Kriva si

20 lipanj 2023

Kriva si,
Jer si me zavela,
Svojim nježnim šarmom,
I slatkim osmjehom.
Kriva si,
Što te volim ludo,
I sanjam slatke snove,
Koji tebi plove.
Kriva si,
Jer me činiš sretnom,
Zbog tebe se smijem,
I živim svoje sne.
Gubim razum zbog tebe,
Ti si moja luka,
I moj spas.
U tebi vidim nadu,
Na pučini vidim nas.
Daješ mi snagu,
Zbog tebe gubim glavu,
Volim slušati tvoj glas.
Kriva si,
Jer pratim tvoj korak,
Sviđa mi se tvoj stas,
Maštam o tebi svaki dan,
Kao ruka svoj dlan,
U srcu tebe nosim,
Na dlanu nosiš sunce,
To sunce sam ja.
Kriva si,
Jer mi budiš emocije,
Zbog tebe mi rumeno lice,
Ti si moja inspiracija,
Daješ mi lude ideje,
Pa je luda situacija.
Kriva si,
Jer svaki put kad si tu,
Srce moje skače jače,
Pa odjednom stane,
Ubrza, uspori, nastavi dalje,
Pulsira, snažno kuca,
A sve zbog tebe i tvoga srca.
Ludo tuče, ludo igra,
Zato te zovem idiote,
Jer si ti za to kriva.
Ti si moj život i bol,
Zbog tebe se smijem i plačem,
Zbog tebe od sreće skačem.
Kriva si,
Želim da znaš,
Koliko sam luda,
Jer tebe ludo volim ja.

<< Arhiva >>