Opis bloga

Kratka priča, poezija

Upozorenje



Tekstovi i slikovni materijal (ukoliko drugačije nije navedeno!) hucovo su vlasništvo i kao takvi zasićeni su copyrightom


 photo nocni_poslovi_zps5z0jpb36.jpg

Čitatelji o blogu

Kak ti pišeš, jebote te led! Ne prostačim, ali sad moram još. Kak ti pišeš, do u tri pičke uske, do u pet žena oko sedam sati do deset dana. Dosadno je. Jest.
- Livia Less Nata

Tvoji su postovi dobri, i više od toga, no ova tvoja desna rubrika Čitatelji o blogu pobija i poništava baš sve što pišeš. Kad bi to bio neki dekonstrukcijski performans, to bi bilo okej, no nekako mislim da nije; siguran sam, nažalost, da nije.
- Mariano Aureliano

Literalno nisam dorasla dostojnom opisu tvoje poezije i proze. Poput djeteta koje drugi put vidi čokoladu ( a okus prvog puta mu je ostao u najboljem sjećanju) gutala sam do sitnih sati slova koja si prosuo ovim prostorom. Izazivaš emocije. Smijala sam se, čudila a i osjetila trnce strasti i uzbuđenja. Nema ravnodušnosti. Oduševljena sam i nježno ću printati. Mnoge korice na policama knjižnica ostale su zavidne i crveneći se zaklopile se po stranicama. Majstorski. Nadam se ukoričenju u tvrde. Ovaj stil to zaslužuje.(jeka 17.06.2018. 08:46)
- jeka

Podsjetio si me na Miloša, jednako kao i njega, tebe ne treba pokušati razumjeti, treba te samo čitati. Svako tvoje djelo je malo čudo pisanja, uvijek me uznemiri, natjera da zadrhtim, da se čudim, da mi zastaje dah Stvarno volim tvoje pisanje
- Lisbeth

Nakon ovoga bi sjeo đojnt. Jemepas ako ne bi. Fuf.
- Alžbeta Bathory

di si huc, kralju asocijalnih blogera. nije ti neki masterpis, ali i dalje kulja taj opojni vonj undergrounda!
- blogdogg

Izvanserijski pjesnik, prozaik, slikar, pamfletistički cinik, erudit, što još da dodam da bih opisao tvoj blistavi blog u zapećku blogosvemira?!
- svenadamevin

sjajno. razigrano, s onu stranu iščekivanja. čišćenje od dosadnih unutrašnjih nametnika. prozračno i bistro. pridobio si mi jutro. živio!
- predvorje tišine

u jeboteee! jes da je bolesno, ali je napisano odlično! Odlično!
- lisbeth

Mozak ti je ko ventilator :)
- samotvoja

Kad narastem i ja ću jednom naučiti ovako pisati, i crtati, i slat ću svoje radove na natječaje...i svašta...
I otići ću jednom i na to more...
- v

samo ti roštaj! :)
- danijela1

čuvaj pomno te trenutke, ti dragocjeni čovječe.
- modestiblejz

zastrašujuća slika!
- jelenaslak

huc, rodi mi dijete
- bolesna u mozak

idealan za perverzni režanj mog kaotičnog mozga - danijela1

Zajebantski i nadrealno jezivo. Ti si stvarno dobar. Kako da te ja ne znam?
- swenadamevin

vidiš, Sven, ima jedan koji po zajebima podšivenim bešćutnom, neljudskom zlobom šije ne samo mene, nego i tebe ;)
- pero u šaci

...dok ti napišeš novu bljuc-huc priču i sve lijepo posereš, adimasto
- danijela1

jednom sam na nekom blogu o samopomoći pročitala tvoj komentar: "Dajmo im da drkaju!"
- Danica Cvorovic

Ovo je trunku... disturbed
- Igness

jeftini pamfleti uvijek govore o autoru. nikada o temi o kojoj pišu.
- bocacciozg

odličan tekst, koji funkcionira na više razina, čestitke! još bolje ilustracije-prigodne,kičaste i divno razotkrivaju suštinu 'mrtve, da ubijenija ne može bit' prirode.
- Wall

...ne gine ti novinarska karijera... imaš smisao za razvijanje radnje i fenomenalan izričaj... ...ali...?? ...tko kaže da ti nisi već novinar... pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :)
- Palomina

Huc, u čemu je problem?
- Nemanja

čim sam pročitala prve dvije rečenice svidjelo mi se. ali kada sam došla do kraja jedini komentar koji ti mogu ostaviti je: jebeno. prejebeno.
- beatrice

huc, podsjećaš me na polumrtvog žohara koji još miče nožicama
- gardo

e jbga, čitam i mislim, ti to o meni, a ono samo krleža xD
- NF

kad ćeš napisat priču o benzinskim postajama i o noći?
- marchelina

Stepenicama tvog razmišljanja obični plebejac se nije u stanju penjati!
- Danica Cvorovic

doooobro...čak i lijepo. mekano. neobično za huca.
- Marchelina

wow. kao iskrcavanje na normandiju.
- Marchelina

Kontakt:

meister.huc@gmail.com

20.05.2021., četvrtak

ČUDESNI PUTOVI LJUBAVI


Hitlerov sekretar bane na vrata Radne sobe Nove kancelarije Reicha i uzbuđeno priopći:
– GOEBBELS JE POBJEGAO!
– Pobjegao – začudi se Hitler – kamo je pobjegao?
– Pobjegao sa onom dvadesetdvogodišnjom češkom drocom, Lidom Baarovom! U Afriku! La Matinee piše „na bračno putovanje“…
– Oh, dakle oglušio se na zapovijed da konačno svrši s tom aferom?
– Na odlasku je uzviknuo: “LIEBE MACHT FREI!“
– PA TO JE ČISTA PROPAGANDA!
– Frau Goebbels je devastirana.
– Kako ne bi bila!
– Želi Vas vidjeti.
– Naravno, ugovorite sastanak, a za šepavcem pošaljite Gestapo. Neka ga hitno dopremi ovdje!
– Führeru, obavještajci javljaju da se golupčići nalaze na brodu koji plovi za Ameriku. Njemu je obećan posao u Metro–Goldwyn–Mayeru. Nju, govorka se, čeka uloga Kleopatre...
– Onda je bjelodano da se tu ništa više ne može učiniti. Imenujte Antona Wagnera za novog ministra narodnog prosvjećenja i propagande. Neka Goebbelsa obezvrijedi kao beščasnog kurviša, nestbeschmutzera, podmuklog izdajnika nacionalsocijalističkog vodstva, degeneriranog nitkova te otpadnika Reicha …
– Na zapovijed Führeru. Inače, frau Goebbels je ovdje.
– Gdje ovdje?
– U dvorani za primanje. Zahtijeva razgovarati.
– Sada?
– Da.
– Oh, dragi moj Rudolfe, vidite li vi s kakvim se ja frivolnim stvarima moram bakćati dok promišljam invaziju na Poljsku ?
Hitler zaklima glavom u nevjerici.
– Dobro, uvedite je…
Hess se udalji. Nekoliko sekundi kasnije uplakana frau Goebbels uđe u prostoriju.
– O, Führeru, moj Führeru … – drhtavim će glasom.
– Draga moja, to što je Joseph učinio, to je sramotno! Ponavljam: sramotno! On mora da je poludio! Sasvim poludio! Nema druge! Lud! Mahnit! Pobenavio! U ludnicu ga treba…
– O, Führeru, moj Führeru…
Frau Goebbels baci se ljubljenom vođi oko vrata. Jako ga stisne. Ne popušta.
– U redu je Magda, u redu….
Hitler se obazrivo izmigolji iz zagrljaja.
– Na und, neka je otišao, neka je zbrisao, moje srce ionako pripada samo vama Führeru. Uzmite me. Oplodite me. Izrodit ću vam čitavu diviziju malih fuhrerčića. Nitko neće saznati!
– Magda, uzrujani ste, ne mislite to...
– Oh, naravno da mislim!
– Magda, moj život je posvećen velikom Reichu i njemačkom Volku. Ja naprosto nemam vremena za žene!
– Oh, pa ne pretendiram ja na poziciju Prve dame Reicha, želim biti tek povremeno pribježište vođi nacije! Znate ono, topla ložnica, u toploj ložnici!
Frau Goebbels se približi Hitleru. Nenadano ga primi za međunožje.
– OPLODITE ME FÜHRERU! PENETRIRAJTE SADA I ODMAH! BLITZKRIEG!
– MAGDA! – klikne Hitler – UPOZORAVAM VAS, VI STE DAMA! DAMA S VELIKIM D! SMJESTA SE SMIRITE!
– NE! PREDUGO ŽUDIM ZA VAMA FÜHRERU!
– MAGDA, PREKINITE! TO JE ZAPOVIJED! VERSTEHEN?!
Frau Goebbels prodžara jajca velikom vođi. On joj tresne šamarčinu.
– REKAO SAM DA SE SMIRITE!
– Oh zar tako? Volite grubo Fuhreru?
Frau Goebbels gepardovski naskoči na Hitlera i sruši ga na pod. On je zbaci sa sebe pa pobjegne iza dugačkog mramornog stola. Nastane klasična igra lovice. Frau Gebbells trči malo lijevo-malo desno, Hitler zrcali njegove kretnje.
– MAGDA, IMATE SVE SIMPTOME ŽIVČANOG SLOMA! HITNO VAS TREBA HOSPITALIZIRATI!
– HOSPITALIZIRAJTE ME, ALI TEK NAKON ŠTO VAS POŠTENO OBRADIM, FÜHRERU!
Frau Goebbels je odlučna u polnoj namjeri. U nemogućnosti da je urazumi Hitler konačno stisne zvonce za paniku. U Radnu sobu sjure se pripadnici tjelesne garde.
– ŽURNO JE VODITE U SANATORIJI – poviče – GOEBBELSOVO IZDAJSTVO SASVIM JOJ JE POMUTILO RAZUM!
– NE! NE! NE!
Frau Goebbels urla i mahnito se otima dok je blondi übermenschi iznose iz prostorije.
Hitler popravi pramen kose što mu je pao preko oka.
– Šteta tako fine žene!

U tom trenutku, Američki brod Future nalazio se negdje na polovici Atlantskog oceana. Crveno sunce dotaklo je horizont. Na pramcu su stajali Lida Baarová i Joseph Goebbels. Šutke su promatrali krvavi zalazak. Hladan vjetar tukao im je u lice.
Goebbels oko struka obgrli mladu ženu.
– Učinili smo pravu stvar – reče.
– Naravno, dragi – složi se Lida.
– Učinili smo nešto za što je valjalo imati kuraže, nešto što nitko od nas nije očekivao. U Berlinu nismo imali nikakve šanse. Hitler je odrješito zapovjedio da se vratim Magdi. Nije želio ni da čuje riječ razvod. Blomberg–Fritsch–Krise učinila ga je krajnje neosjetljivim na ljubavne probleme visoko pozicioniranih članova stranke. Pao sam u nemilost…
– Veselim se novom početku - Lida će nježno.
– Oh, bit ćeš izvrsna Kleopatra!
– A ti ćeš biti uspješan što god da ćeš raditi. Možda jednog dana čak postaneš ministar u Američkoj vladi.
– Ha–ha, doista, tko zna, možda nam jednog dana prva susjeda bude staljinova kći Svetlana? Jer, ako se mi nalazimo na brodu koji plovi za Ameriku, onda je doista sve moguće.
Goebbels pripali mentol cigaretu.
– Znaš, po prvi put u životu imam osjećaj da sudbinu držim u vlastitim rukama. Prvi put u životu osjećam se doista snažnim. Okladio bih se da čak niti onaj debeli megalomanski morfinist, onaj smiješni zapovjednik Luftwaffe lakiranih noktiju, unatoč enormnoj količini droge koju je unio u svoje tijelo, nikada nije osjetio tako snažan užitak kakav ja osjećam sada. Kao da sam ponovo rođen! Ti mi daješ snagu! Mogućnost da imaginiram! Potpuno ti pripadam!
– Volim te, dragi.
– I ja tebe, mišiću.

***

Ova verzija povijesti nažalost pripada alternativnoj stvarnosti. Te davne 1939. godine sudbinski obrat se nije zbio. Goebbels je pokorno poslušao Hitlerovu zapovijed i okončao vezu s glumicom. Razdvojeni ljubavnici, Goebbels u radnoj sobi, nadvit nad dnevnik i Baarová u krevetu hotela, buljeći u strop, zakratko su koketirali s mišlju da si oduzmu život. Barova je u nekoliko navrata pokušala kontaktirati Goebbelsa, ali Gestapo, pod čijim se nadzorom nalazila, te je pokušaje osujetio.
Hitler je potom naredio da se glumicu deportira u Češku.
Noć kada je Baarová u pratnji crnih sjenki u kožnim kaputima prešla njemačko–češku granicu Goebbels je zabilježio: „Bit ću čvrst, iako osjećam kao da će mi prepući srce. Sada počinje nov život. Težak i nemilosrdan, posvećen obavezama. Mladost je prošla.“

Mladost je prošla.

Nekoliko mjeseci kasnije izvršena je njemačka invazija na Poljsku i započeo je Drugi svjetski rat. Trajao je šest godina uz neviđena razaranja. Konačni saldo: preko 60 milijuna stradalih u bojnim okršajima, plus 20 milijuna neizravnih žrtava, sve skupa 80 milijuna ljudi, brojka u kojoj je Joseph Goebbels uspješno kontribuirao svojim, entuzijazmom, intelektom, fanatičnom posvećenošću, retoričkim i organizatorskim sposobnostima.

***

1. svibnja 1945. godine, pred berlinskim führerbunkerom svemu je došao kraj. Joseph i Magda Goebbels okončali su život samoubojstvom. Prethodno su likvidirali šestero svoje djece. Poraz ideje nacionalsocializma kao i vrli novi svijet koji je nadolazio iza ugla za njih je bio neprihvatljiv.

Lida Baarová preživjela je rat. Optužena je za kolaboraciju s neprijateljem, no optužbe su odbačene zbog nedovoljno dokaza. 1990. godine objavila je autobiografiju po kojoj je češki redatelj Filip Renc (2016) snimio film.

„Nema sumnje da je Goebbels bio interesantan lik“, izjavila je Baarová 1997., „šarmantan i inteligentan čovjek, i vrlo dobar pripovjedač. Mogli ste biti sigurni da će zabava, s njegovim šalama i upadicama, potrajati dugo u noć.“


- 08:54 - Vox popljuvi (6) - Printaj me nježno - #

<< Arhiva >>