TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

nedjelja, 27.02.2022.

Današnji mozaik

Tekstovi i videa koji su me jučer i danas našli:












Whapp: (ne znam izvor teksta, ručno prepisujem iz telefona)



'Na ulazu u spomen-park u Kijevu
nalazi se skulptura iznimno mršave djevojčice vrlo tužnog pogleda
koja u rukama drži rukovet žitnog klasja.
Iza njezinih leđa je Svijeća sjećanja, spomenik s detaljima koji podsjećaju na autentični vez koji se može naći
na tradicijskim ukrajinskim narodnim nošnjama.
Ovo je spomenik koji obilježava povijesni događaj poznat pod nazivom Holodomor.
(Gladomor)

Što je Holodomor?

Nakon završetka prvog svjetskog rata
Ukrajina je bila nezavisna država, ali ju je Sovjetski savez 'usisao' u zajednicu svovjetskih država.
Ukrajinci, koji su se i tada smatrali srednjeeuropskim narodom poput Poljaka,
a ne istočnoeuropskim poput Rusa, pokušavali su vratiti Ukrajini njezinu nezavisnost.

Ne želeći izgubiti kontrolu nad glavnom žitnicom Europe, Staljin je 1932. pribjegao
jednom od najgnjusnijih oblika terora nad jednim narodom.
U procesu nacionalizacije,ukrajinskim seljacima je oteo žitorodnu zemlju,
ali i sve njezine prinose,
kreirajući tako umjetnu glad.
Ciljje bio 'naučitio Ukrajince pameti' kako se više ne bi suprostavljali službenoj Moskvi.
Tako je narod koji je proizvodio najviše žita u Europi ostavljen bez mrve kruha.
Vrhunac Holodomora je bio u proljeće 1933. U Ukrajini je tada od gladi umiralo 17 ljudi svake minute,
više od 1000 svake minute, a gotovo 24500 svakoga dana!
Ljudi su od gladi doslovce umirali po ulicama.

U ispražnjena ukrajinska sela Staljin je naselio rusko stanovništvo.
Prilikom narednog popisa, pojavio se veliki manjak populacije.
Stoga je sovjetska vlast poništila popis, uništila popisnu dokumentaciju,
a popisivači su streljani ili poslani u gulag,
kako bi se potpuno sakrila istina.

U Holodomoru je tokom 1932.-1933. godine ubijeno između sedam i deset milijuna ljudi, više nego Židova u drugom svjetskom ratu.
Njihov otrovni plin bila je glad. Njihov Hitler bio je Staljin. Njihov holokaust bio je Gladomor. Za njih je fašistički Berlin bila sovjetska Moskva, a koncentracijski logor im je bio Sovjetski savez.
danas 28 država svijetaHolodomor predstavljaju kao genocid nad Ukrajincima, o kojem niste mogli učiti u školizato što su gotovo svi dokazi uništeni,a žrtve desetljećima prikrivane. preživjeli su prisilno bili ušutkani tako što do nedavno nisu imali ni pravo glasa.
Holodomor u tom trenutku slomio je ukrajinski otpor, ali želju za neovisnošću Ukrajine učinio je vječnom. '







Dodajem još i ovo:
https://hr.wikipedia.org/wiki/Holodomor




**************************************************













Pa onda ovo:
https://m.vecernji.hr/vijesti/u-kuci-umrlog-od-korone-neprimjereno-je-govoriti-o-plemenitim-motivima-1566209




'Optužujem vas, gospodo !
KOLUMNU PIŠE
Borislav Ristić

Danas cinično djeluju izjave donedavno najvećih zagovornika strogih mjera kako te mjere treba ukinuti, jer 'nisu imale nikakvog učinka'. Učinka je, na žalost, bilo - više od 15.000 umrlih.

Točno je dvije godine otkako je u Hrvatskoj zabilježen prvi slučaj zaraze koronavirusom.
Od tog utorka 25. veljače 2020. do danas od ove se bolesti zarazilo milijun i pedeset tisuća građana,
a broj preminulih prešao petnaest tisuća ljudi.
Sami po sebi ovi su brojevi zastrašujući,
a teško je i pomisliti kako će ta crna statistika izgledati kada se objavi koliko je ljudi u tom razdoblju
oboljelo i preminulo od drugih teških bolesti.

Najporaznije djeluje podatak kako je samo u zadnjih tri mjeseca,
od kada su na snagu stupile tzv. Covid potvrde,
koje su još na snazi,
preminulo pet tisuća ljudi, više od trećine od ukupnog broja umrlih.

Znači, otkako imamo Covid potvrde i unatoč tome što smo imali cjepivo i najblaži oblik virusa,
u tri mjeseca je broj umrlih uvećan za jednu trećinu u odnosu na prethodnih dvadeset i jedan mjesec.
To je statistika koja poziva na odgovornost.
Zato danas djeluju cinično izjave donedavno najvećih zagovornika strogih mjera kako te mjere treba ukinuti,
jer "nisu imale nikakvog učinka".
Učinka je, na žalost, ipak bilo, samo ne onakvog kakav su obećavali zagovornici tih mjera, kao i njihovi provoditelji.

Znamo kako je put do pakla često popločan dobrim namjerama,
ali i da je neprimjereno govoriti o plemenitim motivima u kući umrlog.
U dvije godine donošene su odluke koje su imale vrlo konkretne posljedice na čitavo društvo.
A te odluke su često donošene na temelju ispitivanja javnog mnijenja,
koje su onda pravdane znanstvenim pretpostavkama "struke",
koje nisu imale stvarno uporište u znanosti.
Dapače, bili smo svjedocima dvije godine političkog prostituiranja struke,
koja je svoje pogrešne procjene skrivala iza autoriteta znanosti.

Zato vas optužujem, gospodo, da ste na osnovu pogrešnih pretpostavki
donosili odluke koje će imati dalekosežne posljedice na živote ljudi.
Optužujem vas, gospodo, što ste papagajski prenosili dosjetke i pretpostavke znanstvenih starleta i starletana
kao nepobitne znanstvene činjenice. Optužujem vas, gospodo,
za svaku smrt onih koji se nisu cijepili,
jer ste u kampanju uključili celebrityje i prodavali lažnu empatiju da se netko cijepi zbog drugog,
a ne zbog samog sebe.
Optužujem vas, gospodo, zato što ste uvjeravali ljude kako je cijepljenje čin ljubavi prema drugima,
prešućujući dokazanu činjenicu da i cijepljeni prenose zarazu.
Optužujem vas, gospodo, za svaku smrt uzrokovanu neodgovornim ponašanjem onih
koje ste uvjerili kako cijepljeni ne prenose zarazu.
Optužujem vas i za prešućivanje toga
da mladi muškarci imaju veću šansu za ozbiljne nuspojave od cjepiva nego što je opasnost od korone.

Optužujem vas, gospodo, što ste u trenucima dok su naši bližnji umirali,
vi svoju odgovornost prebacivali na druge - prvo su krivi bili neodgovorni građani, a poslije su etiketirani necijepljeni.
Krivi su vam bili oni za koje ste sami tvrdili da su najugroženiji.
Krivi za što - za vaše loše statistike?
Optužujem vas, gospodo, što ste za nedjelotvornost vašeg cjepiva optuživali one koji ga nisu uzeli.
Optužujem vas zbog 10% cijepljenog zdravstvenog osoblja
koje su zaraženi šetali bolnicama među teško bolesnima i životno ugroženima.
Optužujem vas, gospodo, zato što ste pozivali da se necijepljeni građani trebaju odreći intenzivne,
kako bi ustupili mjesto onima koji su se tri puta cijepili.
Optužujem vas, gospodo, što su ljudi izgubili povjerenje u provjerena cjepiva,
jer ste vi propagirali neprovjerena.
Optužujem vas gospodo za negiranje znanstvene činjenice o prirodnom imunitetu
– za sve posljedice i nuspojave koje su pretrpjeli oni koji su prisiljavani na cijepljenje.
Optužujem vas što se učestvovali
u najvećem propagandnom programu na svijetu i u najvećoj pljački u povijesti svijeta,
koja je obogatila one koji imaju, a one koji nemaju ostavila na rubu života.

Optužujem vas, gospodo, zbog podjela u društvu i stvaranje dvije klase ljudi - cijepljene i necijepljene.
Optužujem vas, gospodo, što svi oni koji su preživjeli koronu, pogotovo najstariji među nama,
neće imati što jesti zbog ovakvog načina borbe protiv korone.
Optužujem vas gospodo da je dvije godine ravnanja krivulje, postalo dvije godine ravnanja radničke klase.
Optužujem vas, gospodo, što ste našu bezbrižnu djecu izložili da dvije godine moraju gledati užasne scene vaše pornografije straha.
Optužujem vas gospodo što ste budalama u našem okruženju omogući da nakon cijepljenja mogu pametovati svima oko sebe
- to je bilo najneizdržljivije od svega.
Optužujem vas, gospodo, zato što ste naše živote sveli na binarnu stvarnost.
Optužujem vas, gospodo, za sve ono za što ste vi optuživali druge,
kako biste se oslobodili vlastite odgovornosti.
I na kraju, imam i jednu preporuku za vas, gospodo - pogledajte film "Don't Look Up". '







I onda još ovo:



- 17:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #
  • wertzuiopšđ (Lilianke 27.02.2022. 17:44)
  • nema sumnje da ukraina i poljska imaju sve povijesne razloge mrziti ruse
    ali od povijesti se ne živi... upravo čitam da njemačka firma E.ON odbija zatvoriti sjeverni tok1,, a na zahtjev poljske zbog mržnje stare 80 godina (vilimstvor 28.02.2022. 11:13)
  • ko da su ih nijemci mazili.. :(( (vilimstvor 28.02.2022. 11:14)
  • @vilimstvor, meni izgleda da ljudski rod UVIJEK ima razloga za ratovanje, povijesnih i svih drugih (od osobnih kompleksa do plinovoda), i dok čovjek ne dovede samog sebe u red - pri čemu mislim osvješćenje svakog (pa i bilo kojeg političkog vođe ) da ratovanje nije opcija, dotle će biti krvi. Ove nasade na kojima počiva ovo ratoborno društvo, a znamo da sežu duboko u prošlost, te nasade treba satrti, i graditi nanovo.
    Čista je to utopija,bojim se. (Lilianke 02.03.2022. 11:06)
  • Osjećam ustitranost u zraku

    pa ću napisati post.


    Za mene su ova najnedavnija događanja, znači govorim o svom najintimnijem osobnom doživljaju,
    katastrofalno prepuštanje čovječanstva svojim najnižim porivima i strastima.
    Katastrofalno je da ih se kakti verbalno osuđuje,
    (ili čak i opravdava)
    a da ih se aktivnim ne-postupanjima, ipak omogućava.

    Također, nisam čula do sada da ih je itko ispravno imenovao
    i dao im precizan misaoni obrazac,
    pa ću to sada učiniti ja:
    RATOVANJE za bilo koji cilj
    JE PRIMITIVNO, ANAKRONO, POTPUNO NEPRIMJERENO DANAŠNJEM ČOVJEKU.


    (Čak je i ova situacija sa koronom
    iako ODVRATNA
    bila barem naizgled stepenicu iznad,
    gdje se nasilni društveni preustroj izvodio,
    pardon, SE i DALJE IZVODI,
    u rukavicama, pod krinkom brige za opće zdravlje.

    U usporedbi s time,
    i bez usporedbe s time)
    ovo pucanje , tekovi i direktan napad na civile u svrhu vojnih i političkih ciljeva je
    RAVNO POVRATKU U ŠPILJU.



    Za zapitati se je sada, kada su nam dostupne sve moguće novine,
    uvidi u sve moguće vijesti, iz svih kutova gledanja:

    što je istina, od svega toga serviranoga?
    imamo li uopće načine da razaberemo?
    koliko nam stalno lažu, i za koje ciljeve?
    kako se vijestima i događajima lako promijeni svjetski fokus na neki problem?
    kako se lako vijestima oblikuje problem/situacija i kad je nema ili nije tako velika?
    i ponovo, KAKAV je ovo svijet u kojem pristajemo PONOVO ratovati,
    koji su to ljudi, kakva je ta njihova svijest?




    Kad podižeš dijete, pa je ono već i adolescent,
    koji u osobnom iskustvu nosi blisku smrt
    koja boja svojim tamnijim tonom svaki dan postojanja,
    pa nosi potrese pune straha i grča u želucu,
    pa boleština u kojoj je jedino sigurno da ništa nije sigurno
    pa ti to dijete posustaje u svom optimizmu
    i sve mu se čini odveć teško i mučno, a sa tako malo godina postojanja
    i sve se čini tako uzaludno
    jer je ishod svakog truda stalno upitan i nedovoljno dobar, zadovoljavajuć, sladak,potpun
    a onda dođe i RAT
    'kaj, ZBILJA, mama!?!?'
    'pucaju na LJUDE!?!?'
    'ono,UBIJAJU ljude ,jer su tako odlučili??'
    'pa zar nije pandemija u kojoj se cijeli svijet upregnuo na borbu za život!?'
    pa kad joj spomenuh Černobil, pa gdje je Krško,
    i kad osvjestiš da nemaš kamo pobjeći sa ove bijedne male planete
    i btw. nije bijedna jer je mala,
    ali je i bijedna i mala,
    i kad osvijestiš da ćeš do smrti biti tu
    gdje se onda vratiš na problematiku vlastite smrtnosti....
    i dijete se vrati, jasno, na istu problematiku,

    i ŠTO onda reći na sve to????????????

    Tko me hoće prozvati za neki bijedni meme?

    Daj, jebote,da čujem?


    - 10:58 - Komentari (15) - Isprintaj - #
  • qawscdefrvgthzjukilččm,lnbvbcvcssretzk,.,m cvxy32456590đžć cv78 (Lilianke 27.02.2022. 11:35)
  • Već sam pisala o tome, i pisat ću opet,
    jer je stanje i dalje slično, neriješeno,
    osjećam je kako pliva u mutnom,
    kako se muči
    jer ne vidi smjer
    kako ponekad uspije udahnuti zraka na površini
    a ponekad guta prljavu vodu,
    osjećam kako je u njenoj dobi
    primjereno da se objeručke primi za vanjski svijet
    (jer moja ruka je previše bliska, ne donosi više sve što treba)
    a ona je nevoljka za taj korak
    svijet je, u njenim očima, pregadan
    (i on to zaista i stalno potvrđuje)
    treba joj osobni način prikupljanja i očuvanja energije
    a dok ga ne izumi smo osuđene na blatno labuđe jezero.
    Ono što ja mogu je samo plivati s njom,
    plivati, plivat, plivati.

    Ja sam tako zamorena. (Lilianke 27.02.2022. 11:47)
  • Uhh...nemaš ni blizu pojma kako kužim o čemu pišeš.
    Kad pratim vijesti, a pratim, bolovanje, Ukrajina i ja smo negdje približno u isto vrijeme napadnute, ja bakterijom, ona Putinom, osjećam se stravično. Proučavam kako je sve počelo prije 8 godina, slušam i drugu stranu, pokušavam pronać objektivnu istinu, razum.Ne mogu ništa učiniti i samo plačem, ljutim se i zaboli me glava. A istovremeno, svi drugi sadržaji osim toga su mi sada- nakaradni. Začarani krug:-(

    Jutros sam, međutim, naišla na jedan video ljudske bebe od par mjeseci, kako pliva. Instinktivno. Uzima zrak ko mali tuljan, pa nastavlja. Pokrete radi prave!! Ako naiđem na njega, poslat ću ti.
    Tu sam vidjela dobar znak. Dobru metaforu. I za tvoje dijete. I za moju djecu. I za nedoraslo čovječanstvo u cjelini. (Sarah 27.02.2022. 12:51)
  • ANAKRONO, POTPUNO NEPRIMJERENO DANAŠNJEM ČOVJEKU.??
    to me asocira na lamentiranja ovog rata u 21 stoljeću
    al ne kužim u čemu je fora?? zar nitko nije čuo ni za jedan rat u 21 stoljeću?
    ili je rat anakron samo kad ga vode neprijatelji SAD-a ,, dok SAD-e samo širi demokraciju?
    čovjek je isti od brončanog doba, kad su mu bogovi dali oruđe i oružje da rade i ratuju... (vilimstvor 27.02.2022. 16:10)
  • @Sarah, po vlastitom iskustvu, u svrhu preživljavanja makar i dan po dan, zdravo je napraviti mentali otklon, odstupiti korak od svih ovih (ispričavam se) govana kojima smo nemilice zasipani.

    Niti sam doprinjela ičemu, niti smijem sve puštati kroz svoj sustav, jebote, imam i ja kapacitete koji su ograničeni, inače će me koštati zdravlja i postojanja.

    Neki ljudi nemaju pojma o drugim ljudima, a uzimaju si za pravo procjenjivati! Biserno!!!

    @Vilimstvore:
    Ne lupetaj o SADu i slično.
    Sasvim sam jasno rekla - ratovanje u svrhu bilo kojeg cilja je neprimjereno čovjeku u današnje vrijeme. Bilo koje ratovanje, bilo gdje na planeti Zemlji, u današnje doba.
    A naročito je licemjerno usred pandemije (nećemo sad kakve) gdje se svi kao bore za ljudske živote, ne pomoći ljudima kojima treba pomoć (ukoliko im treba, ne umišljam si, kao svi vi ovdje koji ste se uskokodakali, da znam do kraja istinu ove rusko-ukrajinske priče)

    Ljudske žrtve su okrutne i nepotrebne, nema ničega na ovoj Zemlji, ni jedne ideje, nikakve nacije, materijalnog dobra, koje više vrijedi od ljudskog života pojedinca.
    Kad vidim da je onaj neki mladi dečko vojnik poginuo jer nije stigao pobjeći dok je kajjaznam? minirao most da Rusi ne pređu preko, samo mogu misliti da je to LUDOST DO BOGA!!!!!!

    Ustajem u ime svih Majki koje su u muci donjele djecu na ovaj svijet : RATOVATI JE SRAMOTA ZA LJUDSKI ROD!!!
    jebe mi se za Amerike i vaše ostale muške umotvorine. Opravdanja, traženja krivaca i pravičnih u ovom ili onom slučaju, i prepucavanja gdje samo lamaćete svojim egoima.
    FUJ (Lilianke 27.02.2022. 16:24)
  • ako neću lupetati o SAD-u onda ti ne lupeta o neče što je ANAKRONO, POTPUNO NEPRIMJERENO DANAŠNJEM ČOVJEKU.

    ratovi jesu sramota ljudskog roda,, ali nisu ništa novo, povijest ne pamti dan bez rata,, a gle,, odjednom svi u šoku?? kad ste pali s marsa? (vilimstvor 27.02.2022. 17:21)
  • @vilimstvor,
    Nismo u šoku, nego je ovo najrecentnije događanje.
    To što ratovi nisu ništa novog, to ne znači da ih treba prešutno pormatrati sa strane, kao da su nužnost, jer nisu. (Lilianke 27.02.2022. 17:37)
  • ne znam za prije al, od kada sam ja na blogu, prešutno si promatrala ratove SADa,, (il se varam?) (vilimstvor 27.02.2022. 17:42)
  • @vilim, znala sam staviti ponešto, ali, ovaj moj stav o ratu je sasvim sigurno dobro poznat svakome tko me zna od prije. NE ratovanju ni pod koju cijenu. (Lilianke 27.02.2022. 17:46)
  • je! poznat je i meni.. al me živcira masovno blesiranje oko ovog rata, toliko se nismo blesirali ni oko domovinskog,, i zato ponavljam iz naše novije povijesti irak, jemen, libija, sirija, afganistan... (vilimstvor 27.02.2022. 17:54)
  • Aj Vilime ne seri. Cijelo vrijeme čitam takva glupa prepucavanja i relativiziranha po netu i dosta mi je!
    Nemreš jednog ološa pravdat drugim, nemreš i bok. To kaj Amere nitko za to osudio nije, opet je izraz svojevrsne neempatije, al spominjati to sada, kada ni 1000 km od nas ginu ljudi, a luđak se prijeti nuklearnim, fakat je degutantno.
    Molim te, prestani.
    Lili, sori. (Sarah 27.02.2022. 18:49)
  • Pretužna vremena, doba, ma sve. :(( Opravdanja i izlika nema. (Galaksija 27.02.2022. 19:12)
  • @sara boli me ona stvar čega je tebi dosta i što ti imaš empatiju samo za opću medijsku političku korektnost i ne shvaćaš da sva govna moraju ići u isti koš i da nijedno (kao ni tvoje) ne smrdi zasebno.
    izvinia bi se i ja Lili, al za razliku od tebe, nemam zašto... (vilimstvor 28.02.2022. 06:33)
  • P.S. drago mi je što me cijelo vrijeme čitaš.. ja tebe nikad... (sad sam malo povirio,, uobičajena zapadna propaganda, čestitam na originalnosti) (vilimstvor 28.02.2022. 06:42)
  • @evo,svatko je rekao svoje. :) (Lilianke 28.02.2022. 09:42)
  • subota, 26.02.2022.

    čega ima,čega nema











    - 11:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #
  • Cijeli svijet je užasnut, konsterniran, silno zabrinut zbog ove invazije, a ti Putina koristiš kako bi izrekla nešto o pandemiji Covida. Zbilja neprimjereno, u najmanju ruku. (Mariano Aureliano 27.02.2022. 07:26)
  • Joj, daj, odi spat.
    Kaj ti znaš kaj sve JA mislim i osjećam?

    Kaj si ti , neka policija za korektnost?

    Ti dečko još očitto nisi dovoljno grozote doživio na osobnom nivou, da razumiješ da se u najcrnija vremena treba nekako nositi s njima, da je izrugivanje i smijeh ponekad najnužnije u najneprimjerenijim situacijama. To su, naime, iz prakse ti velim, ponekad JEDINI instrumenti preživljavanja.

    Također, želim da mi se obraćaš od sada pa nadalje uvijek sa idejom da iza riječi postoji osoba sa cijelim svojim univerzumom kojeg ti možda ne poznaješ dovoljno da daješ kritiku. (Lilianke 27.02.2022. 09:55)
  • Kad je nešto neprimjereno, onda je jednostavno neprimjereno, bez obzira na tvoje dramatične argumentacije iz pozicije žrtve, što je u ovom trenutku puka manipulacija. S ovim završavam komunikaciju. Konjec. (Mariano Aureliano 27.02.2022. 10:21)
  • Biiip! Pogrešan odgovor. (Lilianke 27.02.2022. 10:48)
  • hint: prolaze JEDINO komentari puni prazumijevanja i podrške, a kad nema razumijevanja, onda vjere da postoji neka pozadina. Ostalo navlačenje oko riječi me ne zanima. Ili mi budi frend, ili nemoj biti tu. (Lilianke 27.02.2022. 11:54)
  • nedjelja, 20.02.2022.

    Zamisli

    imati ovakvo dvoje djece
    :))))
    strašno je i lijepo biti roditelj.



    (Otkada je Salvador Sobral pjevao
    Amar pelos dois na Eurosongu,
    za mene se tamo više nikad nije pojavila ljepša pjesma)









    Ali za večeras, ova:




    [Luísa Sobral]
    Já te pedi, até insisti
    Para năo chegares perto
    Perto de mim, é melhor assim
    Que algo incerto
    E eu năo sou de grandes paixőes
    Quebrar coraçőes, năo é para mim
    Prefiro evitar, no meu canto ficar
    É melhor assim
    Mas tu, năo me quiseste ouvir
    Voltaste a insistir
    Em chegar perto assim
    Egoísta ruim
    Sei que foi só um beijo
    Mas năo foi só um beijo
    Para mim

    [Salvador Sobral]
    No instante em que te vi, deixei de procurar
    Năo tinha mais sentido
    Se aquilo que buscava, sem saber sonhava
    Era contigo
    E desde logo ignorei o teu pedido
    Pois o que dizia a tua boca
    Era pelos olhos desmentido
    Investi sem hesitar
    Nunca quis nada tanto assim
    Tudo fiz por um beijo
    Mas năo foi só um beijo
    Para mim

    - 21:44 - Komentari (21) - Isprintaj - #
  • Kaže prevoditelj da to znači ovo:

    I already asked you, I even insisted
    Not to get close
    Close to me, it's better this way
    that something uncertain
    And I'm not very passionate.
    Breaking hearts is not for me
    I prefer to avoid, stay in my corner
    it's better this way
    But you, you wouldn't listen to me
    you insisted again
    To get close like this
    bad selfish
    I know it was just a kiss
    But it wasn't just a kiss
    For me

    The moment I saw you, I stopped looking
    It didn't make sense anymore
    If what you were looking for, without knowing it
    dreamed
    it was with you
    And since then I ignored your request
    So what did your mouth say?
    It was by the eyes denied
    I invested without hesitation
    I never wanted anything so bad
    I did everything for a kiss
    But it wasn't just a kiss
    For me (Lilianke 20.02.2022. 21:50)
  • zvuk nemam žalost, ali riječi su dojmljive

    I never wanted anything so bad
    I did everything for a kiss
    But it wasn't just a kiss
    For me
    (Donabellina 20.02.2022. 22:01)
  • @Anaboni,a zašto nemaš zvuk? Nešto se potrgalo? (Lilianke 20.02.2022. 22:13)
  • meni ta pjesma nikako nije sjela. puno bolji mi je bio Duncan i njegova Arcade. :) (Galaksija 20.02.2022. 22:15)
  • šta bi ovo tribalo bit? kako ti znaš špaljolski? a ova lile još išla i prevodit i to na engleski. hahaha (kako_ti_kupus 20.02.2022. 22:45)
  • @Galaktična, ajoooooj, nikako nisu za usporedbu :))))))
    Ako smijem biti necenzurirano iskrena, Portugalska pjesma je autentična i originalna (komponirala ju je njegova sestra Luisa, ona gore s gitarom, čiji stil je osebujan, nepovodljiv za današnjom modom, i skidam joj kapu za to totalno), dok je ova koju si predložila istozvučna ili sličnozvučna sa većinom današnjih hitova. Najveća razlika je taj sintetizirani preočišćeni zvuk, tekst na engleskom i općenito slična melodija svemu što smo već čuli.
    U usporedbi s njom Portugalska ju nenadmašno šije sa gudačim orkestrom i klavirom, pjevač ima specifičnu boju glasa i način pjevanja i ,općenito, ta pjesma je pravi hit nna način koji su nekadašnji hitovi to bili: nijedna pjesma nije sličila drugoj.
    Tak si ja mislim. :)))) (Lilianke 20.02.2022. 22:45)
  • eto na! nije španjolski nego portugalski, a i ovi prijevod je američki engleski. nije kokni :))) (kako_ti_kupus 20.02.2022. 22:48)
  • @kupus, jes, portugalski je :)) a nisam naljepila prijevod na hrvatski jer je lošiji nego na engleski :)) nije kokni :))
    U pozadini sobne snimke čuje se tramvaj, to je tako divno................

    Podsjeća me na to kako se za vrijeme koncerata u Glazbenom zavodu znala čuti buka sa ulice, dolje pod prozorima, trubljenje auta, uzvici djece :))) (I odmah mi se sjećanje budi kako je preko ceste bila slastičarnica u kojoj se preko zime prodavao takozvani zimski sladoled -to je bilo ono vrijeme kada se sladoled jeo samo ljeti, i nitko ga nije ni tražio zimi, to je puuuno kasnije postalo moderno - , čokoladna krema u kornetu, cijela namočena u čokoladnu glazuru :))))))) , eto, sad kad smo već kod toga svega....:)) ) (Lilianke 20.02.2022. 22:56)
  • mene tramvaj podsijeća na hladne zimske dane i magu (kako_ti_kupus 20.02.2022. 23:06)
  • @kupus, tek sad vidim i tvoj PRVI komentar, kak ne bi @Galaktična znala da je portugalski, čula je eurovizičnu pjesan i nije joj se dopala, nego jedna druga..........a glede prijevoda, eto ti gore objašnjeje :)) Oš da ponavljam priču sa sladoledom il je blo dovoljno prvi put? :))))
    Ubaciš tekst pjesme u prevoditelja i on ti kaže na kojem je jeziku (osim ako ne zna, tad kaže svakakve gluposti...) (Lilianke 20.02.2022. 23:07)
  • šta sad sladoled ima veze? (kako_ti_kupus 20.02.2022. 23:22)
  • @kupus, nemam pojma, samo malo prisjećanje. :)) (Lilianke 20.02.2022. 23:43)
  • Dobro, koji vrag? @kupus, svaki put kad pogledam,postoji neki tvoj komentar kojeg prije nije bilo, , ali prethodi onom kojeg sam već komentirala? kako je to moguće.? :)))

    Kažeš:
    mene tramvaj podsijeća na hladne zimske dane i magu
    vozi tramvaj i ljeti :))),onda je smrdljiv i valja ga izbjegavati ako se može. :)))) (Lilianke 20.02.2022. 23:49)
  • Ja sad idem spavati, želim svima laku noć,
    dosta bi bilo sjedenja pred kompom, večeras sam prekrdašila. :))) (Lilianke 20.02.2022. 23:52)
  • Baš potresno i snažno; dobro veliš da nije lako s takvom djecom :). No, kada je nešto svjestan i slobodan izbor, onda to svakako valja cijeniti, pogotovo ako ne remeti tuđe krugove i narušava tuđi san. Pozdrav :) (j. 21.02.2022. 10:23)
  • @j, to je jako lijepo imati dva umjetnika na hrpi za gledati, a za podizati - sve antene moraš otvoriti :) Narušavanje sna, ja si mislim, spada pod obavezno roditeljstvo, bez obzira na smjerove kojim djeca putuju. Onda je on bio još tako krhkog zdravlja.....eh.

    Srce ti puca od ponosa i brige jednako - to sam najviše mislila. (Lilianke 21.02.2022. 15:43)
  • Kad sam čula tu njihovu pjesmu na Eurosongu, Voljeti za oboje, meni se doslovce rascvalo srce.
    A slično mi i kad inače čujem taj šuškavi, poetičan jezik:-))) (Sarah 21.02.2022. 18:44)
  • @Sarah, aaaa, kak je to lijepo, to rascvalo srce. :))
    Pokušavam pjevati s njima, al mi ne ide baš ono nešto :-P Hahaha (Lilianke 21.02.2022. 22:36)
  • Tak i ja, kad pjevam Natalie na francuskom, bude smiješno za popizdit;-))) (Sarah 22.02.2022. 10:11)
  • @Sarah :)))pusti, pusti, znaš kak bi francuzi hrvatski znali :)))) (Lilianke 23.02.2022. 13:19)
  • Isto ko ja francuski:-))):-* (Sarah 24.02.2022. 18:50)
  • Adopt a trucker













    - 12:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #
  • ... (Lilianke 20.02.2022. 12:13)
  • mislim da je aktualnija vijest kako policija na konjima gazi prosvjednike a vojska ih tuče kundacima... (vilimstvor 20.02.2022. 14:19)
  • ok.. prvi komentar je bio važeći dok nisam pogledao drugi video :)) (vilimstvor 20.02.2022. 15:20)
  • @vlilmstvor,
    STRAŠNO, kao i Australija, Sumrak saga uživo. Ali u najhorornijem smislu riječi.

    Vojskom na vlastiti narod. Na skupinu ljudi koji su 90 posto procijepljeni, no ni to ti nije dosta nego su im pokradeni novci, zamrznuta sredstva, potrpani su u zatvore, gaženi konjima, mlaćeni kundacima, eutanaziranih kućnih ljubimaca, sve zato jer zahtjevaju razgovor o idejama u kojima se razlikujete!?
    Kome je ovo vidljivo kao 'briga za zdravlje nacije'? (Lilianke 20.02.2022. 20:26)
  • subota, 19.02.2022.

    Šišmiš jede bananu :)))






    - 00:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #
  • Ja sam očekivala da će izledati nekako šišmišasto ,a ne ko mali medeni peso (sa krilima negdje u ručniku) :)) (Lilianke 19.02.2022. 00:43)
  • vidjela sam to nedavno. :)))))) plaši me hahah (Galaksija 19.02.2022. 00:59)
  • @galaktična, kak je smiješan, koliko banane strpa odjednom u usta,imaš dojam da će se pridaviti :))) (Lilianke 19.02.2022. 01:15)
  • To malo objašnjava zakaj izgleda ko peso s krilima :)))

    'S Wikipedije, slobodne enciklopedije

    Letipsi
    (Megachiroptera)
    Oligocen-Sadašnjost
    Velika leteća lisica (Pteropus vampyrus)
    Velika leteća lisica (Pteropus vampyrus)
    Sistematika
    Carstvo Animalia
    Koljeno Chordata
    Razred Mammalia
    Red Chi roptera
    Podred Megachiroptera ili Yinpterochiroptera
    Porodica Pteropodidae
    Letipsi obuhvataju podred Megachiroptera i jedinu porodicu Pteropodidae iz reda Chiroptera (šišmiši). Također se se označavaju i kao voćnim šišmiši ili šišmiši Starog svijeta, naročito rodovi Acerodon i Pteropus (leteće lisice).

    Voćni šišmiši su ograničeni na Stari svijet, u tropskim i suptropskim područjima, u rasponu od istočnog Sredozemlja do ijužne Azije, a nema ih na sjeverozapadu Afrike i jugozapadnoj Australiji. U usporedbi s bubojednim šišmišma, voćni šišmiši su relativno velike i, uz neke iznimke, ne kreću se pomoću eholokacije. Oni su biljojedi, a za pronalaženje hrane, oslanjaju se na osjetljiva čula vida i mirisa.'
    (Lilianke 20.02.2022. 01:03)
  • Izgleda kao lik iz crtića :))) (Lilianke 20.02.2022. 01:04)
  • srijeda, 16.02.2022.

    Lala

    iz porodice Liliacea
    znači,
    sestrične smo
    :)))






































































    Jer, na prozoru su cvijeća za valentinovo,
    nije da sam ih ja dobila :))))
    jer nisam
    ali ja ih gledam i to :)))






























    - 16:33 - Komentari (12) - Isprintaj - #
  • Priroda ne poznaje pojam 'kič' :)))
    I tako se besramno šareni... (Lilianke 16.02.2022. 16:37)
  • .....ne samo šaren, nego se besramno otvara jer samo ljudi znaju posramiti.......cvijet cvijetu ne čini sram (Donabellina 16.02.2022. 16:45)
  • @Annabonni, evo , dodala sam još toga....... :)) (Lilianke 16.02.2022. 16:49)
  • bozEnstveno! :) (Dvi, tri riči... 16.02.2022. 17:33)
  • @Dvitri riči , danke šen :)) (Lilianke 16.02.2022. 17:35)
  • kako ti mene zezneš.......nije prvi put

    komentiram jednu liku, vratim se a onda milinaaaaa

    PS: dvi tri riči žive ??? (Donabellina 16.02.2022. 18:33)
  • osjetim miris :)))) (Galaksija 16.02.2022. 20:56)
  • Raznježih se:-*
    To je ta divnoća izvan nas....to. (Sarah 16.02.2022. 21:20)
  • @Galaktična, da, lijepo je:) ali šarenilo i zelenilo stvarno daju taj proljetni ozračaj...

    @Sarah, divnoća...svu ti ju poklanjam :))) Za lijepe snove, i još ljepšu javu :)) (Lilianke 16.02.2022. 23:56)
  • @Anabonni, hvala ti :))
    @dvi tri riči je očito revoltirana (ne znam čime), mogu je dobro razumjeti :)))))))))))) prolazisveeeeee
    pa će i to. :)) (Lilianke 17.02.2022. 00:32)
  • Moj omiljeni cvet. Ulepšala si mi jutro... (mecabg 17.02.2022. 07:30)
  • @mecabg, e pa baş mi je drago :))) nego , danas se ovaj crveni rascvjetao ko suncokret, to bi trebala poslikati :))) kombinacija direktnog sunca s prozora i topline radijatora ispod prozorske daske, cvijeće je pobenavilo od uživanja :))) (Lilianke 17.02.2022. 11:08)
  • utorak, 15.02.2022.

    *




















    - 16:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #
  • 1123456zui (Lilianke 15.02.2022. 16:38)
  • ma top. (Galaksija 15.02.2022. 22:44)
  • @galaktična, hehe da :))) (Lilianke 15.02.2022. 23:40)
  • Sting kralj (Euro 16.02.2022. 13:56)
  • ponedjeljak, 14.02.2022.

    *



    - 23:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #
  • prema kraju sve bolje i bolje (Lilianke 14.02.2022. 23:49)
  • nemreš virovat :))) čudno kako u ovo informatičko doba, ljudi i dalje neinformirani
    plandemija ruši temelje jebene civilizacije
    političari su sve jasniji lopovi
    vojna industrija povod za ratove
    energije ima sve više a sve je skuplja
    medicina služi za zaradu i ništa drugo
    policija stoji na braniku bezakonja
    novinari raspiruju mržnju (Tucker isključen) itd. (vilimstvor 15.02.2022. 12:41)
  • @vilimstvor, pred našim očima, eto, ponovo, događaju se tako bitne i sulude stvari..

    Troudo toliko ne zna šta će da je sad vojsku upregnuo, prije toga je policija po naredbi KRALA kanistere benzina itd itd....luda kuća...........

    Ja ne mogu vjerovati da JOŠ UVIJEK, uza sve što se događa, ljudi misle da se pandemija dogodila slučajno i sve ostale pričice koje već vjeruju. (Lilianke 15.02.2022. 14:02)
  • bez sulude raje nijedan povijesni debilizam ne bi uspio (vilimstvor 15.02.2022. 14:06)
  • gledao sam nedavno film o osnivanju fox news i njegovog glavnog urednika čije sam ime zaboravio, prva najpoznatija voditeljica se također zvala Carlson koja je tužila fox jer ju je gl. ur. 2 desetljeća seksualno iskorištavao,, pitam se jeli ovaj Tucker išta s njom u rodu??' (vilimstvor 15.02.2022. 14:14)
  • @Vilimstvore, nevjerojatno ali istinito, mislimda sam i je gledala taj film, samo ne baš nedavno, ali se ipak sjećam. Kažem nevjerojatno zato što već duže filmove i lnjige konzumiram minimalno, ako uopće ......... (Lilianke 15.02.2022. 15:49)
  • Raz*ebavanje i dalje traje

    Toliko sam bijesna da ne mogu biti bjesnija
    ne da mi je pun - nego mi je svaka kap svaku postojeću čašu prelila,
    nije dosta čovjeku vlastitih briga,
    osobnih teškoća,
    brige za djecu,
    brige za njihovo školovanje
    njihovu naobrazbu, njihovu adaptaciju na Svijet
    nego još i dalje traje ovo podjebavanje zdravog razuma nerazumnim mjerama,
    rađenje majmuna i budala od nas
    prisiljavanje ljudi da stalno biraju manje od dva zla
    a za što?
    za što?
    za čiju dobrobit?
    za koji konačni cilj?

    dakle,
    u srednjoj školi sada,
    a vidim i u osnovnoj,
    (a nastojalo se sve sprovesti na horuk,
    sa četvrtka popodne na petak ujutro)
    valja ili:


    - ne potpisati ništa
    čime se slažeš da ti dijete uzima testove u školi
    jednom tjedno se testira doma
    a ako netko u razredu bude pozitivan
    svi se tada testiraju iznova
    i ako su negativni ostaju iduće dane na nastavi
    ne moraju u samoizolaciju

    -potpisati papir sa izjavom
    da se ne slažeš da ti se dijete testira doma na tjednoj bazi
    i da se dijete NE testira u slučaju da je netko u razredu pozitivan,
    nego da apriori ide u samoizolaciju.


    Primjećujuete li problem?

    Nema treće, normalne varijante.


    Ako , dakle preuzmeš testove,
    sukladan si sa tom mjerom,
    koja je u direktnom sukobu sa činjenicom
    da se mi odrasli NE TESTIRAMO ako smo preboljeli ili smo cijepljeni.
    Od cijele populacije,
    samo djeci se ne uvažava cijepljenost ili preboljelost,
    dok se ostatku ljudi tolerira da neprovjereni ulaze u zdravstvene ustanove,
    na posao,
    gdje god,
    i pri tome se krivi necijepljene koji SE TESTIRAJU da i dalje šire bolest.
    Sa druge strane,
    ne moraš testirati dijete redovito,
    ali je onda ono defakto kažnjeno obaveznom samoizolacijom, ukoliko je netko od razreda pozitivan.
    Ne može se tada testirati, što bi bilo logično.
    Dakle, suludo.

    Pitam razrednicu što savjetuje,
    jer NARAVNO da ću, ma što (kao) odabrala,
    (jer ovo nije nikakav odabir , nego samo rađenje ljudi ovcama)
    testirati dijete doma ako je u kontaktu ma s kim bolesnim,
    a ne samo djetetom u razredu,
    i naravno da će ostati doma čak i kad netko još nije pozitivan, a ima simptome,
    kod nas doma je kod svih nas desetero bilo tako,
    prvo simptomi,
    potom tri-četiri dana poslije pozitiva na kućnom testu,
    bez obzira na debilne mjere da je preboljela, pa unatoč kontaktu smije šetat uokolo
    wtf!?
    (Ne mogu razumjeti vas sve koji to
    -mjeru da se cijepljeni i preboljeli ne testiraju- mirno gledate kao da je nešto normalno,
    takva nelogičnost da vam prolazi i nikom ništa.)

    Kaže meni razrednica,
    a to mi je točno pravi pokazatelj načina razmišljanja prosječnog Hrvata
    '...a čujte
    tako razmišlja većina roditelja kao i vi
    no da se izbjegne prisilna (neopravdana) samoizolacija,
    najbolje je uzeti te testove
    tako i onako
    tko će koga kontrolirati jel zaista testirao dijete
    moći će u školu čak i ako je netko bio bolestan
    a vi je testirajte povremeno,
    ostat će vam testova doma za druge potrebe,
    pa ne morate kupovati....'

    Priznajem joj jednino da me nije prisiljavala na ništa,
    niti se prijetila,
    kao što se njihova razrednica prijetila (zamislite te bezobraštine!!)
    mojoj šogorici jutros
    da se to zakonski mora potpisati
    (ili preuzeti testovi, ne možeš odabrati niti jedno)
    što je, pravnici rekoše, potpuni nonsens i laž,
    komad papira
    koji si doma isprintaš
    bez ikakvog broja i oznake
    bez informacije tko to gleda
    tko kontrolira
    ...

    Uglavnom, ja kažem razrednici da je nemoralno tražiti me da postupim nemoralno,
    i da je jako zabrinjavajuća ta mlakovodnost u glavama roditelja,
    i da je nemoralno od njih pristati na to zato da dograbe za doma nešto besplatnih testova
    sa jasnom namjerom da tako i onako neće kontrolirati dijete
    i da je to sve skupa jedna velika sprdnja i laž
    i da je to sve zajedno jedan veliki nemoral
    umotan u papir brige za zdravlje


    Jad i bijeda.

    Koliko žmekasti možete biti,
    koliko govana pristajete pojesti prije nego vam dođe do glave da ih ne morate jesti?










    - 12:29 - Komentari (10) - Isprintaj - #
  • "#$%IOPOIUTZERSDBFGNHMJKL CSER%((=)E4DRFTGUZH (Lilianke 14.02.2022. 13:05)
  • Mislim, da je na ovom školskom testiranju netko digao dobre novce a pouzdano znam, da mnogi roditelji su preuzeli testove a da neće testirati, a kako danas piše u tisku..........kućni testovi se PREprodaju za 20 kuna

    Joker pitanje nemam (Donabellina 14.02.2022. 13:36)
  • Dosta roditelja je vratilo testove, neki su potpisali formular da neće testirati djecu, velika većina roditelja je testove ipak preuzela, a nemaju namjeru testirati, neki će sigurno i testirati.
    Osobno neću testirati svoju djecu, testove nisam preuzela, suludo mi je testirati dijete koje je zdravo i bez simptoma. Dok smo bili u kući zaraženi, testovi nisu niti reagirali dok se simptomi nisu razvili, a i liječnica mi je tada rekla da ne testiram dijete koje nema simptoma.
    Slijede nam samoizolacije PO KAZNI, dok će poneko zaraženo dijete čiji roditelji "testiraju" slobodno pohađati nastavu.
    Izjava o tome da se roditelj NE SLAŽE je nebulozna, inače se potpis daje ZA medicinsku uslugu a ne protiv, plus sve je "dobrovoljno", čemu potpis?
    U petak u našoj školi ni ravnatelj ni tajnik nisu bili prisutni (slobodan dan i obaveze u područnoj školi) (Dvi, tri riči... 14.02.2022. 14:13)
  • @Annabonni; ovo je žešći Alan Ford

    @Dvi, tri riči.......moje dijete ima loše ocjene, nema šanse da je pustim na milost i nemilost TUĐE bolesti, pa ako je netko zaražen da se ona NE MOŽE testirati i MORA IZOSTAJATI s nastave....jebote, pa to je katastrofalna ucjena.
    Pri tome, odjednom nema nikakve veze što su poneka djeca cijepljena, a veliki dio njih prebolio - ONI se moraju testirati? A ODRASLI sa istim statusom - NE!? W T F???? Zašto??? Zašto sad odjednom tako?

    Ona bi najradije ne preuzela testove i da čim više izostane s nastave, ali ja to ne dopuštam, u ovoj njezinoj trenutnoj situaciji. Ali, također, NEĆU potpisati da JA ne dozvoljavam testiranje u slučaju kontakta s bolesnima, to je van svake pameti. Ja ću je prva testirati, tko mi to treba reći? Neka služba? Pa nisam debil.

    Ukratko, ja nemam pojma na čemu smo, ona bi trebala uzeti danas testove, jer nije u petak, ali kako je nezainteresirana za to sve, vjerojatno ni ne bude,ali ja ne potpisujm nikakve ucjene s kojima se ne slažem. Niti sam za , niti protiv,nego za treću logičnu varijantu koju namjerno ne nude, nego ucjenjuju.

    Fuj!!!
    Prokleti ...ne znam...nemam riječi za tu gadost koju osjećam prema svemu tome, prema svim ovim degenericima koji slažu mjere. (Lilianke 14.02.2022. 14:28)
  • Ako netko želi znati prema čemu JESAM ostrašćena, e , prema ovome sam!!!

    Sad sam ostrašćeno bijesna , prevršilo je svaku mjeru. (Lilianke 14.02.2022. 14:31)
  • Ja sam potpisala ucjenu, pa ćemo vidjeti.
    Testirat ću djecu ako razviju simptome bolesti i to uz konzultaciju s obiteljskom liječnicom. Ako bude potrebno, kupit ću test u apoteci. (Dvi, tri riči... 14.02.2022. 14:34)
  • @Dvi , tri riči,e,da....vidjet ćemo šta bude......... (Lilianke 14.02.2022. 14:36)
  • DVI-TRI.........ova zadnja ti je najbolja..........Ni jedan normlni roditelj neće poslati dijete na nastavu ako kiše, kašlje, boli grlo ili ima malo temperature...........Test iz ljekarne i bar znaš na čemu si.....Ali NE prva dva-tri dana jer u startu ne mora biti pozitivan ( primjer iz moje kuće ) (Donabellina 14.02.2022. 19:22)
  • ma joj. :(( (Galaksija 14.02.2022. 20:17)
  • @Galaktična, da, joj. ... (Lilianke 15.02.2022. 14:25)
  • *






    - 00:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #
  • 11 (Lilianke 14.02.2022. 00:11)
  • :* (Galaksija 14.02.2022. 20:14)
  • nedjelja, 13.02.2022.

    Udovica, nedodirljiva

    Kaže Russel Brand kako je sretan jer nema izbora:
    život ga je stavio u poziciju u kojoj je ili ovisnik

    (što podrazumijeva tobogan događaja koji vode u neminovnu propast
    uz obečašćenje sebe kao osobe,
    odbacivanja potancijala koji si imao,
    povređivanja onih koji te vole i sve slično)

    ili nužno svjestan, u trenutku

    (bez prostora za samosažaljenje
    za lijenost
    za predavanje svoje autonomnosti drugom u ruke
    bez prostora da netko preuzme odgovornost
    za ma koji tvoj postupak,
    bilo to odabiranje dnevnog ručka
    kalkuliranje potrošnje i prioriteta onoga što se kupuje, mijenja, popravlja u kući,
    bdijenja od brige nad djetetom koje đira svoje pubertetske đirove
    bez prostora za nebrigu o vlastitom zdravlju).

    U cijelosti razumijem to njegovo razmišljanje
    (vidi se i iz osobnih primjera iznad navedenih),
    u cijelosti točno tako osjećam.

    Jednostavno nema uzmaka.
    Nema autoriteta nadamnom.
    Nema ruke koja ti se pruži
    jer je netko primjetio da ti treba,
    osim ako je eksplicitno ne zatražiš,
    nema tuđe brige nad tobom.
    Svejedno hoćeš li se dići kada padneš,
    ako se ne digneš - nisi se digao,
    jedino kome može biti bitno je samome tebi.
    Posebno perverzna opcija
    je kada ni to nije kraj, i kada jedna duša ovisi o tebi,
    jedno nježno tijelo, tanke ruke,
    djevojački obrazi uokvireni kosom,
    tada si zapravo ucijenjen.
    Ucijenjen vlastitim odabirom.
    I svejedno, opet nemaš izbora, vraćamo se na Russella Branda.
    Nemaš izbora.
    Sve dok ga imaš,
    razmišljaš da bi mogao ili ne bi mogao,
    a kada ti se to izmakne ispod nogu,
    ne preostaje ti nego uspjeti u svakom pothvatu.



    Ali onda, jednom,
    kad te stes strese,
    osjetiš kako je sve to, sva ta sila koju moraš sam podnjeti,
    puno previše za tebe jednu.
    Ne samo da je previše za tebe,
    nego osjećaš točno kako je sve oko tebe nepripadno tebi,
    nenalik tebi, tvojem osobnom, istinskom biću,
    ne vidiš poveznicu između sebe i svijeta oko sebe,
    ne vidiš razlog, osim djevojačkog rumenila, da bi se bavio ovim svijetom ovdje,
    ne vidiš nikakvu želju vlastitog srca,
    pitaš se, otvoreno se zadubiš,
    i ne pronalaziš ništa,
    ponavljam, osim rumenila,
    i kako se nosiš s time?




    Ideš i dalje.
    Ideš bez mozga, bez srca, ideš bez benzina, ideš na suho.
    Ideš kroz nebitnost, kroz svu tu nesrodnost,
    kroz sve uvrede, samost svakog udaha,
    gledaš u svoje prijatelje,
    nekadašnje,
    nemaju pojma kako su daleko cijele univerzume od tebe.
    I razumiješ kako su njihovi univerzumi samo utvare pokretane željama njihovih srdaca, ništa više.
    Ništa stvarno.










    .....











    - 18:35 - Komentari (19) - Isprintaj - #
  • ... (Lilianke 13.02.2022. 19:17)
  • Eh da..:-(
    mučno je to na trenutke, a na trenutke pak slobodno i okrepljujuće.
    Sve je bolje od ovisnosti o bilo čemu. (Sarah 13.02.2022. 19:26)
  • @Sarah, to više nije problem.
    Uživam u slobodi, uživam u neovisnosti.
    Ono u čemu ne uživam, odnosno ono što osjećam
    je ta potpuna lišenost želje za ičim,
    pripadnosti, veze sa ičim ili ikim,
    lebdim sama u zrakopraznom prostoru,
    kao svojevrsna forma hladnog , neosjetilnog pakla. (Lilianke 13.02.2022. 19:34)
  • Zatočila si se u kulu bjelokosnu.
    Kako bi i bila željna ičeg, kad se isuviše štitiš!
    Prezaštita dovodi upravo da takvih paklova..mislim.
    Ne zamjeri, pišem bez predumišljaja, onako, prvi osjećaj..
    A gore sam detektirala svoj osjećaj... (Sarah 13.02.2022. 19:48)
  • @Sarah,pa ništa ne zamjeram...samo ne znam.....
    zatočila se u kulu bjelokosnu?..............kako se to radi i što je to? Pipam svojim osjetilima i nema ništa za napipati uokolo. (Lilianke 13.02.2022. 20:27)
  • Kula kakti samodostatnosti..naravno da nemaš kaj napipati.
    Doživljeno, odživljeno...
    Otvori prozore, pusti svjetlost, sunce, kišu, ptice, žamor, lijepo i ružno..svašta smo doživjele i ostale na nogama, nema mjesta za strah. (Sarah 13.02.2022. 21:16)
  • @Sarah, sad me čak i nasmijalo ovo 'Kula kakti samodostatnosti..naravno da nemaš kaj napipati.'
    :))) hvala ti :)))

    puštam,gledam otvorenih očiju, zatvorenih očiju, nema razlike :)))

    Kako da se bolje izrazim?

    Puštam da se događa, ali ne događa se BAŠ NIŠTA što SAMA ne pokrenem.A biti stalni inicijator svega, a potpuno prazan, bez interesa za išta, je neprekidno mučenje i uprezanje samog sebe, samom sebi, zbog samog sebe, To je sve skupa besmisleno, i jalovo.

    Ponavljam, moj doživljaj je da što ne odradim sama ne postoji. A čak niti ne želim ništa odrađivati. (Lilianke 13.02.2022. 21:36)
  • .....BAŠ NIŠTA što SAMA ne pokrenem.A biti stalni inicijator svega, a potpuno prazan, bez interesa za išta, je neprekidno mučenje i uprezanje samog sebe, samom sebi, zbog samog sebe,

    ...............ali ipak pokrećeš ! Koliko emocionalne energije ulažeš koja nije u korelaciji s fizičkom snagom odradjivanja nečega, to je druga stvar ali činjenice su tu i one pokazuju u tvom okruženju da je NAPRAVLJENO ONAKO KAKO MORA BITI sve s tvoje strane, makar bila užasnom crtom podjieljena na dvije polovice :

    onu koja to mora

    i onu koja to napravi koliko god je bilo sve svejedno (Donabellina 13.02.2022. 21:49)
  • Ma i ja sam inicijator, al onog do čeg mi je istinski stalo, pa mi nije zao. Smatram to svojom snagom. Sretna sam jer jos postoje ljudi do kojih mi je istinski stalo.Ništa vise ne radim po inerciji, osim mozda posao...
    Kad ne iniciram, ima dana da mi mobitel ni ne zazvoni. Ne čudi me to, ljudi su u svojim ljušturama, tu je toplo, poznato i sigurno.
    U tim tvojim fazama, kada se umorim od inicijative, ja se povučem. Pa ljušturama bude čudno. Ispuze iz svojih skloništa i pitaju me: pa jesi ti dobro??:-))) (Sarah 13.02.2022. 22:15)
  • @Annabonni, da,ali.
    Sve više se uhvatim u trenu kapitulacije , usred svega.

    @Sarah;
    dobro je dok ti je istinski stalo. Ma do čega.
    meni danas nije baš bilo tako...a vidjet ćemo danas ujutro kad se probudim, hoću li se morati bodriti, ili će se Univerzum pobrinuti za neku divotu koja će me oduševiti i doslovno povuči van iz kreveta. Doslovno, evo, ostavljam prostor da se kreira, pa se javim sutra. (Lilianke 14.02.2022. 00:02)
  • :-* mačke, što samo rade moje mačke...
    Zašto ono što nas treba oduševiti, mora biti izvan nas? (Sarah 14.02.2022. 07:21)
  • Sarah, već sam ti rekla , zato što ničeg u meni nema, pa dok boljka ne prođe, ako je prolazna, može li nešto , bez moje intervencije samo.po sebi doći , oduševiti me? (Lilianke 14.02.2022. 09:23)
  • U tebi je toliko divnih melodija...tako da je privid kako ničeg u tebi nema.

    Divnoća ovisi o nama. Ako nismo za nju perceptivno udešeni, nema šanse da ti ne promakne. (Sarah 14.02.2022. 09:55)
  • @Sarah, boli me briga za divnoću.
    Za sve. Totalno me pregazilo. (Lilianke 14.02.2022. 14:41)
  • Proći će.
    :-*
    Ja si nemrem dozvolit taj luksuz. (Sarah 14.02.2022. 19:57)
  • Ovo je možda najvažnija Pjesmica koju si ikada napisala. "...nego osjećaš točno kako je sve oko tebe nepripadno tebi, nenalik tebi, tvojem osobnom, istinskom biću, ne vidiš poveznicu između sebe i svijeta oko sebe, ne vidiš razlog (...) da bi se bavio ovim svijetom ovdje, ne vidiš nikakvu želju vlastitog srca (...) Ideš kroz nebitnost, kroz svu tu nesrodnost (...) nemaju pojma kako su daleko cijele univerzume od tebe. I razumiješ kako su njihovi univerzumi samo utvare pokretane željama njihovih srdaca, ništa više. Ništa stvarno." - Kopipejstao sam ove dijelove kako bih istaknuo da takav doživljaj svog života i svijeta oko sebe može, a i trebao bi, u čovjeku izazvati najdublju duhovnu revoluciju, osjećaj ogromnog otpuštanja i jedne sasvim nove, nezemaljske sreće. Dakle, trebalo bi ga iskorisiti kao silno dragocjenu odskočnu dasku. (Mariano Aureliano 19.02.2022. 23:29)
  • @Mariano, da ti pravo i točno kažem,
    ja to sasvim razumijem.

    Ja sam na naki način potpuno oslobođena.

    To ne značio da sam se riješila ijedne brige.

    To ne znači da me ne boli.

    To, također znači da, na vlastito iznenađenje, uživam u slobodi.

    Isto i patim u samoći.

    Osim svega toga, ovo sve do sad (a bilo je događaja, osoba i rada, aktivnog šljakanja i ulaganja sebe u sve i sva, za tri čovjeka zajedno)
    osjećam kao početak, kao pripremu scene pred predstavu, kao lekcije potrebne za dalje i novo i kao nešto za što se više niti mogu, a još i više, niti smijem uhvatiti.

    Doslovno kao da sam još jednom rođena,
    Kao da je svo dosadašnje zemaljsko iskustvo stavljeno u neku unutarnju ladicu,
    u tkano u biće, ali materijalno, sasvim nedostupno, a ispred mene prostire se praznina koju moram ispuniti.

    Osjećam užasan pritisak,
    ne smijem još otpustiti materijalnu ravan,
    nego moram sanjati sve iznova.
    Uza svu odbojnost, odnosno praznost koju osjećam.

    Takav je moj život,
    ne znam za druge, al kod mene je tako.

    Hvala ti na komentaru. (Lilianke 20.02.2022. 00:45)
  • Uopće ne treba otpustiti materijalnu ravan. Ona nije baš ni u kakvom antagonizmu s duhovnom slobodom. Čak možemo ostaviti sve kaprice i kompliciranosti svoje osobnosti, dramljenja i emocionalne/mentalne navike - sve je to nebitno. Bitno je da se u nama stvori taj neki fundamentalni odmak koji ipak ne znači odsustvo suosjećanja, dirnutosti i angažiranosti. Tako barem ja to shvaćam. Ovdje ti ne dociram, samo naglas razmišljam. :) (Mariano Aureliano 20.02.2022. 01:11)
  • @Mariano:
    hehehe,da se ne bi slučajno usudio konstatirati nekakvu moju kapricioznost :)))))) ili dramljenje. :))) (Smijem se stvarno, no istinski osjećam da niti dramim lažno,niti sam kapriciozna, tek je sve vrlo, teško, mučno, ozbiljno, specifično tu kod mene...)

    Ispravno kažeš,
    a tu je zaista tanka linija, zaista mogućnost doživljavanja raskoraka: odmak mentale, bez odmaka srca.............. (Lilianke 20.02.2022. 09:52)
  • :-O BOŽE!! :D

    Mali se pretvara u Kelemena !!! :-DDDD






    Pažnja! Opasnost!
    Greška u Matriksu!! :)))
    - 13:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #
  • I najbolji pogriješe...kaj se može :)))) (Lilianke 13.02.2022. 13:52)
  • :))* (Galaksija 13.02.2022. 18:40)
  • subota, 12.02.2022.

    jučerašnji video







    - 18:40 - Komentari (6) - Isprintaj - #
  • q2rtzuuds (Lilianke 12.02.2022. 18:55)
  • imaš Trudeau i u hrvatskoj, zove se plenky, imaš ga na blogu, zove se freš, doduše ne znam jeli bio kreten i prije cijepljenja ili tek nakon, jer taj otrov djeluje na svakog drukčije... (vilimstvor 13.02.2022. 07:20)
  • @vilime, jedino kaj nemamo je ovakva artikulirana masa ljudi koja već više od dva tjedna pokazuje koliku ima kičmu .
    Po mojem osjećaju, ovi 'kamiondžije' (pod navodnicima, jer se prosvjedu pridružila silna masa najobičnijih ljudi- dobro je pogledati ima brdo videa na ytu sa brdom razgovora na licu mjesta) je ta kap koja je nepovratno prelila čašu zbivanja u smjeru raskrinkavanja tog zla koje se nastoji etablirati (na sve načine njima povoljnije i podložnije) u pozadini, iza dimne zavjese.

    Ako itko očekuje antikrista u vidu utjelovljenja JEDNE osobe, taj se prevario, po mom skromnom mišljenju. Jer ta Grupa već debelo žari i pali dugi niz godina. A mi se ko žabe u locu potiho kuhamo......

    Glede Freša - njemu treba nekakva stručna pomoć. Živjeti u tolikoj mržnji spram ljudi koji ne misle kao on jedino može dovesti do raka ili kakve druge ozbiljne bolesti,jer tjelo se stanju duha može 'opirati' tek ograničeno vrijeme, onda ga utjelovi neminovno....... (Lilianke 13.02.2022. 09:09)
  • @vilime, znaš zašto je dobro ovakva videa stavljati?
    Zato što vidim da ljudi nisu informirani da je vani još i više stani-pani situacija, i svaka ideja koja bi ih vodila u smjeru sam-promatram-svijet-sam donosim zaključke-sam razumijem da ne razumijem i zato moram biti na velikom oprezu (- itd...) je dobra,
    nastojim doprinjeti protoku informacija koliko ja to mogu.
    I biram (uglavnom pažljivo) što stavim, primjerice , predloženi video je po meni do zadnjeg slovca bitan........

    eto..... (Lilianke 13.02.2022. 09:17)
  • imaš prav ;) antikrist ne dolazi u vidu jedne osobe već u cijeloj armiji Crvenih Kmera, al se simboliziraju u likovima Pol Pota i sl. (vilimstvor 13.02.2022. 11:22)
  • @vilimstvor, to je jednostavno nastojanje odčovječavanja čovječanstva.
    Nije novost, tek nadogradnja na dosadašnje smjerove, jednostavno smo u disharmoniji sa vlastitom ljudskošću, u ime kojekakve komocije, u ime zdravlja (navodno, al vidimo kak nam to ide, kad i ne uzimamo ovu pandemiju u obzir), u ime boljitaka svih fela i oblika puštamo da se to produbljuje do neslućenih razmjera.
    Ja zaista ne znam što nas može probuditi, dokle god smo nevjerojatno infantilno željni 'mame i tate' da nas vode za ruku.
    Dokle god vjerujemo svakom izvoru izvan nas prije nego vlastitom unutarnjem znanju. (Lilianke 13.02.2022. 14:02)
  • UŽIVO! Pariz, Berlin, Beč

    Izgleda ipak da to ipak nije samo neka fringe minority!?
    fringe minority = rubna (u razmišljanjima) manjina


















    - 16:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #
  • Dobro došli u sadašnji trenutak! (Lilianke 12.02.2022. 16:21)
  • Purple rain





















    - 11:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #
  • I never meant to cause you any sorrow
    I never meant to cause you any pain
    I only wanted tone time see you laughing
    I only wanted to see you
    Laughing in the purple rain
    Purple rain, purple rain
    Purple rain, purple rain
    Purple rain, purple rain
    I only wanted to see you
    Bathing in the purple rain
    I never wanted to be your weekend lover
    I only wanted to be some kind of friend (hey)
    Baby, I could never steal you from another
    It's such a shame our friendship had to end
    Purple rain, purple rain
    Purple rain, purple rain
    Purple rain, purple rain
    I only wanted to see you
    Underneath the purple rain
    Honey, I know, I know
    I know times are changing
    It's time we all reach out
    For something new, that means you too
    You say you want a leader
    But you can't seem to make up your mind
    I think you better close it
    And let me guide you to the purple rain
    Purple rain, purple rain
    Purple rain, purple rain
    If you know what I'm singing about up here
    C'mon, raise your hand
    Purple rain, purple rain
    I only want to see you
    Only want to see you
    In the purple rain (Lilianke 12.02.2022. 11:42)
  • volim ! (Galaksija 12.02.2022. 18:44)
  • @galaktična, i ja :)) iz nekog (nepoznatog) razloga stalno mi se mota po glavi ovih dana. I ova , i when the doves cry, a još i više kiss
    https://www.youtube.com/watch?v=5PaAQE2_mVo
    ne znam kaj mi je :))))) (Lilianke 12.02.2022. 18:57)
  • petak, 11.02.2022.













    - 13:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #
  • * (Lilianke 11.02.2022. 13:50)
  • Dobra mi je i njihova verzija :)) (Galaksija 11.02.2022. 21:05)
  • @Galaktična, boklić:))
    nisam imala pojma da ovo nije original pjesme, pa sam sad išla oguglat, original i nije tako .loš, ali drugo je to doba....

    maneskinova varijanta mi je odlična, barem meni treba ta deračina očito, ali i Allie Sherlock mi se sviđa kako pjeva iz petnih žila.
    Uglavnom, hvala na informaciji :))) (Lilianke 11.02.2022. 21:39)
  • utorak, 08.02.2022.

    *




    https://www.logicno.com/politika/reiner-fullmich-pokrenuo-javni-sud-i-odrzao-uvodno-izlaganje.html?utm_source=Kraken&utm_medium=Push&utm_campaign=08-02-2022


    https://www.grand-jury.net/
    - 13:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    nedjelja, 06.02.2022.

    dvije, mobitelom, jutrošnje




























    Prekoračili smo Imbolc, dobrodošlo proljeće!
    - 15:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

    DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraĹľe blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica