(Ne)odusatajem

13 rujan 2023

Ja volim kritiku jer tu nema ništa loše, volim ju zato što iz nje učim, rastem, potpunjujem svoje neznanje i tako dalje. Kritika ne služi da bi nekoga uvrijedili, ponizili, izrugivali, ona je tu da nekome pomgnemo, da usmjerimo na pravi put. Služi da otvorimo nekome oči i proširimo horizont. Ona je veoma važna u komunikaciji među ljudima kako bi čovječanstvo išlo prema naprijed i razvijalo se. Ljudi često ne podnose kritike, ali zapravo najveći problem biva od strane kritičara zato što ne znaju kako nekome dati kritiku, izreći ju. Ne možeš nekome reći „to nevlja ničemu, prestani se baviti s time“. Čemu takva kritika?


Recimo da neka osoba ima neki hobi, naprimjer piše priče, pjesme. Ta osoba jednostavno to voli, ali nema iskustva u tome i shvaća da to nije jednostavno, ali i dalje želi naučiti i uživa u tome jer ju opušta, trudi se oko toga i muči. Za početak ta osoba se potrudi napisati neku kratku pričicu i zatim ju objavi negdje da vidi na čemu je. Recite mi da li je uredu reći osobi da prestane pisati, odustane? NE! Ne možeš to reći jer će ta osoba stvarno odustati, odustati će od nečega što voli. Zašto želiš da odustane? Zato što ti se ne sviđa njegov stil? Jer ne razumiješ njegov stil? Naravno, ureduje da ti se ne sviđa nešto jer svi imamo drugačije razmišljanje, drugačije stilove, ali ako se tebi ne sviđa to ne znači da ta osoba mora odustati od pisanja! Zar želite nekome uništiti snove?


Većina mojih pjesama koje sam napisala su namjenjena jednoj osobi, osobi koja je praktički moja inspiracija, sve sam pisala o njoj, odnosno nama! Ako se toj osobi sviđa, ako sam uspjela tu osobu namsijati i rasplakati u isto vrijeme svojim pjesmama, onda znajte da nikad neću odustati. Ona je moja podrška, ljubav, utjeha i nada. Ona sve te pjesme razumije, vjerojatno puno više nego itko od vas! Možete pisati šta god hoćete, ali me nikada nećete slomiti. Govorim vam čisto radi vas samih, budite ljudi, razumni, ako vam se baš nešto ne sviđa, onda to recite na uljudan i pristojan način. Mene bi bilo sram reći nekome da odustane! Hvala na razumijevanju i ugodan dan!


<< Arhiva >>