TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

utorak, 28.02.2023.

********

- 14:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #
  • Baš sam si je s guštom poslušala :-* (Sarah 28.02.2023. 15:08)
  • @Sarah, super!! :)
    kak si, jel prošla viroza, što god da si prorađivala, jel bolje sada? :) (Lilianke 28.02.2023. 15:16)
  • Super stvar.Dobar odabir.LP (Taango 28.02.2023. 15:35)
  • sa stilom (Donabellina 28.02.2023. 15:43)
  • @Taango, bome, da - super :)) pozz:)

    @AnnaBonni; kad hoćeš ispast osoba dobrog ukusa, samo neke Beatlese treba pustit, i kamuflaža izvršena haha :)) (Lilianke 28.02.2023. 17:30)
  • @ još kašljem. Imam neke šumeće koje mi pomažu.
    A kašalj je tuga..i ona će proći, skupa sa tugom. (Sarah 28.02.2023. 19:18)
  • A ja ću je sad s guštom slušati. :* (Galaksija 28.02.2023. 23:13)
  • Pools of sorrow, waves of joy...baš tako nekako :)
    Kako si mi Lili? (Nisa 01.03.2023. 06:51)
  • @Sarah; preporučam bombone (one tvrde, ne karamele) Odžačar vašega grla, navukla sam se, ljekovite su :))) jedem ih za doručak , ručak i večeru, a i kao međuobrok. Sve šumeće nije dobro za tibicu.:D

    Čuvaj se, sretno! :))*

    @Dagnjica;
    a ja ću sad potražiti nešto novo, da pustim da svira. :))*

    @Nisa;
    hvala na pitanju. Odgovor glasi: Jesam.
    Trudim se, pa idem dalje, hodam, hodam , hodam. Što drugo :))* (Lilianke 01.03.2023. 14:41)
  • *

    - 11:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    *

    - 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    nedjelja, 26.02.2023.

    ...jer već se bliži onaj čas...

    kad nama dođe Djeda mraz

    https://www.youtube.com/watch?v=5EF2JOiU5Ik








































































    - 10:48 - Komentari (15) - Isprintaj - #
  • Ovo je onaj čas kada bacamo oproštajni pogled iza sebe
    na prošle trenutke
    https://www.youtube.com/watch?v=vtGfVBtnzUw
    (video pokriva više smislova)
    da bismo mogli
    neopozivo
    neodloživo
    u potpunosti
    punim srcem
    i cijelim bićem
    krenuti naprijed,
    kreirati novo.
    i priroda se potrudila simbolički nam pružiti ugođaj.
    Kad jednom krenemo,
    zapravo krenemo punom snagom,
    dok nam je na umu jedino uzlet,
    nećemo moći natrag.

    Zato izražavam zahvalu za čaroliju snježnih grana. (Lilianke 26.02.2023. 11:06)
  • u plusu si !

    veseli me tvoj zamah (Donabellina 26.02.2023. 11:33)
  • Divan je snijeg..divan. Pomiruje i umiruje. Idem vidjet link..

    ...................
    Ajoj:-))) (Sarah 26.02.2023. 11:40)
  • Je l' to kod nas? Mislim, na našem planetu? Previše je lijepo da bi bilo na našem. Kako si uspjela dobiti tu iskričavost, taj beskraj bijelih točkica? (Mariano Aureliano 26.02.2023. 11:42)
  • @AnnaBonni;
    hvala ti , baš si draga. :)

    @Sarah,
    zaista je čista bajka......... :) (snijeg)
    s obzirom na rekaciju, komentar je na link u komentarima :))hihi
    pogle onda radije link sa početka posta,
    ja bih TO, wow!!. :)))

    @Mariano;
    Nego šta, nego je kod nas, dapače, ispalo je iz tvog oka.
    Nije čudo da djeca (i odrasli) vjeruju u vile, djede Mrazove, i čaroliju, općenito. Svatko tko može vidjeti, vidi da je istina.

    Nego, sam' da ne bude zabune :D, vidim da se dvojilo oko toga, nije da je brojim komentare, pa da se javljam recipročno (ah, svašta, SVAŠTA)... mrzim kad u jutarnji sat otvorim blog pa vidim da si se pobrisao.
    Moj ignor ide čisto iz tog smjera. (Lilianke 26.02.2023. 12:41)
  • Lijepo u bijelom ruhu kod tebe a i u mojoj okolini je slično ali uz jaku buru koja ne zove na šetnju. (gogoo 26.02.2023. 14:06)
  • @gogoo; jest, lijepo je, ali je previše hladno za moj ukus, za ići van (vjerujem, slično kao i vama, s burom...).... ovo na slici je susjedno brdo fotkano sa prozora :)) (Lilianke 26.02.2023. 14:41)
  • Tebi je Nova godina kad ti je ročkas:-* ( jest, bio il će biti)
    Sretan ti:-*
    Pečeš palačink tortu? (Sarah 26.02.2023. 16:08)
  • @Sarah, istina, ide mi Solarna nova godina, tranzitno sunce se sastaje sa natalnim :)) još koji dan :))

    Ne, ne radim ove palačinke,one su zgodne, ali ne znam koliko bi glava nahranile?

    Doslovce su me prisilili/rekli da izvolim slaviti. I sad moram napraviti tulum iduću subotu.
    Ne znam ništa još što pripremam..... (Lilianke 26.02.2023. 16:55)
  • I mi ćemo ti prirediti tulum ovdje:-*
    A ti nas možeš samo počastit divnom glazbom!

    Meni uvijek za moj ročkas nekaj.
    Za okrugli sam operirala bruh.
    A za prošli pol škvadre je imalo virozu:(
    Već par zadnjih rođosa tako zapravo slavim sama za sebe..sama sa sobom..ono što stalno iz nekog razloga izbjegavam biti. (Sarah 26.02.2023. 17:03)
  • @Sarah, jmene sestra naćerala, jer je okrugli :)) U osnovi, vodila bih kćer negdje, lijena sam oraganizirati se/sve, ali mi je lijepo kad god se skupimo na hrpu....

    Može, pustim vam muziku..............

    :)

    Stalno mislim ima još puno do tad, al sad sam zbrojala, ima manje neg prstiju na jednoj ruci , prosječnoj, ljudskoj, haha :)) ! (Lilianke 26.02.2023. 17:19)
  • nema vezeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Čekamo te : nisi ti kajgot ! (Donabellina 26.02.2023. 18:07)
  • @AnnaBonni, nisam kajgot? :))))) hvala ti :)))haha :)))

    Jel kataklizma kod vas?
    Tu nije tako strašno.......... (Lilianke 26.02.2023. 21:12)
  • Lijepo je kod vas. :* Ipak, ne fali mi snijeg. (Galaksija 26.02.2023. 23:16)
  • @Dagnjica, razumijem te sasvim,
    snijeg bi bio fora na nekom skijanju, na nekom izletu, u šumi, onakav čist i svjetlucav , ali ovo po gradu.... sva sreća pa se i ovaj jučerašnji solidno brzo topi!! Hladno je, al i to će proći , nadam se čim čim prije. :) (Lilianke 27.02.2023. 14:37)
  • subota, 25.02.2023.

    *














































































    - 20:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #
  • :)) (Donabellina 25.02.2023. 22:10)
  • Hej, @Ane :)) (Lilianke 25.02.2023. 23:55)
  • Kako si? :* (Galaksija 26.02.2023. 23:15)
  • @Dagnjica...
    hvala ti što pitaš...
    nije loše,
    malo sam manje ubedirana, ali me stalno nešto zdravstveno zeza i ne da mi mira....... bit će da je takav period preobražaja :)))

    kako si ti? (Lilianke 27.02.2023. 14:35)
  • Ne daj se. :* Pazi na sebe, čini sve što ti godi. Dobro sam, hvala Bogu, dobro. (Galaksija 27.02.2023. 16:22)
  • @Dagnjica,
    baš mi je to drago čuti, ...
    neka samo tako ostane :)** (Lilianke 27.02.2023. 19:06)
  • petak, 24.02.2023.






















    - 21:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    četvrtak, 23.02.2023.











































































































    - 18:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    srijeda, 22.02.2023.


















    - 22:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    ponedjeljak, 20.02.2023.







    ............Hey there, Delilah
    Don't you worry about the distance
    I'm right there if you get lonely
    Give this song another listen
    Close your eyes
    Listen to my voice, it's my disguise
    I'm by your side..............


    - 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    nedjelja, 19.02.2023.




















































    - 11:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    subota, 18.02.2023.







































































































































































































































































































































































































































































    - 10:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    srijeda, 15.02.2023.

    *








































    - 15:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #
  • wert zui (Lilianke 15.02.2023. 15:41)
  • pjesma je lijepa i opuštajuća,
    za razliku od praćenja zaigranosti na blogu ;)
    p.s.
    gledaš Direkt, Stanje nacije ili Tintiliniće,
    ipak odlučuje onaj koji drži daljinski,
    a tko gleda glupane, tko mu kriv,
    što druge olako okarakterizira,
    jer ne rade oni za nas, nego ... (Blumi 15.02.2023. 16:47)
  • ja gledam Direkt prebacujem Otvoreno- Direkt

    Jesam li ok , Lasatne ? (Donabellina 15.02.2023. 17:24)
  • @dav gindo kafe;
    eto, pjesmu neki dan nakon cijelog eona čula na radiju, pa se sjetila koliko, ah, Joan baez ima divnih pjesama.....

    Nego sam i jednu vježbu u post dodala, probaj, ugodno je :)

    Glede glupana i televizije, uopće nije bitno tko drži daljinski, tko što gleda ili ne gleda, jer svejedno se stvar iza brda valja, gledali mi ili ne, imali ili ne daljinski............ valja, se, valja, stiže, stiže, neumoljivo stiže.

    Čak je nebitno tko je ili nije glupan, sve će nas asimilirati oš neš.

    @Ane, eto moj kometar @dav gindu je potpuno prikladan i tebi, molim pogledati :)) (Lilianke 15.02.2023. 17:30)
  • meni se najsviđa odgovor @Anči na tvoj odgovor njoj,
    gotovo bih rekao da je to baš zdrav odnos i prema blogu,
    a bome i prema blogerskoj/ljudskoj taštini i svemu što slijedi ;)
    p.s.
    nema ljutnje, svima nam fali opuštanja, kaj ne,
    tim više istaknuta pjesma plijeni,
    i to je valjda važno ... (Blumi 15.02.2023. 22:16)
  • Znaš, s tobom bi bio užitak popiti neki sokić i razgovarati. :)* (Galaksija 15.02.2023. 23:17)
  • @dav gindo;
    Tebi se sviđa Anin odgovor na moj odgovor njoj?
    ja ne vidim ovdje postojanje ikakvog njezinog odgovora na moj komentar njoj, tako da nemam pojma o čemu govoriš.

    Ljudska taština, blogerska taština wtf!?
    O čemu pak ti pišeš?
    nema ljutnje, naravno, jer ne vidim ništa oko čega bi se čovjek ljutio.

    Ja NISAM vidoviti Milan, pa da vam čitam misli i znam nekakve vaše skrivene spike i pozadine događanja, razgovaranja, nekakvioh trvenja koja su se događala tamo negdje nekad na nekom blogu....boktepitaj......... svašta.

    @Dagnjica;
    ha,baš me zanima bih li ti se uživo tako sviđala. Ali,bilo bi lijepo kavicu popiti, da. :))* (Lilianke 16.02.2023. 20:59)
  • utorak, 14.02.2023.

    O ukidanju gotovine

    'Pa tko ti brani da imaš gotovinu?!
    Stalno na sve gledaš strašno negativistički,
    raspižđeno i s tonama crnila.
    Nitko nikoga neće tjerati
    da mora imati novac u digitalnom euru,
    uopće se ne radi o tome.
    Apsolutno se radi samo i jedino o tome
    da se ljudima olakšaju stvari
    u ovim vremenima visokog tehnološkog napretka
    i novih tehnoloških mogućnosti,
    a pritom bi zapravo digitalni euro
    bio jednak gotovini po nekim elementarnim vrijednostima;
    dakle kao što ti nitko ne može oduzeti gotovinu
    ako ne želiš cijepiti sebe ili dijete,
    tako isto ti nitko neće moći oduzeti ni tvoj digitalni novac,
    on bi bio tvoj i samo tvoj, baš kao i gotovina.
    Čemu toliko crnilo sve vrijeme?
    Zakonska regulativa se još razrađuje
    i nije uopće sigurno da će digitalni euro ikada biti uveden.
    Ali je sigurno da on, ako se uvede,
    NEĆE zamijeniti niti gotovinu niti eure pohranjene u privatnoj banci,
    bit će samo nadopuna, dodatna mogućnost
    za one koji to žele i kojima to odgovara
    (a istraživanja su pokazala
    da itekako postoji potreba za njim).
    Digitalni euro vjerojatno najmanje odgovara
    upravo bankama,
    dakle nije zamišljen da bude protiv građana,
    upravo obrnuto.'

    @Mariano Aureliano,
    21.01.2023. 15:22




    Gledam slučajno večeras onu glupaču Mojmiru Pastorčić
    u njezinoj glupoj emisiji
    u kojoj se svaka tema obrađuje na način
    da se ne uđe u srž problema
    nego se izmišljaju neke gluposti da se izbjegne pitati prava pitanja
    dakle, gledam je kako se pravi pametna
    ima neki stil sveznalice sa primjesom sprdnje na bilo što oprečno
    i gledam u prilogu pričicu kako je od uvođenja eura u Hrvatskoj
    za 40inešto posto skočila upotreba kartice
    ili je na 40inešto posto skočila, nebitno
    pa kaže budalaš koji tumači pojave oko sebe
    da je ljudima dodijao keš
    da je to zato što se ljudima ne da imati sitno u džepu
    te da im je lakše jer ne poznaju novčanice , pa im je odbojno,
    zaboravio je spomenuti da keša , kovanog, manjka u opticaju,
    to nikome nije neobično, niti će se reći u javnom prostoru,
    a kamoli prozvati nekoga za to
    (Jučer, u velikom Konzumu,
    čekam u redu,
    kaže blagajnica drugoj,
    'ajme, majketi, nemam NIKAKO cijeli dan dovoljo kovanica od eura i dva!! cijeli dan....!!'
    što nije prvi put da slušam kako se žale da nema dovoljno kovanoga keša!!!
    A moj osobni dojam je da bi pet eura morali davati i bankomati,
    jer nije problem u velikim , nego u malim apoenima,
    kaj se tiče eura,
    u kunama je bilo upravo suprotno...
    zašto se TO nigdje ne može čuti u javnom prostoru,
    neka korisna, praksom stečena, razumna i ISTINITA opservacija!?
    Umjesto da se izmišlja da ljudi upravo uživaju u karticama,
    pošteno je reći da je
    namjerno ili ne,
    nedovoljno učinjeno da građanima i poslovnim subjektima bude SPRETNO KORISTITI GOTOV NOVAC)

    pa ovi u emisiji zaključuju da ćemo valjda skoro
    biti konačno OSLOBOĐENI od tog sranja zvanog keš
    ne razumijem toliku glupost,
    zašto bih željela da je svaka moja transakcija zabilježena negdje???
    zašto bi dijete imalo karticu za keš od malih nogu???
    Kako dati nekome dar u obliku novca??
    A da to pri tome država ne zna,
    ili da ne može nitko saznati, ako ja to tako želim,
    što ako svoja davanja želim zadržati za sebe?
    Što ako država odluči da ja iz ma kojeg razloga ne mogu imati pristup svojim novcima?
    Što ako ja želim imati u kući određenu količinu novca, čisto zato jer je to moje vlasništvo,
    i ne želim posrednika, suflera u korištenju istog?
    Što je s davanjem milostinje na cesti?
    Što ako ja ne želim biti digitalizirana više nego što sam sada na to prisiljena?


    Sjećam se blogopametnjakovića kako su se prije godinu dana rugali tome
    što smo neki od nas izrazili zabrinutost
    u smjeru u kojem se vodi konkretno politika novca,
    politika digitalizacije svega,
    politika kvazisigurnosti građanja
    i ulaženja u sferu privatnoga, gdje država ne bi smjela ulaziti.
    Navodno su neki na baušteli dobivali plaću u kešu,
    pa im iz te prespektive nije bilo pojmljivo da bi se gotovina ukidala.
    Mi smo bili teoretičari zavjere.

    Inače, glede gornjeg komentara,
    taj je, po dogovoru između komentatora i mene, spremljen,
    (sad je izvučen jer mi se učinilo skroz prikladno)
    te će biti ponovo izvučen na revidiranje za pet godina od datuma komentiranja,
    takav je dogovor.
    Jer sam ja izrazila sumnju da sve ide u smjeru ukidanja gotovine,
    te bila proglašena osobom koja sve gleda crno i tako dalje.............











    Jedan baš dobar članak,
    iz 2018-e:
    https://www.tportal.hr/biznis/clanak/iako-svedani-vise-ne-koriste-gotovinu-s-razlogom-novcanice-ne-zele-poslati-u-muzej-foto-20180419

    Iako Šveđani više ne koriste gotovinu, s razlogom novčanice ne žele poslati u muzej
    U državi u kojoj poslovnice banaka ne primaju gotovinu
    i u kojoj se čak i milostinja u crkvama plaća mobitelom
    u posljednje vrijeme javljaju se glasovi da je trend bezgotovinskog plaćanja otišao predaleko

    Iz Hrvatske, regije koja se već desetljećima ne može maknuti od blagajničke fraze 'imate li sitno?', švedska svakodnevica, barem ako su u pitanju novčane transakcije, stvar je iz znanstvene fantastike. U maloprodaji se udio transakcija koje se obavljaju u gotovini od 2010. do danas smanjio s 40 posto na manje od 15 posto, a na ulaznim vratima mnogih trgovina stoje obavijesti da ne primaju gotovinu, odnosno da se može platiti samo karticom ili mobitelom.

    Iz Hrvatske, regije koja se već desetljećima ne može maknuti od blagajničke fraze 'imate li sitno?', švedska svakodnevica, barem ako su u pitanju novčane transakcije, stvar je iz znanstvene fantastike. U maloprodaji se udio transakcija koje se obavljaju u gotovini od 2010. do danas smanjio s 40 posto na manje od 15 posto, a na ulaznim vratima mnogih trgovina stoje obavijesti da ne primaju gotovinu, odnosno da se može platiti samo karticom ili mobitelom.

    Početak švedskog trenda smanjivanja gotovine u optjecaju može se tražiti u postepenom ukidanju kovanica s denominacijom manjom od švedske krune (ekvivalent bi kod nas bio postepeno ukidanje kovanica lipa), iako su se iznosi u bezgotovinskom prometu i dalje normalno obračunavali. Dodatni poticaj bila je odluka kartičarskih kompanija o ukidanju pravila o minimalnom iznosu potrebnom za kartičnu transakciju, kao i odluka švedskih vlasti kojima su plaćanja za kućanske poslove postala poreznom olakšicom, zbog čega su takve transakcije postale jeftinije kad bi se obavile bezgotovinski, umjesto u kešu, kao do tada.

    U posljednjih nekoliko godina eksploziju bezgotovinskih transakcija izazvala je platforma i aplikacija Swish za novčane transakcije među građanima, koju je pokrenula grupa švedskih banaka. Švedska je danas vjerojatno država koja je otišla najdalje u bezgotovinskom načinu života, a tome svjedoči i činjenica da više od polovice poslovnica banaka uopće ne prima gotovinu. Neke procjene govore da bi do 2030. godine Švedska u potpunosti mogla raskrstiti s gotovinom.

    No koliko god bezgotovinski trend zbog svoje praktičnosti uzeo maha, u posljednje vrijeme počele su se javljati i kritike da je situacija otišla predaleko i da bi u potpunosti bezgotovinsko društvo moglo biti opasno. Među kritičarima se, pomalo i očekivano, našla generacija starijih švedskih građana koji, iako u odnosu na neka druga društva vrlo aktivno prihvaćaju moderna rješenja, ipak primjećuju da se stvari mijenjaju prebrzo te da među njima ima i onih koji nisu u mogućnosti naučiti kako koristiti nove tehnologije.

    No koliko god bezgotovinski trend zbog svoje praktičnosti uzeo maha, u posljednje vrijeme počele su se javljati i kritike da je situacija otišla predaleko i da bi u potpunosti bezgotovinsko društvo moglo biti opasno. Među kritičarima se, pomalo i očekivano, našla generacija starijih švedskih građana koji, iako u odnosu na neka druga društva vrlo aktivno prihvaćaju moderna rješenja, ipak primjećuju da se stvari mijenjaju prebrzo te da među njima ima i onih koji nisu u mogućnosti naučiti kako koristiti nove tehnologije.

    Druga, ponešto ozbiljnija kritika brzine kojom Švedska ide prema bezgotovinskoj budućnosti dolazi iz tamošnje središnje banke koja je prije dva mjeseca upozorila da bi se država uskoro mogla naći u poziciji da sva plaćanja kontroliraju privatne banke. Guverner Stefan Ingves zbog toga je pozvao na kreiranje zakona kojim bi se osigurala državna kontrola nad platnim sustavom argumentirajući svoj zahtjev stavom da bi platni sustav trebao biti javno dobro, poput vojske ili pravosuđa.

    'Većina građana ne bi se osjećala ugodno da se takva javna dobra prepuste privatnim kompanijama', kazao je Ingves, čije riječi prenosi britanski The Guardian. Šef središnje banke dodao je i da bi švedska spremnost za ozbiljne krize ili rat bila smanjena ako se unaprijed ne dogovori kako bi u takvim slučajevima potrošači mogli platiti za hranu, gorivo i druge potrepštine.

    Mogućnost pada platnog sustava, jednostavnog nestanka struje ili hakerskih napada na računala i servere koji čine osnovicu platnih sustava u Švedskoj jedna je od velikih općenitih briga koje se spominju kao kritike bezgotovinskog trenda. Računalni stručnjaci upozoravaju da niti jedan sustav nije u potpunosti imun na greške ili otporan na napade i da je švedska javnost 'naivna' ako vjeruje da može u potpunosti napustiti gotovinu i osloniti se isključivo na tehnologiju.

    Da ipak postoji nekakva svijest o tome da bezgotovinsko društvo nije savršeno, govore i rezultati nedavne ankete među Šveđanima koja je pokazala da nešto manje od 70 posto njih drži da bi mogućnost plaćanja gotovinom ipak trebalo zadržati, dok je samo četvrtina za potpuno bezgotovinsko društvo

    Na političkoj pozornici za gotovinu se zalaže i Piratska stranka, poznata po tome da se bori za smanjivanje nadzora nad građanima te veću anonimnost i slobode. Oni ističu da elektronička plaćanja jasno ostavljaju informacije o navikama potrošača, a nedavni skandal u kojem je otkriveno koliko društvena mreža Facebook slabo nadzire kako se koriste informacije o njenim korisnicima govori u prilog tome da se te informacije mogu upotrijebiti da bi se manipuliralo građanima. Predstavnici Piratske stranke u svojoj su kritici vrlo britki. Christian Engström, svojevremeni zastupnik švedske Piratske stranke u Europskom parlamentu, kaže: 'Ako kontrolirate servere Vise ili MasterCarda, kontrolirate Švedsku.'

    Praktičnost bezgotovinskog života svakako je dobar argument za odmicanje od gotovine, posebno u društvu u kojem državne institucije još uvijek uživaju povjerenje građana, zbog čega sumnje u manipulacije podacima koje ostavljaju elektroničke transakcije ipak nisu toliko značajne. No realni rizik od situacija u kojima bi se elektronički novčani sustavi mogli naći u slučaju ozbiljnih kriza ipak govori da je ponekad dobro zadržati mogućnost da se društvo osloni i na neka isprobana rješenja. Ma koliko ona bila zastarjela.

















    I još jedan članak
    iz Jutarnjeg, od ove godine:
    https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/izvjestaj-iz-zemlje-koja-mozda-vec-ove-godine-ukine-gotovinu-dugo-zivim-ovdje-ali-kako-izgleda-novac-ne-bih-vam-znala-reci-15295478

    ne mogu ga otvoriti cijelog, jer nemam pretplatu, ali je prva rečenica ispod naslova dovoljna
    da mi se digne kosa na glavi,
    i više teksta od toga mi ne treba:


    Izvještaj iz zemlje koja možda već ove godine ukine gotovinu: ‘Dugo živim ovdje, ali kako izgleda novac, ne bih vam znala reći‘
    Na ovaj način stvara se potpuno transparentno društvo: registrirana je svaka financijska operacija svakog građana

    Jedna od glavnih tema koncem prošle godine, a i početkom nove u Hrvatskoj je uvođenje eura. Vijesti, reportaže i analize o novoj valuti kreću se od pohvala ovog povijesnog postignuća, do neizbježnih i sitničavih prigovora. Ipak, najzanimljivije su crtice o pojedinim slučajevima, na primjer kad kupac u dućanu istovari gomilu lipa da bi kupio neku stvar. Ili kada blagajnica u samoposluzi odbije primiti novčanicu od 200 eura!
    Još uvijek vlada konfuzija i pritužbe dok su dobre strane prelaska na euro ostale posve u medijskoj sjeni. Uglavnom, Hrvati su prisiljeni baviti se gotovinom, bilo novim i starim novčanicama i kovanicama, bilo s onih 35 milijardi kuna u tzv. kućnim zalihama, valjda u madracu koje sada treba promijeniti, ali kuda onda s njima? Ne u...


    dalje mi ne dozvoljava čitati, ali, podnaslov mi je dovoljan.





    Pa tko normalan bi to htio,
    kome normalnom, imalo svjesnom svijeta i društva oko sebe, je to svejedno!?













    I još ovo:
    https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/svicarska-izlazi-na-referendum-odlucuju-zele-li-zadrzati-gotovinsko-placanje-15303172

    Švicarska izlazi na referendum: Odlučuju žele li zadržati gotovinsko plaćanje
    Gotovina polako izlazi iz upotrebe u mnogim gospodarstvima budući da elektronička plaćanja postaju standard
    Švicarski građani odlučit će na referendumu žele li zadržati plaćanje u gotovini, objavila je u ponedjeljak udruga, utvrdivši da je prikupila dovoljno potpisa za organizaciju javnog izjašnjavanja.

    Gotovina polako izlazi iz upotrebe u mnogim gospodarstvima budući da elektronička plaćanja postaju standard za transakcije u digitaliziranim društvima, što državi olakšava praćenje postupaka svojih građana, tvrde u Free Switzerland Movementu (FBS).

    Udruga želi da se švicarskom zakonu o valuti, koji uređuje kako središnja banka i vlada upravljaju opskrbom novcem, doda odredba da u optjecaju uvijek mora biti "dovoljna količina" novčanica ili kovanica.

    FBS je priopćio da je prikupio više od 111.000 potpisa građana koji podržavaju referendum o tom pitanju, desetak tisuća više od propisanih minimalno 100 tisuća.


    Prema švicarskom sustavu izravne demokracije, dobije li potporu glasača, prijedlog će postati zakon, iako vlada i parlament moraju odlučiti o njegovoj provedbi.

    "Jasno je da... odbacivanje gotovine ne otvara samo pitanja transparentnosti, jednostavnosti ili sigurnosti... već da nosi i veliku opasnost od totalitarnog nadzora", rekao je predsjednik FBS-a Richard Koller na web stranici grupe.

    Švicarska bi po njegovim riječima trebala biti preuzeti glavnu ulogu u obrani gotovine u Europi budući da bi inzistiranje na takvim jamstvima u EU uključivalo "gotovo nemoguć" proces pribavljanja dozvola svih 27 država članica.

    Trend bezgotovinskog plaćanja snažno je ubrzao u vrijeme pandemije covida 19, ali prisutan je još od 2017. kada je istraživanje agencije Ipsos pokazalo da gotovina ne bi nedostajala više od trećine Europljana i Amerikanaca i da je njih 20 posto više i ne koristi, navodi Reuters.






    I sad ti mirno spavaj..............















    - 23:46 - Komentari (13) - Isprintaj - #
  • špoiuzqwertzui (Lilianke 15.02.2023. 00:36)
  • Baš me zanima kojom logikom se određuje koliko će i kakvog keša biti u opticaju u nekoj državi, i tko je, i na koji način određivao to u našem konkretnom slučaju.

    Meni zdravoseljačka logika kaže, da ako prelazimo sa valute koja je vrijednost robe izražavala u većim sumama na valutu koja vrijednost iste izražava u značajno manjim sumama, količina malih apoena u opticaju svakako mora biti prilagođena tome.
    (Pa problemi sa time ukazuju da netko tko je trebao o tome razmišljati i bio za to plaćen, uopće nije mislio o tome.)

    No, Mojmira Patorčić i društvo pametnjakovića nisu se sjetili govoriti o tome..................
    nisam čula nikoga, uopće ikoga, da govori o takvim finesama.

    Također, bilo mi je frapantno kako se je, do trenutka prakse, bio preskočio podatak, NITKO GA NIJE OBJAVIO JAVNOSTI, da nećemo imati vlastito tiskani papirnati novac.
    Imamo zajedničke 'papire' sa ostatkom eurozone.
    To samo po sebi nije problem, osim što je pokazatelj loše organiziranosti i nestručnosti kadra koji je provodio prelaz.

    I sad da se damo njima takvim stručnima u ruke , da predamo svu gotovinu i nadamo se najboljem, nadamo se da sustavi neće padati, nadamo se da neće biti kaosa i iskorištavanja totalnog nadzora? Pa u kojem Univerzumu? (Lilianke 15.02.2023. 01:11)
  • Plan je očito da se sve seli u e-sferu, tako je Hrvatska "odabrana" među prve 4 (uz Kanadu, Finsku i Nizozemsku) zemlje u svijetu koje uvode i putovnicu preko mobitela, radi se o pilot-projektu. TG.
    (A kod nas ih ima koji smatraju da je mobitel "luksuz", i d što će svakoj šuši-buši smartfon, jer da nema smartfon, imala bi za kruh valjda - dođe mi da plačem koliko ljudi nemaju pojma koliko je ovo sve već daleko otišlo).

    Em se građane ništa ne pita o tome, em se sve uvodi ubrzano, brzinom svjetlosti za prosječan, neupućen, ljudski um i ispod radara javnosti.
    Nova e-osobna (od 8 mj. 2021, Vlada) je već postala 3u1 dokument koji vrijedi kao osobna+putovnica+zdravstvena, još da spoje e-novčanik uz nju, katastar, imovinsku karticu i sve ostalo prebace na mobilnu aplikaciju - "na konju" smo, ili bolje rečeno pod konjem.
    Normalno da Mojmira nastupa na način na koji nastupa, mediji su plaćeni da provode agende s vrha (istovjetne u svijetu, pa i onaj termin Svjetska Vlada ima sve više smisla, jedino se "krokodilski psihopat" ne da ukalupiti, ali pomalo...), i da nas o njima isključivo pozitivno izvještavaju, sve druge da proglašavaju ignorantima. To nije ništa novo, vidjeli smo to s covid-menadžerijom, tada sam ja, recimo, prestala gledati Šprajca, što naravno ne mijenja ništa na stvari. (Dvi, tri riči... 15.02.2023. 07:53)
  • Ja sam Rtl izbrisao sa daljinca kao i Novu još kada su krenuli oni big brotheri, radi klinaca, to je konzumeristički trash, ne sjećam se da sam ikada u zadnjih dvadeset godina pogledao išta na tim programima, radi komentatora čak i reprezentaciju kad igra kvale gledam uživo ili na streamingu.

    Digitalni euro i digitalno plaćanje su različite stvari, ali da u čitavoj povijesti postoji namjera života na tuđoj grbači, to je neosporno. Moramo postati što je moguće više neovisni; doma peći kruh od brašna iz mlinova, brati i uzgajati zelenjavu, praviti svoje sokove, pekmeze, grijati se na drva, mijenjati stvari jedni s drugima, ići pjehe ili biciklom, razgovarati, čitati knjige umjesto tv paketa, ne može se puno, ali gdje god se može izbjegavati sustav, baš gdjegod, ja ne vidim drugo. I to je poraz i besmisao, ali ne dati im gušta, ne biti njihov gdje se ne mora. Nebo, osmijeh i stisak ruke još su uvijek besplatni. :) (j. 15.02.2023. 08:40)
  • Mislim da je omjer novca koji je u bankama zabilježen u digitalnom obliku naspram gotovine koja stvarno postoji negdje 10 : 1, nek' me ispravi neki stručnjak s tog područja ako to nije točno. U Hrvatskoj inače više od 200.000 ljudi koji su blokirani može koristiti samo gotovinu. Kad bi se uvelo samo korištenje kartica za plaćanje, morali bi i blokiranima izraditi nekakve kartice za to, a ako je agenda da se gotovina ukida, što me ne bi čudilo, (digitalni zapis novca služi bankama kako bi stvarale novac ni iz čega i onda ga posuđivale uz kamatu), to se nebu dogodilo kod nas još dugo. Ja sam inače za ukidanje novca u potpunosti, u svim oblicima ;) (Smisao Života 15.02.2023. 09:59)
  • @Dvi, tri riči............
    '...... i da nas o njima isključivo pozitivno izvještavaju, sve druge da proglašavaju ignorantima. To nije ništa novo, vidjeli smo to s covid-menadžerijom, .........'

    O da, od tada mi se Pastorčićka posebno zgadila, bila je posebno odiozna (u odnosu na sebi slične) i prepotentna, kaj si je ona svašta dozvoljavala javno izgovoriti!!! :-O Svaki put kad je vidim povraća mi se.

    Ovo sve što pišeš, to je strašno, ali baš zaista STRAŠNO.
    Nisam željela ovakav svijet kad sam u njega dijete donjela. Ježim se od užasa.

    @j,
    pa to je katastrofa:
    peći ćemo kruh doma, da ne mogu pratiti kad ga kupujemo, da se kao sakrijemo, kad već nemamo utjecaja na okolnosti u kojima živimo.......
    razumiješ li koju količinu neslobode si izrazio? :((((((((((

    Nebo, osmjeh i stisak ruke.............. a kaj ako ne budeš mogao do neba, iz bilo kojeg razloga, ili ne buš smio stisnut nečiju ruku jer bude proglašeno opasnim po zdravlje....tako bježati i čvrsto zatvarati oči je, kako pišeš, zaista poraz i besmisao par ekselans.
    Treba se buniti. Možda ne možemo više promijeniti smjer u kojem idemo,jer on je već dugoročna agenda, ali možemo prolongirati implementiranje određenih stvari ili varijacije na koji se koje stvari uvedu....

    Čak i kad ne možemo učiniti BAŠ NIŠTA, možemo javno jasno i glasno izgovarati što je problem, a ne da ispada da se prešutno slažemo sa Pastorčićkama ovoga svijeta.

    Glede komentara na početku mog posta, i spominjanja digitalnog novca i digitalizacije uopće, znam da to nisu iste stvari,i komentar nije zaljepljen radi spominjanja toga, nego radi patronizirajućeg i neosnovanog umirivanja oko zaista uznemirujućih stvari oko kojih je sasvim opravdano, dapače i više od toga , biti jako uznemiren.

    I stavila sam ga jednostavno zato što ga imam spremljenog, jer sam ja dogovor da ga izvadim za 5 godina i da razmotrimo status tema koje su spominjane (i u ovom postu, a glavna tema je ukidanje gotovine) ozbiljno shvatila.

    Stavila sam taj komentar jer mi je bitno istaknuti kako se nastoji ljude koji kritički promatraju svijet i ne slažu se sa nasiljenim javnim narativom stalno poklapati sa nekakvim pomirljivim tonovima 'kaj se stalno živciraš' 'kaj si tak negativna' , nisam ja negativna, negativna je ideja da nas se, svo naše osobno djelovanje, može pročitati s neke online platforme, i upotrebljavati kako već tko na vlasti želi.
    Kao da smo roba.
    TO je negativno, jer su političari po defoltu kvarna čeljad koji će koristiti svaku stvar u svoju korist na bezbroj načina koji nama , nepokvarenima, ne bi u snu pale na pamet koliko su devijantne. (Lilianke 15.02.2023. 10:20)
  • @Smisao Života;
    Uf, nisam mislila raspravljati o digitalnom novcu sad ovdje.
    Više me zanima postoji li kakav projekcija službi koje to reguliraju koji apoeni su potrebniji u javnom opticaju, i omjeri zastupljenosti istih (u opticaju).
    Znam već dugo da novca, fizički, nema tiskanog, koliko ga postoji u bankarskom sustavu.
    To je sad druga priča.........

    '...U Hrvatskoj inače više od 200.000 ljudi koji su blokirani može koristiti samo gotovinu. Kad bi se uvelo samo korištenje kartica za plaćanje, morali bi i blokiranima izraditi nekakve kartice za to,...'
    Da, uz sve ostalo gdje se koristi novac. Svatko bi, zapravo, trebao imati svoj pos/pop (point of sale/point of purchase, onaj aparatić).
    :-O

    Zamišljam si svijet bez novca uopće. :)))
    Skroz neki drugi svijet. :)))) (Lilianke 15.02.2023. 10:49)
  • " Zamišljam si svijet bez novca uopće. :)))"

    Ma daj Lile, ti si novovijeki utopista.....ništa od toga novoga ne može rrazbiti ovo najnovije (Donabellina 15.02.2023. 11:42)
  • @Ane;
    samo nastojim biti dobra domaćica ovog bloga, @Smisao je predložio sliku, ja je zamišljam................moram priznati, teška je za predočiti, jer sve poznato treba ukinuti. Ali, zašto ne!? :)) (Lilianke 15.02.2023. 14:08)
  • da, bitan je trag ;)
    p.s.
    srećom, daljinski držim ja,
    mudrac s istoka mudrograda :))) (Blumi 15.02.2023. 14:15)
  • @dav gindo caffe;
    hm,bojim se da odabir programa nije dovoljan. :) (Lilianke 15.02.2023. 15:39)
  • Mislim da si malo izgubila nit: ipak su djela (da, svakako i misli) nedvojbeno puno važniji od riječi. Riječi su važne za nas, njima izričemo svoju osudu, jel tako - puno su naše vlastite riječi važnije za nas same nego za druge. To što ćemo mi vikati po ulicama ili internetu ne može ni izbliza promijeniti svijet toliko koliko naše ponašanje. Zamisli da svi ili većina ljudi na tjedan dana prestanu gledati tv, ili kupovati novine, ili voziti se autocestama, ili biciklirati ili hodati gdjegod se može, ili da počnu ne ići u restorane, družiti se u prirodi ili privatno u nekom čak konstruktivnom i inspirativnom okružju (npr. zajednički rad, ili šetnje, čitanje, učenje o bilju, o oblacima, o vodama, o zemlji...) - umjesto ispijati kave i pive po birtijama, u dimu, mraku, buci, otuđenju i jadu; ne mora biti sve - mogu ciljevi biti selektivni; prema onima koji su najbahatiji i najbezobzirniji... Eto, recimo ovo sa zaokruživanjem eura, zar im se nije moglo tako pokazati zube: misliš da sanjam - da bi to jedni Norvežani, Islanđani ili Izraelci dopustili, ili bi samo vikali po ulicama? Ne bi, nema šanse.

    Bi li to bilo djelotvornije od vikanja i pisanja? Koja bi to snaga bila, ha, da im ispraznimo aktivu na tjedan dana, da pokažemo zube?

    Ti stvarno misliš da će zabraniti osmijehe, stisak ruke i nebo? Brzo, trebamo onda raditi zalihe, odoh reći Dragoj; i usput ću napomenuti da je njen kruh katastrofa :)). Šalim se; nemoj se molim te naljutiti, znaš da sam ja nakrivo nasađen; kaj mogu, nema tog kruha koji mi je tako dobar kao Njen, sa crnim Štefičinim brašnom iz Jaškova; ma koliko ti to katastrofalnim smatrala. I onda uz to još moja juhica od koprive... Sjetila si me tu jednog sjajnog, sjajnog ruskoga režisera, Stanislava Govorukhina i njegova filma Ne živi čovjek samo o kruhu... Što se tiče neba, ostavljam ti od srca ovo uputstvo za nj. :)) Pozdrav ti ostavljam i osmijeh i još samo nešto, ne zamjeri.

    Jučer sam prije spavanja izašao u kratkim gaćama, šlapama i košulji na verandu, Draga viče da sam lud, leđa će me i prostata i srce; velim, izašao sam vidjeti zvijezde, ako onaj pjesnik-luđak veli da ne idemo maleni ispod zvijezda, moram ih vidjeti da saznam čime izmjeriti svoju malenkost. Eto, tako sam jučer otišao u krpe. Dok mi ne zabrane, a mislim da je puno izvjesnije da ću to doživjeti - ne kao neki zakonski akt, nego ultimatum: nema na verandu do travnja bez jakne :)). (j. 15.02.2023. 21:24)
  • @j:
    To što ćemo mi vikati po ulicama ili internetu ne može ni izbliza promijeniti svijet toliko koliko naše ponašanje.
    da, ali samo ako nas ima davoljan broj. U ovom slučaju, ne vidim dovoljan broj. No čak i tada, pri dovoljnom broju, agenda ima plan a), b), c), d), e), f) i tako dalje , ako ne upali jednim kanalom, ima još pet drugih u pripravi. I ima vremena.

    Zamisli da svi ili većina ljudi na tjedan dana
    utopijo moja

    Bi li to bilo djelotvornije od vikanja i pisanja? Koja bi to snaga bila, ha, da im ispraznimo aktivu na tjedan dana, da pokažemo zube
    O za Boga dragoga, pa neupitno bi. Samo, ljudi , većinom NITI POJMA NEMAJU kaj se događa, niti ih zanima, a kamoli da djeluju u nekom masovnom broju. Koji dio nije jasan u mom zdvajanju nad uspavanom masom ljudi???

    usput ću napomenuti da je njen kruh katastrofa
    ne kužim kaj to znači

    sa crnim Štefičinim brašnom iz Jaškova; ma koliko ti to katastrofalnim smatrala.
    o čemu ti pričaš? Što ja to samtram katastrofalnim?
    Ako to s kruhom ima veze sa ovim mojim:
    peći ćemo kruh doma, da ne mogu pratiti kad ga kupujemo, da se kao sakrijemo, kad već nemamo utjecaja na okolnosti u kojima živimo.......
    razumiješ li koju količinu neslobode si izrazio? :((((((((((

    onda još jednom to pročitaj, pa ćeš vidjeti da je pečenje kruha samo uzeto kao simbol , a ne kao sporni čin.

    I ja sam jučer, doduše ne gola, nego odjevena, izašla gledati zvijezde. Orion se dobro vidio.
    Mene, za razliku od tebe, nije imao tko upozoriti na hladnoću i brinuti se jesam li dobro zabundana , jer sam evo sa 45 godina ostala udovica, dakle sam sama već zamalo pet godina, a također sam četiri godine prije nemoćno gledala tjelesni raspad i muku svoga Dragoga, te svjedočila njegovoj pretvorbi u otrovani kostur koji je izdahnuo u agoniji. Tako da mi je svaki samozadovoljni displej bračne sreće sol na živu ranu, i uglavnom ga šutke aktivno zaobilazim, gdje god se pojavio.
    No, ovo je moj blog, i neću zaobići. (Lilianke 16.02.2023. 20:46)
  • *










    https://youtube.com/shorts/g1ylZfMi2eM?feature=share

























































































































































































































    - 00:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    nedjelja, 12.02.2023.

    sunce

    Kakvo sunce!!
    kakvo divno sunce!!
    Ove zime,
    doživjela sam konačno na osobnom nivou
    što znači hibernirati,
    baš unutarnju želju,
    možda čak i imperativ zaustaviti se,
    prestati,
    deaktivirati aktivirano,
    ostaviti hladnoću vani
    i susretati se s njome minimalno.
    I sad ovo sunce, ova svjetlost, kakav zov!


    - 11:29 - Komentari (15) - Isprintaj - #
  • Pregrizla, usudila se. Eto. (Lilianke 12.02.2023. 11:33)
  • :-* (Sarah 12.02.2023. 12:09)
  • neka si i vrijeme je da " razgovaraš" sa sobom (Donabellina 12.02.2023. 12:19)
  • @Sarah, e, imam jedno pitanje, znaš li gdje bi se u Zagebeu mogle kupiti dobre, kao domaće, buhtle? ne krafne, ne fritule, kroštule, miške ovo ono, buhtle. jako bi ih voljela moć kupiti. Fakat mi ih se ne radi, a jede mi ih se. :))

    @AnnaBonni,
    baš sam bila u depri neko vrijeme,
    moram dalje od toga, imam puno posla u planu, imam potpuno zdravlje u planu. (Lilianke 12.02.2023. 12:23)
  • Vjerujem da osjetljive osobe, koje fino osjećaju svoje unutarnje energije, prolaze ciklički kroz određene "plus" i "minus" periode koji se izmjenjuju. Zapravo svi prolazimo kroz njih, ali grubi umovi siluju svoju energetsku dinamiku jer na prvo mjesto stavljaju rodbinu, posao, prijatelje, društvene imperative, i onda nakon nekoliko godina, deset, dvadeset, obolijevaju od stvari od kojih karmički zapravo uopće nisu trebali oboljeti. To je šteta; da su samo bili pažljivi prema svojim unutarnjim energijama, da su ih poštovali, ne bi si naštetili. Ti si svoju hibernaciju odradila kako bog zapovijeda, a sad ćeš se možda ponovno jače aktivirati u vanjskom svijetu jer su se energije promijenile, obrnule smjer, ili kako to već biva. :) Kažem možda, pričam napamet. :)) U svakom slučaju, čini mi se veoma važnim biti svjestan svojih unutarnjih dinamika i poštovati ih, ne ići silom preko njih, tj. ne ignorirati ih. (izzi 12.02.2023. 13:58)
  • @Izzi,
    Da, može se reći da grubi umovi siluju svoju energetsku dinamiku, no malo ipak moram stati u obranu grubih umova, jer smo to nekada, u određenim uvjetima , svi mi... obaveze, odgovornosti, osiguravanje nužnoga, i manje nužnoga ... kako pobjeći od toga?

    Evo, meni se predzadnji petak na poslu uklještilo, prožigao me živac kroz vrat, i dan poslje sam zbog glavobolje i mučnine završila na hitnoj. Nije mi niš (navodno)(osim kaj se uklješćujem i stišćem od nervoze), no dr. je rekla deset dana mirovanja.
    Misliš da sam deset dana mirovala? Malo sutra.Čim sam doznala da je ct dobar, činjenica da mi je cijela glava u trncima više me uopće nije zanimala, nego više kaj moram skuhati i da odradim dolazeći tjedan bez bolovanja. Ni zrna žita (eura) neprijatelju! :)))))
    Tako da tvoja pohvala tek djelomice stoji, iako je lijepo čitati je :)))))))

    Ja jesam doista uglavnom minimalizirala aktivnost (ne bez natreniranog osjećaja grižnje savijesti),ovo je prva zima da je zov i potreba za mirovanjem i samoćom (točnije, izbjegavanjem ljudi čija energija mi je nepoželjna) bila tako jaka. Zanimljivo.

    Također, energije stalno fluktuiraju, i to je vrlo aktivna izmjena, brza... Osim toga,vrijeme leti, kao da ne živimo u istim uvjetima u koje smo rođeni. Osim toga, već je polovica veljače. !!!! :)

    Osjeća se sveopći pomak u postojanju, u načinu.

    U svakom slučaju, čini mi se veoma važnim biti svjestan svojih unutarnjih dinamika i poštovati ih, ne ići silom preko njih, tj. ne ignorirati ih.

    Apsolutno, to je ključ zdravlja, i ključ ispunjenja svrhe ovog utjelovljenja....pardon, :)) jel smijem to sad tako izreći (u svjetlu onog zadnjeg komentara na temu duhovnog razvoja)? :)))) (Lilianke 12.02.2023. 14:51)
  • Ja sam katkad u deset navečer mrtav umoran, a onda u ponoć najednom pun energije, odmoran, budan kao sunce, i mogu do jutra pisati, čitati, što god. Kakav je to umor bio i zašto je (i kud je) nestao? Da, energije često vrlo brzo fluktuiraju, i kod mene umor nikad nužno ne znači umor, a slično je i s bolešću - razbolim se, ali gle, pet sati kasnije opet sam zdrav. To mi se dogodilo mnogo puta. Svrha utjelovljenja? Pa naravno da postoji! Viđam je svakodnevno kako prolazi pored mene u suprotnom smjeru! ;))) (izzi 12.02.2023. 15:33)
  • @izzi,
    ona ideja da smo placebo, bar kaj se mene tiče, skužila sam, stoji 100%.
    A i ružno me pogledaj, pokvari mi se krvna slika :))))
    Tijelo je superfini instrument. :))

    Zakaj mimoilaziš svrhu, sram te budi, ljenjivac. :)) (Lilianke 12.02.2023. 16:40)
  • i kod mene je živnulo, malo pomalo ulazi svjetlost :))* (Galaksija 12.02.2023. 23:08)
  • Pad energije osjetim po umoru i tada, iako maksimalno spavam, sna opet fali, fali energije, elana. Šteta da nismo medvjedi, da se zimi potpuno isključimo. I još, ne volim ove minuse koji su bili - to nije humano :).
    sunce, to je dobra vijest :). (Dvi, tri riči... 13.02.2023. 08:14)
  • @Dagnjica, @Dvi, tri riči...
    razblažilo se konačno malo, i nadam se da je to početak trenda prema toplome. Čak sam jučer hodala jednu turu (večernja šetnja), što sam totalno izbjegavala kroz ove nalete hladnoće i bilo je zaista ugodno.
    :) (Lilianke 13.02.2023. 10:24)
  • Sunce mami vani, mada meni još paše da ima hladnoće. :) A također vidim da si stavila ovaj video o Jungu, pogledam ga kad uhvatim vremena. (Vrtlog_ 13.02.2023. 20:04)
  • @Vrtlog; da, dobar je video, meni barem :)
    Pa, glede hladnoće, onda je tebi ovo vrijeme vjerojatno taman, nije još toplo, ali barem ne ruši u nesvijest i ne promrzava do kosti, nego umjereno......ono, kad je oko nule, to je okej, zamotaš se i dobro, ali kad se počne spuštati - ne, hvala :)) (Lilianke 13.02.2023. 22:00)
  • Dobro, ja sam u Hercegovini, kod nas nije toliko hladno, ali prošlih desetak dana jest bilo minusa. Ne znam gdje ti živiš, pretpostavljam negdje gdje je hladnije. (Vrtlog_ 13.02.2023. 22:49)
  • @Vrtlog, ja sam u Zg, imali smo ono nekako oko minus pet i više, ali meni se je činilo gore od toga. :)) (Lilianke 13.02.2023. 23:51)
  • četvrtak, 09.02.2023.










    - 16:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    nedjelja, 05.02.2023.





























    - 21:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    petak, 03.02.2023.

    *














    - 12:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #
  • Tužno, tmasto, teško..... (Sarah 03.02.2023. 15:05)
  • @Sarah :) (Lilianke 03.02.2023. 16:05)
  • Meni se sviđa. :* Zbrčkano. (Galaksija 03.02.2023. 23:25)
  • Strahopoštovanje. (sewen 04.02.2023. 07:02)
  • @Dagnjica, hvala.
    Znam da možda izgleda mračno, ali u ovom naše svijetu dualnosti moramo imati mrak,za postojanje svjetla.

    @Sewe, ne znam....činilo se da se tako brzo miču,činilo se da plove..... (Lilianke 04.02.2023. 10:39)
  • četvrtak, 02.02.2023.

    song song song si-ing sing sing sing song



    - 15:42 - Komentari (11) - Isprintaj - #
  • ........... (Lilianke 02.02.2023. 15:49)
  • slabe sam volje.........triba mi poticaj ......poslušala sam tvoj izbor (Donabellina 02.02.2023. 16:57)
  • @Ane, ako si slabe volje (što mi je žao čuti), onda je ovo kriva pjesma za tebe........ trebabti nešto vedrije...... evo me @Sarah podsjetila, pa i tebi ostavljam:
    https://www.youtube.com/watch?v=G33L4-xF4_w (Lilianke 02.02.2023. 18:59)
  • :)* (Galaksija 02.02.2023. 23:44)
  • https://youtu.be/czkHmjrFCnM (Sarah 03.02.2023. 08:50)
  • @Dagnjica, pozdrav :)

    @Sarah; uživaj :) (Lilianke 03.02.2023. 12:15)
  • Niš ne veliš za pjesmicu?:-) (Sarah 03.02.2023. 14:11)
  • @Sarah, ne odgovara mi baš...ne znam jel od dana ili kaj, ali ti nisam htjela kvariti doživljaj. Eto :) (Lilianke 03.02.2023. 16:58)
  • Nemreš mi pokvarit doživljaj:-) na repeatu mi je cijeli dan, zbog nje me manje bole leđa.
    Nadam se da nisi loše..kak je tajo? (Sarah 03.02.2023. 21:27)
  • @Sarah,
    hvlal ti da pitaš,
    malo sam se potrgala jučer
    danas je bolje... .....

    ne mogu više tu pisati

    **** (Lilianke 04.02.2023. 10:41)
  • :-* (Sarah 05.02.2023. 00:28)
  • << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

    DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraĹľe blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica