MEME


Jeste li čuli za novu foru koja se širi blogom i zove se meme? To je neka vrsta štafete koja se predaje drugim blogerima. Možete malo pogledati OVDJE, još nisam u sebi složila definiciju te pojave, bit ću zahvalna ako mi netko kratko i jasno kaže što je to. Po onome što sam pročitala na nekoliko blogova i našla pomoću tražilice čini mi se da je to nekakav brain storming koji se progresivno širi blogosferom. Ja sam svoj zadatak dobila od Iride.

Prvi meme - napisati pet stvari koje o meni niste znali
Drugi meme - navesti pet web aplikacija koje su mi promijenile život

Razmišljajući o tome shvatila sam da zadatak uopće nije jednostavan. Mnoge stvari sam rekla ovdje na blogu ili u nekom drugom obliku komunikacije s blogerima. Ima i onih, premda su vrlo malobrojni, koji me osobno poznaju, što dodatno otežava stvari.

Ipak ću pokušati.

Dakle, slijedi prvi meme:

1. Imam ružan i neispisan rukopis. Neujednačen je i nečitak. A kad se potrudim, ispada lijepo, ali kao da je to pisalo dijete u trećem ili četvrtom razredu osnovne. Možda zato što nisam prava, nego priučena dešnjakinja. No zato bez problema otključavam vrata lijevom rukom kad u desnoj nešto nosim.

2. Nemam sluha. Zapravo, imam jako loš sluh. Upravo toliko dobar da dok pjevam čujem sebe kako fušam. A tako sam žarko željela pjevati u školskom zboru...

3. Volim gledati životinje (osim nekih kukaca), a jedan od najsretnijih i najuzbudljivijih trenutaka u životu bilo je jedno prohladno proljetno jutro kad sam u travi pronašla prekrasnog zelenog guštera koji se još nije dovoljno ugrijao na suncu i nije uspio pobjeći pa sam ga uhvatila rukama. Imao je crvene prugice na bokovima i prekrasne sićušne prstiće na zelenim šapicama. U mojim toplim rukama brzo je postao pokretljiviji i očajnički se koprcao pa sam ga pustila na zgodnom mjestu pored gomile šiblja u koju se odmah uvukao. Nadala sam se da ću ponovo doživjeti nešto slično, ali nisam...

4. Ne volim šivati. Zaista ne volim. Šavovi su mi neujednačeni, a štopanje i porubljivanje su mi viša matematika... Ide mi na živce kad se konac skraćuje i znam da ću morati ponoviti dosadno uvlačenje nove niti kroz ušicu igle, napraviti čvor koji je ili premalen ili prevelik i neuredan. Gumbi su ili prelabavo ili prečvrsto ušiveni, završetak mi je neuredan, fuj, stvarno to ne volim i kad se nakupi stvari za šivanje čekam dane kad sam mazohistički raspoložena. Zato volim raditi s beskonačnom niti – kukičanje me čak opušta, kao i namatanje vune u klupko.

5. Povjesničar2 koji vam ponekad ostavlja komentare je moj stariji sin.

Drugi meme mi je još teži. Najprije sam malo pogledala što su zapravo web aplikacije. I zaključila da je to sve ono što se stavlja na web stranice uz tekst (informatičari, nemojte me drvljem i kamenjem, prihvaćam sve ispravke i dopune od onih koji su po tim pitanjima kompetentniji). Sve moguće forume, chatove, upisne knjige, ankete, baze podataka etc. etc. našla sam jasno i glasno pod nazivom web aplikacije.

No štro je onda blog? Nigdje nije izrijekom spomenut kao aplikacija, definicije se uglavnom slažu da se radi o internetskom dnevniku, a neke ga podrobnije opisuju i objašnjavaju mogućnosti i inačice. E-mail također teško može biti sveden na pojam web aplikacije, mislim da je to internetski servis ili tako nešto, a aplikacija je outlook na mom računalu. Ponovo molim blogere informatičare da na jednom mjestu pojasne te i slične pojmove, ili da mene i one koji se slično osjećaju upute na mjesto gdje se informacije i definicije mogu naći u laicima primjerenom obliku (sigurna sam da postoje takvi popisi, negdje sam ih i vidjela, ali trenutno nisam u stanju posvetiti vrijeme traženju pa je svaka pomoć dobrodošla).

Bez obzira na spomenute probleme odgovorit ću slično kao blogeri koji su se ovim zabavljali prije mene.

1. Jedina web aplikacija koja mi je uistinu promijenila život je BLOG. O tome sam nedavno pisala, i neću ponavljati.

2. E-MAIL mi je otvorio nove mogućnosti i zahvalna sam što ga mogu koristiti.

3. Rado se služim TRAŽILICAMA svih vrsta, omiljena mi je, naravno, Google.

4. FORUMI me ponekad privuku, registrirana sam na tri ili četiri, no kako ih neredovito posjećujem najčešće izgubim nit u onima gdje je komunikacija brža, a često zaboravljam i na kojoj sam temi ostavila komentar. To nije za mene.

5. ANKETE rado ispunjavam, no one su mi više oblik zabave nego stjecanje informacija.


Eto, odradila sam svoje po trenutnoj inspiraciji, a sad je vrijeme da predam meme štafetu slijedećoj petorci. Ukoliko je netko već dobio meme, ili ga iz nekog razloga ne želi napisati, neka mi se javi, proslijedit ću drugima. Molim, nemojte me tući, dragi odabranici, stvar je zapravo zanimljiva.

1. Sepia
2. Osmijeh
3. Triptih
4. Šumarka
5. Majstorica s mora

Budući da je Majstorica prije moje primila dvije pozivnice, prebacila sam zadatak na detalj


09.01.2007. u 22:26 | K | 48 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2013 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (12)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (10)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (15)
Travanj 2006 (4)


Opis bloga


Moja razmišljanja o svemu što je u životu bitno. Misli koje su me uzdizale i koje želim podijeliti s drugima.









Prostor Duha

Blog.hr


Mudre izreke


Kahlil Gibran:


Vjera je oaza u srcu do koje nikad
nisu doprle karavane misli.



Oćutiš li želju da pišeš
– a jedino je Duhu znana
tajna tog zova –
valja ti ovladati znanjem,
umijećem i
čarolijom:
znanjem riječi
i njihove melodije,
umijećem da budeš
bez pretvaranja
i čarolijom da voliš one
koji te budu čitali.


Rado navraćam

moja sestra
alkion
@pple

atlantida
betanija
big blue
Borut i Vesna
brlje
brunhilda
bugenvilija
carla_bruni
catcher
chablis
Champs-Elysees
chichckava
čiovka
da Vinci
detalj
dida
dinaja
Dream_Maker
ely
E.P.
Festina lente
finding myself
fra gavun
gajo
gogoo
goldy
gustirna
harisma
indigo
irida
izvornade
ježić bodljica
jimbo
juliere
kaodajevažno
kaplja
katrida
kenguur
Kinky Kolumnistica
kora-kri
ledena
LittleMissG
Luki i Goldie
ljelja
majstorica s mora
majta
MaSanYa
Melody
memoari srca
mentina
metanoja
Mima
mirisdunje
mirjam
mirta
misko
mislimatepozdravljam
MonoperajAnka
more nade
morfin@
morska zvijezda
nihonkichigai
Nova Vizija
oceana
odgoj s osmijehom
okeco
orator,-oris,m.
otkucaj
pametni zub
pantera
pegy
plejadablue
povjesničar2cool
prilagodba...
prorok
rose and butterfly
rozza
Rusalka
Sadako's apprentice
salvetna tehnika
santea
Sanja
sepia
serafina
Siscijanka
sklblz
slatko grko
slave
smotani
spooky
šumarka
teuta
tixi
trill
um
umjetnik
Uranova pikula
vampir Tibor
vierziger
vorja
ZG dnevnik
Zitta
zrno gorušicino
Zvrk

Ima vas još...

Hit counter
posjetitelja od 29. 5. 2006.