30.06.2009., utorak

Put putujem...

Image Hosted by ImageShack.us

"Put putujem, put daleki,
sav te zivot ljubim, ne zaboravi..."

Magazin - Put putujem...

Ne znam kad cu, ni da li cu uspjeti staviti sve fotke sa svog prezanimljivog putovanja - Ekvador - Italija - Hrvatska, pa evo samo par referentnih : )

Tko me zadnji ispratio u Ekvadoru...
Image Hosted by ImageShack.us

I tko me prvi docekao u Europi : )))
Image Hosted by ImageShack.us

U medjuvremenu sam dala i interview za Radio Vatikan (kojeg cete kako stvari stoje moci slusati cini mi se slijedece nedjelje oko 18.45h):
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A u Hrvatskoj, medju prvima srela (i uzivo upoznala!) bas franjevackog blogera:
Image Hosted by ImageShack.us

Te uz zgodnog Kravatu-Croatu, shvatila da su na citavom svijetu ipak Hrvati najzgodniji:
Image Hosted by ImageShack.us

Prije cega sam se na venecijanskom bienalu druzila s vukovarskim tornjem, sarajevskom knjiznicom, banjaluckom dzamijom i sl. u "Eksplodiranom gradu" turskog paviljona:
Image Hosted by ImageShack.us

A i s nekim drugim zanimljivim i adekvatnim : ) umjetnickim instalacijama:
Image Hosted by ImageShack.us

A poslije za sve molila u venecijanskoj klauzuri Kceri Srca Isusova ( u svojoj novoj, oprostajnoj misijskoj haljinici, koju mi je prije naseg zajednickog puta poklonila s. Lenka!):
Image Hosted by ImageShack.us

- 13:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Moc mladomisnika

Stari tekst, novi mladomisnik : )

Moj mladomisnicki tekst 2002

2002. moj vrsnjak franjevac, 2009. neki novi - isusovacki klinci...Sve mi nekako cudno - novi svecenici, a po 10-ak godina mladji od mene...No, svejedno sam dobila i njihov - mladomisnicki blagoslov...

Image Hosted by ImageShack.us

"U meni se javilo možda čak i zrnce ljubomore: koliko lijep i siguran put je ovaj mladić izbarao, najveću, najljepšu i najsigurniju Ljubav - Vječnu! I od takve Ljubavi bio izabran...

Koliko zemaljskih muško-ženskih ljubavi se može podičiti tim atributom - epitetom vječnosti? Kunemo se jedni drugima na vječnu ili barem doživotnu ljubav, ali koliko smo uopće kompetentni i sposobni za tako nešto? Ljudi su slabi i grešni, jedna ili druga strana uvijek može omanuti, pokleknuti. Ali vezivanje uz pravu, vječnu, jedinu apsolutnu Ljubav - koliko je to siguran i nepogrešiv put, iako istovremno težak, uzak i strm.

Malo ih je koji imaju dovoljno snage i odvažnosti da krenu i ustraju na njemu, da se odazovu svevremenom zovu i čežnji ove Ljubavi, toliko neopisivo predivne i apsolutno predane - do smrti na križu, ali istovremeno i jednako apsolutno zahtjevne:

"Tko više ljubi oca ili majku nego mene, nije me dostojan. Tko više ljubi sina ili kćer nego mene, nije me dostojan. Tko ne uzme svoga križa i ne ide za mnom nije me dostojan." (Mt 10, 37-38)

Jednako tako onima koji su Ga doista dostojni, tako puno obećava:

"I svatko će tko radi Imena mojega ostavi kuću, ili braću, ili sestre, ili oca, ili majku, ili ženu, ili djecu, ili njive, stostruko primiti i baštiniti život vječni." (Mt 19,29)

Nakon mladomisničkog slavlja, onaj na koga je nadbiskup na blagdan sv. Petra i Pavla položio svoje ruke, a Isus svoje već davno prije, sada je položio svoje ruke na svakog od uzvanika koji je to želio, podijelivši nam svoj prvi - mladomisnički blagoslov.

Možda me baš taj blagoslov potaknuo da napišem ovaj tekst, koji će možda bar nekoga od nas potaknuti na svakodnevne molitve za ovog mladomisnika, i za druge, i za sve svećenike, sadašnje i buduće, naravno i za sve redovnice i časne sestre, kao i na iskrenu zahvalnost Bogu na svakom pojedinom posleniku u Njegovoj žetvi."

Drina Cavar (Matina) 2002.

Cestitam deckima, noseci u srcu njihov blagoslov i veliki ponos sto ih poznajem, sto smo cesto zajedno suradjivali oko p. Luke, sto je bilo krasno na njihovoj jucerasnjoj zajednickoj mladoj misi u Palmi, poslije koje sam se ugodno druzila s nasom i p. Lukinom zajednickom - bakom Nadom!

Image Hosted by ImageShack.us

A ja u ruci, uz njihovu zajednicku mladomisnicku slicicu sv. Ignacija, drzim i spomen cestitku za svecenicku godinu koju im na zalost nisam stigla pokloniti (zajednicku misijsku stolu su dobili vec ranije : ), a priredile su je Kceri Srca Isusova iz Lasinje, koje sam isto neki dan obisla, kao i zupnika v. Bradicu i mons. Frkina, te smo se za vecerom prisjetili svih krasnih zajednickih trenutaka, a posebno posjete Maresilles 2005, gdje smo putovali na prve zavjete prvih Hrvatica u tome redu,

Putevima sv. Karla

V. Bradica, mons. Frkin, Drina i Kceri SRca Isusova

Jos prije toga u svibnju 2004. hodocastila sam s mons. Frkinom i MVKO u Poljsku, i to bas u tjednu Bozanskog Milosrdja, a mons. Frkin i ne znajuci da kao svoje redovnicko ime, ako Bog da, planiram uzeti: s. Carolina della Misericordia Divina, prigodom ovog naseg novog susreta poklonio mi je bas: "Molitvenik Bozanskog Milosrdja" - Molitve i razmisljanja sv. Faustine Kowalske i njezinog ispovjednika bl. Mihaela Sopocka, od srca mi ga preporucivsi: "Drini, za duhovnu hranu, darivaju msgr. Josip Frkin i Stjepan Bradica, Lasinja, 28.6.2009."

A ovaj cetvrtak (prekosutra) idem opet tamo sa svojom bivsom PBZ kolegicom Marijom, i ako Bog da svojom mamom, koju je mons. Frkin posebno dao pozdraviti i pozvati da dodje sa mnom, na njihovu redovitu mjesecnu molitvu za zvanja:
"Zeleci biti poslusne Isusovoj zapovijedi, sestre Kceri Srca Isusova u Lasinji, organiziraju Svetu uru klanjanja i molitve za duhovna zvanja cetvrkom uoci svakog prvog petka od 20 do 21 sat, sada 2. srpnja u 20 sati.

Pozvani ste, pridruzite nam se! Molimo zajednicki da nam Gospodin podari puno svetih svecenickih i redovnickih zvanja"

A na slicici koju tek trebam pokloniti DI deckima, a u koju ukljucujem i molitve za p. Luku (2. u mjesecu je ionako moj molitven dan u vjencicu MVKO za njega!) i sve isusovce, pise:

Molitva za svecenike

Moj Boze,
molim te za Tvoje svecenike,
za sve Tvoje svecenike.

Molim Te za njihovu Svetost.

Molim Te da duboko ljube svoje Svecenistvo
i da ga zive s Ljubavlju.

Molim Te za njihovu poslusnost,
za duh nenavezanosti,
nepokolebljivu i jasnu cistocu,
a takodjer i za samoprijegor, poniznost,
njeznost, revnost i poboznost.

Molim Te da im se nijedna dusa ne priblizi,
a da Te po susretu s njima vise ne uzljubi.

Molim Te, moj Boze,
da po njima u svijetu siris marijanske milosti,
koje objavljuju velicinu toga
da je Marija nasa Majka.

I kako bi se po njima Tvoje kraljevstvo
sirilo i ostvarivalo u svijetu,
obecajem Ti, Isuse,
da cu se svim svojim srcem
prikazivati zajedno s Tobom.

Remer Claude, Martinique

Njegova Svetost Benedikt XVI
proglasio je godinu Svecenika 19.6.2009-19.6.2010.

Kceri Srca Isusova, Lasinja

Image Hosted by ImageShack.us
- 11:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Divlje ljeto u ZOO vrtu...

Dragi moji,
evo cini se da su i moje necakinje jednako divlje kao i njihova pustolovna teta...Pa dok sam se ja druzila s razim zivotinjskim vrstama 2007. na Galapagosu, s obitelji Markic,

Galapagos - 2007.

a poslije i u ekvadorskoj Amazoniji,


Amazonija - 2008.

njih dvije, Katarina i Ana, obzirom na svoju dob, za sada se zadovoljavaju sa zagrebackim Maksimirom i tamosnjim divljim zivotinjskim vrstama, no i ja sam tako nekako zapocinjala...A bas mi je drago da Bandic svojim malim sugradjanima nudi i tako zanimljive sadrzaje...Bas sam ponosna - i na Bandica, i na svoje male Cavarice i njihove roditelje koji im to sve omogucuju!

Divlje ljeto u Maksimiru 2009.

Divlje ljeto u Zoo-vrtu

TRAJANJE PROGRAMA: 5 dana (od ponedjeljka do petka)
VRIJEME PROGRAMA: 9:00 – 15:00 sati
GRUPA: Najmanje 8 djece, maksimalno 18 djece.
Ukoliko se prijavi manje o 8 djece program se otkazuje.
DOB DJECE: Od završenog 2. razreda do završenog 6. razreda.
VODSTVO: Grupu vode 2 edukatora.
HRANA I PIĆE: Svakog dana užina,slastica i voda.

PROGRAM:
Tijekom 5 dana djeca
- upoznaju zoo-vrt i životinje koje u njemu žive
- otkrivaju kako se radi u zoo-vrtu i druže se sa životinjama
- pripremaju hranu za životinje
- izrađuju hranilice i igračke, odnosno čine životinjama život zanimljivijim
- održavaju i uređuju vrt za divlje životinje
- kroz praktičan rad uče kako voditi brigu o kućnim ljubimcima
- rade pokuse u «zoo-laboratoriju»
- istražuju dodirom preparate jaja, rogova, perja, ljuštura… te bezopasne žive životinje poput žabe, skočimiša, paličnjaka, kornjače, zmije…
- rješavaju različite radne listove, sudjeluju u kvizovima i edukativnim igrama
- izražavaju se kreativno i likovno
Napomena: iako je koncept programa sličan onome od prošle godine, zadaci i sadržaji su različiti!

CIJENA PROGRAMA: 400 kn.

INFORMACIJE I KONTAKT:
ured edukatora 2302 – 198 / 3
email: edukacija@zoo.hr
www.zoo.hr
- 11:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

29.06.2009., ponedjeljak

Domine, ut videam – Gospodine, da progledam!

"Riječi "Domine, ut videam – Gospodine, da progledam!" kojima je sveti Josemaria molio Boga da mu otkrije što od njega želi; zašto ga poziva u svećeničku službu; što to Bog želi, a on ne shvaća.

To je molitva svake iskrene kršćanske duše: imati odgovor, barem slutnju na koju se može osloniti u hodu svoga poslanja. Uvid u Gospodinovu volju nadilazi naše planove i dojam o vlastitim sposobnostima. Ali taj uvid je istinit; taj susret je dovoljno snažan da se izdrže sve kušnje...

Bio je svjestan da redovitost kršćanskoga života nužno ulazi najprije u susret, zatim u sukob, te ponovno u susret s redovitošću prevladavajućih trendova. Ne može se danas biti kršćaninom ili kršćankom i biti neprimijećen, običan, utopljen. Biti kršćanin danas znači biti vidljiv, izložen, do mjere odbacivanja ili prihvaćanja. ...

Oslobođenost Kristom dokida strah; ona je uvjerljiva i nije koristoljubna. Iz te se slobode rađa jedinstvo, nepodijeljenost života, nepodijeljenost srca. Iz te se slobode rađa ljubav, ponajprije prema Crkvi."

Proslavljen blagdan sv. Josemarije Escrive u zagrebačkoj katedrali

Evo jos jedne krasne i poticajne propovijedi, ovaj put biskupa Saska, od neki dan iz zagrebacke katedrale...Dospijela sam i na tu sv. misu, prije toga dobro se smocivsi na onom iznenadnom pljusku i tuci. U medjuvremenu sam stigla i do Remeta, Lasinje, nasla se s brojnim prijateljima, s MVKO u Palmi, upravo sam obisla i malog Filipa (presladak je), necakinja Marija ima krstenje ove nedjelje, puno dozivljaja, dojmova, molitvi, planova, trazenja Bozje volje...Danas idem i na mladu misu cetvorice novih isusovaca u Palmu. Ne stignem to sve niti popratiti, no i dalje preporucam vama da me posebno ovih dana i tjedana, ili mozda ipak mjeseci - "popratite" svojim molitvama. Posebno moj slijedeci - djakovacki tjedan, onda ako Bog da slijedi jedan splitski...A poslije toga - samo Bog zna - gdje i kada!

A evo i Papina nagovora uz kraj Pavlove i pocetak Svecenicke godine, u kojoj cu i ja uz Bozju pomoc i vase molitve donositi neke vazne zivotne odluke:

Kraj Pavlove i pocetak Svecenicke godine

"Božanska je providnost htjela da upravo prije nekoliko dana, 19. lipnja, na svetkovinu Presvetog Srca Isusova, započne druga posebna godina – Svećenička godina, u prigodi 150 obljetnice smrti – dies natalis – Ivana Marije Vianneya, svetog Arškog župnika. Dodatni je to duhovni i pastoralni poticaj, koji će – u to sam siguran – donijeti mnoge dobrobiti kršćanskom narodu a napose kleru. Koja je svrha Svećeničke godine? Kao što sam pisao u prigodnom pismu koje sam uputio svećenicima, ona želi pridonijeti promicanju zauzimanja za duhovnu obnovu svih svećenika kako bi oni snažnije i prodornije svjedočili evanđelje u današnjem svijetu. Apostol Pavao predstavlja, u tome pogledu, divni primjer koji treba nasljedovati ne toliko u konkretnosti života – njegov je život bio doista jedinstven – nego u ljubavi prema Kristu, u žaru prema navještaju evanđelja, u posvećivanju zajednicama, u izradi djelotvorne sinteze pastoralne teologije. Sveti je Pavao primjer svećenika koji se potpuno poistovjetio sa svojom službom – kao što će to učiniti i sveti Arški župnik –, svjestan da nosi neprocjenjivo blago, to jest poruku spasenja, ali da ga nosi u „glinenoj posudi" (usp. 2 Kor 4, 7); zato je on istodobno snažan i ponizan, duboko uvjeren da je sve Božja zasluga, da je sve njegova milost. „Ljubav nas Kristova obuzima" – piše Apostol, i to može biti geslo svakog svećenika, naime da je „okovan" tim Duhom (usp. Dj 20, 22) kako bi postao vjerni poslužitelj otajstava Božjih (usp. 1 Kor 4, 1-2):"
- 16:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.06.2009., petak

Dan drzavnosti, 25.6.2009

Tema zahvalnosti, i nezahvalnosti, spomena i zaborava, uvijek mi je nekako posebno zanimljiva, najvise vezano uz sve sto se dogadjalo sa i oko p. Luke, a istovremeno toliko snazno isprepleteno s herojskim djelom nasih branitelja, i onime kako im hrvatsko "drustvo" danas sve to vraca...Pa evo, par detalja iz jucerasnje propovijedi kard. Bozanica u Sv. Marka, gdje sam bila s roditeljima (javljaju mi i da su me vidjeli na TV : ), uz srdacne pozdrave, cestitke i zahvalnost legendarnom hrvatskom branitelju i p. Lukinu sogoru, imenjaku sv. Marka - Marku Mesinu!

"Mi danas u našoj domovini Hrvatskoj, na Dan državnosti, zahvaljujemo. Zahvalnost Bogu velika je odlika jednoga naroda, jer u njoj se očituje prepoznavanje dara. U nizu onih za koje Bogu zahvaljujemo nalaze se na osobit način branitelji. Oni nas – ponekad glasno, a ponekad samozatajno i tiho – pokušavaju upozoriti na važnost spomena, na opasnost od zaborava. Ta, dobro znamo da zahvalnosti bez spomena nema.
U životima branitelja zrcali se sva drama, ali i ljepota naviještene Božje Riječi u ovome slavlju. Oni ostaju svjedocima ljubavi do poniženja i svjedocima poniznosti do očitovanja Božje dobrote.

2. Braćo i sestre, hrvatski branitelji su uznemirujuća, ali i oslobađajuća prisutnost spomena u našem društvu. Njima se danas obraćam s posebnom zahvalnošću. Dragi branitelji, velikodušni muževi i žene, znam da ste mnogi ranjeni u duši; znam da vas puno toga umara i znam da je neprijateljima Hrvatske cilj da se, pod navalom prozivanja, uvrjeda i laži, odreknete spomena.No, znam da ona velikodušnost kojom ste pristupili obrani Domovine čuva ljepotu hrvatske duše. I dok nas često opominjete da ne zaboravimo, mi vas ohrabrujemo da živite od spomena koji čuva smisao života s Bogom.Ujedno se pitam: Kako je moguće da se u našem društvu od najuzornijega primjera dragovoljnoga izlaganja životnim opasnostima za druge stvara slika problematičnih ljudi? Ako se o braniteljima govori loše; ako se o njima stvara dojam da su to ljudi koji samo traže povlastice; koji žele nešto što im ne pripada; koji su išli u rat iz koristoljublja; ako se kristalna čistoća njihove spremnosti na davanje života baci u blato, što ostaje od Hrvatske? Već čujem odgovore da nisu svi u pitanju, nego samo neki. A pritom se ne kaže koji su to neki, kao da se namjerno ne želi raščistiti stvari. Stvara se dojam kao da je nekome stalo do ostavljanja i stvaranja dovoljno blata da Domovina bude okaljana...

Branitelji koji su u sebi osjetili Božju ljubav, nisu tražili povlastice ni časti. Resila ih je skrovitost, nipošto napadna pojavnost.
Slušajući danas njihova svjedočanstva, nemoguće je prečuti ispovijedi susreta s Bogom. Dok su bili uronjeni u tamu; sljubljeni sa zemljom u zadahu neprijateljske mržnje, krunica oko vrata vraćala ih je na spomen da povijest piše Bog, te da je na svaku stranicu utisnuo potpis Kristova križa. Iako se za slavna razdoblja ljudske povijesti kaže da su stranice ispisane zlatnim slovima, hrvatske najljepše stranice ispisane su Božjom Riječju.
...
Umor nastaje osobito onda kada se uvuče sumnja u smisao prijeđenoga puta i kada se čini da je nešto obescijenjeno ili – još gore – uzaludno. Razlog umoru nije napor koji je učinjen sa smislom, nego ono što se mora učiniti, kada je smisao oduzet.
...
Neka našu Domovinu uvijek prati nebeski zagovor sv. Josipa, njezina zaštitnika, i Presvete Bogorodice Marije, najvjernije odvjetnice Hrvatske.
Amen."

Bozaniceva propovijed o braniteljima

"Slušaj kako grmi,
kako more pjeni,
pitaju te jesu li zaboravljeni.
Za njih se pomoli,
nek' mi braća znaju
heroji se nikad ne zaboravljaju."

Thompson - Ratnici Svjetla

A vezano uz p. Luku, kao sto su me svi nekoc, umjesto pozdrava, pitali: "Kako je p. Luka?!", danas me pitaju: "Sto cemo s p. Lukom?", te uoci sutrasnje 6. godisnjice njegove prometne nesrece, i nazadujuceg stanja i stetnog okruzenja u kom se trenutacno nalazi, napominjem da sam bas danas i o tim temama razgovarala sa svojim zupnikom p. Musom, koji mi je ulio novu nadu, najavljujuci skoro isusovacko rjesenje p. Lukine trenutne situacije...

Pa uz molitve, za nasu domovinu, i nase drage branitelje, molimo i dalje na tu nakanu. Moja 1. nakana (od 3 iz desnog stupca) je zahvaljujuci i vasim molitvama, sretno rijesena, sada preostaju jos samo dvije - osloboditi se "titoljubnog" i jugonostalgicnog predsjednika Mesica, i spasiti p. Luku!

Zivjela Hrvatska!
Drina
- 15:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

22.06.2009., ponedjeljak

Neki novi (isusovacki : ) klinci...

Evo, nakon ne tako davnih ekvadorskih oprostajki, pocele su hrvatske feste susreta...

Za pocetak samo par Davorovih fotki, i veliki pozdrav ekipi s njih! Uz cestitke novoj cetvorici isusovaca, i svim drugim mladomisnicima!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A danas sam bila s mamom i na Jazovki, i s biskupom Pozaicem, i srela hrpu dragih poznatih ljudi, iz Hercegovine, iz MVKO-a (veliki pozdrav Nadi!), iz...
- 18:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

21.06.2009., nedjelja

ITD Band i Lepa Brena...Sv. Ante i "gay" razmisljanja p. Luke...

Trazeci neku prigodnu pjesmu o Zagrebu, prigodom svog jucerasnjeg povratka u rodni grad, pjevuseci u sebi "Opet u Zagrebu", a u ritmu stare ITD-ove pjesme, s malo drugacijim naslovom, potrazih njene rijeci, i iznenadih se, koliko ironicno sarkasticno odgovaraju najnovijim estradnim zagrebackim "zbivanjima"...

Rodjen u Zagrebu
S vama sam braćo moji drugovi
Ne trebam vino da me zapali
Gladne su oči traže promjene
Neko ovdje tuca nevine
O zašto šute moje ulice
Zar Zagreb nema svoje rokere
Luda je igra koja poćinje

Volim u vjetru plave zastave

Rođen u Zagrebu

Noćne patrole me ne nalaze
Traže me gdje sam da me nagaze
Pitaju gdje je rođen mali gad
Ne pokoren k'o njegov heroj grad


Rođen u Zagrebu

Volim te jugo ti si mali raj
U srcu svome tebe nosim znaj
Iz trnja dubrave i tresnjevke
Šaljem ti čestitke i pozdrave

Rođen u Zagrebu

ps. Naknadno sam saznala da Lepa Brena nije jedina sramota, koja je zadesila Zagreb, na dan Sv. Ante...Mozda je doista 13 nesretan broj : )

Moj stari tekst o istoj temi na p. Lukinim SKAC stranicama:

Gay parada - sramota moga grada...

A kako p. Luka o njima, jos 2002, pogledajte ovdje:

P. Lukin odgovor na "gay" temu ...

----Original Message-----
From: Luka Radja [mailto:luka.rada@zg.hinet.hr]
Sent: Saturday, June 29, 2002 12:45 PM

"Gay Pride" u Zagrebu... Netko je sarkastično primijetio da Hrvatska postaje dio Europe zahvaljujući homoseksualcima. Ne znam puno o njima. Tu i tamo ih susretnem, i vidim da su to uglavnom srdačni, druželjubivi ljudi. Kad sam bio u Americi gdje sam proveo godinu redovničke formacije, u grupi od nas desetak svećenika - njih dvoje, Amerikanci, su se bez pardona predstavili kao homoseksualci. Izbečio sam oči od čuda. Držeći ih na distanci, radoznalo sam ih proučavao - i saznao ponešto o njima. Recimo, više im znači sv. Josip nego Marija. Prema Kristu gaje nekakvu zanimljivu zaručničku ljubav... Zaštitnik im je onaj golišavi sv. Sebastijan. Jednom zgodom dok smo autima lunjali okolo - odveli su nas i u Provincetown, "njihov" grad. Komuna čudne neke ljubavi. Sav grad u zastavama od duginih boja, stanovnici nose ljubičastu odjeću. Svi su neki umjetnici. A onda sam neko vrijeme bio na župi gdje je među mnogim pastoralnim aktivnostima, bio i rad s homoseksualcima. Nešto kao molitvena grupa. Zapalo me da im imam misu. Mirakul...

Što mislim o njima? Dobri ljudi. Često izuzetno talentirani. Nisu krivi zbog svoje drugačije sklonosti. Nepravedno ih je osuđivati, ili im se rugati. Moraju imati svoje mjesto u crkvi. Imaju pravo na svoje klubove, molitvene grupe i sl. No, budući se radi o neprirodnoj sklonosti - moraju se suzdržavati od prakticiranja svoje seksualnosti. Mislim da je sazrelo vrijeme da se u Zagrebu Crkva pobrine za njih - i baš me zanima tko će prvi od naših svećenika za njih početi organizirati molitvene susrete. Više o tome što Crkva kaže o homoseksualnosti možeš pogledati na web stranici: http://www.natcath.com/cgi-bin/AT-ncrArchivessearch.cgi

Veliki pozdrav, p. Luka"

I koji dan kasnije, nastavak njegove prepiske na tu temu:

"-----Original Message-----
From: Luka Radja [mailto:luka.rada@zg.hinet.hr]
Sent: Friday, July 05, 2002 12:23 PM

Hvala ti za izvrsan prilog. Slažem se u tom da se "gay" problem umjetno forsira i zbog političkih razloga. Ne dao Bog da nam "gay kultura" određuju tko je normalan a tko ne. Ok, ukazali su nam da su među nama - nećemo se oglušivati na njihov problem. Pristupit ćemo im kršćanskom ljubavlju, pomoći im da zbog svoje gube ne odbace sebe, i da ne pomisle da ih je Bog odbacio.
Veliki pozdrav, p. Luka"
- 17:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Radio Vatikan i dr. novosti...

Dragi moji,
prepuna sam najrazlicitijih dojmova...Stigla sam i na redjenje u katedrali (cca 3 sata), pa na blagdansku misu na Jordavnovcu navecer (cca 2 sata), tako da sam svoj prvi dan u Hrvatskoj, doista imala pravi misni maraton...Srela sam skoro sve svoje isusovce, pa i neke blogere (pozdrav Franjevackom putu!), i naravno MVKO Zdenki...Osobno sam cestitala isusovackim mladomisnicima, s kojima sam se druzila i poslije jordanovacke sv. mise, kao naravno i sa svojim Zupnikom, koji je bio zadovoljan svojim darovima, meksickom tekilom, i ekvadorskom stolom, i jos po kojom sitnicom...Jedna zajednicka misijska stola nasla se i za nase mladomisnike - nek vec sada nauce dijeliti : ))) Jednu sam ostavila svojim klauzurnim casnima u Italiji - stola za stolu, p. Lukina klauzurna stola, sada je adekvatno nadoknadnjena mojom misijskom...Jos su mi ostale samo 3 stole za podijeliti, a vi slobodno pogadjajte kome sve : ))))
Na Jordanovcu me docekao i uvijek akcijski - Davor, s DT ekipom, koje i ovom zgodom od srca pozdravljam i zahvljujem...Nakon danasnje sv. mise p. Zdravka u Palmi, nacavrljala sam se na svojoj prvoj hrvatskoj kavici s katolickom aktivisticom i super curom s p. Lukine molitve srijedom, Marinom, koja je nedavno upisala i doktorat na filozofiji...Toliko za sada, iz net cafea na Cvjetnom Trgu (moj stari komp kod tetkice, vise ne funkcionira bas najbolje, u Tkalci je neki skupi net Art cafe, sat je 24 kune, u Mc Donaldsu u Jurisicevoj, ima besplatni internet za klijente, ali je spor i zeza, a ovi na Cvjetnom su bas super, radi na kovanice, ko neki stari telefoni, ali 4 min, 5 kuna, pa nije tako strasno...) E, da u rimskom busu, izmedju audijencije kod Pape i tijelovske procesije naletjela sam ni vise ni manje nego na g. Marka Latincica, novinara hrv. programa Radio Vatikana, pa sam tamo posjetila i svog bivseg zupnika p. Kresu Djakovica, i sve kao usput, i slucajno dala im i interview, najvjerojatnije za vecerasnje, nedjeljno izdanje Radio Vatikana :) Pa me slusajte...A u katedrali sam nabavila i lipanjski broj Radosne Vijesti, pa sam i tamo pronasla svoj clanak...Nije da me nema...A i bit ce me : ) Pozdrav svima!
ps. Tetkica mi je rekla da je u utorak slusala o Modravama na Radio Mariji, i o p. Luki, pa su pustili i moju i Raseljkinu pjesmu: "Hodocasnik". A ja sam tek tada shvatila, da je ljubav doista jaka kao smrt, te da je ljubav doista vjecna i neunistiva! Zivjeli! U utorak u 9h ujutro bit ce repriza emisije...
- 17:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

18.06.2009., četvrtak

Blagdan Srca Isusova u Veneciji, Svecenicko redjenje u katedrali, Zupno slavlje na Jordanovcu i Svecenicka godina

"Svećeničko ređenje u zagrebačkoj katedrali

Zagreb, (IKA) - Zagrebački nadbiskup kardinal Josip Bozanić predvodit će svečano euharistijsko slavlje u subotu 20. lipnja u 10 sati u zagrebačkoj katedrali tijekom kojeg će zarediti 17 kandidata za svećenike. Za svećenike Zagrebačke nadbiskupije bit će zaređeno osam kandidata: Ante Barišić, Krunoslav Brunović, Branimir Budinski, Anđelko Katanec, Anđelo Maly, Tomislav Škender, Ivan Valentić i Marko Vuković. Za Hrvatsku pokrajinu Družbe Isusove bit će zaređena četiri kandidata: o. Damir Kočiš, o. Mikolaj Martinjak, o. Mate Samardžić i o. Sebastijan Šujević. Za hrvatsku franjevačku provinciju sv. Ćirila i Metoda bit će zaređeni fra Krunoslav Albert, fra Tomislav Smiljanić i fra Ivan Utješinović, za Provinciju franjevaca trećoredaca glagoljaša sv. Jeronima fra Branko Janjić i za Hrvatsku kapucinsku provinciju sv. Lepolda Bogdana Mandića fra Ivica Vrbić."

Katedrala u 10h

Ako Bog da, i srce junacko, vidimo se vec tamo...

Ako ne, onda samo navecer na Jordanovcu:

"Trodnevna priprava: 17., 18., i 19. lipnja 2009. u 18.30 sati

- Misno slavlje predvodi i propovijeda p. Niko Bilić, DI -


Svete Mise na blagdan Bezgrješnog Srca Marijina 20. lipnja 2009.

8.00: Jutarnja sv. Misa, sv. Misu predvodi p. Marko Matić, DI

10.00: Cenakul, sv. Misu predvodi p. Izidor Jedvaj, DI

18.30: Svečana blagdanska sv. Misa
- Misno slavlje predvodi fra. Slaven Milanović Litre, OFM -"

Jordanovac u 18.30h

A evo i prigodnih tekstova i pjesama uz sutra zapocetu svecenicku godinu (Papa je samo kopirao moju proslogodisnju ideju!):

Papa plagijator : )

I hrvatskim biskupima se svidja moja svecenicka ideja : )

Svecenice Bozji, blagoslovljen budi!

Svecenice Bozji, blagoslovljen budi,
jer najveci si od svih ljudi!
Jedino ti imas moc nad hostijom bijelom,
jedino ti je mozes uciniti Kristovim Tijelom!

Blagoslovljena svaka tvoja rijec,
jer one gorcinu pretvaraju u mlijec,
Bozjom ljubavlju ohrabruju i tjese,
poticuci sve da vise ne grijese!

Blagoslovljene tvoje svete ruke,
koje nas u ispovijedi odrijesuju muke,
zacjeljuju rane, uskrisuju duse – skoro mrtve,
vracajuci im spremnost na ljubav i zrtve!

Blagoslovljene tvoje ruke ciste,
koje su kao Marijine, iste,
jer njene su donijele Isusa medju ljude,
a tvoje nam ga svakog dana ponovo nude!

I s kojom ljubavlju
se uspinjes svaki dan,
na polozaj koji ni andjelima nije dan:
da mozes biti jedno s Isusom Kristom,
uzivajuc u Otajstvu ljubavi cistom!

Neizreciv uzitak Svete gore,
kada uronivsi u Bozje ljubavi more,
tvoje usne izgovaraju svete Rijeci,
u ljubavnom zanosu i bozanskoj sreci!

Blagoslovljene sve one majke svete,
koje su za svecenika odgojile svoje dijete!
Da nam vraca mir,
i posipa laticama sakramentalnih ruza,
sve teskoce koje zivot pruza.

Blagoslovljen Gospodin, u svom bostvu,
koji je izabrao bas tebe – u mnostvu!
Da nam bas po tebi moze doc,
zahvalno ti povjerivsi – nebesku moc!

Svecenice Bozji, blagoslovljen budi,
jer najveci si od svih ljudi!
Jedino ti imas moc nad hostijom bijelom,
jedino ti je mozes uciniti Kristovim Tijelom!

(sa spanjolskog prevela Drina Cavar)

Molitva za svecenike

Posalji nam, Gospode, svecenike,
koji ce biti poput Tebe:

u Betlehemu,
obuceni u jednostavnost i blagost,

u Nazaretu,
skroviti u poniznosti i poslu,

u apostosloj sluzbi,
propovjednici istine,
djelitelji tvojih sakramenata,
poput Tebe, uvijek s Marijom,

kao u Euharistiji,
na raspolaganju svima,

kao na Kalvariji,
zrtvujuci se za spas svijeta,

i na kraju –
s Tobom u raju!
Proslavljeni kao Tvoji izabranici,
s Ocem i Duhom Svetim,
za sve vijeke vijekova!

Posalji nam brojne svecenike,
kako bi svijet bio samo jedno stado,
samo jednoga Pastira,
jer zetva je velika,
a poslenika malo.
Amen

Molitva za svecenike (2)
(sv. Zupnik Arski)

Svemoguci i vjecni Boze,
pogledaj lice Tvog bozanskog Sina,
i iz ljubavi prema Njemu,
smiluj se svojim svecenicima!

Sjeti se da su oni samo
slaba i krhka stvorenja,
razaruj trajno u njima
plamen svoje ljubavi,
i cuvaj ih od neprijateljskih zasjeda,
kako ni u jednom trenutku
ne bi iznevjerili svoje sveto zvanje.

Molim te, za tvoje svecenike,
vjerne i gorljive,
za one koji djeluju u blizini,
ili u dalekim misijama,
za one koji trpe iskusenja
i za one koji su te napustili.

O, Isuse, molim te:
za tvoje svecenike, mlade i stare,
za one koji su bolesni ili na samrti,
i za duse koje su u cistilistu.

O Isuse, molim te:
za svecenika koji me krstio,
za svecenike koji me odrijesuju grijeha,
za one na cijim misama sam sudjelovao i sudjelujem,
za one koji me poucavaju i savjetuju,
za sve one kojima dugujem zahvalnost.

O Isuse! Cuvaj ih sve
u svom Srcu,
udijeli im obilje svojih blagoslova,
vec sada i u Vjecnosti!
Amen.

Te prigodna uz blagdan Srca Isusova, i moje Kceri Srca Isusova, s kojima se intenzivno druzim ovih dana, i to vec iza resetaka! Jutros sam im pomogla urediti internu kapelu za njihov najveci blagdan, jedino tokom dana jos tu i tamo izidjem, pa odem na venecijanski bienale :) Danas sam posjetila i hrvatski dio, a naisla sam i na Vukovarski toranj! U "Eksplodiranom gradu" turskog paviljona! Uz Nacionalnu knjiznicu iz Sarajeva, i Dzamiju iz Banja Luke, i druge svijetske porusene zgrade...

Fotke slijede, tamo gdje budem imala jeftiniji internet! Bivsa misionarka, aktulalna posjetiteljica kulturnih europskih zbivanja, i ne tako daleko - trajna, a ne samo privremena kao sada - klauzurna redovnica - s. Karolina de la Misericordia Divina!!!

Srca Isusova Ruže Bijele

Tako graciozne,
otmjene, smjele...
Srca Isusova
Ruže Bijele...

Pun ih je
Njegova Uskrsa vrt,
Njegovom Ljubavlju
pobjeđuju smrt...

U zemaljskom
ledu i mrazu,
toplinom Božića pune
Marijinu vazu...

U svjetlosti
Božićne noći,
mirišu put
kojim nam je poći...

U Gospinoj kruni
sa zvijezdama se pletu,
kao simbol mira
ovome svijetu...

Kristovog trnja
smanjuju boli...
Zato ih On
toliko voli!

I tako blizu
svom Srcu drži,
uživajući u svakoj svojoj
Bijeloj Ruži...

U najljepšim buketima
one mu se daju,
slaveći Ga,
kao u Raju!

Čvrsto se drže
za Njegov skute,
laticama svojih molitvi
zasipaju Njegove pute!

Stvorene za Njega,
zaručene s Njime,
kroza svu Vječnost,
šapuću Njegovo Ime!
Pred Njegovim
Oltarom kleče,
Bijele Ruže
- najljepše cvijeće!

Drina Cavar

Isusovacke Bijele ruze

Image Hosted by ImageShack.us


- 18:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #

15.06.2009., ponedjeljak

Stvaranje svijetova! Making Worlds!

Iliti venecijanski bienalle:

Bienalle - Making Worlds

Uz fotku od prije 2 godine!

Image Hosted by ImageShack.us

U Veneciji, od bienala, do bienala...
ps. Ne mogu odavde previse pisati, jer nakon ekvadorskih dolar po satu interneta, ovdje sat interneta kosta - 5 eura!?

Pa se jos malo strpite do detalja o svim mojim ovdasnjim procesijama: vatikanskom s Papom, padovanskoj sa sv. Antom, te jucerasnjoj venecijanskoj s kardinalom Scolom!

pps. Akcija za Svetohraniste i dalje traje! Hvala svima!
- 20:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Ekvador i Hrvatska - Making Worlds!

Štovana gđa Drina,

kako ste ? Dugo se nismo čuli ? Kad se vraćate u Zagreb ? Ja upravo radim na završetku dviju vrlo važnih stvari, a to je da konačno otvorimo počasni konzulat Hrvatske u Ekvadoru i da se uspostavi ugovor o GRPS roamingu za lakšu komunikaciju Hrvatske i Ekvadora.
Vjerujem da smo vrlo blizu da završimo te dvije važne stvari, kako bismo dalje radili i u ostalim smjerovima.
U petak letim na Saint Martin i tamo se trebam sastati sa gdinom Avilesom, pa kad se vratim početkom srpnja, javit ću Vam kako je bilo.
Svakako bih Vas želio upoznati kad se vratite u Hrvatsku.
Srdačan pozdrav.
DD
- 20:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.06.2009., petak

Filip, Jakov, Philips :) i druge dobre vijesti!!!

Dragi moji,
danas je definitivno dan dobrih vijesti!
Mozda i zato jer je 1. petak, u mjesecu Srca Isusova!

Uz najvazniju vijest i moju glavnu nakanu, za koju smo svi zajedno molili, i koja mi je bas danas i sluzbeno potvrdjena, istovremeno su mi i dvije drage frendice, nevezano jedna od druge javile svoje najvaznije novosti u zivotu: jedna je rodila Filipa, a druga Jakova : )

Kako se njih dvije medjusobno ne poznaju, moguce cak da su i u istom rodilistu, i istoj sobi!
Molimo svi zajedno za male Filipa i Jakova! Jedva cekam da ih vidim, a mozda su i neka nova kumstva na pomolu : )

Toliko nakon svih suza, koje sam ovih dana isplakala, na svim svojim ovdasnjim oprostajkama, nevjerojatno, ali skoro da mi je teze ici sad odavde, nego prije dvije godine iz Hrvatske...Tada sam znala (!?) da idem samo na jednu godinu, i da cu se brzo vratiti, te sam isla sva puna nekog pozitivnog poleta i optimizma, a sada odlazeci odavde, nemam pojma kamo ce me putevi Gospodnji dalje voditi, no kako mi dobar i veliki dio srca definitivno ostaje ovdje, razlicite mogucnosti su otvorene...No, u svakom slucaju, nakon sto koji mjesec malo predahnem, a mozda i organiziram neke misijske akcije u Hrvatskoj, najprije novi klauzurni pokusaj u Veneciji (kod Kceriju Srca Isusova), pa dalje kako bude...

Klinke iz internata su me vec skuzile, te mi danima, kad god me vide, u glas, i to tugaljivi glas, vicu: "No te vayaaas!", a meni kao po nekom "Pavlovljevom refleksu" automatski suze na oci...Neki dan smo se smijali mojoj suzi, uhvacenoj u staklu mojih naocala...Tako je to, na kraju misijskih dana...

I naravno i uplate za Svetohraniste su vec pocele stizati, tako da vec imam tocno desetinu vrijednosti! Na zalost vecina anonimnih, no u svakom slucaju puno vam hvala! I posebni pozdrav Nikoli, koji je uvijek tu negdje, u svakoj potrebi - od Meksika, do Svetohranista...Kao pravi sv. Nikola. Palmasi su ipak Palmasi!

Datum valute Opis Isplata Uplata Stanje
04.06.2009. ZA SVETOHRANIŠTE 100,00 KN -375,70 KN
03.06.2009. Za Svetohraniste - Nikola Marinić 50,00 KN -475,70 KN
02.06.2009. za svetohranište 100,00 KN -525,70 KN

I ne brinite se zbog ovog minusa na mom racunu. Druga (ili treca, cetvrta?...) dobra vijest je da me cim stignem u Hrvatsku, opet ceka, za pocetak, moj honorarni posao u Philipsu!!!

A evo sad detaljnije o sporom Filipu i brzom Jakovu : )

Filipova mama:
"Stigao i on napokon i to s 10 dana zakašnjenja... Pišem s mob.a iz bolnice,sad je sve nadam se ok,detaljnije slijedeći tjedan. Glavno da je on tu : ))) !!! "

Jakovova mama:
"Premda vecina vec zna o tome,
ipak evo još jednom: stigao je Jakov.
Neka je blagoslovljen Gospodin za njega, za lagani porod i sve ostale
milosti koje nam daje!
Rodila sam prošli cetvrtak, što je 1,5-2 tjedna prije termina.
...
Vratili se doma 2 dana kasnije, tocnije u subotu.

Ne moram ni reci da nas je Jakov sve iznenadio, svojom brzinom i našim
dolaskom doma. U sobotu popodne Krešo je sastavljao kinderbet :) i radio
rošade po kuci da bi ga mogli smjestiti.

Uglavnom, mali je super: dobro papa, dugo spava, nocu takoder.

Kad preselimo fotke s aparata, šaljem.

Do tada, pozdrav svima!"

I jos jedna dobra vijest, tj. prijedlog, kupite lipanjski Glasnik Srca Isusova i Marijina : )

Lipanjski Glasnik
- 22:07 - Komentari (12) - Isprintaj - #

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2017 (1)
Lipanj 2011 (4)
Svibanj 2011 (28)
Travanj 2011 (33)
Ožujak 2011 (26)
Veljača 2011 (9)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (10)
Studeni 2010 (27)
Listopad 2010 (25)
Rujan 2010 (30)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (23)
Lipanj 2010 (26)
Svibanj 2010 (33)
Travanj 2010 (28)
Ožujak 2010 (29)
Veljača 2010 (33)
Siječanj 2010 (34)
Prosinac 2009 (35)
Studeni 2009 (31)
Listopad 2009 (19)
Rujan 2009 (17)
Kolovoz 2009 (20)
Srpanj 2009 (17)
Lipanj 2009 (12)
Svibanj 2009 (24)
Travanj 2009 (18)
Ožujak 2009 (22)
Veljača 2009 (34)
Siječanj 2009 (24)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (21)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (13)
Ožujak 2008 (13)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (13)

Komentari On/Off


Counters
Counters







Statistike

Učimo kuhati!

O kuhanju nemam pojma, a na internetu sam stalno...
Onda je za početak kuharske prakse, ovo idealna kombinacija:

Coolinarka

Crochef

Od srca hvala prijateljicama koje su mi preporučile gornje stranice!

I veliki pozdrav i poštovanje svim kuharima i kuharicama!!!


Novo:

Adventski kalendar

Najljepše Došašće uz Misijsko kumče - suradnja s Misijskim Uredom

Naš novi projekt za listopad 2010: Stepinčeva Krunica!



Zagrebačka Nadbiskupija

SPAS - Studentski pastoral

Najnovije aktivnosti



"Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa

Naše nove web stranice!!!

Od 17. svibnja 2010. "Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa i službeno je registriran kao samostalna Udruga.

Sa sjedištem u Zagrebu, Pilarova 45/1.

Predsjednica: Drina Ćavar (kristov.stol@gmail.com)

Može nas se naći i u Službenom registru Udruga Republike Hrvatske.

Tako da od lipnja nove godine sve uplate za našu akciju (100 darovatelja 100 kuna mjesečno za 100 indijanske dječice u centru s. Lenke! - Zato se i zovemo: Kris100v STO-L! :) možete uplaćivati (pojedinačno ili trajnim nalogom) na naš novi broj Žiro računa u Privrednoj Banci Zagreb:

Žiro račun: : 2340009
-1110433489
(Privredna Banka Zagreb)


Odnosno za uplate iz inozemstva (npr. 15 eura mjesečno):

HR67 2340 0091 1104 3348 9
PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.
10000 Zagreb, Račkoga 6, Croatia
SWIFT CODE: PBZGHR2X


Udruga: Kristov Stol, Pilarova 45/1
Naznaka: Za pomoć misiji s. Lenke Čović u Ekvadoru

(Poziv na broj: ne treba, ali ako negdje traže, samo stavite 10010010, bez modela)

Jednom mjesečno, na 1. petak u mjesecu, uplaćujemo prikupljene donacije na ekvadorski račun s. Lenke Čović i njene Zajednice Krista Misionara Molitelja.

Od 7. 4. 2010. do 31.5.2010.
pozivima na humanitarni telefon prikupljeno je nešto više od 200 kn,
čime smo prehranili 2 djece, u tom periodu! Hvala svima!

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Moje mail adrese:
meki.suncev.sjaj@gmail.com (najčešće koristim)
kristov.stol@gmail.com (za projekt i udrugu)
drina.cavar@gmail.com (novi osobni mail)

Vrijeme kod s. Lenke u Ekvadoru:


Vrijeme kod nas u Hrvatskoj:


"Vrijeme i prostor su relativne kategorije! Samo Bog je uvijek i svuda!"

Postu za s. Lenku mozete slati na slijedecu adresu:

s. Lenka Covic
Comunidad Cristo Misionero Orante
A.A. 17-21-93
Quito
Ecuador
South America


Poljski ekvadorski blog o s. Lenki (uskoro i na engleskom!)

Vijesti o mom djelovanju u misijama:

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Clanak u Glasu Koncila o mom odlasku u misije

IKA vijest o mom odlasku u misije 5.9.2007

Drina i MVKO

Zdenac arhiva (u godini moje suradnje s njima 5.9.2007-5.9.2008):


Zdenac - Drina odlazi u misije 5.9.2007.

Zdenac - Drina - opis misija

Zdenac - Drina - prvi clanci iz misija

Zdenac - Drinine fotke iz Ekvadora 2007/2008

Sisačka biskupija

Varaždinska biskupija

Đakovačko osiječka nadbiskupija

Vojni ordinarijat

Blog moga tate:
Katolička Hrvatska

Hrvatska novija povijest:
(da se ne zaboravi)

Povijesni govori predsjednika Tuđmana

Najzanimljiviji blog:

Don Blog!




Mali Princ

Galeb Jonathan Livingstone

Priče iz davnine - Ivana Brlić Mažuranić

Priče iz davnine2 - Ivana Brlić Mažuranić

HRT - dogodilo se na današnji dan
(koristan i zanimljiv link...)

Duhovna literatura:
Biblija

Biblijska tražilica!

Katekizam katoličke Crkve

Katekizam katoličke Crkve - detaljnije

Enciklike Ivana Pavla II

Dokumenti 2. Vatikanskog koncila


Nasljeduj Krista - Kempenac

Nasljeduj Krista - Stepinčev prijevod

Rasprava o pravoj pobožnosti prema Presvetoj Djevici Mariji - sv. Lj. Montfortski

Web Hrvatska

Molitvene nakane

Legenda o p. Lukinoj stoli...

I molite za njega,
da se sto prije potpuno
mentalno, psihicki i duhovno oporavi!

Stara p. Lukina dopisivanja

Stare p. Lukine propovijedi
(2009. je godina B)

Stari tekstovi od Matine Drine - na p. Lukinim SKAC stranicama


Drina, p. Luka i misije...

O Drini i drugim Palmasima...

DT chatovi iz misija:

Chat br.2 25.1.2009.

Chat br.1 28.12.2008.

Stare fotke

SKAC arhiva (tijekom moje suradnje s njima od pocetaka 2002, do ljeta 2006):

P. Luka i SKAC - fotke 2002.

P. Luka i SKAC - fotke 2003.

Drina i SKAC u Mariazellu - 2004.

P. Luka - Krapinske - rodjendan 2005.

P. Luka - Osjecki koncert 2005.

Drina na Papinu sprovodu u Rimu 2005.

Promocija p. Lukine knjige u Splitu - 2006.

Katoličke novosti:

IKA - vijesti i najave

Katolička tiskovna agencija Biskupske Konferencije BiH


Zanimljivi prilozi:

Križni put velečasnog Suca

Zanimljivi i korisni linkovi:

Blog.hr

Udruga Svjetlo Europe

Europski rječnik

Jako dobar španjolsko španjolski rječnik

Venecija

Udruga Zdenac

Taize - Zagreb

Moja župa

Kćeri Srca Isusova

Kćeri Srca Isusova - Venecija

Kćeri Srca Isusova - međunarodna stranica

Ivan Pavao II

Kauza Ivana Pavla II

Misericordia Divina

Poezija

Hrvatske pjesme i popjevke : )

MVKO

SKAC

Dražen Petrović

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pogled u budućnost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge