a ne, ne nije rič o političarima, tajkunima i znanstvenicima, ne to nećete dobit, rič je o onin čudima šta nosite na plažu. al ajmo redon.
najprije su, u moje vrime, napuhanci bili kolo, balun i češki madrac. e sad, zašto češki to me nepitajte jer mi sjećanje ne seže toliko daleko, al sigurno ima neke veze snjima. ostale plažne rekvizite činili su kantica, lopatica, grablice i sito, neznan čemu sito jer niko nije inkartava sonin šta bi dica prosijala.
poslin, kad su meni dica bila mala osin već navedenih pojavili su se brodići, bazenčići, kitovi ubojice, al su češki madraci idalje zadržali svoj kultni status. opet eznan zašto?! međutin, kako to obično biva sa svakin napretkon, pa tako i kad su napuhanci u pitanju, izmislili su nepovratne ventile, a kako kit ubojica mora opravdat svoj naziv i bit najmanje dvaipo metra dug onda su da ti nebi izdušija prije njega izmislili i pumpu na priključak za upaljač od auta pa bi ti njega lipo napumpa tako da ti bilo kakvo drugo 'pumpanje' tog dana više nebi palo napamet, no problem je bija u tome šta to pumpanje traje toliko da ti ostaneš kod auta a oni se odu kupat i gle čuda netriba in nikaki kit ubojica dok se ti ne pojaviš, balune i kola su puvale mame na licu mista. poslin, kad ideš ča triba to ispuvat, svak ispuhuje o o šta je napuva, emancipacija, jelte, al zajeb je nepovratni ventil i dok ti ispušeš kita ubojicu oni postanu vampiti.
no, kako to obično biva, ako nisi smanjene inteligencije, idući put na kupanje ideš popodne iza tri sata, na plažu otvorenu prema jugoistoku, kad sve obaviš pojiš onu paštetu šta se razlitala ka proliv i pome prije nego su se pritvorile u šalšu, ako su prema tebi bili samilosni nađeš misto u ladovini i ubiješ oko. spavajuči snom ispačenog roditelja probudi te skrika i vika nebi da izvanzemaljci napadaju, i dok ti skužiš, nako bunovan da je kita ubojicu odnija maeštral on je već na putu u toplije krajeve. dica ka dica rone suze, a tebi pristo milo pri duši šta si i utješija ričima 'kupiće tata novog' međutin, rasproda se.
to je bilo nekad i dica nisu mogla zajašit kita ubojicu, al danas rade ove jednoroge, flaminge, kornjače i ostalu živinu tako da dica side u njima! u moje vrine je bija nalipljen vrat sa glavon patka na kolo i to je bilo to! danas kad zapuše maestral najprije moraš vidit jel koji napuhanac na moru a tek poslin jel su ti sva dica na broju jer ujutro kad upališ radijo najprije čuješ: 'pomorska policija spasila čeha na madracu usred bračkog kanala'.
mojim vjernim pratitelnima.
ne, nisam pokupio kufere i otiša na godišnji, to je iza mene, ali sam još pod dojmom.
i ne, neću objavit neki post bez inspiracije! a trenjtna inspiracija je ka i hrvatski bdp, u minusu.
lijepo bih vas molio da bidete malo strpljivj.
vaš omiljeni bloger,
kupus
svak ko misli da bi virtualni svijet treba pratit stvarni u debeloj je zabludi i triba bi se zapitat ko tu koga laže.
evo recimo anketa. ka šta je uočljivo četiri od pet pitanja sugeriraju da blogeri nisu baš najuravnoteženije osobe, štono bi se reklo da su ukurcu. no, ajmo se zapitat zašto je tome tako, al krenimo redom.
svjetovne društvene norme nam nameću nekakav oblik društvenog ponašanja kojega smo baj d'vej svi naučili kako bi se u tom istom svijetu bolje snašli, prilagodili, ostvarili....dalje nastavite sami, ali isti taj svijet nameće i mnoga ograničenja, ako ne ništa drugo, nismo 'prepoznati' od mjerodavnih za koje mislimo da su debili što nas nisu prepoznali, ali to nikada nećemo izreći. zašto? pa, netriba bit puno pametan da se zaključi kako bi netko sebe takvom izjavom doveo u nepovoljan položaj, ali avaj! isti ti osuđuju one, u javnosti of kors, kada otvoreno nešto kažu ili nedaj bože učinu, gle čuda, na opće zgražanje, upravo tih istih koji nisu bili kadra javno kazati ono što misle jer im je stalo kako će njih same gledat rukovodeći se principom 's kim si takav si', no, nije uvijek baš tako. niti su svi oni koji su 'uljudni' baš uljudni u stvarnom životu, niti su svi prostaci u virtuali ono za što ih se smatra, odnosno doživljava.
činjenica je da svi oni 'uljudni' iz stvarnog svijeta u većini slučajeva govore ono što misle kada se nađu sa 'povjerljivim' osobama isto kao što i oni 'prosti' iz virtualnog svijeta govore ono što misle jer su zaštićeni anonimnošću, a razlika je u tome što se prvi žele nekom svidjeti dok potonji boli kurac kome će se svidit. eee, ali ima kvaka, kvaka 22, koja kaže da triba zajebat sustav ako misliš preživit u ovom iskrivljenom i lažnom svijetu punom licemjerja kada se u stvarnom svijetu događa nasilje, prevara i kriminal od ljudi koji su do jučer slovili za uzorne građane, moralne stupove društva dok se istovremeno 'nepodobne' iz virtualnog svijeta osuđuje zbog njihovog otvorenog i neprimjerenog izražavanja prozivajući ih za nemoralnost. pa se onda postavlja i pitanje. šta je više nemoralno, govoriti ono što netko želi čuti ili ono šta ne želi čuti? svi se zaklinju u istinu kao ideal ljubavi prema čoviku, ali je činjenica da je nitko ne voli čuti kada je o njemu riječ.
i tako dolazimo do srži onoga što svih pokreče, afirmacija vlastite taštine iliti ega. netko će se na virtuali prezentirati kao pjesnici, filozofi, politički analitičari, društveno osviješteni, a da od svega toga u stvarnosti nema niti prvog slova. ili recimo to ovako, lako je napisati knjigu, trebaš je samo lektorirati i naći izdavača, ali tko će je čitati malo je veći problem, u virtuali se moš reklamirat, a ruku na srce više će se i pisama pročitat nego šta će i neko kupit da in popuni prazan prostor u regalu.
za razliku od potonji, jes vidija riči a, virtualne 'barabe' ne tribaju potvrdu, njih čitaju oni koji nisu ograničeni 'moralnim' vrijednostima društva i koji nemaju potrebu nekom se dodvoravat da bi bili prihvaćeni jer ih zato boli kurac, a najčešće imaju više komentara različitih ljudi od pisnika. zašto? zato šta govore ono što bi svak tija reč i u stvarnom svijetu pa se sa njima poistovjećuju iako se ne moraju u svemu slagat.
< | srpanj, 2020 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
svekolike konteplacije o smješnoj strani povijesti i inim stvarima