skaska

subota, 17.03.2007.

ŠPIČICA

Nemreš verovati. Bolje da sam doma kuhala neg sam se dala nagovoriti da poslije dugo vremena prebacim, i to još u subotu,staračko tijelo na špicu. To ni normalno. Hebate, ko da su ovce pesu suicidalnom ovčarskom pobegle iz kontrole. Rulje ko dreka. Nema stolca za sest i popit običnu splačina kavu za četrnaest kuna. Škvadra prolazi, prolazi ko na Bleiburgu. Među nogama cucki svake iznakažene vrste (nisam vidjela ni jednog normalnog). Mislim, volim cucke, al sorry svi su ti viđeni nastali totalnim frenetičnim eksperimentiranjem i miješanjem tisuću sorti. Na Cvjetnom se potpisuje peticion protiv devastacije, a upravo se ona već događa, jer kaj, usred placa kokadrek reklamira novu vrstu svoje bolesti s nula posto šećera. Na takav agresivan, degutantan i iritantan način da to nije normalno. Onda se još čudim kaj je ono drveće depresivno i kaj ne bu poteralo ni listeka. S druge strane razdragani mališani furaju balone švapske banke ko da furaju ne znam kaj. Joj kaj mrzim besplatno reklamirati idiote. Uglavnom, nakon desetak minuta na Cvjetnom imaš osjećaj da te je zbljuval slon. Umornije nek od tjedan dana crnčenja. Ak sve to ipak preživite, naravno, totalno nadrkani, preporučam za totalni psiički krah posjet mekdreku. Ja sam to sadomazo kakva jesam napravila sa svojim potomcima. Kad čovjek već pomisli kak nemre gore, to ovaj gore pokaže da može. U redu sam čekala pol vure, a onda mi se, kad sam već bila nadomak tete Marte za blagajnom ubacila ženska od cca 80 godina, u zelenom zimskom kaputu do poda i francuskoj kapi. Napravila je savršen ulet, jer kaj, da sam prigovarala, onda bih bila nehumana prema starcima, a ženska se čist dobro držala. I naručila si je bogme ića i pića ko da je bodibilderica. Eh, onda je nastalo zbrajanje love. Najvjerojatnije je to naprosila upravo na maloprijašnjem Cvjetnjaku. No, no...ne velim da su svi starčeki prosjaki, al ova je sigurno bila. Il je popalila lemozinu u crkvi. Tak da sam još dobrih petnaest minuta čekala da naručim. A u mekdrek veceu, sam tak da znate, ženske uletavaju sa špricama tekućine za pranje podova i špricaju bez obzira jeste vi u njemu il ne. Čistoća se mora održavati. Uglavnom, užas jedan. Ne bu me više ništ namolilo da si tak uništim subotnje jutro. A nekad, nekad je to bilo čist drugo. Stvarno je nekad bilo lepše. Jedina gužva koja se znala stvarati bila je ispred Jugotona... I Slastice...I malo kasnije ispred kina Balkan i Zagreb ak je igral kojih hit. Sad bismo mogli reći da se malo pomalo sve pretvorilo u šit...Jedva čekam uskrsne praznike da zgb malo opusti.

- 15:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #