petak, 28.02.2014.

ništ ne komentiram,sam prenosim

Surfam ovim elektronskim morem i svako toliko nasučem se na hrpu dreka.
Amerika, aj zemlja daleka, uz terorizam i Al kaidu ( oni i izumitelji i sprovoditelji istog) locirali su još jedan, po američki način života, prijeteći problem. Labudove ( H:K:Andersen se vjerojatno ko ventilator okreće u grobu, a ja zbog njegove bajke preživjela godine kad sam mislila da sam ružna ko porez).I odlučili na nivoju, napraviti labudocid.Trenutno pokokat sve odrasle labudove, one koji se od ružnog pačeta tek trebaju pretvorit, jaja im probušit i gnijezda uništit
.Neću ništa komentirat, samo prenosim.

U Damasku nemaju problema s labudovima,a ni s žirafama, jer su ih pojeli. Njih, samo, 160000 čeka u redu luksuz- zvan voda i hrana
.Samo prenosim.

Još jedan redić je nekidan formiran, greškicom niže rangiranog ćate u Švedskom HZZ-ju.Poslali poziv za posao za 61000 nezaposlenih. Svi se odazvali ( pitam se zašto) pa kad nisu mogli( ovi u HZZ-ju) sa svojom greškom ( trebali su reć:Softver kriv) izaći na kraj, pozvali policiju, da ona ispravi grešku po leđima nezaposlenih.
Neću komentirat

U Norveškoj (?) pokrali svećenika za vrijeme mise, kod nas i pokrali i pretukli kolegu mu po struci.
Komentar i tako suvišan.

Kod nas pak, Prstenova družina i dalje prstenjači ( odvratan izraz, al nemam finiji).
Na svaki medijski antiprotivni istup prema njima Imperija uzvraća udarac.
U Genezi inspekcije svake vrste (predstečaj kuc-kuc), Index.hr ide u stečaj
.Oni pak s hvalospjevima ostaju.
Poplavljene poplavile i uplatnice za slivnu vodu.
Procesuirani iz Hrvatskoh voda dobili za kaznu- dva sata društvenog rada.
Donijet novi zakon o zaštiti potrošača ( vrsta u izumiranju kao i slobodno poduzetništvo). Izuzeti od nabavke proizvoda po nižim cijenama svi koji nemaju primanja od 27-10-og u mjesecu ( preslikali vele od SAD-a pa nadalje, budu i labudove).
Donijet i zakon o pravima žrtava seksualnog nasilja u Domovinskom ratu-nude im psiho-socijalnu pomoć, ali ne i progon počinitelja.Bez teksta sam.

Ima toga još, al kipi mi tijesto za krofne (samo ono) pa ga idem nalemat.
Samo sam prenijela, komentara ni zuc jer poklade su i veseli su dani.
Naši mjenjolici ( i prošli i sadašnji i budući) imena, stranke mijenjaju, al ćud
ne.
Maškaran Vam vikend želim.






- 10:00 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

srijeda, 26.02.2014.

dimenzija skarabeja

Glina i
čovjek
bili bi isti
da nema riječi.

Izgovorene,
napisane,
pročitane,
pogledane,
poslušane,
prepričane,
prevedene
prešućene.


Riječ ljubim,
više tuđe
nego svoje
obje
su moje.
.

U meni,
dugi niz godina,
riječi su snivale,
bile su tek sjeme
.Čekale su,oluju,
da proklijaju
,da se upupolje,
i ubrane,
drugima poklone.
Sunčani dani nisu dovoljni,
za riječ,
i kiša treba.

Kao skarabej,
(Khepri mi bahato se čini)
kotrljam
i valjam
i valjam
i kotrljam
riječ kao sunce
iznova,
iznova,
iznova,
iznova


Sve,
izvan naše dimenzije
je
vječnost.

- 12:04 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.02.2014.

katarza ili.....

Tako bi mi dobro,
došao
jedan vrisak,
da ispod brade
vriska ima,

tako bi mi dobro,
došao,
prolom suza,
al iznad brade
ničega
nema.


Satkana sam
od iskre
i tame
gdje tama
kao
naftna mrlja
iskri
polako gmiže.

Kad se sljube,
šta onda
bude!

- 13:27 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.02.2014.

gaće naše (i tuđe)svagdašnje

Ludog li dana, šta god pogledao, pročitao- svi o gaćama.
U Rusiji zakonom, zabraniše čipkane ženske gaće.Vele zbog ženskog zdravlja. Sigurno i tamo osnivaju Ministarstvo- gaće na pregled molim-.Nije mi samo jasno hoće li i nadziratelji taj uvaženi, intelektualni i cijenjeni posao obavljati u gaćama.Poslije ovog Zakona stižu na red i ulošci ( koje vidio imati bilo što s krilcima)
.Kod nas u SABOR ušetaše s gaćama na štapu.Jadna nam majka, kad oni nose gaće na štapu (vjerojatno zbog 5% plaće manje)šta s nama, malim žabicama,koji gaće, kupljene Titinim sindikalnim kreditom nosimo i skrivamo pa nam i romantika na stend.baju ko i sve drugo.Možda je to i opačina, jer bi gaće mogle poslužiti da začepi rupa u proračunu, a štap dati vremešnom kuriru Slavku, da s njim istjeruje novo zaduženje ili pak da nam i zadnje naše gaće ovrši.Štapom po žabicama.
Gaća se dotakla i kosovka djevojka, uzrujala se zbog samo muških gaća- Gdje su ženske, ženske hoću-
Vjerojatno ostaše u Rusiji na pregledu. Čipkane, bez štapa.
Eto i moj post je gaćast ( i sama sam spomenula svoje u par svojih blogova).
Od toliko gaća, nitko ne vidi prljavi veš.Tom više ne pomaže ni Faks ni veniš, a ni soda bikarbona.
Ova zadnja umotvorina bi mi dobro došla da provarim sav ovaj drek s kojim nas hrane.
Pozdrav, ode ja kod Kineza vidjet šta se nudi, jer zadnja mi guma pukla na zadnjim gaćama.

- 13:51 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

srijeda, 19.02.2014.

cizeliranje

Sad tek znam,
prvi put je bilo
lako,
iako su umjesto
zvijezda
granate padale,
zatvorila sam
vrata i ključ
u njima ostavila.
Vrećicu i njih dvoje
(jedno u meni)
sa sobom sam
ponijela.


Ovo sad,
puno više
boli,
namjesto zvijezda
padaju ljudi.
Zatvorila sam
vrata i ključ
zauvijek
predala.


Tko god,
bude kosio
zelenu travu
nekad doma mog,
nek osluhne
vjetar u sjećanjima
i čuje,
smijeh i radost,
kojim natopiše
svaku vlat trave,
mojih dvoje.

Vrata zatvorena,
ključ predan,
dom
sa mnom.

I njih dvoje,
moji ljudi.

- 11:46 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.02.2014.

bip.....bip....bip

bip.....bip.....bip....bip....bip.......(ovo su sve sočne,kreativne psovke,u svom sjaju jezika nam našeg)

Naradio se naš Veliki vođa ovaj vikend (kako je i najavljeno u mega priopćenju). Prvo je otputovao na skijanje, pa po brdu gor-pa po brdu- dol, onda se vratio, pa kao Zeus s visoka obišao poplavljena područja ( da se ne zarazi ili prehladi ili popije fekalnu vodu jer je svjestan kakvo nam je zdravstvo, ili da mu netko ne uvali vreću s pijeskom, ili ne daj bože tako umornom od onog gor-dol, utrpa lopatu).
Onda je sazvao master nemuštu konferenciju za tisak (slab taj planinski zrak) o Vrapču ( tamo dovezli skromne autiće) pa nam, ko da smo i mi svi hospitalizirani u toj ustanovi, održao govor kako on nije znao, kako treba ispoštovat ugovore, kako se za pojedinačni iznos svakog nabavljenog autića može kupiti stan (???).......Bip....bip... šta je on Pero ložač, pa ništa ne zna (dobro da nije za to optužio one bivše u remetincu), a ne onaj odgovorni koji mora sve znati ( s obzirom da ne zna ni gdje mu je glavni ventil za vodu u stanu, mogu odgovorno reći, citirajući penzića iz tramvaja - ma niš on ne zna).
Odmah se u njegovu obranu javio njegov pobočnik, vrli nam ministar koji je naše povijesne knjige slao komšijama na istorijsko revidiranje i koji je najavom kupovine novih udžbenika svim školarcima (osim zagrebačkim jer oni imaju Bandmena koji ne samo da jede snijeg nego i račune za knjige) olakšao svim roditeljima- novčanike za par tisuća kuna- Ne znam di je bijo ovaj vikend, ali i on se ima pravo odmoriti- Od čega, leta iznad kukavičjeg gnijezda.
Taj isti ministar, par dana prije, imao je hamletovsku dilemu "dal kočiju ili audi wf597turbo,folk.bip...bip..šta je on plava krv, Kraljević Marko ( koji je ipak pola Šarcu davo) jer opcija tramvaj, vlak, bus, u njegovom slučaju je demagoški neprihvatljiva (pače desno orijentirana)
Pobočnica mu socijalna, izjavi na direktno pitanje o par tisuća sitnih autića,kako se štedi na svim razinama....bip joj pametnu, zna ona na kojoj se razini štedi, ovoj našoj rovovskoj,žabljoj, na nejači, na djeci, na onima najugroženijima.
I na kraju, kao šlag na kolače ( umjesto kruha) ministar nema obrta, nema malog poduzetništva zapjeva : U garažu, jel u garažu.
bip...bip...( ovoliko nisam psovala od .....nikad)


S druge strane ogledala, pak, niti jedan naš tevej, nije objavio snimku hapšenja dvije prosvijednice u četvrtak (nebitno koji je povod prosvjeda) u Zagrebu.Bilo ih je oko 400, i muškaraca i žena. Prva je još i vikala i sve stvari iz torbe istresla na haubu policijskog automobila i to sve teroristička sredstva kupljena u DM-u- prljave maramice, tampone, žvake,i onda su je još i pretresli (ispipali bez da su je prvo uhapsili) Tek kad su iz gomile počeli vikati (muški) da je nezakonito pretresaju strpaše je u maricu. Tad njih trojica policajaca (sve snimljeno i sve se čuje-blagoslovljeni snimatelji)- moramo još nekog i razgledaše i privedoše jednu stariju ženu koja je stajala ( ko svako od nas kad stoji na semaforu) i ni A ni be nije izustila.Sadržaj njene terorističke torbice ostaje nepoznanica jer je odmah u marici završila.Napominjem još jednom da je skup bio obospolni i da su većinom muškarci dobacivali, ali eto strah od tampona i upotrijebljenih maramica je presudio.

Krešimirova kletva nam je zapisana u genetskom kodu, pa se svakih sedam stoljeća mi aktiviramo u obranu ne samo svog, nego i susjedovog dostojanstva. Ipak za kraj šaptom:" U boj, u boj, za broj svoj"

- 19:29 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

petak, 14.02.2014.

broj mi je ime

Ne tako davno,
čovjek čovjeku,
utisnu broj na
mekani dio podlaktice,
a duše njihove,
bezimene,
al obrojčene
kroz visoki dimnjak
dimom,
u nebesa pusti.


Jer s brojevima
je lako,
nemaju ni lice,
ni život,
ni srce.


- Ja sam....
zaustih svoje ime reći,
al ona ne digavši,
glave:
- Ne, broj molim -

Rodni list samo broj ima.
Smrtovnica isto tako,
samo broj računa se računa,
Spis mi je pod brojem,
UPI, OIB,KLASA
postala sam.

Broj joj dadoh
(nebitno koji)
I kad je zatražih
kontakt,
njeno ime,
šifru mi svoju pruži
- Kad budete zvali,
utipkajte te brojeve,
da bi me dobit znali.-

Tetovirat nam brojeve
valjda više neće,
ali čip,
ili nešto što se zove nano,
u budućnosti,
ne tako dalekoj,
svakom ljudskom biću,
bit će dano.

Jer s brojevima
je lako,
nemaju dušu,
pa samim time,
već sad,
brojevi nose moje ime.


I dok budućnost
takva,
sve nam brže kroči,
pitam se samo,
dal će broj broja,
zagrliti moći.

- 15:34 -

Komentari (29) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.02.2014.

glamur

Oni imaju četvero djece(sva začeta i rođena u obećavajućim vremenima).
Oni imaju kućicu nedovršenu (al zato ovršenu), malo vrta(za po svega),malo šljivika (pa peku rakiju po mraku zbog inspekcija) i automobil star 20 godina koji više stoji nego vozi (cigićima jedino interesantan).
Ona i on nemaju posao već godinu i pol dana (naknada odavno istekla), nemaju struju (pred badnjak im isključili), nemaju ni tekuće vode ( pa ona pere na ruke s vodom iz bunara) i kupaju se u banjici u kuhinji (jedino toplo mjesto) uz svijeće-romantično.
Ona radi od jutra do sutra, a u zasluženoj pauzi skuplja plastične boce.Njena kućica uvijek miriši na svježe oprano rublje (sapun pravi sama) , tek ispečeni kruh od pet kila , petrolej,vosak i mladost.
On skuplja staro željezo,akumulatore, bakar (ljetos ga pretukoše oni koji se oduvijek železom bave), i obavlja sitne posliće drugima - za hranu,a u zasluženoj pauzi,opet radi.
Njihova djeca su pristojna,kulturna,vesela, rumena,čista,uredna i odlični i vrlo dobri đaci.Nemaju ni fejsa, ni ipodova, ni mobitela, ni novaca za izlaske, nego i oni pomažu i rade (veći su cijelo ljeto radili na vaučere-novac još stigao nije), a u zasluženoj pauzi, ponovo uče djecom biti.
Jesenas je ona, preko plavog oglasnika, našla posao.Sva vesela, veselija nego inače,reče da ide u Rijeku naći se s organizatoricom posla, pa onda odmah u Italiju (s još dvije sretnice) čuvati dede i bake. Svi smo se smetnuli (koliko je ko mogao) da joj platimo put (sva sreća uzela povratnu kartu) i 200 eura za organizatoricu.Ona u Rijeku s 200 eura, ona iz Rijeke bez 200 eura uz posjetu policijskoj stanici gdje joj je inspektorica rekla- Organizatoricu ćemo još i uhvatiti, ali s novcem se oprostite.-
Zimus je on radio tri tjedna u jednoj dalekoj sjevernoj, najsocijalnijoj državi (opet smetka) gdje mu i radno odijelo i radne cipele ukradoše.
Tad oboje, zadnje životno govno zagrizoše i na socijalu se prijaviše. 12,.65 kn dnevno po članu obitelji dobili za njih petero (on nije mogao jer trulja od auta je na njemu) i eto opet rade i jedno i drugo od jutra do sutra, a u zasluženoj pauzi,glamurom svoj život zovu.
Priča nije glamurozna,jer nije izmišljena, ali oni jesu, jer su stvarni.

- 13:38 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 11.02.2014.

anđeli

Dogodi se Bosna, koja s Bosnom veze nema.
Od Bosne (kakvu je ja pamtim) ostali samo entiteti. Bez legimiteta, autoriteta i digniteta.U jednu takvu, umjetnu tvorevinu.otišao (ispostavi se nepozvan) i naš Veliki vođa.
Doma je ostavio sretne, zadovoljne i s pjesmom" Oda radosti" na usnama, građane jer i anđeli znaju, da živjeti u Hrvatskoj je kao u raju.
Novac,posao i investicije nisu nam problem. Nema ih.
Otišao tamo s bijelom golubicom ( jer zeca u šeširu nije imo, ni za po doma) prosipati europski duh (dajte vi pametni ljudi objasnite mi što je to).
.Održo govor o ljepoti življenja (smiren zbog stanja u vlastitom dvorištu jer mi definitivno za bune voljni nismo), miru, golubici i gle čuda, dobio po gubici:
"Marš kući!"- zaviče ona, poznata od 100 ljudi u svom entitetu, ali zato prepoznata u Hrvatskoj kao veliki talent (jer kod nas ni mladosti, ni talenata nema, pa da ih i svijećom tražiš.)
" Pa, kud bolan, jadnanebila (odmah se ufurao u domaću spiku) baš ti- pomisli on- a ja ti trimiliončića poklonio, od usta otkidao (drugima), struje nisam platio, glavni ventil na budžetu još nisam zamijenio, pa nekontrolitano curi na sve strane,djeci s posebnim potrebama pomagala i potpore ukinuo,doktore,profesore,radnike,umirovljenike, seljake do boli ponizio........

Ja, evo u šoku (a šokirat me nije lako) kako ovi što se samo još, u ime starih vremena, Bosancima, zovu, nisu prepoznali njegovu veličinu i ostavili ga sebi.
Ja, bona, budala, pa mogao im je u trenu napraviti red iz nereda, selektivni, po babi i stričevima, po kumstvima, kartama, po onoj ko je više jamio, parner mi je, a ko je malo ušićario u blokadu s njime.
Mogao ih je osloboditi parafiskalnih nameta, al do kraja života, uvijek plaćati neki fiksni dio na nešto što više ne koristiš (moraš tako jer ima i pečat s grbom).Mogao ih je monetizirati,legalizirati,otisak im naplatiti,i stalno ih u prekršaju držati ( kol god mislio da je u redu, vara se u nekom je prekršaju), zakone donositi pa ih svakog petka mijenjati, ma mogao im je svašta preiljepo ponuditi. I oni, nezahvalnici, nama ga, podvijenog repa vratiše.
Dal je meni lakše poslije ovog napisanog?. Pa, ako ništa drugo i mudro-
olakšala sam se.
Post završavam sa spiskom (preuzeto s portala Crna kronika moga grada) koji vrlo zorno svjedoči vječitoj borbi palih anđela i onih drugih jer i jednima i drugima, za sad ostavljen je želudac.
Nažalost, bilo bi lakše da ga nemamo ( tad se ne bi trebali ni olakšavati).



"Ove tri osobe osumnjičene su da su u ovom razdoblju u jednoj stambenoj zgradi pokidali bravu na drvenim vratima podrumske prostorije, vlasništvo 65-godišnjaka i tom prilikom otuđili više boca alkoholnog pića, oko 15 litara jestivog ulja, oko 10 kilograma pekmeza, oko 60 komada plastičnih lampiona, više vrećica raznih deterdženata u prahu, više pakovanja papirnatih maramica i ubrusa, jednu električnu grijalicu, jedno glačalo, jednu električnu mini pećnicu, jedan stolić za računalo, jedan aparat za sladoled, jedan aparat za pečenje „kokica“ i jedan kovčeg sa alatom u kojem se nalazila brusilica, bušilica i blanjalica s pripadajućim priključcima, te time oštetili vlasnika za nekoliko tisuća kuna."
Nema raja ni za anđele, a ni za žirafe.

- 15:01 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.02.2014.

Ikarica

Cilj si postavi,
visoko, visoko.
mjesec,
da mu,
ime,
misleći i snijući,
da zvijezde dotaći
ću time.

Letjeh,
pametno,
osmišljeno
onako kako žena zna,
duboko,
i zamalo, al stvarno,zamalo
dodirnuh,
mjesecu oko.

Tad,
progovori život
i reče:
a ne,ne mila,
zašto bi,
baš,
TI,
moja miljenica
bila.

I tresnuh,
al, onako,
baš, bolno i
žestoko.

I evo me,
opet dole,
ispod
mjeseca i zvijezda,
ni mala ni velika,
taman,
kako treba.
I vjerujte,
čim se presložim
i posložim,
ja ću,
opet,
put
neba.

,
,

- 16:58 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

subota, 08.02.2014.

enkaustika

U potrazi,
spoznavši,
da ipak
ili
možda, pak,
sutra,
kasnije je.


Prolaznost svoju,
akvarelnom tehnikom,
filigranski i mahnito
rišem.
Protekom,
više vode,
nego boje.


Stihove i riječi,
danas,
drugom kožom,
zovem.

Teret
iščitavan
između
biti i
jesam,
sluti,
da jučer.
uvijek
ranije je.

Kist kojim,
sve vodenije bojam,
iščijava se,
a drugi...
u tragu
do praga,
nitko,
nikad,
darovo
mi nije.

- 23:09 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.02.2014.

error

Shvativši da su beskorisni,
prestala sam plaćati porez.

Nisam nestala,već odmakla
u ilegalu,
vrludajući i plutajući,
labirintom svog poimanja
nasukala sam se na grešku-
SEBE:

Polomljena i oštećena,
kao luk, u slojevima i godovima, nanovo
ljepljena
saznanjem o sebi i
djelima drugih, otkrih ponovo grešku-
SEBE.

Potucajući se i umujući,
rješenja ne nalazeći,
životom bauljajući,
ožiljke i rane lizajući,
sasvim slučajno zalijepi se za tebe-
bez greške.















- 17:32 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

srijeda, 05.02.2014.

mom voljenom stricu

Otišo je stric moj polaka, otišo je s mirisima jutra.....
Pretužna sam da bih bilo što drugo napisala.
Nek ti laka, ova naša crnica i gdje god da jesi, nađi opet neka vrata pa pleši s njima kao što si plesao u mojim svatovima.
Volim te.

- 11:02 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.02.2014.

letu štuke, letu avijoni,letu...

Letu štuke, letu avijoni, a medijskim prostorom letu i muda.
Ovaj razgovor snimljen je iz sačekuše naših dragih kamermana, kojima je eto zabranjen,( smetaju, političari se spotiču o njih,kad ih ugledaju svaka njihova suvisla misao iščezne i postaju walking dead) pristup kasti zvanoj Vlado.
I tako,Vladinom mudrošću, od slogana - Hrvatska mala Norveška,ostade slogan- Hrvatska velika Sjeverna Koreja, jer sve turbo demokracije (ova je poznata po tome, a mi tome težimo) prvo što uvede od demokratskih instrumenata je medijska blokada.
Uglavnom ovaj razgovor je zabilježen ( i riječju i slikom) prije blokade.
Na sjednici pričaju Mirko i Slavko( za mlađe generacije, Mirko i Slavko su popularni partizani-dječaci iz stripova koje smo čitali, a ja sam ponosno u I razredu nosila i školsku torbu s njihovim likovima i još pjevala Boško Buha sila jaka, pravo čudo od dječaka), a kamermani iz zasjede snimiše za povijest.
Veli Mirko,Slavku: " Pazi, Slavko lete muda"
Slavko, pogleda lijevo ( jer samo tamo smije) pogledom urokljivim (otpor je uzaludan), glavom nabreklom i crvenom od silnih deficita i samopouzdano izjavi :" Nemaju oni muda"
Izjavi to Slavko u eter( a u sebi pomisli s kim ja kartam nikog nije briga, taman on imo i sina), nesvjestan kamermana i svoje vidovitosti.
Kasnije, par tjedana , ispostavi se da ni on nema muda, jer eto neko ima veća ( istina veličine graška, ali veća). Nekako je u zanosu, praveći red kod stokice sitnog zubića, zaboravio napravit red u vlastitom dvorištu i pomesti ispred svog praga.
Što je poanta svega ovog- pa nekom se oprosti 11 milijuna kuna, a nekog se blokira za 1500,00 kuna.
Svaka sličnost za Sjevernom Korejom je slučajna ( neću da me bace psima), a na naše ćuke sam navikla.
Ma sve u svemu, životinjska farma.
I konje ubijaju, zar ne!( i uškopljene i one druge)

- 23:58 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi