skaska

četvrtak, 29.03.2007.

BIJELE ČARAPE+bijeli pramenovi

Evo, vratila sam se od zubara, palim telku, hebemu ne znam kak se riješiti te pušačke navike, i gle...opet Vesna. Ne velim, Pusićka mi je srcu mila, pametna je ženska, al svaki dan je na telki. Izgleda da si nije ni čarape uspijela presvući. A i oni pramenovi u boji čarapa. Netko si ju je priuštil. Vesna bi trebala provjeriti nije li osoba x koja joj je to učinila možda "spavač" koje li joj protivničke stranke. Jer sve se, hebem im mater, svodi na međusobno prepucavanje...da tko je kaj krivo napravil, da to ste vi nama ostavili u dug, da mi smo bolji, da vi ste rekli svoje...Utaman riječi...rezultat nikakav. Sve potez sranje do poteza sranje. Kaj bu s nama dojiljama?! Do bu nam sad otkupljival mlijeko? A Pusićka sve to lepo guli i čini se kak bi bilo sve pod kontrolom da ona dojde na vlast. Zaprav, sigurno bi bilo bolje da je ona umjesto Sanadera, jer je definitivno pametnija. Sam ti pramenovi i te čarape...Po tom vam ja vidim da ne može imati sve pod kontrolom, a nama sad treba upravo osoba koja će biti u stanju imati sve pod kontrolom. Brinem se ljudi, moji, brinem. Ovaj "radni ručak" mi ni trebal. Al ak ništ drugo to je emisija koja većini Hrvata pokazuje da još netko uopće ima za ručak. A ja mislim da imam nizak tlak. Sad bum si oblekla majicu na prugice.

- 13:46 - Komentari (16) - Isprintaj - #