003954

Ova velika bočica je puna vitamina za tijelo i poboljšava imunitet, uzima se jedna tableta dnevno. Druga, manja bočica je za poboljšanje i ljepotu kose i noktiju. Također se uzima jednom dnevno. Treca, najmanja kutija - za lijekove. U svaki odjeljak ide po jedan lijek.

Snaga je samo u nama. I još:

"Džaba vam novci moji sinovci, džaba vam bilo dobre volje.
I pogledi čvrsti, lepljivi prsti, ja ipak varam malo bolje.
E, pa da!"

Baš sam zadovoljna!

Ljubim!

- 00:21 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.09.2024.

Koncert za pse i njihove ljubimce

20240922-170510-2

Ribnjak - koncert za pse i njihove ljubimce ( ja bih ipak rekla za njihove ljudove:)))) Uživale obje!

20240922-170452-2

Jedan drugi pas joj je odvukao pažnju...

20240922-170516-2

Koncentracija na pozornicu....

Pa kaže:

»KONCERT ZA PSE I NJIHOVE LJUBIMCE
Tena Novak kvartet

nedjelja / 22.9. / 17:00 / Park Ribnjak

S obzirom da su naši psi ionako često gosti i sudionici naših proba, a pogotovo jer svi u kvartetu imamo barem jednog, a neki i više ljubimaca, dosjetili smo se kako bi bilo lijepo da i mi napravimo jedan otvoreni koncert za naše pse, a i sve ostale pse i njihove vlasnike, u predivnom parku Ribnjak. Tu će biti i gosti solisti, (psi koji vole pjevati). Od naših je tu i Gonzi, šnaucer druge violine, no iz publike će biti pozvani ostali pjevači psi solisti, koji će između ostalog pjevati u oformljenom psećem gala kvartetu. Sa nama na pozornici biti će i naši ljubimci Lina , Gonzi, Wendy i Fritz.
Ideja je da svatko iz kvarteta osmisli ideju za kompoziciju koju bi izveli, a koja bi bila posvećena njegovom psu bazirajući se na značajkama njegovog karaktera. Biti će to usmjereno-improvizirane skladbe.
Za naše ljubavi jer..
PAS JE MUZIČARU NAJVJERNIJI SLUŠATELJ!

Sviraju: Tena Novak Vincek i Lucija Stanojević na violinama
Nastasja Štefanić na violi
Neva Begović na violončelu
Tena Novak Centar mladih Ribnjak

Tako je i bilo! Nadam se da ce biti još više ovakvih događanja.

Ljubim!

- 23:40 - Komentari (12) - Isprintaj - #

1111 kažu brojke.....

Danas je moj 1111 post! Zanimljivo!:))))
Prekrasno proveden dan! Mia je imala svoj trening, a ja sam nastojala sve pohvatati što je trener pričao.....Sve izgleda previše jednostavno, a kad ono....:)))) Na kraju, kad ja to trebam izvesti s Mijom - ispadne da nije baš tako. Treba puno truda i poštivati pravila igre. Tada sve ide kao po špagici...No, do toga treba doci. Do te jednostavnosti dug je put....
Evo i fotografija:

20240921-101820-2



20240921-101802-2

Mia očito ne zna kome bi se priklonila:))))

20240921-101756-2

Ipak sam pobijedila:)))) (Bilo bi sramotno da nisam, dakle...).

20240921-133644-2

Poklon: nova vrsta hrane i sprej za njegu kože...
Nagrada za trud.

I na kraju poklon od mene:

20240921-133640-3

Nova ogrlica. Ljubičanstvena. I keksi, koje jako voli. Odmah se počela oblizivati...:))))

Sutra idemo na koncert na Ribnjak - koncert za pse i njihove vlasnike:)))....Dakle, to ni Goldie :((( nije imala....

Ljubim!

- 00:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 20.09.2024.

Vila lutaka

Večeras sam bila na predstavljanju nove knjige Snježane Banovic "Vila lutaka".
Najnoviji je to naslov Biblioteke Mansioni.
Uz autoricu, knjigu su predstavili intendantica HNK, dr. sc. Iva Hraste Sočo i teatrolog Hrvoje Ivankovic. Odlomke iz knjige čitao je glumac Mislav Čavajda.
Naslov "Vila lutaka" može imati dvostruko značenje. Znači, vila kao neko lijepo, nematerijalno bice, "lutke" su stvarne žene, koje su živjele na prijelazu 19. i 20. stoljeca, a koje su bile vezane za kazalište u Zagrebu toga vremena. Kazalište u Frankopanskoj (današnja "Gavella") bilo je zaduženo za vesele, vodviljske predstave nihe bilo Drame....:))))).
Vila kao mjesto zivljenja, bivanja - kao Ibsenova Kuca lutaka, npr.

20240920-190152-2



S lijeva na desno: Snježana Banovic, Iva Hraste Sočo i Hrvoje Ivankovic. Čita: Mislav Čavajda.

20240920-200710-2

20240921-000618-3

Šampanjac uvijek ide uz dobru knjigu ili predstavu.

A ovako je bilo u teatru ITD, prije nekoliko dana....

20240918-214528-3

Ljubim!

- 23:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Francamente, Komad malog i Međugorje

Tri teme, s obzirom da sam sinoc bila preumorna za pisanje - nadoknađujem danas.
Sinoc (srijeda, Teatar ITD, početak 20 sati) otišla sam, na preporuku Ivane Crnoje, gazdarice "Pobjede" iz Osijeka, pogledati jednu posebnu predstavu. "Francamente" . U ITD-u nisam bila baš davno, ali eto prigode....Prof. Senker sjedi do mene...Ma, vratilo me zaista u neka lijepa vremena...
Radi se o autorskom projektu Petre B. Blaškovic, koja je glumila na talijanskom i hrvatskom jeziku, a titlovi su išli usporedno. (Titlove sam prvi put vidjela u slovačkoj Operi, a nedugo zatim i u zagrebačkom HNK.)
Što kaže Petra?
"Neke su ideje u nas usađene davno, vjerojatno otkada ni sami nismo svjesni da su se dogodile i sazrijevaju dugo. Franca Rame i njezin suprug, nobelovac Dario Fo za mene su uvijek bili simbol slobode govora. U svojem angažiranom kazališnom djelovanju bili su hrabri...
Ovo je hommage Franci Rame, njenim kazališnim tekstovima., životu, djelu i aktivizmu. Ova dokumentarno biografska predstava (monodrama) sadrži onu žensku komponentu i tematiku vezanu uz položaj žene u društvu o kojem je Franca uvijek govorila , glumila, pisala."

Tema žene, silovanja, zlostavljanja žena, ali i o ženi - Medeji (posebno upečatljivo) - o tome progovara Rame. Potresno, iako su bila čitana samo neka razmišljanja i dijelovi čitanja iz predstava.....Duboko, teško - ali, vrijedilo je pogledati.

20240918-201101-2

Petra B. Blaškovic u ulozi France Rame

Žena, izazovi i problemi sa kojima se susrece....Razmišljam o mami. Borac moj najveci! Pa se sjetim Norike, kcerke Djeda br 2. , koja se - s istom dijagnozom kao moja mama danas, nije htjela boriti. Pustila je plin i zauvijek zaspala. Tko je pobjednik?!

Danas, večeras (četvrtak) - promocija knjige "Komad malog" Elize Clark. Nagrađeni prvijenac Elize Clark također progovara o sudbini žene, mlade žene - eksperimentiranju sa drogama, sexom i alkoholom.....Mlada junakinja se prema muškarcima ponaša onako, kako se obično muškarci ponašaju prema ženama....
"Urnebesno otrovno ...Ovaj ce vas roman natjerati na gromoglasan smijeh i na odvracanje pogleda od užasa." - The Guardian

Neka vrsta "Trainspottinga", sa ženskom glavnom junakinjom...


20240919-200902

S lijeva na desno: Mirta Jurilj, autorica Eliza Clark i moderatorica Patricija Horvat.

Zagrebačka promocija romana “Komad malog” Elize Clark održala se u klubu Backstage — Mala Opera (Dalmatinska 5). Osim autorice, u razgovoru su sudjelovali i prevoditeljica Mirta Jurilj, a razgovor je moderirala Patricija Horvat.

Tema broj tri: Međugorje. Danas je iz Vatikana odlučeno o Međugorju. Kažu: da, idite, molite se Gospi - ali vidilice ne priznaju.
I imaju pravo. Ako si vjernik, onda Međugorje ima drugačije značenje i dolaziš radi svoje vjere. Ne praviš od vjere turističko središte. Jer to onda nije to. Želiš novčani probitak, a svakako ne tražiš molitvu i mir. I tako - nije ni Vatikan tintu pio!!!! Točno ovakvu razumnu, normalnu odluku sam i očekivala.

Ljubim!


- 01:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.09.2024.

Disney i Mi Hrvati :)

U nedjeljno jutro sam bila u "Lisinskom".

DISNEYJEVA ČAROBNA FILMSKA GLAZBA
ZAGREBAČKA FILHARMONIJA

Nastupali su:
Alan Bjelinski, dirigent
Franka Batelic
Vanda Winter
Matija Cvek
Dražen Bratulic


Simfonijsko slavlje najpoznatijih animiranih klasika i nezaboravnih uspomena.

Omiljeni likovi i teme iz Disneyjevih animiranih filmova oživjeli su na pozornici Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog i na velikom platnu veličanstvenije nego ikad prije!

U izvedbi Zagrebačke filharmonije pod ravnanjem Alana Bjelinskog i solista Franke Batelić, Vande Winter, Matije Cveka i Dražena Bratulića, ovaj koncert vodi na let čarobnim tepihom kroz najupečatljivije pjesme, partiture i filmske trenutke The Walt Disney Company, uključujući Disneyjevu Malu sirenu, Pocahontas, Ljepoticu i zvijer, Knjigu o džungli, Snježno kraljevstvo, Aladdina, Encanto, Kralja lavova, kao i Moanu i posebnu uvertiru Disneyjevim klasicima.
Tek kada na jednom mjestu poslušaš i prisjetiš se prekrasnih crtica ( od Snjeguljice, pa moje omiljene Pepeljuge, Male morske sirene) shvatiš kakav je to bio svijet nezaboravnog i nasmijanog
Walta Disneya!
Oduševljena sam još i sada..

20240915-105835-2


20240915-112531-2

"Pepeljuga" se vidi na platnu...:)))) Moja...:))))

Ponedjeljak, tj. današnji dan: izložba Nika Titanika u galeriji "Filakovac" u Kulturnom centru Dubrava, pod nazivom "Mi, Hrvati".

Slatko sam se nasmijala kako su prikazani naši političari, ali i ostale pojave u društvu. Došli su i gospodin gradonačelnik i predsjednik na otvaranje izložbe.

(Gospodina gradonačelnika toliko davim s pasjim parkom u mome kvartu, da mi je danas sam ptišao i rekao: potpisao sam za pasji park.:)))) Jupiii! Izborila sam se!


20240916-191237-2


20240916-191412-2

I evo autora - Nika Titanika. Voditelj i predstavljač je uz mikrofon....Nik je u elegantnom odijelu.

I sada slijede karikature:

20240916-190118-2

20240916-190136-2

20240916-190145-2

20240916-190243-2

Ovu Minken bojnu imamo.i na blogu....:)))))) Ahahaaa....:))))) Ludilo!

Ljubim!

- 23:25 - Komentari (18) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.09.2024.

Metode upitnika i Movenpick hotel

Sinoc, petak, knjižnica i čiraonica "Bogdan Ogrizovic"....Promocija knjige "Metode upitnika", autorice Anite Kovačevic. Baš po svemu posebna promocija. Najprije, umjesto čitanja iz knjige - autorica je predložila jednu igru. Podijelila je dijelove jednog crteža, svakoj grupi u publici različito i izazvala nas da međusobno razgovaramo i zaključimo što bi to moglo biti na crtežu. I mi smo pričali, izmišljali što bi moglo biti....I Anita nas je sve saslušala (dugogodišnji rad s djecom jača strpljenje:))), i na kraju sve crteže povezala u jedan. Naravno, tek tada smo shvatili - cjelinu. Ni jedna grupa nije došla do pravog zaključka. I ako mislite da nešto znate iz malenog dihela cjeline - varate se. I to jako.:))))

Što je napisala sama autorica?!

Anita Kovačevic: "Ako sam ikada bila praznovjerna, a vjerojatno jesam, ovaj petak 13. može me uistinu razuvjeriti. A bilo je ovih dana svakakvih neobičnih ,,znakova" da se nešto čudno događa, od ove nagle promjene na hladno i kišno vrijeme, meni inače najmanje drago, do slučajno razbijenog ogledala u našem radnom prostoru. A ovo su samo sitnice...

A onda jučer ipak stigne i taj petak 13. i promocija ,,Metode upitnika", mog neobičnog priručnika o podučavanju i odgoju, a ustvari o svemu, a opet ,,samo" o tih 6 važnih pitanja Tko? Što? Gdje? Kada? Kako? i Zašto?, nekad osnove kvalitetnog novinarstva a sada neophodnog temelja za sve. Stigne petak 13. i bude čaroban.

Hvala Sandra Pocrnić Mlakar , glavnoj urednici Beletra - beletristika i priručnici , koja ima petlje i srca stati iza takve male-velike knjige (lišene skandala i marketinški lako prodajne klice), i onda još poveže slične umove na mjestu poput ove knjižnice. Hvala diskretnim i velikodušnim domaćinima Knjižnice i čitaonice Bogdana Ogrizovića. Tu sam nekad kao studentica kopala po policama kroz stranice mudrosti da uštedim ionako nepostojeći novac i uspješno završim fakultet, a jučer tamo predstavljam svoju knjigu... Život je čudesan.

Hvala, Ljubica Uvodić Vranić , na tako nesebično pruženoj podršci ovoj knjizi, kao i predivnom uvodnom izlaganju pripremljenom baš u skladu s tih 6 pitanja iz Metode upitnika. Ljubica, uvijek ZnatiŽeljna i srdačna.

Hvala, Tena Jurišić Karačić , na sveukupnoj podršci kroz nastajanje (i umalo nestajanje) ove metode, od učenice i učiteljice na kojoj se metoda gradila, do lektorice koja ju je tekstualno pročistila te majke i poduzetnice koja ju koristi.

Hvala svima vama koji ste uspjeli doći na promociju i igrati se s nama, a bilo je tu predivnih starih i novih poznanstava...
*bivših i sadašnjih koleg(ic)a iz srednje škole i učiteljske struke (neuništivi ste)
*mogućih novih suradnika iz raznih područja (veselim se)
*bivših i sadašnjih učenika i njihovih roditelja (toplina u srcu)
*mojih bivših i sadašnjih učitelja i mentora (vrijeme leti, uspomene traju)
*ljudi koje (još) niti ne poznajem ali očito dijelimo znati+želju (i to je baš super)
*u duhu i srcu, svi vi koji niste mogli doći ali ste nam telepatski puhali vjetar u leđa
*i na kraju, ali najveći, prijatelji i obitelj (bez vas ničega ne bi bilo i ništa ne bi bilo važno)

(Roberto Kovačević , skočili smo da poletimo, a ako ponekad baš i padnemo, ustat ćemo zajedno.)

Ostanimo si svi znatiželjni, dobri i čarobni jer to je tkanje života."

Napravila sam nekoliko fotkica:

20240913-174252-2

S lijeva na desno: Sandra Pocrnic Mlakar, Anita Kovačevic - autorica i psihologinja Ljubica Uvodic Vranic.

20240913-180346-2

Skroz na lijevo Tena Jurišic Karačic. I naravno, tri prekrasne žene navedene pri opisu slike gore.

Danas, subota: Mowenpaws Brunch....Što kažu organizatori?

"Pridružite nam se na Movenpaws Brunchu, koji će se održati 14.09. od 11 do 14 sati u hotelu Mövenpick Zagreb!

Ovaj poseban događaj osmišljen je kako bismo naše ljubimce i njihove vlasnike maknuli od svakodnevnih šetnji i okupili ih na jednom mjestu za edukativno, zabavno i humanitarno druženje.

25% sredstava prodane hrane i pića biti će donirano Sigurnoj Kućici, udruzi za peseke u Velikoj Gorici.

Naše četveronožne prijatelje očekuju besplatni "pupchino" i torta na dolasku, kao i poklon vrećice od Zoo Cityja.

Naši dragi partneri Nyushe, City Collar, Vau Torte i Coccole bit će prisutni sa svojim izložbenim štandovima.

Coccole će održati kratku edukaciju o groomingu pasa, odnosno pravilnoj njezi i češljanju dlake.

Sigurna Kućica dovest će peseke koji čekaju svoj novi dom i reći nekoliko riječi o važnosti udomljavanja umjesto kupnje pasa.

Uz to, pripremili smo i zabavni program - photowall & dog fashion show te razne poklone za sudionike i njihove peseke.

Dođite i budite dio ove divne priče – zajedno možemo učiniti puno za naše četveronožne prijatelje!

Ulaz je besplatan! Vidimo se!"

Bile Mia i ja, i provele se fenomenalno!!!

Evo fotkica:

20240914-131518-2



Mia vec navalila na Pupchino...:))))

20240914-133455-2

Za mene: sendvič s avokadom.

20240914-152938-2

A u vrečici same dovote: recimo, vlažne maramice za dlaku s mirisom ruže....Cijeli stan mirišeeee još ljepše.....

I na kraju, dva i pol sata s mojim učenikom (slovački)....Dok drugi odmaraju, ja radim.

Jesam umorna, ali neizmjerno sretna.

Ljubim!

- 01:20 - Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 13.09.2024.

Jučer ja, danas Mia....

Sinoc sam nakon dužeg vremena otišla na masažu. Ne mogu opisati koliko mi je godila. Mislim da sam konačno pronašla maserku koja tehnikom, načinom masiranja podsjeca na Vesnu. Pisala sam o Vesni, i kako je slomila obje ruke - pa sada može na žalost samo predavati, ali više ne masira.. ..:((((

Najbolnija su mi leđa i ramena, ali jako lijepo mi je nova maserka razmasirala te bolne točke. Pa me pitala smije li i lice masirati...Apsolutno da....I koža je zahvalna, jer upija divnu kremu....

Danas je na šisanju i kupanju bila Mia. I opet su je lijepo ošišali. Ne da se ludica tvrdoglava ni češljati....:))))

20240912-150335-2

Evo čupavice prije uređivanja.....:))))

20240912-213736-2

I nakon uređivanja, mirno spava....Dlaka savršena, zbog lososovog ulja....

Ljubim!

- 00:09 - Komentari (14) - Isprintaj - #

utorak, 10.09.2024.

Bila sam tamo

Monodrama „Bio sam tamo“ u Zagrebu
09.09.2024. 19:00 Zagreb
Dobrotvorna predstava povodom 17 godina djelovanja Zaklade Marija De Mattias „Bio sam tamo“ premijerno je bila izvedena danas, u ponedjeljak 9. rujna u Centru za kulturu Trešnjevka u Zagrebu, s početkom u 19 sati.

Monodrama je autorski projekt glumca Pere Eranovića (inače, ovaj mladi dečko je iz Splita) u ulozi rimskog centuriona Marcela Galija, koji kockom osvaja Kristovu tuniku, publiku vodi kroz duboka promišljanja u kojima i ona ima svoju ulogu.

20240909-185534-2

Predstava nakon koje razmišljate o ljudima, rulji, linču i sl. - kao da zaista nismo izašli iz starih vremena. Ne učimo na svojim greškama, na žalost.

I nakon predstave, s prijateljicom koja me i pozvala otišle smo na pivo i pričale o njenom i mome ljetu i događanjima. Ugodan susret, predstava fenomenalna.

Ljubim!

- 00:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.09.2024.

Ajvarčinka

20240908-142600-2


Prvi festival palačinki - Rougemarin park. Ova činka koju sam probala je iz Bakine kuce, a nazvali su je Ajvarčinka.:))) U Slovačkoj je najsličnija lokša....Radi se od krumpirovog tijesta.

20240908-144035-2

Palačinka torta ....Prefino!

Mia je tražila da proba. Dala sam mali komadic - oblizivala se....

Ljubim!


- 23:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Jadranka je živa

Jadranka Varga, naša blogerica i prijateljica, sada mi se javila na telefon. Netko se gadno i neprimjereno našalio - hakiran joj je FB profil, i još nije ustanovljeno tko je napisao objavu o smrti. Najljepša vijest!

Ljubim!

- 09:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 07.09.2024.

Kakav dan...

Najprije kava - dvije obožavateljice Đoleta....

20240907-101953-2



Jelena Zagrebačka i ja....prva jutarnja.....

20240907-124158-2



Nakon kave, Zege Vege festival....Udruga Pobjede....i šefica Ivana Crnoja, koja piše takve objave za udomljenje da bih odmah udomila cijeli Azil....Naravno, Mia je tu....:))))

Trece: ZKM - 19 h. U okviru Festivala svjetske književnosti, organizator "Frakrura" i Seid Serdarevic, predstava "Ja se zovem Lidija Deduš", na temelju istoimene knjige. Fenomenalno! Ako budete imali priliku, molim pogledajte predstavu. Nakon nje cete trčati kupiti knjigu...

20240907-201123-2

20240907-190257-2


I na kraju, jedna žalosna vijedt, koju sam sada doznala. :((( iznenada je umrla draga blogerica Shadow, ili pjesnikinja Jadranka Varga. Obavijestio je Davor, suprug. :((( Počivala u miru!

Volim vas! Molim vas, živite život svaki dan, i ne tugujte za banalnostima - jer nikad ne znaš kada Tebe ili nekoga drugoga čeka odlazak....:(((

- 21:50 - Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 06.09.2024.

Jedne večeri netko rece....

Imaš "ludo" dobru obitelj. Da, kažem ja. Sva ponosna. Moja je. Ljub!

- 23:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Dva događanja

IMG-20240904-WA0011-2

Prvo događanje - DHK. Izuzetno zanimljiva tema i gosti. I važna tema: čita li se danas, koliko i što se čita.....Da li ce elektronski mediji preuzeti i pisane medije? Ne sviđa mi se što se nekada zaista čitalo - a ne samo sažetke kao danas....Svi nešto nervozni, neka žurba - a ja samo promatram i ne vjerujem....

Reci cu najsvježiji primjer: proslavili smo 40 godina od završetka osnovne škole. Bila je svečana večera, razrednica držala govor, divni ljudi i razgovori....Zamolili smo Slobodnu da objavi nekoliko riječi o tome. U međuvremenu, vratila sam se u Zagreb. Svaki dan gledam Slobodnu - ništa!:(((( Kad odjednom - stiže mi poruka da je objavljeno. Ali - samo u elektroničkom obliku. :((( Kako sam bila tužna.Volim imati knjigu i novine u papirnatom obliku, da ih mogu fizički držati u rukama i tako čitati. Drugačija je to uspomena....

20240905-180435-2

S lijeva na desno: Božica Brkan, Nenad Bartolčic, voditeljica Lada Žigo Španic i Sonja Smolec.

Događanje broj dva:

Promocija knjige "Nadia Comaneci i Securitate" uz gostovanje autora Stejărela Olarua. Naklada Ljevak objavila je ovu sjajnu knjigu. To nije samo kjjiga o Nadiji - to je knjiga o jednoj zemlji, o političkim dogadanima, koliko je teško kada ne smiješ putovati - osim na natjecanja, kada je na tebe ruke položio sin "Velikog vođe"....Nešto malo sam mogla naslutiti na Kosovu - ali ni blizu horora koje je proživjela Nadia.....:(((

Nadia je imala četrnaest godina, znači jako mlada, kad je osvajala zlatne medalje. Zbog nje su kasnije pomaknuli granicu u godinama, pa su se narjecati mogle djevojke tek sa šesnaest godina....

Promocija se održala 5. rujna u 19:00 sati u Knjižnici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5.

Uz autora, o knjizi su govorili sportski novinar Jura Ozmec, koji je osobno upoznao Nadiu i prevoditelj Adrian Oproiu. Promociju je vodila Karmela Devčić uz konsekutivni prijevod Gorana Čolakhodžića.
Promocija je organizirana uz potporu Veleposlanstva Rumunjske u Republici Hrvatskoj.

20240905-193957-2

S lijeva na desno: Jura Ozmec, Goran Čolakhodžic, Stejarel Olaru, Karmela Devčic i Adrian Oproiu.

20240906-021410-2

Jako me zanima, jer je pad komunizma tema kojom sam se bavila i bitno je usporediti što se u kojoj zemlji događalalo i zašto...

Ovo je moj 1100 post!

Ljubim!

- 01:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 04.09.2024.

Tikvice i Bora

Današnji ručak: tikvice i riža. Mnjami!

20240904-150057-2

20240904-154352-2



A sada malo o Bori Đorđevicu. Dobar tekstopisac, kritizer svega tada postojeceg, ali - koliko god bio takav, kao čovjek mi se uvijek doslovno gadio. Prežestok, ma sve pre...:((( Nikada nisam bila ni na jednom koncertu Riblje Čorbe. Nisam slušala jednostavno takvu vrstu glazbe. Slušala sam zato Terezu, Arsena, Kemala Montena Kasnije Bajaga - meni dalekooo bolji i kao pjevač i kao autor, Zdravko Čolic, pokojni Miki Jevremovic - išla s mamom na koncert u Splitu - to su bili pjevači koje su slušali i moji roditelji. Od stranih Abbu, BoneyM, Karla Gotta, Hanku Zagorovu...
Nisam "padala" na urlanje i glasnost. Ne volim to. Jednostavno - to nisam ja.
Bora se uspio posvađati i sa Đoletom - hej....S njim se posvađati - baš moraš biti "lumen". Četrdeset godina nisu razgovarali, zbog pjesme "Lutka sa naslovne strane" ....Naime, nakon te svađe Bora je otišao iz grupe i osnovao svoju grupu "Riblja Čorba".
Ipak, Boru cu pamtiti po svemu najgorem - govorim o njemu kao o čovjeku... Upamtila sam samo naslovnu iz Tesne kože - Kako je lepo biti glup....
Eto, toliko. Zabole me za njegovo četništvo - da sam ga voljela i slušala rekla bih. Ali - nisam.

I kao što Pupovac rece kad su ga pitali ńovinari ide li na jedan od Breninih koncerata, odgovorio je: moje nacionalno porijeklo ne određuje moj glazbeni ukus.

Ljubim!

- 21:40 - Komentari (24) - Isprintaj - #

utorak, 03.09.2024.

Čitam i kuham

Počela je nova knjižna sezona. Danas je bila : Čitam i kuham. Bilo je predivno. Evo fotografija:

20240903-184335

Jeli smo raviole, i slane i slatke. Pili limoncello i šampanjac.

20240903-183315

Lektira za iduci mjesec:

20240903-194244-2

Predivna knjiga!

20240903-194302-2

Neka nam je svima sretno čitanje!

Ljubim!

- 23:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Dva festivala

Dva food festivala: prvi na Britancu, Food truck festival:

20240902-171531

Slatko.i slatko..Ferdinand knedle, poseban pohani sladoled i sl. Brže bolje sam pobjegla - jer to za mene nije dobro....

Sa Britanca sam se spustila prema Film food festivalu, koji se održava na Trgu dr. Franje Tuđmana....

20240902-180607-2

20240902-180616-2

Chevap by Duje Pisac....Splico od nedavno radi fenomenalne cevape. Zapadni dio, City Centre One - zapad - kad nije na nekom food festivalu..:)))

S obzirom da sam uz cevape naručila Coca Colu, imala sam pravo zavrtjeti Coca Colino kolo srece. Osvojila čašu....

20240902-212959-2

Toliko o festivalima.... Danas je bilo i dobrih gostiju na Festivalu svjetske književnosti...Slavenka Drakulic bila je jedna od njih...

Čitam postove o upotrebi imena Jugoslavija....Kao da neki ljudi žele ponovo ratovati:((((( Meni je to strašno. Napisala sam kod Salome sve što mislim, a najluđe je kako se duhovi uznemire ako spomeneš - jer, naravno, povijest postoji od postojanja Hrvatske...:)))))) Smijem se svemu tome, jer - meni je također bilobrečeno od iste osobe da ako nisam zadovoljna - da odselim odavde....:)))) Ludonji ne možeš dokazati...:(((No, Đole je to lijepo rekao: kuda da idem? Pa ja sam odavde!

Jako mi je drago da su i drugi primijetili neke stvari i da reagiraju. Napredak! Do sada to, naime, nije bio slučaj...Niti je itko reagirao kad me se doslovno svakodnevnim gnjusobama potjeralo s bloga....Osim Teatralnog i Vlada Krvoglada....

Nikad nije kasno!

Ljubim!

- 00:21 - Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.09.2024.

Čitam i kuham

Zimsko vrijeme dolazi, polako ali sigurno, pa sam odlučila - kao što radim vec godinama - napraviti zimnicu. Polako....Napravila sam male krastavce i kruške za sada....Ne mogu naci male smokve, za teglicu pekmeza....U utorak se vraca čitalačko- delicijski klub...Jej!:)))

Evo fotkica što sam za sada uspjela spremiti za zimu:

20240901-203131


20240901-203136-2



Morala sam brisati fotke, jer mi nije htio prihvatiti zbog premalog prostora u pohrani....

Ljubim!

- 21:29 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Špancirfest

Iz prekrasnog Splita u lijepi Varaždin na Špancirfest!:))) Ljudi, savršeno je bilo. Majstor Čavlek i stihovi i pjesme Đoletove - može li bolje?!
Neka umjesto mene govore fotografije....

20240829-205558-2

Evo glavnog i odgovornog što smo svako malo u Varaždinu:

20240829-205731

Bravo Tomislave!

20240829-211622
20240829-211616-2



Hajde, baš u inat babarogama....:)))))

A evi i Zlatka, koji je potegnuo iz Daruvara...Obožavam ga!

20240829-214437-2

Hvala Zlajo!

Ljubim!

- 00:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2024  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2024 (20)
Kolovoz 2024 (7)
Srpanj 2024 (13)
Lipanj 2024 (20)
Svibanj 2024 (21)
Travanj 2024 (23)
Ožujak 2024 (24)
Veljača 2024 (18)
Siječanj 2024 (20)
Prosinac 2023 (25)
Studeni 2023 (26)
Listopad 2023 (28)
Rujan 2023 (16)
Kolovoz 2023 (18)
Srpanj 2023 (22)
Lipanj 2023 (30)
Svibanj 2023 (27)
Travanj 2023 (28)
Ožujak 2023 (26)
Veljača 2023 (23)
Siječanj 2023 (24)
Prosinac 2022 (25)
Studeni 2022 (26)
Listopad 2022 (29)
Rujan 2022 (25)
Kolovoz 2022 (22)
Srpanj 2022 (22)
Lipanj 2022 (21)
Svibanj 2022 (28)
Travanj 2022 (29)
Ožujak 2022 (25)
Veljača 2022 (24)
Siječanj 2022 (25)
Prosinac 2021 (23)
Studeni 2021 (24)
Listopad 2021 (28)
Rujan 2021 (26)
Kolovoz 2021 (29)
Srpanj 2021 (31)
Lipanj 2021 (22)
Svibanj 2021 (28)
Travanj 2021 (28)
Ožujak 2021 (22)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (14)
Prosinac 2020 (27)
Studeni 2020 (23)
Lipanj 2018 (1)
Opis bloga