Dnevnik jedne otočke https://blog.dnevnik.hr/karbunara

četvrtak, 07.11.2019.

Novi krug


foto:otočka

U mojim zrelim i lipim godinama krug prijatelja je uglavnom definiran.
Iskustvo života nauči pomest prolaznike, usputnike, zlonamjerne, ronzave i preznatiželjne.
Staviš ih pod tapet.
Ogoliš krug, a on postane najčvršća karika života.

Sutra idemo u Split. Upoznajemo roditelje budućeg zeta.
Novi ljudi u našem životu.
Srce mi otvoreno. Ima u njemu još dosta mjesta za ljubav. Za nove radosti i nadanja. Da će im naše dijete prirast srcu onako kako zaista zaslužuje. Da će je volit i poštivat. Prigrlit ka svoje.
Jer ja njihovog sina zasigurno hoću.

Nadan se da će nas razlike zbližavat. Sličnosti ujedinjavat. Da će ispružene ruke značit otvorenost srca i doma. Da neće bit filmskih scenarija u kojen su svekrve i punice oličenje zla i krvožednosti.
Ja to ne nosin u sebi. Nepoznato mi.
Zato dobrohotno virujem da će taj novi krug oplemenit naše živote.

Subota, ručak.
Iščekujen s radošću.

07.11.2019. u 14:05 • 22 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.