30.10.2008., četvrtak

Isusovci i Dusni dan

Stavljam jos jednu fotku, uz Dusni dan, i jedan od grobova koje sam u Hrvatskoj obavezno posjecivala:

Image Hosted by ImageShack.us

Uz sucut svim isusovcima:

Image Hosted by ImageShack.us

za njihova dva subrata ubijena ovih dana u Moskvi:

Priopcenje katolicke crkve u Rusiji

od kojih je jedan - Ekvadorijanac! Svijet je doista mali!
A Crkva velika! Molimo za Crkvu i misionare citavog svijeta!

"Two Jesuits killed in Moscow


Two Jesuits, Fathers Otto Messmer and Victor Betancourt,
killed in Moscow

The Press and Information Office of the Society of Jesus in Rome sent today this very sad information:

On Saturday 25 October, Father Victor Betancourt, an Ecuadorian Jesuit working in the St. Thomas Philosophical, Theological and Historical Institute in Moscow, was killed in his home. Two days later, after returning from a trip abroad, Father Otto Messmer, Superior of the Russian Region, was also killed in the same place. On Tuesday 28 October, alarmed by the fact that he hadn’t heard from the two men, a fellow Jesuit who lives in another community went to visit them at home. On finding the dead bodies, he immediately contacted the police.

The police investigations have yet to come to any firm conclusions about cause of these violent deaths.

Father Victor Betancourt was born on 7 July 1966 in Guayaquil, Ecuador. He entered into the Society of Jesus on 14 September 1984 in Quito and was ordained a priest in the same city on 31 July 1997.
He undertook his Jesuit training in Argentina, Ecuador, Germany and Italy. In 2004, he defended his doctoral thesis in Theology in the city of Rome.
Since 2001, he had been responsible for those considering a vocation as Jesuits and at the time of his death he was a theology professor in the St. Thomas Philosophical, Theological and Historical Institute in Moscow.

Father General, Adolfo Nicolás SJ, issued an appeal to all Jesuits to provide assistance and support to, and demonstrate their solidarity with, the Jesuits of the Russian Region in this difficult moment. He expressed his closeness to families of the deceased and thanked the Church for issuing its condolences as soon as the news of the tragedy was made public.

Father General Nicolás urged the whole Society to pray that our fellow Jesuits rest in eternal peace and for an end of all forms of violence."

Isusovci u Europi
- 20:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

26.10.2008., nedjelja

U 10 godina - 10 gotovih sestara...Zajednica Krista Misionara Molitelja...

I evo konacno da pokusam staviti fotoreportazu s nedjeljnih zavjeta sestara Silvie i Marie...(u Salonu Drina : ) na misijsku nedjelju 19.10.2008.
No, od kuda poceti?! Mozda najbolje - od pocetka : )
U subotu, 18.10 (na p. Lukin imendan : ) bio je najzesci dan priprema, no vec u petak trebalo je posuditi velike zdjele za kuhanje za ocekivanih 200-njak ljudi iz naseg siromasnog susjedstva:

Image Hosted by ImageShack.us

Osmisliti uredjenje salona Drina:
Image Hosted by ImageShack.us
Uz glavni oltar i kriz, zavjetne recenice sestara, tekstovi iz sv. Pisma...

Iznad prozora - 7 darova Duha Svetoga:
Image Hosted by ImageShack.us
s. Liss - i Znanj...

Image Hosted by ImageShack.us
Oko izrade ukrasnih cvijetica, pomagale su i nase cure iz internata - Veronika iz amazonske "dzungle" (ciji 16. rodjendan smo nedavno proslavili!)

Image Hosted by ImageShack.us
s. Sandra je bila glavna "scenografica"

Image Hosted by ImageShack.us
A nasoj drugoj Amazonki - Clariti, od svih darova Duha Svetoga posebno se svidio Strah Bozji...

Image Hosted by ImageShack.us
Dok je s. Taty, vrlo nadahnuto izabrala - Znanje

Image Hosted by ImageShack.us
s. Gloria (druga novakinja uz s. Gilmu - zato one jos nemaju veo) posebno se namucila oko "tilde" na "a", i zato ovdje vidimo i nju i njenu "tildu" (izmedju lojtri!)

Image Hosted by ImageShack.us
A za dodatne instrukcije - kamo sto treba pomaknuti, dosla je i sama Maestra!

Image Hosted by ImageShack.us
Tako da su uspjesno postavljeni i citati obiju sestara, od kojih ovaj zuti, s. Silvie govori bas o danasnjem Evandjelju i ljubavi prema Bogu iznad svega

Image Hosted by ImageShack.us
Vremena za ici na veceru nije bilo, te su cure dostavile veceru sestrama (kad nece Muhamed brdu...)

Image Hosted by ImageShack.us
Takva je ta nasa - Zajednica Krista Misionara Molitelja...

I evo nas vec na suboti ujutro...Ruze su dopremljene i spremne za aranzmane...(poklon brata s. Maritze, koji se bavi cvijetnim "businessom")
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Brat s. Patrizie je pomogao oko vanjskog uredjenja salona, s redovnickim zavjetima Siromastva, Cistoce i Poslusnosti...

Image Hosted by ImageShack.us

Rodbina s. Rosite je dosla pomoci oko kuhanja (gdja Blanca)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
I kolinja (zet i 12-godisnja necakinja Vanessa)

Dok su se mladji necaci i necakinje radije odlucili poigrati sa zivotinjicama s. Rosite:
Image Hosted by ImageShack.us
kunicima...

Image Hosted by ImageShack.us
Sofia s psicem Krystal

Image Hosted by ImageShack.us
Erick s bezimenim kuyiem

Image Hosted by ImageShack.us
A slatkoci nasih kunica ponovo na kratko nisam odoljela ni ja...

Image Hosted by ImageShack.us
A slatke su bile i svecarske torte, koje je poklonila nasa prijateljica dona Carlota (ona s kojom sam isla u Amazoniju!)

No, onda je valjalo nastaviti s kuhanjem...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Budite sol zemlje!

Image Hosted by ImageShack.us
Horor - kokosji lesevi u vrelom kotlu pred prestravljenim kokosinjcem!

Image Hosted by ImageShack.us
Pranje lonaca...

Image Hosted by ImageShack.us
A trebalo je svu klopu (za 200 ljudi) u vise tura i navrata prenijeti u blizinu Salona Drina

Koji je u nedjeljno jutro osvanuo predivan i spreman za veliki dogadjaj!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Rascvjetani Gospin lik do samog ulaza...

A stigao je i sam kardinal Stepinac!
Image Hosted by ImageShack.us

Sa svojom krasickom djecicom, kako bi molio i zagovara i nasu Zajednicu i ekvadorsku djecicu...
Image Hosted by ImageShack.us

I nase cure iz internata koje su vec od ranog jutra ushiceno isprobavale i spremale svoje slavljenicke "toalete"...
Image Hosted by ImageShack.us
Joselyn...

Image Hosted by ImageShack.us
Soledad...

Oltar je bio sav okicen ruzama:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kao i lik naseg zastitnika i uzora - Krista Misionara Molitelja:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
(Posudjene) stolice su bile spremne za brojne i siromasne uzvanike...

I pomalo se pocele puniti...

Image Hosted by ImageShack.us
Najprije s glazbenicima iz Guayaquila - prijateljima s. Marije, koji su prvi pristigli, kako bi izveli zavrsne glazbene probe neposredno prije samog slavlja...

A na nase "parkiraliste" i na klasicni ekvadorijanski nacin poceli su stizati i drugi uzvanici...
Image Hosted by ImageShack.us

U svojim zanimljivim odjevnim modnim kombinacijama...
Image Hosted by ImageShack.us

U tijeku su jos bili manji zavrsni radovi, trebalo je pripremiti plinsku bocu, za podgrijavanje jela poslije slavlja...
Image Hosted by ImageShack.us

Uz sve predivne ruze:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Dvoranu su uljepsale i neizostavna Espe s malom Anahi...
Image Hosted by ImageShack.us

I tako su i parkiraliste:
Image Hosted by ImageShack.us

i dvorana bivali sve puniji...
Image Hosted by ImageShack.us

Na kraju je stigla i Maestra:
Image Hosted by ImageShack.us

pozdravljajuci uzvanike:
Image Hosted by ImageShack.us

I za pocetak slavlja falili su jos samo s. Maritza...

Image Hosted by ImageShack.us
i p. Antonio!

A o samim slavljenicama i nastavku slavlja - u sljedecem broju!!!
(ovo je ocito preopsezna tema, koja zahtijeva vise nastavaka : )))
- 22:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Gospina slika

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je drugo svojevrsno cudo, koje mi se dogodilo ovih dana...Naime, kad su moji (i p. Lukini) prijatelji - obitelj Markic, bili ovdje u posjeti na par tjedana za prosli Uskrs, sa sobom su donijeli i podijelili mnostvo ovih lijepih Gospinih slika Obiteljskog centra...Koje su ljudi ovdje rado prihvatili i ponijeli svojim domovima, cesto ih postavljajuci i na posebnim oltaricima i sl, te se svaki put posebno razveselim i sjetim dragih Markica, kad god naidjem na neku od tih slika...

Image Hosted by ImageShack.us

I u svakoj nasoj ucionici nalaze se ove slike...A jednom nas je telefonski nazvao neki neponati svecenik, koji je tko zna od koga dobio na poklon istu ovu sliku, te je na poledjini procitao da je slika iz Hrvatske, dosao do broja naseg samostana, i raspitivao se o porijeklu slike i Gospinog lika, zeleci izgraditi kapelicu bas s tim likom...

I prosli petak, na moju grupu mladih u sv. Aniti, dodje i djevojcica s gornje fotografije, zanimljivog i lijepog imena, Carolina-Tali trazeci svoju rodicu Joanu, aktivnu clanicu nase grupe, i zeleci ostati s nama na grupi mladih...Nisam bila sigurna sto sad s njom, to je ipak - grupa mladih (a to ovdje znaci 13-14-15 godina...), a ne grupa bas tako male djece...No, kako je mala svakako htjela ostati s nama, a dosla je i jos jedna curica mala Nagely:
Image Hosted by ImageShack.us

I ja im dam jedan zadatak za djecu, iz katekizma koji mi se nasao pri ruci, kako bi se oni zabavili sa strane, a ja mogla dalje raditi sa svojim mladima:

Image Hosted by ImageShack.us
Clanice grupe i katehistice Jennifer i Joana

Image Hosted by ImageShack.us
Mozda nova ljubav na pomolu? Joana i Francisco Javier

Image Hosted by ImageShack.us
Gitarist Jonathan - buduca zvijezda grupe...

Image Hosted by ImageShack.us
A i ostali se s velikim zarom trude nauciti gitaru - preporucamo u molitve...

Medjutim, curice su svoj zadatak, rijesile za tren oka, a jednako tako i drugi zadatak, kojeg sam im uspjela pronaci...Nije mi bilo druge, nego smisliti novi, treci zadatak...A to je bilo da napisu neku lijepu molitvicu ili tekst o Gospi...Ovaj put je urodilo plodom, i zadrzale su se dovoljno dugo, kako bih ja mogla zaokruziti svoju temu sa mladima...A rezultati su bili i vise nego fascinirajuci...Mala Tali-Carolina je napisala citavu malu poemu...A Nagely je obecala svoj rad donijeti sutradan, na prvi sat Misijskog djetinjstva u koje su se obje rado ukljucile, kao prve latice u buketicu ove nove aktivnosti u sv. Aniti...

I evo prijevoda Carolinine pjesme:

Tamo gdje sunce sija,
vidim tvoj osmijeh, Marijo!
Puna povjerenja,
slatka i njezna kao cvijet,
vedra kao nebo...
Moje srce cvate
kao cvijet tratincice...
Marija, sretna,
pomaze siromasnima.
Ona je dobra zena.
I zato joj zahvaljujemo,
za sve sto cini...
Nebo je svijetlo,
kao tvoj osmijeh,
a tvoj lik
sladak kao tratincica.
Kad se nebo zazari,
u vjetru cujem
Marijine suze...
Marija vjeruje u nas!

Ja sam ostala zapanjena, stihovima 8-godisnje djevojcice...I nekako, pomalo i posramljena njenom vjerom, ljubavlju, povezanoscu s Marijom...Kao i svojim ranijim nepovjerenjem u tu malu djecicu, koja "narusavaju" moj plan rada s grupom mladih...

Image Hosted by ImageShack.us

Sutradan su se obje opet veselo pojavile, Tali ovaj put s gornjom Marijinom slikom, koju je nekako njezno i vazno nosila i pokazivala, veseleci se zajednickim fotografijama s tom slikom...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A odnekud se pojavila i ova duga na nebu:

Image Hosted by ImageShack.us

No, to jos nije sve...Taly je i taj dan donijela jednu pjesmu i sliku jedne zenske osobe s krizem na prsima...Ovaj put mozda nesto manje uspjele:

Poema

Tvoje usne su divne,
i tvoj svijetli lik...
Ti me cuvas,
i zato te volim!

I ovaj put sam je pohvalila, cudeci se zanimljivoj ideji da prikaze Gospu, s krizem na prsima...Opet neobican prikaz...

A i Nagely mi je ovaj put donijela neki svoj rad...Pismo u kuverti, dobro zatvorenoj, unutra jos jedna zatvorena kuverta...A unutra, pak - novo iznenadjenje!

Image Hosted by ImageShack.us

Ocekivala sam neki novi rad o Mariji...Djecjim prstima, na pisacoj masini, bilo je u naslovu ispisano...PISMO ZA MOJU NAJBOLJU PRIJATELJICU
De: Nagely Frias
No, pismo je ovaj put bilo namijenjeno:
Para: Drina

Meni osobno...!?
A dalje je pisalo:
Uz srdacan pozdrav, draga prijateljice, Drina, zelim ti zahvaliti jer si ucinila tako puno za mene.
Ti si moja najbolja prijateljica i nikada te necu zaboraviti, jer znas, ti si mi najbolja prijateljica...

Image Hosted by ImageShack.us

Stvarno sam ostala osupnuta, dirnuta, zacudjena...Jest da malu Nagely poznam jos od prosle godine, i uvijek mi veselo dotrci prije ili poslije sv. mise, i nesto lijepo prica i cavrlja...No, doista nisam znala da sam joj postala - najbolja prijateljica! Sta cu sad?!

No, ni to nije sve...Kako sam pismo otvorila pred objema, misleci da je to Nagelin tekst o Mariji, i mala Taly je vidjela o cemu se tu radi...I reagirala vrlo brzo, i djecji nevino...I kaze ona, (kako bi ostala u trendu : ), znas, onaj tekst o Mariji, zapravo nije o Mariji...Koji tekst, pitam ja, onaj od jucer, ili ovaj od danas...Ovaj od danas, kaze ona, nije o Mariji, nego - o tebi, Drina!

I ja se ponovo sjetih njenih stihova:

Poema

Tvoje usne su divne,
i tvoj svijetli lik...
Ti me cuvas,
i zato te volim!

I neuobicajenog kriza, na "Gospinim" prsima...I svog misionarskog kriza, kojeg uvijek nosim...

Pa mozda doista i nije izmislila...No, ipak, ova usporedba s Gospom! Ipak malo previse, pa ako je i za mene! : )

No, onda se sjetih da i naslov ovog posta, zapravo moze imati 2 znacenja...I kako bismo se zapravo svi trebali svakodnevno truditi, da doista budemo prave Gospine slike...Koliko god to bilo u nasoj, i zapravo u Bozjoj, moci!

Pa se i vi pomolite, Gospi, za ove nakane! I za ova draga, njezna, topla i iskrena djecja srca...I za nasu upravo otvorenu grupicu Misijskog djetinjstva (Infancia misionera!)
- 20:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sv. Josip - model muskarca za Isusa...

Image Hosted by ImageShack.us

Dragi moji,
toliko toga ima, toliko novosti, obljetnica, dogadjanja iz sadasnjosti, proslosti, blize i dalje, da ne znam otkuda poceti, i sto prije napisati...A znam da na kraju opet necu imati vremena za sve...Unatoc tome sto brzo tipkam, sa svih 10 prstiju...Zapravo citavo prijepodne se nekako molim Bogu bas za ovaj blog, za blagoslov...(sijecam se kad sam, uz Davorovu pomoc, otvorila p. Lukin blog, kako sam obavijestavala ljude o tome, pisuci o novogodisnjem - blOgoslovu...) Posebno vezano uz neke teme, o kojima danas zelim pisati...No, uz zaziv Duha Svetoga, odlucila sam danas zapoceti gornjom fotografijom, i nekim svojim razmatranjima o sv. Josipu, Isusu, njihovu medjuodnosu...
Naime, kad sam na jucerasnjem koncertu duhovne karizmatske glazbe u Pujiliu (gradicu blizu Latacunge oko 2 sata od Quita prema jugu), u njihovoj krasnoj zupnoj crkvi, obilazila vrlo lijepe kipove raznih svetaca, sv. Male Terezije, sv. Franje i brojnih drugih, nekako zivo oslikanih, uputivsi kratku molitvicu svakome od njih, i pomislivsi kako bi i u Hrvatskoj bilo lijepo tako nesto postaviti - kipove raznih svetaca, s npr. njihovim kljucnim mislima, mozda u nekom parku ili perivoju, kao u nekoj setnji, i onda tu "instalaciju" nazvati Perivojem svetaca ili sl...I dok sam tako setala dugackom crkvom, molila, razmisljala, smisljala, pitajuci se koji svetac se me docekati pod sljedecim lukom, nekako posebno sam se zaustavila pred gornjim likom...Najprije se malo zbunivsi...Tko je to zapravo...Pomislih na prvi pogled da se radi o Isusu...S nekim djetetom u rukama...Ali, za cudo, nije bas uobicajeno tako prikazivati Isusa...Makar bi mi takav prikaz bio bas adekvatan, za Onoga koji je sam rekao: "Pustite malene k meni", a evo ne pustaju mu ih, cak niti na kipovima...Onda sam ugledala aureolu oko djetetove glave, i zakljucila da na kipu zapravo jest Isus, no samo kao beba...Ali tko je onda ovaj muskarac, koji je to svetac, koji ga drzi u rukama...Ugledavsi ljiljan, sjetih se da tako uvijek prikazuju sv. Josipa...Pa je i logicno da je mala beba Isus na rukama svoga njeznog i briznog poocima...Ali zacudih se ovom prikazu sv. Josipa, s dugom kosom...Uvijek je prikazan s kratkom...A odrasli Isus uvijek s dugom kosom...Bas neobicno...Onda pomislih da nije ni cudo da su obojica imala dugu kosu, i da toliko slice jedan na drugoga, bas kao pravi otac i sin...Ali, sv. Josip zapravo nije bio Isusov pravi otac, zapravo uopce nisu u rodu...Pa otkud onda tolika slicnost u ovom prikazu...Necete vjerovati, ali sve ove misli su mi prolazile glavom u samo nekoliko trenutaka, promatranja i razmatranja ovog zanimljivog kipa...I onda mi je doslo kao neko pravo nadahnuce...Pa fizicki nisu bili u rodu, ali je zapravo sv. Josip, bio jedini pravi model muskarca za Isusa, koji je kao beba, dijete, djecak, mladic, odrastao uz sv. Josipa, kao uz pravog oca...Koji ga je odgajao, poucavao...Zajedno s bl. Djevicom Marijom...Kakvi roditelji! I kakav Sin! Isus je sve svoje prave, muske karakteristike, mogao naslijediti, nauciti i kopirati, jedino od sv. Josipa! Mozda i nacin brijanja, oblik bradice...Onda mi je bilo zanimljivo zamisliti Isusa kako se brijao...Nikad nisam o Njemu razmisljala na taj nacin...Onda stil odijevanja...Zamisljala sam Mariju kako siva i kroji haljine za svog Zarucnika, i svog sina...Mozda od istog materijala, jednu vecu - odraslu, i jednu manju - za sina...Kako pere njihovu robu, kako im namijesta "kragne" : )))
Zamisljala sam kako Isus i kasnije, mozda vec i pri javnom djelovanju, kopira "modu" svoga zemaljskog oca...
Ne znam, sva sam se nekako raznjezila i rastopila, uzivljavajuci se u ovu obiteljsku atmosferu i sitne svakodnevne detalje svete nazaretske obitelji...
A sve to zbog ovog neobicnog, sada bih vec rekla i cudesnog kipa sv. Josipa...I njegove duge kose...S kakvom ga nikad ranije nisam ni vidjela, ni zamisljala...A sad mi se sve bas tako nekako dobro uklopilo i poklopilo!
Sv. Josipe, moli za nas i nase obitelji!

Uz ulomak jedne moje pjesme:

Neka nasi ocevi,
Josipov primjer slijede,
i na isti nacin svojim obiteljima,
Isus i Mariji vrijede!

Obitelji nase drage,
Ti cuvaj i stiti,
poput Tvoje svete Obitelji
daj im biti!

Neka se u njima
radjaju nova zvanja,
neka nasa djeca budu
ostvarenje Tvojih sanja!
- 19:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Pucanic! Upucan Pukanic...

Cak i ovdje do mene stizu najnovija zagrebacka mafijaska dogadjanja...
I osjecam tu neku cudnu napetu atmosferu...Nije bas ugodno zivjeti u gradu interesantnom mafiji...
Nasla sam i ovu zanimljivu fotku u Vecernjem:

Image Hosted by ImageShack.us

No, ipak vjerujem da bi bilo puno bolje i sigurnije iznad mog voljenog Zagreba, staviti neki Gospin lik...Mozda Kamenitih vrata...Ili 2 Srca - Isusovo i Marijino...Iznad citave Hrvatske! Kao sto sam ja u svojim molitvama vec ucinila...

Osjecajuci da sva ta zbivanja najavljuju i skori Mesicev kraj, kojem se nadam i za kojeg molim...I sve vjerojatnije mi se cini da ce se 2. molitvena nakana mog produzetka boravka u misijama (v. desni stupac!) uskoro i ispuniti...

Jos preostaje 3. nakana, koja mi se nekako cini jos nedostiznija, ali Bogu je sve moguce...I na kraju mirno odem izvrsiti svoju 1. nakanu!

Molite i vi za to sve!

I za mir i blagostanje citave nam drage domovine!
- 19:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.10.2008., četvrtak

Drina nikad nije bila ljepsa!

Dragi moji,
evo opet ne stizem staviti citav iscrpan izvjestaj s nedjeljnih dogadjanja...
No, za pobuditi vasu znatizelju samo par fotki - o ljepoti Salona Drina, a ostatak, kao i neki drugi postovi koje planiram staviti, nadam se u - nedjelju!

Image Hosted by ImageShack.us
Sa Stepincevom slikom okruzenom djecicom i cvijecem u pozadini ...

Image Hosted by ImageShack.us
Drina na ulazu u Salon Drina : )

Image Hosted by ImageShack.us
Sestre Silvia i Maria s upravo primljenim velovima i ostalim simbolima redovnickih zavjeta...

A nastavak price, iz Salona Drina, u mom stilu i nadahnuta darovima Duha Svetoga - za koji dan...
Image Hosted by ImageShack.us
- 22:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

18.10.2008., subota

Uz p. Lukin imendan...Nastavimo moliti za njega!

Uz sve aktivnosti i slavlja ovih dana, naravo da sam se u subotu 18.10 sjetila i p. Luke i njegova imendana...Pomalo sa strahom, bas tim povodom, otvarajuci prvi put nakon nekoliko mjeseci njegov blog (kojeg sam mu svojevremeno s Davorom otvorila...), kako bih vidjela da li se mozda sto u medjuvremenu popravilo ili promijenilo...No, vidjela sam samo da mu i dalje nije bas dobro...Isti odvratni design bloga je jos uvijek tamo, fotografije istih odvratnih osoba, koja ga i dalje "posjecuju svake subote", i o kojima on i dalje (nakon sto su svojim otrovom i smradom uspjele otjerati Strabice, Leticiju, pa cak i mene...) ima samo rijeci pohvale (ili one same i dalje imaju sifru bloga, to jos uvijek nisam uspjela shvatiti...)...No, drago mi je da su ipak vezano uz dogadjanja s Leticijom (koja sam tek sad citala iz prve ruke...) uspjele bar djelomicno pokazati svoje pravo lice...Vidim da ih je i Merkat uspio razotkriti i uzrujati : )))
Jedino se p. Luki jos nije prosvijetlio um...No, nastavimo moliti za njega!

A ja cu se opet prisjetiti samo dobrih starih vremena:

Image Hosted by ImageShack.us
Imendanska proslava p. Luke 19.10.2004 koju sam uspjela organizirati s p. Balatincem, tadasnjim superiorom na Fratrovcu, a danasnjim isusovackim savjetnikom i magistrom novaka u Splitu

I imendanska pjesma s. Antonije:
Image Hosted by ImageShack.us
klauzurnih sestara Pohodjenja Marijina iz Corpus Domini koju smo mu citali za taj imendan:

Dragom patru Luki!

Dragi moj brate u Kristu,
danas bih željela uz Tebe biti.
Ako mi prilike to ne dopuste,
pred Presvetim, za Tebe ću molitve liti.

Molit ću za Tebe Isusa Krista,
koji se u bijeloj Hostiji skrio.
Gle što čini Njegova ljubav,
samo da bi uz nas vječito bio.

Gle ovo Srce, koje nas ljubi,
ono je izvor milosti i sreće.
Ono plamti, plamenom svetim,
i nikada se ugasiti neće.

Znam da osjećaš Isusovu ljubav,
po svetom križu, koji ti On dade.
Znaj po Tvojem sadašnjem životu,
puno duša Krista upoznade.

Ti Kristovim stopama hodiš
i ljubav Te Kristova nosi sada.
Osloni se na Njega, i hrabro hodi,
jer čeka Te veliko polje rada.

Nebo će dati svoju rosu,
i obilni će plodovi biti.
Bog je svemoguć, On sve može,
molim, i vjerujem, da će i Tebe ozdraviti.

Jedna mi želja leži na srcu,
znam, Isus će je ispuniti.
Po Tvom životu, dragi Luka,
Ime će se Božje proslaviti.

Na kraju Ti želim sretan Imendan,
i šaljem Ti pjesmu, umjesto cvijeća.
Znaj da Tvoja sestra u Kristu,
sklopljenih ruku, u molitvi Tebe se sjeća.

Pred Presvetim, u tišini bdijem,
molim Boga, i svetoga Luku.
On je liječnik, po milosti Božjoj,
neka Te ozdravi, stavljajući na Te ruku.

Od srca Te pozdravljaju, vole i za Tebe mole sestre Pohoda Marijina,
a osobito s. Antonija M. Jurišić, s. Alojzija M,
Zg, 18.10.2004.

Image Hosted by ImageShack.us

Valjda nas Brad pater Luka (ha,ha, to mi je bio jedan od boljih komentara : ))) nece naknadno (uz "pomoc" i manipulacije svoje subotnje "asistencije") zakljuciti da se i s. Antonija zaljubila u njega...No, nikad se ne zna...A tko zna kakve sklonosti ima i slijepi Robert...Nekako se cudno drze za ruke...: )

Image Hosted by ImageShack.us
I sto li npr. ona radi ovdje, sama, uz njegov krevet..."Besramnica"...

(s. Antonija - veliki pozdrav Vama, s. Alojziji i citavom samostanu, ne zamjerite sto sam Vas iskoristila za malo crnog humora : )

I za kraj moja najnovija i zadnja pjesma o p. Luki nakon svih neugodnosti koje mi je (i ne samo meni) priustio, i o njegovim subotnjim "andjelima":

P. Luka u klopci zla

Paraliziranih nogu,
paralizirana duha,
ostecenog vida,
ogranicena sluha...

Stjesnjenog srca,
u blatu zla se koprca...
I dok su ga nemocna stisli,
ne vidi, ne cuje,
ne osjeca i ne misli...

Kao konju
pokrise mu oci,
i podjarmise ga
svojoj zloci...

Ko psica
na uzici ga vode,
ne dajuci mu
ni minimum slobode...

Kako oni sviraju,
on, i paraliziran plese,
a onda ga oni miluju,
tepaju, maze i tjese...

Obescastise
njegovu intimu,
i njegov mozak postade
nalik dimu...

Izopacise mu um,
izvedose ga na svoj drum,
ko vrecu spustaju ga, dizu,
po njegovoj dusi
kao crvi gmizu...

I srce mu polako
postaje gnjilo,
zaboravlja sve
sto je prije bilo...

Ogovaraju, klevecu,
lazu, tracaju...
No, sve je to opravdano,
jer mu barem kavu placaju.

A valjda vise vrijedi
jedna kava,
nego sva
Istina prava!

I njihovim zlom,
postavsi gubav,
zaboravlja i izdaje
pravo Prijateljstvo i Ljubav.

Da je Ljubav
neslomljiva tvrdi,
a istovremeno
njihovi izmetom smrdi.

I takav,
uneredjen cijeli,
nekakve Salabahtere
za zivot dijeli.

I kao njihova Zla
omiljena igracka i pas,
i najvjernijim Prijateljima
daje iskusiti da je
u trpljenju spas!

11.7.2008.

Dragi p. Luka, ne zamjeri na iskrenosti (kazu da Dalmosi vole naturalizam!), no znaj da je to samo i iskljucivo za tvoje dobro i od svega srca - sretan ti imendan, uz zarke molitve da se sto prije potpuno mentalno i duhovno oporavis!

Tvoja Drina


- 00:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.10.2008., četvrtak

Misijska nedjelja u Zajednici Krista Misionara Molitelja

Ove misijske nedjelje, 19. listopada, Zajednica Krista Misionara Molitelja prima nove velike blagoslove - naime 2 mlade sestre novakinje - s. Silvia i s. Maria, primit ce svoje prve zavjete, i sluzbenu uniformu reda...
U Zajednici su vec par tjedana velike pripreme za ovaj dogadjaj, uredjuju se prostori (posebno Salon Drina, gdje ce se svecanost i odrzati), sivaju zajvese, uniforme, velovi za sestre, tiskaju pozivnice, prigodne knjizice, izradjuju mali suveniri za uspomenu...
A sestre su jucer s Maestrom otisle na par dana duhovne pripreme za ovaj veliki dogadjaj u njihovu zivotu, i svojevrsno - vjencanje s Isusom!

Image Hosted by ImageShack.us

Sestre Silvia i Maria odlaze na svojih medenih par dana uoci definitivnog "Da" svom Zarucniku : ) Na ovoj fotki ih vidite zadnji put bez redovnickih velova, koji ce im zajedno s prstenjem i drugim simbolima potpunog predanja biti svecano uruceni ove, misijske nedjelje...

Preporucam ih i u vase molitve, posebno sad u nedjelju, da sve dobro prodje! (Ocekujemo 200-njak uzvanika!)

Ps. Ovom prigodom u Salonu Drina trebala bi biti postavljena i nova Stepinceva slika, s djecicom! A sestre ce na zidu ispisati i neku od Stepincevih duhovnih i poticajnih izreka! (zanimljiv tekst o Stepincu i posvecenom zivotu, u PDF formatu, mozete naci i na sljedecoj web stranici: hrcak.srce.hr/file/3235)

U nedjelju dakle necu moci uredjivati blog, ali prvom zgodom, slikoviti izvjestaj s ovog lijepog i svecanog dogadjaja!

A kad smo vec kod Stepinca i redovnistva, evo i jednog mog starog pisma p. Luki:

Stepinac o celibatu


- 23:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Vezano uz neka druga (manje uspjela) vjencanja...

Slucajno sam nasla i na vrlo zanimljive i korisne stranice s najavom II. znanstvenog simpozija crkvenih pravnika s međunarodnim sudjelovanjem

Znanstveni skup na temu Ništavost ženidbe: procesne i supstantivne teme održat će se u ponedjeljak, 10. studenog 2008. u dvorani Vijenac, Kaptol 29, Zagreb, s početkom u 9 sati.

Medjubiskupijski crkveni sud

Pa i ovaj skup, a posebno njegove moguce plodove i zakljucke, koji mozda mogu utjecati i na neka buduca dogadjanja i rasplete pojedinih osobnih situacija, posebno preporucam i u vase molitve!
- 23:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Umro ekvadorski kardinal Antonio Jose Gonzalez Zumarraga

Image Hosted by ImageShack.us

Dragi i sveti ekvadorski kardinal, na cijim sv. misama za vrijeme CAM3 sam i osobno sudjelovala, kao i na konferencijama za tisak,
Image Hosted by ImageShack.us
kao nekim cudom, umro je tocno dan nakon proglasenja 3. ekvadorske svetice - Sv. Narcise de Jesús...Kao da je zelio docekati jos taj veliki dogadjaj za ekvadorsku Crkvu, i onda u miru preci u Vjecnost! I to bas u vrijeme dok su svi mladji ekvadorski biskupi u zajednickom pohodu Papi, prigodom proglasenja sv. Narcise...

IKA vijest o kardinalovoj smrti

Maestra s. Lenka i s. Maritza su s mnostvom vjernika i redovnika sudjelovale i na svecanoj sv. misi u katedrali, gdje su i pokopani kardinalovi zemni ostaci...Ja, na svoju veliku zalost, nisam mogla ici s njima...
- 22:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Udruženje katoličkih aktivista ''Prudencija'' (lat. Razboritost)

A od drage prijateljice i neumorne katolicke aktivistice Silvane Dragun, koja je nedavno polozila i vrlo tezak ispit na FFDI-u, kod biskupa Pozaica, blizeci se tako zavrsetku i svog 3. faksa, nakon web stranice:

Katolicki aktivist

knjige poezije (koju je sama i oslikala svojim umjetnickim ikonama!),

Silvanina "Aureola"

knjige eseja u pripremi, kazalisne predstave i skupine,

Silvanine "Drhtave uljanice"

opet nove ideje i akcije - ovaj put osnivanje Udruzenja katolickih aktivista "Prudencija"

Silvana, samo naprijed! S vihorom Duha Svetoga!!!

- 22:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kako se konstruktivno svadjati...

Od drage prijateljice, bivse SKAC-ovke, i danasnje aktivistice u dolje opisanoj Udruzi, stigao mi je zanimljiv informativni mail, vezano uz hrvatsko izdanje knjige: "Kako se konstruktivno svadjati...", sto bi i meni osobno dobro doslo, obzirom na aktualne situacije s nekim osobama, i udrugama : )))

SOROPTIMIST INTERNATIONAL KLUB ZAGREB CENTAR
Aleja pomoraca 19, 10020 Zagreb, Hrvatska
MB 2232448


Postovani,

Hrvatsko izdanje knjige „Kako se konstruktivno svađati“ Susanne Jakle nastalo je kao zajednički projekt Medicinske naklade i udruge Soroptimist International klub Zagreb Centar.

Knjiga će vam pomoći da se bolje snađete u sukobima i pametno i kvalitetno svađate, a da pritom nikoga ne povrijedite.

Kupnjom ove knjige sudjelujete u našem zajedničkom humanitarnom projektu nabave programskog paketa Boardmaker with speaking dynamically za stimulaciju psiho-fizičkih sposobnosti djece rođene s Downovim sindromom.

Udruga Soroptimist International najveća je svjetska organizacija žena različitih zanimanja kojoj je cilj promicanje ljudskih prava, posebno položaja žena i djece, visokih etičkih i moralnih vrijednosti te međunarodne suradnje i prijateljstva. Naziv potječe od latinske sintagme „sorores ad optimum“ što bi u slobodnom prijevodu značilo sestre (ili žene) koje žele što bolje služiti svojim ciljevima i društvu u kojem djeluju, na područjima kulture i obrazovanja, zdravstva, zaštite okoliša, društvenog razvoja, zaštite ljudskih prava i međunarodne suradnje. Temeljna načela Udruge su vjerska i politička neutralnost te snošljivost. Zastupljena je u gotovo svim zemljama svijeta i ima oko 100000 članica. U Hrvatskoj trenutačno djeluju dva Soroptimist kluba, oba u Zagrebu.

Prevođenje i izdavanje knjige „Kako se konstruktivno svađati“ primjer je djelovanja Udruge i klubova – nesebičnim i zajedničkim radom na dobrobit pojedinaca i društva u cjelini. Koristeći svoja znanja, vještine i prijateljstva uspijevamo za svoje projekte zainteresirati i druge, koji nisu izravno uključeni u Udrugu ali su svjesno ili nesvjesno vezani uz ideju soroptimizma.

Zato apeliramo i na vas da kupnjom ove knjige, za sebe ili kao dar svojim poslovnim partnerima, rođacima i prijateljima, razotkrijete male tajne rješavanja svakodnevnih problema u komunikaciji na radnome mjestu i u obitelji, a ujedno pridonesete poboljšanju kvalitete života djece s Downovim sindromom.

S poštovanjem,
Sabina Ekinović
Predsjednica

Soroptimist International svjetska je organizacija poslovnih žena koje provedbom projekata pomažu unapređivanju ljudskih prava i položaja žena.

Soroptimist International Klub Zagreb Centar donator je Hrvatske udruge za školovanje pasa vodiča i mobilitet.
Soroptimist International Klub Zagreb Centar donator je Udruge Most iz Splita.

Sabina Ekinović, predsjednica

Aleja pomoraca 19, 10020 Zagreb; e-mail: bridge@zamir.net

tel. 630 78 71, 652 69 16, GSM 098 788 616

Soroptimist

Udruga Most

A trazeci linkove na ovu Udrugu Most i druge, nasla sam i kakvih sve udruga u Hrvatskoj ima i nema...Doista za nasmijati se : )))

Svakakvih udruga, Boze mili...



- 22:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

12.10.2008., nedjelja

Razigrani zivot

Zivot je kao klackalica,
u kojoj moramo
imati svoga para...

Image Hosted by ImageShack.us

Inace sve
ostaje bez cara!

Image Hosted by ImageShack.us

Trebamo se i
dizati i padati,
inace je dosadno,
cemu se nadati!?

Image Hosted by ImageShack.us

Sjediti sam,
na cvrstome tlu,
Image Hosted by ImageShack.us
dosadno je,
kao u zlu!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I tek kad
onaj drugi stigne,
Image Hosted by ImageShack.us
pa nas spusti,
pa nas digne...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tek tada
prava akcija krece,
i prikupljamo
djelice srece!

Image Hosted by ImageShack.us

Vrijeme je
za vristanje i smijeh,
sve je nekako zabavno,
i mirise na grijeh!

Image Hosted by ImageShack.us

Mozemo se
i udariti, i pasti,
Image Hosted by ImageShack.us
ali bez svega toga,
ne bi mogli ni rasti!
Image Hosted by ImageShack.us

I dok misli
u djetinjstvo lete,
u nama se budi
isto ono dijete!

Image Hosted by ImageShack.us

Koje zeli samo
igru, zabavu i srecu,
pa ni ja od toga
odustati necu!

Image Hosted by ImageShack.us

I posvuda i uvijek
cu traziti to isto,
ziveci djetinjasto,
blesasto, ali i cisto!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Uzivajuci u zivotu,
kao u parku,
loveci lebdece balone,
Image Hosted by ImageShack.us
i pustajuci novu
papirnatu barku!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Skliznuti se toboganom,
Image Hosted by ImageShack.us
potrcati, zadihati,
Image Hosted by ImageShack.us
zavrtjeti se na vrtuljku,
klackati, zanjihati...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I tako stalno,
svakoga dana...
I nikada ne odrasti
- poput Petra Pana!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

09.10.2008., četvrtak

Nova ekvadorska svetica - Sv. Narcisa de Jesus

Image Hosted by ImageShack.us

Ove nedjelje, 12. listopada 2008. u Rimu ce biti sluzbeno kanonizirana Sv. Narcisa de Jesus, kao 3. ekvadorska svetica (ako se ne varam, i mi imamo samo 3 hrvaska sveca: Sv. Nikola Tavelic, Sv. Marko Krizevcanin i Sv. Leopold Bogdan Mandic? Ostali su samo blazenici: bl. kard. Stepinac, bl. Ivan Merz, bl. Marija Petkovic, bl. Ozana Kotorska, bl. Augustin Kazotic...A sigurno sam nekoga i zaboravila...A iako je Ekvador oko 5 puta veci od Hrvatske, i ima duplo vise stanovnika, ne zaboravimo da smo mi katolici vec od stoljeca sedmog, a oni tek negdje od 15 st...)

Ono sto mi je najzanimljivije od informacija koje sam uspjela prikupiti o njoj, je da je umrla bas u dobi od 37 godina, koliko ja imam sada, da je bila laikinja, isto kao i ja, da se "motala" oko samosana i casnih sestara, da je svirala gitaru i puno radila s mladima...Zvali su je "Ljubicica iz Nobola".

Beatificirao ju je papa Ivan Pavao II, 25. 10. 1992 (znaci proslo je skoro 16 godina od beatifikacije do kanonizacije, nadam se da ce za naseg Stepinca ipak trebati manje vremena...)

Evo i par linkova o njoj:

Narcisa 1

Narcisa 2

Narcisa 3

A evo da se podsjetimo i nasih, hrvatskih svetaca i blazenika (ni sama se nisam mogla tocno sjetiti koji su i koliko ih je, pa sam si dala truda malo potraziti..):

Hrvatski sveci i blazenici - tocan popis

Hrvatski sveci i blazenici - svete slicice
- 23:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Pjesme na recept

Ovih dana me prijateljica Zdenka, iz (moje) Udruge Molitveni Vijenac Kraljice Obitelji (mvko.blog.hr), jako razveselila poslavsi mi ovu krasnu pjesmaricu:

Image Hosted by ImageShack.us

Ne mozete ni zamisliti moju radost i veselje, kada sam prebiruci zice gitare (po notama i akordima!), i svoju (jos osnovnoskolsku) frulicu, pocela proizvoditi krasne melodije iz pjesmarice, zagrebacke, hercegovacke, dalmatinske, zagorske, medjimurske, festivalske, slavljenicke, domoljubne...

Image Hosted by ImageShack.us

Mom veselju doista nije bilo kraja, a jako se razveselila i s. Lenka, zacuvsi i podsjetivsi se mozda vec pomalo i zaboravljenih (nakon njenih 25 godina ovdje...) domovinskih zvuka...

Nasem veselju uskoro su se pridruzile i cure iz internata:

Image Hosted by ImageShack.us
Joselyn s gitarom

i (sve vise se cini i nadamo se - buduca casna sestra...) Soledad s frulicom (sjetite ih se u vasim molitvama!)
Image Hosted by ImageShack.us

A da "Veceras je nasa festa!", potvrdila je i s. Rosita, jednostavno se navecer pridruzivsi festi...
Image Hosted by ImageShack.us

A slavlju sutradan nisu mogli odolijeti ni njeni klinci iz jaslica, kojima smo najprije odrzali mali koncert, pa su se i oni htjeli okusati u glazbenim dostignucima...

Image Hosted by ImageShack.us
Kevin...

Image Hosted by ImageShack.us
i Anahi...

Pa, ako se i vi zelite pridruziti ovoj neodoljivoj i sada vec medjujnarodnoj i svegenracijskoj festi, svirci i pjesmi, svakako narucite vas primjerak ove doista kvalitetne i sveobuhvatne pjesmarice, za svaku prigodu na mail adresu mojih prijatelja Zdenke i Josipa:

jopust@yahoo.co.uk

Zbirku je izdalo Hrvatsko lijecnicko drustvo, pod znakovitim nazivom: Pjesme na recept, a i sam p. Luka je zivi dokaz koliko pjesma i svirka moze doista biti pravi i najbolji lijek:

Image Hosted by ImageShack.us
Raseljka i Katarina, prije Raseljkinog odlaska u samostan...

a kazu i tko pjeva, dvostruko moli:

Image Hosted by ImageShack.us
s. Karmen - jos jedno p. Lukino "dijete"...

Image Hosted by ImageShack.us
s Danijelom Morsan, nakon njenog molitvenog koncerta za p.Luku 19.2.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
CD s pjesamama za p.Luku koje su mu snimile Raseljka i Katarina

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Uz blagdan i uz mjesec krunice...

Evo, bas na blagdan Kraljice sv. krunice, 7. listopada, kad su sestre iz Casoslova citale o cudesnoj pobjedi protiv Turaka kod Lepanta, ja sam se sjetila i posvjedocila pred sestrama o cudesnom fenomenu krunice, u nasem domovinskom ratu, i pobjedi koju smo izborili iskljucivo zahvaljujuci tadasnjoj ujedinjenosti i povezanosti oko sv. krunice...

A naravno, opet sam se sjetila i posebno pomolila krunicu i za p. Luku, uz svoju pjesmu, koju je Raseljka uglazbila na gornjem cd-u, prije nego sto je ona otisla u karmel Bistricu, a ja u misije u Ekvadoru:

Hodočasnik

Zahvalan Bogu,
sa Tvojom slikom u novčaniku,
dođoh se pokloniti
Tvom svetom Liku!

Ne mogu sam,
ali želim!
Poslušaj Majčice,
sve što ti velim:

Zahvaljujem ti na
Daru života!
Opet te ovdje štovati
prava je divota!

Prikazujem ti
i svoja kolica,
sve što mi se događa,
sva draga lica...

Blagoslovi
sve ove ljude,
koji za Božjom Riječi
toliko žude!

Nedostaje im
moj govor srca,
Božiji pjesnik
sad jedva muca.

Ako je Božja volja,
zdravlje mi vrati,
neka me zagovor Tvoj
i dalje prati!

Hvala za bolest.
I hvala za zdravlje!
Neka moj život i dalje bude
Božansko slavlje!

Neka hladnoće,
i neka kiše!
Al' uvijek ću činit
"ono malo više!"

Iako polako,
ide na bolje,
ja želim živjeti,
i imam volje!

Jedva govorim,
izdaje glas,
al' u krunici ponavljam:
"Moli za nas!"

Posljednjim
atomom snage,
prebirem zrnca
krunice drage!

U svakom zrnu,
Božja je moć!
I znam da opet
na Njivu ću doć!

10.7.2004.
od Drine Ćavar

A evo kako smo ove godine, za mjesec listopad uredili nasu crkvicu u Sv. Aniti:

Image Hosted by ImageShack.us

Kuzite igru rijeci? Odozgo prema dolje pise ROSARIO (krunica), koja povezuje Isusa i Mariju s nasom molitvom (Jesus, Maria, oramos, nosotros...)

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Koncert Radio Marije i poslanje katehista

A sjetila sam se i koncerta Radio Marije, od 4. 10:

Image Hosted by ImageShack.us
Ekvadorska Radio Marija u Quitu, gdje planiram odvesti svoju grupu mladih iz Sv. Anite, da zajednicki molimo krunicu!

Koja je upravo ovih dana proslavila svoju 10. godisnjicu (7.10.1998), svecanim koncertom u njihovoj Kuci kulture (tu se odrzavao i CAM3):

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Palo mi je na pamet i kako je Papa bas tih dana u Hrvatskoj proglasio blazenim kardinala Stepinca, a na drugom kraju svijeta, je pocela emitirati Radio Marija...A jedan od govornika prigodom ovog koncerta, je govoreci o miru, spomenuo i rat u bivsoj Jugoslaviji...Kao da je sve nekako povezano i isprepleteno, i citav svijet je zapravo tako mali...I obuhvacen - krunicom...

Image Hosted by ImageShack.us

I jednim Majcinskim zagrljajem...

Image Hosted by ImageShack.us

Kazu da se Radio Marija danas slusa u 52 zemlje citavog svijeta, a kako je i moja tetkica u Zagrebu, mozda najvjernija svakodnevna i cjelodnevna slusateljica nase Radio Marije, njoj sam za uspomenu poslala gornju majicu, gdje pise: "Yo escucho Radio Maria" - "Ja slusam Radio Mariju" - doista kao skrojena za nju : )))

A kako ovdje sva slavlja, pa tako i koncerti, neizmjerno dugo traju, i mi smo morali otici prije kraja koncerta, koji je poceo u 14h, mi smo otisli u jeku koncerta u 17.30h, a kazu nam da je trajao do iza 19h...

No mi smo imali i druge obaveze, i sv. misu poslanja ovogodisnjih katehista za sve 3 nase zajednice, u crkvici San Miguela:

Image Hosted by ImageShack.us

s nasim zupnikom p. Patriziom:
Image Hosted by ImageShack.us

koja je bila bas nekako lijepa, svecana i puna Duha:
Image Hosted by ImageShack.us

Mozda i za to sto su se na njoj krstila i 2 mala crncica - Juan Carlos i Iandel Cristian, pa upoznajte i vi te nove clanove nase jedinstvene Crkve :

Image Hosted by ImageShack.us

Poslije krstenja, bila je osobna molitva za svakog od katehista (ima nas 15-ak...):

Image Hosted by ImageShack.us
(ja sam slucajno bas prikladno odjevena u pravu "misionarsku" kabanicu, jer je poslije koncerta Radio Marije, prilicno zahladilo i zakisilo, pa sam se grijala novom majicom s Radio Marije, i novom - kabanicom! Od 1 dolar, koja mi se sva raspala odmah nakon ove sv. mise...)

Jedna od katehistica je i nasa Esperanza, s malom Anahi u narucju:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a neki od katehista su i iz "moje" grupe mladih u Sv. Aniti:
Image Hosted by ImageShack.us

A poslije smo svi bili nekako sretni i ozareni, raspjevani i kao poneseni Duhom Svetim, vracajuci se kuci, svi zajedno u kabini naseg legendarnog kamiona:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Akcija Zdenca za nasu misiju...

Evo i Zdenac je konacno, nakon mog demonstrativnog prekida suradnje s njima, odlucio uciniti nesto i za nasu misiju...

Misijska izlozba Zdenca u Splitu

"Misijski mjesec u Splitu

Dragi prijatelji misija, pozivamo Vas da zajedno obilježimo misijski mjesec listopad.

Tom prigodom udruga Zdenac organizira Misijsko prodajnu izložbu u pinakoteci Gospe od Zdravlja od 14. – 18. listopada s ciljem izgradnje škole za siromašnu indijansku djecu u Ekvadoru. Otvaranje izložbe je 14. listopada u 19.30 sati s prigodnim programom. Izložba će biti otvorena ostalim danima od 09.00 – 12.00 i od 16.30 – 20.00 sati i na njoj ćete moći vidjeti radove naših volontera, fotografije iz života indijanske djece, poslušati svjedočenja pripravnica za misije... Na izložbi nastupaju: Vis Gospe od Zdravlja, Vis Sperantes, Vis Dominik, Dječji zbor Srdelice i O. Š. Kamen -Šine. S veseljem očekujemo dolazak svih naših suradnika, kumova, misionara, volontera i prijatelja Zdenca. Pridružite nam se i ovaj put da zajedničkim snagama, ciglu po ciglu, sagradimo školu za jednu novu generaciju.

« Tko god primi ovo dijete u moje ime, mene prima.», Lk 9, 48

Pinakoteka Gospe od Zdravla 14-18. listopada

Image Hosted by ImageShack.us

(iako mi nije bas jasno zasto je uz ovu akciju, za nasu skolu ovdje, od mnostva mojih fotografija koje sam im citave godine suradnje s njima slala, na njihovoj stranici objavljena ova neka prastara fotografija, iz cini mi se nekog sasvim drugog dijela Ekvadora, i s nekom drugom djecicom...)
- 22:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.10.2008., utorak

Ekvadorijanska legenda o zaljubljenom kondoru

"Ovo je prica o jednoj djevojci, koja je pasla svoja stada na visoravni, cekajuci da joj pridje neki zgodan mladic i zaprosti je. Jednoga dana, ugleda jednog mladica, crnog, visokog, mrsavog, u poncu, s bijelim salom oko vrata, kako baca kamencice da privuce njenu paznju.

I cura, zaljubivsi se u zgodnog udvaraca, odgovori na njegov galantni poziv, vracajuci mu kamencice, sve dok joj on nije prisao i zagrlio je, u znak njihove ljubavi.

I sljedece jutro, mladic ju je cekao na istom mjestu. A ona mu je prigovorila, zasto nije dosao do njene kuce, da razgovara s njenim roditeljima. On joj odgovori da joj je najprije zelio pokazati svoju kucu. Ona odmah prihvati, a on skine svoj ponco, i rasiri svoja velika krila!
Ona se jako preplasi, a on ju uhvati oko struka, i ponese na vrh planine Quilotoa, gdje se nalazi njegovo gnijezdo.

Videci da kondor nosi djevojku, citava zajednica se naoruza stapovima i kamenjem, nahuska pse i popne se do gnijezda, spasivsi preplasenu djevojku.

Roditelji su je poslije, radi opreza, drzali zatvorenu, ali djevojka nije prestajala plakati, iz dana u dan...

Jedino sto je zeljela, bilo je vratiti se u gnijezdo, tamo daleko, u planini...

A jednoga dana, roditelji su je vidjeli, kako se sva sretna smije, ubrzo otkrivsi razlog njene iznenadne promjene: i njihovoj kceri izrasla su krila!
Isti taj tren, ona se vinu, i odleti prema gnijezdu, gdje ju je cekao njezin dragi!"
(sa spanjolskog prevela Drina Cavar)

- 20:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.10.2008., nedjelja

Sv. Franjo u Ekvadoru!

Evo, kao sto obecah jucer, cini se da cu uspjeti staviti koji detalj o proslavi sv. Franje ovdje, cestitajuci usput imendan svima Franjama, Francikama i td, itd...

Sjecajuci se posebno dragog Franje Tudjmana, nezaboravnog kard. Franje Kuharica...

Sjecajuci se svoga tetka Franje Suska - Lale iz Uzarica, kod Sirokog Brijega, koji je s mojom tetkom Milkom (rodjenom bas na blagdan sv. Franje) imao 10-ro djece - mojih rodjaka, i koji je nedavno preminuo, cini mi se bas na isti dan kad i p. Angelo, o kojem sam pisala...I tako se u Nebu pridruzio mojoj pokojnoj tetki Milki (tatinoj i tetkicinoj sestri) i drugim pokojnim Cavarima...

A najvise mi je zao sto se odavde nisam mogla fizicki pridruziti svojim rodjacima, na ovom velikom i svecanom sprovodu, sjecajuci se tetka Lale (Franje), uvijek u prvim redovima, na svim domovinskim i obiteljskim slavljima, na obiteljskim sprovodima, uvijek noseci lijesove nasih djedova, baka, tetki...

I iako je vec bio u godinama, ta vijest me bas nekako ovdje posebno rastuzila, probudivsi nostalgiju i sjecanja u meni, barem duhovno pridruzivsi se ovom velikom hercegovackom sprovodu i svim svojim brojnim rodjacima, koji isto znaju navratiti na moj blog, i njihovim potomcima, Lalinim unucima i praunucima - sada ih vec ima preko 50-ak, koje sve i ovim putem puno i posebno pozdravljam, suosjecajuci sa svima njima...

A posebno sam ih se sviju sjecala i tijekom 9-nice sv. Franji, koja se ovdje slavila i molila u nasem mjestascu - San Francisco de Oyacoto, ciji je on glavni patron i zastitnik...
Image Hosted by ImageShack.us
Tijekom 9-nice se kip sv. Franje iznosi iz seoske crkvice,
Image Hosted by ImageShack.us
i svaku vecer nosi u drugu obitelj i dom,
Image Hosted by ImageShack.us
gdje sestre onda odrzavaju kratke kateheze, moli se desetak krunice,
Image Hosted by ImageShack.us
uz pjesmu dok se prelazi u novu kucu,
Image Hosted by ImageShack.us
a domacini tamo obavezno pocaste sve okupljene, toplom ekvadorskom "coladom" -
Image Hosted by ImageShack.us
neki fini, topli napitak, nesto izmedju soka i kasice, od nekog njihovog voca ili zitarica, uz skromne sendvice od kruha i sira ili koji keksic, ovisno kako u kojoj obitelji...
A na sam blagdan sv. Franje, zatekla sam se u sredistu Quita, pred njegovom krasnom i poznatom crkvicom San Francisca:
Image Hosted by ImageShack.us
s pravim, drevnim fratrom na ulazu (koji me jako podsjetio i na naseg fra Bonaventuru Dudu):
Image Hosted by ImageShack.us
umjetnickim kipom, na pozlacenom oltaru, medju skelama upravo obnavljane crkvice:
Image Hosted by ImageShack.us

i natpisima i slikama na ulazu o proslavi 800 godina franjevackog reda: 1209-2009:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

te svecanom procesijom, prije pocetka pjevane sv. mise
Image Hosted by ImageShack.us
(a ja sam mislila na nas Kaptol, Opatovinu, i sve koji se tamo okupljaju...)

Posebno sam se sjetila i jos jednog p. Lukinog "dijeteta" - fra Mate-Ante, krasan mladi fratar, ne znam gdje je on danas, ali ga u svakom slucaju puno pozdravljam, sjecajuci se svih nasih susreta, i svega sto smo prozivljavali i dijelili s nasim p. Lukom:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

posebno na ovom seminaru, znakovitog naziva "Ustani i hodaj!" kada je i drugi poznat fratar - fra Ivo Pavic molio za njega:

Image Hosted by ImageShack.us

dok sam sestri Mari u mom Sirokom Brijegu organizirala i osobni susret i molitvu za p. Luku, sa mozda najpoznatijim nasim fratrom - medjugorskim fra Jozom Zovkom!

- 23:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Iskreno o vinogradu i vinogradarima...

Uz danasnje Evandjelje, Mt 21, 33-43, malo svjeze prepiske, izmedju p. Luke i mene:

Quoting Luka Radja :
Draga Drina hvala ti za rođendansku četitku koju mi je jučer donio poštar. Hvala i
za misijski odazov, odazovi se Isusu do kraja! Postani ponos sviju nas koji te znamo,
budi sveta misionarka da te i papa mora kanoniirati! I znaš, izmoli Zdravomariju za
moje korake. Dosailo mi je više nehodat. Od srca p. Luka

Dragi p. Luka!
Razveselio me tvoj mail!
Drago mi je da je moje pismo uspjelo doci do tebe, da ga nitko
nije oteo i sakrio, da nitko nije utjecao na tebe, ni
manipulirao tobom, dok si mi odgovarao!

I iako nakon svih onih nepravdi i sramota na tvom blogu, vec
mjesecima ne idem na taj blog (mozes provjeriti broj ulazaka iz
Ekvadora - isti je kao i prije par mjeseci, ni jedan ulazak
vise...), ja se i dalje trajno molim za tebe, ali prvenstveno da
svhatis neke stvari, i tko su "ljudi" koji su ti se nametnuli, a
tek onda i tek tada, moci ces biti slobodan, i u toj slobodi - i
prohodati!

Image Hosted by ImageShack.us

A i danasnje Evandjelje o vinogradu i vinogradarima, me i te kako
podsjeca na blog, kojeg sam ti posadila, ogradila ogradom (
ostavila svoje ime), iskopala tijesak, podigla kulu...
O p. Lukinu blogu kojeg smo Davor i ja otvorili za njega...
I otputovala...U misije!!!

Image Hosted by ImageShack.us

A vinogradari pograbe njegove sluge, pa jednoga istukose, drugoga
ubise, treceg kamenovase...(tako si i ti, izmanipuliran, ucinio
sa svima koji su ti ucinili najvise dobra - Strabicima,
Image Hosted by ImageShack.us

Leticiom, tvojima,
Image Hosted by ImageShack.us
sa mnom...- dopustio da se pobrise moje
ime...)

A kad ugledaju sina - pograbe ga, izbace iz vinograda i
ubiju...
Image Hosted by ImageShack.us
(meni je zabranjeno komentiranje na blogu, u vinogradu,
kojeg sam sama posadila, ogradila...I na kojeg vec mjesecima ne odlazim.)

Image Hosted by ImageShack.us

"Kada dakle dodje gospodar vinograda, sto ce uciniti s tim
vinogradarima?"

Smrt sina vinogradareva - p. Lukina propovijed iz 2002.

"Isus zna kako su prošli proroci prije njega, i zna što ga čeka – ali ide, srlja u propast. On, kako netko reče, ili je lud ili je doista Sin Božji. U ovoj priči, predstavljen kao sin vinogradarev – svojom smrću stvari dovodi do raspleta. Zli vinogradari se odbacuju, vinograd se povjerava novima."


- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2017 (1)
Lipanj 2011 (4)
Svibanj 2011 (28)
Travanj 2011 (33)
Ožujak 2011 (26)
Veljača 2011 (9)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (10)
Studeni 2010 (27)
Listopad 2010 (25)
Rujan 2010 (30)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (23)
Lipanj 2010 (26)
Svibanj 2010 (33)
Travanj 2010 (28)
Ožujak 2010 (29)
Veljača 2010 (33)
Siječanj 2010 (34)
Prosinac 2009 (35)
Studeni 2009 (31)
Listopad 2009 (19)
Rujan 2009 (17)
Kolovoz 2009 (20)
Srpanj 2009 (17)
Lipanj 2009 (12)
Svibanj 2009 (24)
Travanj 2009 (18)
Ožujak 2009 (22)
Veljača 2009 (34)
Siječanj 2009 (24)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (21)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (13)
Ožujak 2008 (13)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (13)

Komentari On/Off


Counters
Counters







Statistike

Učimo kuhati!

O kuhanju nemam pojma, a na internetu sam stalno...
Onda je za početak kuharske prakse, ovo idealna kombinacija:

Coolinarka

Crochef

Od srca hvala prijateljicama koje su mi preporučile gornje stranice!

I veliki pozdrav i poštovanje svim kuharima i kuharicama!!!


Novo:

Adventski kalendar

Najljepše Došašće uz Misijsko kumče - suradnja s Misijskim Uredom

Naš novi projekt za listopad 2010: Stepinčeva Krunica!



Zagrebačka Nadbiskupija

SPAS - Studentski pastoral

Najnovije aktivnosti



"Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa

Naše nove web stranice!!!

Od 17. svibnja 2010. "Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa i službeno je registriran kao samostalna Udruga.

Sa sjedištem u Zagrebu, Pilarova 45/1.

Predsjednica: Drina Ćavar (kristov.stol@gmail.com)

Može nas se naći i u Službenom registru Udruga Republike Hrvatske.

Tako da od lipnja nove godine sve uplate za našu akciju (100 darovatelja 100 kuna mjesečno za 100 indijanske dječice u centru s. Lenke! - Zato se i zovemo: Kris100v STO-L! :) možete uplaćivati (pojedinačno ili trajnim nalogom) na naš novi broj Žiro računa u Privrednoj Banci Zagreb:

Žiro račun: : 2340009
-1110433489
(Privredna Banka Zagreb)


Odnosno za uplate iz inozemstva (npr. 15 eura mjesečno):

HR67 2340 0091 1104 3348 9
PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.
10000 Zagreb, Račkoga 6, Croatia
SWIFT CODE: PBZGHR2X


Udruga: Kristov Stol, Pilarova 45/1
Naznaka: Za pomoć misiji s. Lenke Čović u Ekvadoru

(Poziv na broj: ne treba, ali ako negdje traže, samo stavite 10010010, bez modela)

Jednom mjesečno, na 1. petak u mjesecu, uplaćujemo prikupljene donacije na ekvadorski račun s. Lenke Čović i njene Zajednice Krista Misionara Molitelja.

Od 7. 4. 2010. do 31.5.2010.
pozivima na humanitarni telefon prikupljeno je nešto više od 200 kn,
čime smo prehranili 2 djece, u tom periodu! Hvala svima!

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Moje mail adrese:
meki.suncev.sjaj@gmail.com (najčešće koristim)
kristov.stol@gmail.com (za projekt i udrugu)
drina.cavar@gmail.com (novi osobni mail)

Vrijeme kod s. Lenke u Ekvadoru:


Vrijeme kod nas u Hrvatskoj:


"Vrijeme i prostor su relativne kategorije! Samo Bog je uvijek i svuda!"

Postu za s. Lenku mozete slati na slijedecu adresu:

s. Lenka Covic
Comunidad Cristo Misionero Orante
A.A. 17-21-93
Quito
Ecuador
South America


Poljski ekvadorski blog o s. Lenki (uskoro i na engleskom!)

Vijesti o mom djelovanju u misijama:

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Clanak u Glasu Koncila o mom odlasku u misije

IKA vijest o mom odlasku u misije 5.9.2007

Drina i MVKO

Zdenac arhiva (u godini moje suradnje s njima 5.9.2007-5.9.2008):


Zdenac - Drina odlazi u misije 5.9.2007.

Zdenac - Drina - opis misija

Zdenac - Drina - prvi clanci iz misija

Zdenac - Drinine fotke iz Ekvadora 2007/2008

Sisačka biskupija

Varaždinska biskupija

Đakovačko osiječka nadbiskupija

Vojni ordinarijat

Blog moga tate:
Katolička Hrvatska

Hrvatska novija povijest:
(da se ne zaboravi)

Povijesni govori predsjednika Tuđmana

Najzanimljiviji blog:

Don Blog!




Mali Princ

Galeb Jonathan Livingstone

Priče iz davnine - Ivana Brlić Mažuranić

Priče iz davnine2 - Ivana Brlić Mažuranić

HRT - dogodilo se na današnji dan
(koristan i zanimljiv link...)

Duhovna literatura:
Biblija

Biblijska tražilica!

Katekizam katoličke Crkve

Katekizam katoličke Crkve - detaljnije

Enciklike Ivana Pavla II

Dokumenti 2. Vatikanskog koncila


Nasljeduj Krista - Kempenac

Nasljeduj Krista - Stepinčev prijevod

Rasprava o pravoj pobožnosti prema Presvetoj Djevici Mariji - sv. Lj. Montfortski

Web Hrvatska

Molitvene nakane

Legenda o p. Lukinoj stoli...

I molite za njega,
da se sto prije potpuno
mentalno, psihicki i duhovno oporavi!

Stara p. Lukina dopisivanja

Stare p. Lukine propovijedi
(2009. je godina B)

Stari tekstovi od Matine Drine - na p. Lukinim SKAC stranicama


Drina, p. Luka i misije...

O Drini i drugim Palmasima...

DT chatovi iz misija:

Chat br.2 25.1.2009.

Chat br.1 28.12.2008.

Stare fotke

SKAC arhiva (tijekom moje suradnje s njima od pocetaka 2002, do ljeta 2006):

P. Luka i SKAC - fotke 2002.

P. Luka i SKAC - fotke 2003.

Drina i SKAC u Mariazellu - 2004.

P. Luka - Krapinske - rodjendan 2005.

P. Luka - Osjecki koncert 2005.

Drina na Papinu sprovodu u Rimu 2005.

Promocija p. Lukine knjige u Splitu - 2006.

Katoličke novosti:

IKA - vijesti i najave

Katolička tiskovna agencija Biskupske Konferencije BiH


Zanimljivi prilozi:

Križni put velečasnog Suca

Zanimljivi i korisni linkovi:

Blog.hr

Udruga Svjetlo Europe

Europski rječnik

Jako dobar španjolsko španjolski rječnik

Venecija

Udruga Zdenac

Taize - Zagreb

Moja župa

Kćeri Srca Isusova

Kćeri Srca Isusova - Venecija

Kćeri Srca Isusova - međunarodna stranica

Ivan Pavao II

Kauza Ivana Pavla II

Misericordia Divina

Poezija

Hrvatske pjesme i popjevke : )

MVKO

SKAC

Dražen Petrović

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pogled u budućnost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge