30.11.2007., petak

Maestrin rodjendan

Image Hosted by ImageShack.us

Jucer smo posebno lijepo i svecano proslavili i rodjendan nase drage Maestre, drage s. Lenke!

Image Hosted by ImageShack.us

S djecom iz vrtica

Image Hosted by ImageShack.us

Sa srednjoskolkama...

Image Hosted by ImageShack.us

Djeca su u rukama drzala slova: S-R-E-T-A-N R-O-D-J-E-N-D-A-N, a na engleskom naucila pjevati "Happy Birthday to you!"

Image Hosted by ImageShack.us
Cure iz internata su pripremila mali igrokaz, preobukavsi se u "casne"...Posebno efektna je bila mala Soledad!

Image Hosted by ImageShack.us
A "casne" su izvodile svoje tocke, pod zabavnim krinkama...

Bila sam posebno nadahnuta za rodjendansku cestitku koju sam joj napisala, pa to zelim podijeliti i s vama, da malo bolje dozivite kakva je nasa s. Lenka, i koja je milost i blagoslov zivjeti ovdje s njom i njenom zajednicom:

Draga s. Lenka, draga Maestra!
Od srca Vam zelim sretan i blagoslovljen rodjendan, zahvalna Bogu sto postojite, sto ste rodjeni i stvoreni tako cudesno, i sto sam Vas imala priliku i cast upoznati, i provoditi ovo dragocjeno vrijeme s Vama i Vasom zajendicom, uceci od Vas, i pokusavajuci nasljedovati Vas primjer: biti prozracna za Bozje djelovanje, imati vremena za svakoga, biti tu - za svakoga, uza sve obaveze, u svakom trenutku - potpuno usredotocena i potpuno predana svakom sugovorniku, a vise i prije svega - trajno potpuno predana Nebeskom Sugovorniku, koji tako obilato svojom Miloscu natapa svaki Vas trenutak, pogled, rijec i potez!
Biti poput harfe, na kojoj On izvodi najskladnije melodije, pretvarajuci u Sklad i sve oko sebe, sve dokle dopire taj cudesni Zvuk, u suglasju s citavim Svemirom i citavom Vjecnoscu, u nekoj visoj stvarnosti, u kojoj ne postoje dimenzije, ni ljudska ogranicenja, u zivotu u kojem ne zivite vise Vi, nego Krist zivi u Vama!
Jos jednom, i od srca punog zahvalnosti, sretan Vam i blagoslovljen rodjendan! I to ne samo Vama, vec i Kristu koji zivi u Vama!

Image Hosted by ImageShack.us

Sretaaan rodjendaaaan!!!

ps.
Jedino nas je zeznuo nas "novi" svecenik - p. Patrizio...Djelovao je tako obecavajuce, i obecao svakog cetvtka imati sv. misu i klanjanje u nasoj kapeli San Francisca, i tako smo se veselili da ce time citav ovaj lijepi i svecani dan dobiti svoju puninu i biti poseban blagoslov za sve nas, ali evo - velecasni nas je vec prvi cetvrtak zeznuo, i uopce se nije pojavio, niti se javio, ni prije, ni poslije, dok su ljudi zbunjeno cekali u crkvi, a onda je kao i obicno s. Lenka preuzela stvar u svoje ruke, i vodila krasnu sluzbu rijeci, uz meditacije i klanjanje, u koje smo posebno u svojim srcima ukljucili naseg svecenika - dezertera!
- 16:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

U Sredistu svijeta, na blagdan Kralja svijeta

Bas u nedjelju, 25.11.2007, na blagdan Krista – Kralja svega svijeta, ostvario se i nas dugo planirani izlet u Srediste svijeta. Nakon jutarnje sv. Mise, s. Silvia i ja smo prvim busom stigle do jednog prometnog cvorista u Quitu, i od tamo drugim busem jos jedno pola sata – do Sredista svijeta!

Taman smo stigle na dovrsetak nekog maratona – jednog od brojnih zbivanja, koja se svakog vikenda tu organiziraju. Kako se samo Srediste svijeta otvara tek u 11h, trebali smo malo pricekati i prosetati se vanjskim dijelom parka, medju ostalim turistima i prodavacima kukuruza i drugih grickalica. Nakon kraceg cekanja u redu, konacno smo dosli do nasih ulaznica, i nasli se s unutrasnje strane ograde, medju raznim paviljonima, suvenirnicama, na aleji spomenika povijesnih likova koja vodi prema sredisnjem mauzoleju.

Image Hosted by ImageShack.us

No, opet nismo mogli dalje, jer je bas u tijeku bila neka svecana ceremonija mnostva “skauta” – izvidjaca iz cijele Juzne i Sjeverne Amerike, predjsednik cije medjunarodne udruge je drzao neki svecani govor o misiji i vaznosti svih “skauta” za mir u svijetu, simbolicki posadivsi neko drvo mira u samo srediste svijeta…

Conferencia Scout Interamericana

Nakon cega su se izvidjaci pomalo poceli razilaziti, a mi konacno stigle na domak naseg cilja - centralnog mauzoleja u sredistu svijeta, gdje smo opet trebale platiti nove ulaznice, i tek se onda liftom uspeti na vidikovac s kojeg se dobro vidi cijeli park, i sto je najvaznije - sve 4 strane svijeta, sa sredisnjom vidljivo oznacenom ekvatorskom linijom, koja na svom putu prema istoku, prolazi tocno kroz obliznju crkvicu, koju smo odmah zamijetili i odlucili posjetiti cim sidjemo s vidikovca.

Image Hosted by ImageShack.us

Srecom je s. Siliva odlucila da se ne spustao liftom, vec stepenicama, tako da ipak nismo propustili ni jedan od nekoliko katova bogatog muzeja ekvadorske kulture i povijesti, sa zanimljivim iskopinama i narodnim nosnjama, alatima i maketama nastambi pojedinih ekvadorijanskih indijanskih plemena i etnickih skupina.

Image Hosted by ImageShack.us

Odmah po izlasku, nakon neizostavnog fotografiranja, posred ekvatorske linije, s jednom nogom na sjevernoj, a drugom na juznoj zemljinoj hemisferi, za koje sablonski i blesasto poziraju svi turisti s raznih strana svijeta koji se tamo zateknu, pa tako i mi,

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pozurile smo prema vec spomenutoj crkvici, smijuci se nasoj profesionalnoj deformaciji – kuda tko, a misionarke u crkvu! Prateci ekvatorsku liniju, kroz otvorena vrata, dosle smo do samog oltara,

Image Hosted by ImageShack.us

iznad kojega je bas na sredini velika slika Srca Isusova, sto mi je bilo nekako posebno znakovito i nadahnjujuce: Srce Krista Kralja, doslovno u sredistu svijeta, i kao da sam ekvator, pa s njime simbolicki i citav svijet – doslovno prolazi kroz Njega! I nista nam se ne dogadja, i ne moze dogoditi mimo Njega! I Kristovo Srce tako postaje pravo srediste svijeta! I Hrvatske – u kojoj su bas na Njegov blandan bili parlamentarni izbori, za koje sam se posebno snazno pomolila u ovoj maloj kapeli, na toliko vaznom mjestu i danu!

U samoj blizini, 50ak m dalje, nalazi se i kapela Gospe zalosne, kojoj smo se isto obratile nasim molitvama!

Posjetile smo jos par paviljona, birajuci one rijetke za koje se nisu trebale placati dodatne ulaznice, jedan je bio posvecen najpoznatijem ekvadorskom umjetniku - Guayasaminu:

Guayasamin

i pune nekih smirenih dojmova i unutrasnjeg zadovoljstva zaputile se prema izlazu, opet promijenile 2 autobusa i taman stigle na rucak, gdje se sestrama taj dan prvi put pridruzio i novi zanimljivi mladi svecenik p. Patricio Manzana, o kojemu su prvi dojmovi sestara jako dobri, pa zahvaljujemo na vasim molitvama za naseg novog svecenika, i preporucamo ga i dalje, zajedno sa svim nasim zupljanima!

Drina Cavar
Laik Misionar Milosrdja
Udruge Zdenac
Quito, 26.11.2007

- 15:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.11.2007., subota

Sto sve moze biti krsna svijeca?!

Na dvostrukom krstenju 17.11.2007. nasa dva mala djaka, brace Alexa Fabiana i Dilana Andreasa, koji imaju 6 i 4 godine, naucila sam puno toga novoga: npr. cemu sve moze moze posluziti jos neupaljena krsna svijeca u njihovim malim razigranim rucicama…

Tako, ako se svijeca prisloni uz oko i usmjeri u zeljenom smjeru, moze biti jako dobar dalekozor…Ili ako se njome vijuga visoko iznad glave, moze biti itekako zabavna svemirska raketa…Ili u zajednickoj igri oba brace, vrlo uvjerljiv mac! Ili, stovise, prava puskica – ra-ta-ta-ta!

Image Hosted by ImageShack.us

I dok sam tako promatrala male novokrstenike, razigrane, u njihovim svecanim bijelim odjelcima, vrlo brzo i zanimljivo mi je prosla odulja propovijed starog p. Delfina.

A u sebi sam pozeljela, da im to njihovo krstenje u simbolu tih svijeca – doista bude i dalekozor, kojim ce bolje i u svjetlu Duha Svetoga citav zivot promatrati svijet i stvarnost oko sebe; da im bude raketa, kojom ce se doista vinuti u nebeske i duhovne visine; i mac Duha protiv svakog zla; i puska protiv svake napasti!

Image Hosted by ImageShack.us

U samom trenutku krstenja, stariji Fabian se hrabro suocio s mlazom krsne vode, dok je mali 4-godisnji Dilan glasno i zaplakao, poput prave male bebe! Njihovi mladi roditelji i cetvero kumova, pozvali su nas i na slavlje krstitki, gdje je uslijedio niz iznenadjenja, za mene potpuno neocekivanih u ovom siromasnom kraju!

Image Hosted by ImageShack.us

Pred njihovom skromnom kucicom, bili su podignuti veliki bijeli satori pod koje su se slijevali uzvanici, a nadaleko se, sa za ovu prigodu podignute bine, cula ekvadorijanska glazba vrlo kvalitetnog viseclanog benda s raznovrsnim glazbalima…U sredisnjem dijelu prostora, blistala je raskosna torta, kakve se rijetko vide i na nasim svadbama, u vise katova, s fontanicama, slapovima i mostovima medju katovima, i ukrasno ispisanim krsnim imenima djecaka!

Image Hosted by ImageShack.us

I tek tada sam shvatila, zasto se ovdje djeca vecinom krste tek kad poodrastu, i po vise brace zajedno – roditelji i kumovi godinama od svog ionako velikog siromastva, jos i stede novac, ili se trajno zaduzuju, da bi svojoj djeci mogli priustiti ovakve krstitke – kao iz bajke ili nekog americkog filma, koje onda znaju trajati i po nekoliko dana…

No, poput razigranih i razdraganih djecaka, koji su upravo danas i sluzbeno postali clanovi Crkve, “jedne, prave, sveopce i katolicke”, kojih karakteristika sam postala posebno svijesna ovdje u misijama u Ekvadoru; i njihovi odrasli roditelji i rodbina, kao da zaboravljaju pravu bit i razlog ovog svecanog okupljanja…A najsiromasnije obitelji cak i ne krste svoju djecu, jer ime ne mogu sve ovo priustiti! Tako da s. Lenka sa svojom Zajednicom Krista Misionara Molitelja i dr. misionari ovdje u Ekvadoru, strpljivo i polako, poput upaljenih svijeca, moraju radita na promjeni mentaliteta ovih dobrih i neiskvarenih, ali neukih ljudi, kako bi i njihove svijece zasjale vjecnim i pravim svjetlom!

Pa ih se i vi sviju sjetite u vasim molitvama, a posebno malih Fabiana i Dilana i njihove obitelji!

Image Hosted by ImageShack.us

Je li vas ikad zagrlio pravi mali (tek krsteni : ) bijeli andjeo ?! : )

Drina Cavar
Laik Misionar Milosrdja
Udruge Zdenac
Quito, 20.11.2007

- 21:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Casa Barukcic – Bilo kuda Hrvati svuda

U jednoj ljekarni u Quitu, vidjela sam reklamni prospekt za ekoloske kozmeticke proizvode tvrtke “Casa Barukcic”, koja je osnovana 1961, i u svom logu ima hrvatski grb. Na internetu sam nasla njihove stranice: www.casabarukcic.com , i javila im se mailom – na hrvatskom, a i na spanjolskom za svaki slucaj.

Uslijedio je elektronicki odgovor dviju sestara Barukcic, na spanjolskom, pun odusevljenja, jer su vec dugo, cak i putem oglasa u ekvadorskim novinama, uzaludno pokusavale stupiti u kontakt s nekim od Hrvata ovdje! Brzo i lako smo dogovorile da nam u nedjelju 18.11. dodju u posjetu, u nas skormni centar s. Lenke Covic, i njene Zajednice Krista Misionara Molitelja. Dvije sestre se zovu Ivka i Andjelka, imaju 30. i 28. godina, i na zalost ne znaju ni rijec hrvatskog, jer im je tata Jure Barukcic umro ovdje 1985, kad su one bile male, nakon cega su zbog udaljenosti i nepoznavanja jezika izgubile svaki kontakt sa svojom hrvatskom rodbinom.

Nakon susreta s ovim dragim djevojakama hrvatskog podrijetla, prezimena, imena, a i izgleda, i s njihovom mladolikom ekvadorijanskom mamom, osjecala sam se kao da sam susrela neke drage rodjake. A mozete misliti, kako je tek bilo njima, kojima smo mi prvi kontakt s narodom i domovinom njihova oca!

Image Hosted by ImageShack.us
Ekvadorijanski Hrvati s hrvatskim svecem - kard. Stepincem

Donijeli su nam i brizno cuvane pokojnikove dokumente: krsni list izvadjen davne 1958, s citkim podacima – o datumu njegova rodjenja – 1924. godine, imenima roditelja: Ante i Ivka r. Colic, svecenika koji ga je krstio: Marijan Blazevic, i zigom zupe: Popovic-Kulasi, Doboj, Turanj, Banja Luka – koji su pojmovi i mjesta totalno nepoznati njegovoj dragoj obitelji.

Oni su od svoje hrvatske rodbine, davno upoznali samo svoju baku Ivku, koja im je jos za njegova zivota jednom dosla u posjetu. Ostale rodjake uopce ne poznaju, i nisu u kontaktu, zbog jezicnih i dr. barijera, no jako bi se voljele upoznati i povezati s njima, samo do sad nisu imale nikavu mogucnost za to, a nisu se usudjivale same, bez poznavanja ni jezika, ni ljudi – doci u zavicaj svog oca… Koji je ocito zbog komunistickih progona, nakon 2. svjetskog rata, jos kao mladic stigao u daleki Ekvador, i zavrsivsi studij agronomije, tu 1961. osnovao svoju kozmeticku tvrtku.

Nakon ugodnog i opustenog druzenja, punog emocija, dogovorili smo se svakako ostati u kontaktu, i cim maestra Lenka ili ja budemo isle u Hrvatsku, idu i one s nama! Salili smo se da je ovo sve kao iz nekog casopisa, ili Tv emisije, koja povezuje daleke nepoznate rodjake.

Image Hosted by ImageShack.us

Ali sve je to zapravo samo djelo najboljeg i svemoguceg Redatelja, a uopce ne sumnjam u to da neka njihova tetkica/bakica, u nekom selu pored Doboja svakodnevno moli jednu ili vise krunica za svog pokojnog brata/rodjaka, sa zeljom da upozna njegovu daleku obitelj, i ne sluteci koliko je na domak uslisanju svojih ustrajnih molitvi.

Drina Cavar
Laik Misionar Milosrdja
Udruge Zdenac
Quito, 20.11.2007

- 21:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Marija koja razvezuje cvorove

Bas isti dan kad sam saznala da se jedna situacija cije rjesenje cekam vec vise godina, dodatno zamrsila (ali jos uvijek ne definitivno!), stigne mi od prijateljice mail sa sljedecim prilogom:

Marija koja rasplice cvorove

DEVETNICA "MARIJI KOJA RAZVEZUJE CVOROVE"

KAKO MOLITI:
- prekrižiti se
- izmoliti čin pokajanja ( moj Bože,kajem se od sveg srca što uvrijedih Tebe. . .)
- Zaziv Duhu Svetom ( o dođi stvorče duše sveti )
- Vjerovanje
- izmoliti prve 3 desetice krunice
- pročitati razmišljanje ( meditaciju ) za taj dan devetnice
- zatim izmoliti zadnje 2 desetice krunice
- molitva „ Mariji koja razvezuje čvorove“
- litanije – biblijske Gospine litanije

M E D I T A C I J E ( R A Z M I Š L J A N J A )

MOLITVA KOJA SE MOLI SVAKI DAN DEVETNICE ,IZA KRUNICE ( prije litanija )

MOLITVA „ MARIJI KOJA RAZVEZUJE ČVOROVE „

Djevice Marijo, Majko lijepe ljubavi, Majko koja nisi nikad ostavila nijedno dijete koje traži pomoć, Majko čije ruke rade bez prestanka za tvoju voljenu djecu, jer su ispunjene božanskom Ljubavi i beskrajnim Milosrđem koje se izljeva iz tvog srca, okreni svoj pogled prepun sućuti prema meni.
Vidi čvorove koji guše moj život.Ti poznaješ moju nevolju i žalost. Ti znaš koliko me ovi čvorovi paraliziraju.
Marijo, Majko kojoj je Bog povjerio dužnost da razveže čvorove života svoje djece, ja polažem svoj život u tvoje ruke. Nitko, čak ni Zli, ne može oduzeti tvoju milosrdnu pomoć. U tvojim rukama ne postoji nijedan „ čvor“ koji ti ne bi mogla razvezati.
Majko, sva moćna, po tvojoj milosti i moći tvoga zagovora kod tvoga sina Isusa, mog Otkupitelja, primi danas ovaj „ čvor“ . . . ( imenuj ga ,ako je moguće ). Na slavu Božju, molim te da ga razvežeš zauvijek. Uzdam se u Te!
Ti si jedinstvena Tješiteljica koju mi je Bog dao, ti si Tvrđava mojih slabih snaga, bogatstvo mojoj bijedi, oslobođenje od svega što me smeta da budem s Kristom. Primi moj poziv. Čuvaj me, vodi me, štiti me.
Ti si moje sigurno utočište!
„ Marijo koja razvezuješ čvorove“, moli za mene!

PRVI DAN

Ljubljena Majko,Presveta Marijo, koja razvezuješ čvorove što guše tvoju djecu, pruži svoje milosrdne ruke prema meni.Danas ti predajem ovaj čvor . . . ( imenuj ga, ako je moguće ) i sve negativne posljedice koje je prouzrokovao u mom životu. Dajem Ti ovaj čvor koji me muči, koji me unesrećuje i smeta da se sjedinim sa tobom i tvojim Sinom Isusom,mojim Spasiteljem.
Utječem se tebi „ Marijo koja razvezuješ čvorove „ jer imam pouzdanje u tebe i znam da nećeš nikada prezreti grešnika koji te moli za pomoć. Vjerujem da ti možeš razvezati ovaj čvor jer ti je Isus dao svu moć.
Pouzdajem se u tebe da ćeš razvezati ovaj čvor jer ti si moja Majka.Znam da ćeš to učiniti jer me voliš istom ljubavlju kao i Bog.
Hvala ti moja ljubljena Majko!
„ Marijo koja razvezuješ čvorove“ moli za mene
TKO TRAŽI MILOST,NAĆI ĆE JE U MARIJINIM RUKAMA

DRUGI DAN

Marijo,ljubljena Majko, izvore svih milosti, moje se srce okreće prema tebi. Priznaje da sam grešnik/ca i da mi treba tvoja pomoć. Zbog svoje sebičnosti, srdžbe, nedostatka velikodušnosti i poniznosti, često sam zanemario/la milosti koje sam dobio/la od tebe. Okrećem se danas prema tebi „Marijo koja razvezuješ čvorove „ da ti za mene izmoliš od svoga Sina Isusa čistoću srca, poniznost i pouzdanje. Živjet ću svaki dan prakticirajući ove vrline. Dat ću ti ih kao dokaz moje ljubavi prema tebi.Stavljam u tvoje ruke ovaj čvor. . . ( imenuj ga,ako je moguće ) koji mi smeta da se slava Božija očituje u meni.
„Marijo koja razvezuješ čvorove“ moli za mene
S MARIJOM PRIKAŽI BOGU SVAKI TRENUTAK DANA

TREĆI DAN

Marijo,posrednice svih milosti, Kraljice neba, čije ruke primaju i dijele sva blaga Kralja,okreni svoje milosrdne oči prema meni. Polažem u tvoje svete ruke ovaj čvor mog života. . . . . svaku mržnju, svako zlopamćenje koje joj je uzrok.
Bože Oče, molim oproštenje za sve svoje grijehe.Pomozi mi da sada oprostim svim osobama koje su mi svjesno ili nesvjesno izazvale ovaj „čvor“
Ispred tebe, ljubljena Majko, i u ime Tvog Sina Isusa, mog Spasitelja, koji je bio toliko vrijeđan i koji je znao oprostiti, ja opraštam sada svim osobama. . . . . . i ja sebi opraštam također, zauvijek.
Hvala ti „ Marijo koja razvezuješ čvorove“ što razvezuješ u mom srcu „čvor“ mržnje(srdžbe)i „čvor“ koji ti sada prikazujem.Amen.
„ Marijo koja razvezuješ čvorove“ moli za mene.
ONAJ KOJI ŽELI MILOSTI NEKA SE OKRENE PREMA MARIJI!
ČETVRTI DAN

Predraga Majko, koja primaš sve koji te traže,smiluj mi se.
Polažem u tvoje ruke ovaj „ čvor“ . . . . smeta mi da budem u miru, paralizira moju dušu, smeta mi da idem do mog Gospodina i da stavim svoj život u Njegovu službu..
Razriješi ovaj „ čvor „ moga života, moja Majko. Moli od Isusa ozdravljenje moje paralizirane vjere, koju prepreke na putu ruše. Hodaj sa mnom, predraga majko, da postanem svjestan/na da su ove prepreke ustvari prijatelji, da prestanem mrmljati, da se naučim zahvaljivati u svakom trenutku i radovati se, povjeravajući sve tvojoj moći.
„ Marijo, koja razvezuješ čvorove“, moli za mene.
MARIJA JE SUNCE OD KOJEG ČITAV SVIJET PRIMA TOPLINU!

PETI DAN

„ Majko koja razvezuješ čvorove“ , velikodušna i puna sućuti, okrećem se prema tebi da bi ti još jedanput predao/la ovaj „čvor“. . . . Molim te udijeli mi Božju mudrost, da bi u svijetlu Duha Svetog razriješila sve ove teškoće.
Nikad te nitko nije vidio u ljutnji; naprotiv tvoje su riječi uvijek bile pune blagosti
Oslobodi me tuge, ljutnje i mržnje, što je taj čvor u meni stvorio. Predraga Majko, daj mi svoju blagost i mudrost da o svemu naučim razmišljati u tišini mog srca.
Kao što si učinila na Duhove, posreduj kod Isusa, za mene, da u svom životu primim novi izljev Duha Svetog.Duše Božji, siđi na mene!
„ Marijo, koja razvezuješ čvorove“, moli za mene.
MARIJA JE BOGATA BOŽJOM SNAGOM ( moći )

ŠESTI DAN

Kraljice Milosrđa, predajem ti ovaj „čvor“ mog života . . . . . . i molim te da mi daš srce koje zna biti strpljivo dok ne razriješiš ovaj „ čvor“.
Nauči me slušati Božju Riječ, ispovijedati se, pričešćivati se, napokon ostani sa mnom. Pripremo moje srce da sa anđelima slavim milost koju ćeš mi udijeliti.
„ Marijo, koja razvezuješ čvorove“ moli za mene.
SVA SI LIJEPA, MARIJO, I NIKAKVA GRIJEHA NEMA U TEBI !

SEDMI DAN

Prečista Majko,okrećem se danas prema tebi: molim te razriješi ovaj „ čvor“ u mom životu. . . . . i oslobodi me utjecaja Zloga. Bog ti je povjerio veliku vlast nad svim demonima. Ja se danas odričem demona i svih veza koje sam imao/la s njima. Izjavljujem da je Isus moj jedini Spasitelj, moj jedini Gospodin.
„ Marijo, koja razvezuješ čvorove“ zgazi glavu Zlome. Uništi zamke koje su proizvele ove čvorove u mome životu. Hvala, ljubljena Majko.
Gospodine, oslobodi me svojom Predragocjenom Krvlju!
„ Marijo, koja razvezuješ čvorove“, moli za mene.
TI SI SLAVA JERUZALEMA, TI SI DIKA RODA NAŠEG !

OSMI DAN

Marijo,Majko Božja, Presveta Djevice, bogata milosrđem, smiluj se svome djetetu i razveži ovaj „čvor“ . . . . u mome životu. 4
Posjeti me ,kao što si posjetila Elizabetu. Donesi mi Isusa, koji će mi donijeti Duha Svetoga. Pouči me prakticirati ( živjeti ) vrline : hrabrosti, poniznosti, vjere i kao Elizabeta da primim Duha Svetoga.
Želim da budeš moja Majka, moja Kraljica i moja prijateljica.
Dajem ti svoje srce i sve što mi pripada:moju kuću, moju obitelj, moja vanjska i unutarnja dobra. Pripadam Ti zauvijek.Stavi u mene svoje srce da bih mogao/la činiti sve što mi Isus kaže da činim.
„ Marijo, koja razvezuješ čvorove“,moli za mene.
IDIMO DAKLE, PUNI POUZDANJA, PRIJESTOLJU MILOSTI !

DEVETI DAN

Presveta Majko, naša Odvjetnice, ti koja razvezuješ „ čvorove“ došla sam ti se danas zahvaliti što si htjela razvezati taj „ čvor“ . . . . u mom životu.Ti poznaješ žalost koja mi je nanesena. Hvala ti moja Majko, što si u svome milosrđu posušila suze mojih očiju. Hvala što si me primila u svoje ruke i dopustila da primim još jednu milost od Boga.
„ Marijo koja razvezuješ čvorove“, ljubljena moja Majko, ja ti zahvaljujem što si razvezala čvorove u mom životu.Zaogrni me svojim plaštom ljubavi, čuvaj me pod svojom zaštitom, ispuni me svojim mirom.
„ Marijo, koja razvezuješ čvorove“ ,moli za mene.

BIBLIJSKE GOSPINE LITANIJE

Moljenje litanija može započeti Psalmom95,kao i evanđeoski hvalospjev ( Lk1,68-79;Lk1,46-55;Lk2,29-32)

Gospodine, smiluj se,
Kriste, smiluj se,
Gospodine, smiluj se,
Kriste, čuj nas, 5
Kriste, usliši nas.
Oče nebeski Bože, smiluj nam se!
Sine, Otkupitelju svijeta, Bože, smiluj nam se!
Duše Sveti, Bože, smiluj nam se!
Sveto Trojstvo, jedan Bože, smiluj nam se!

Sveta Marijo, Majko Božja, moli za nas
Nova Evo,
Majko živih,
Rode Abrahamov,
Baštinice obećanja,
Izdanče Jišajev,
Kćeri Sionska,
Zemljo djevičanska,
Ljestve Jakovljeve,
Grme gorući,
Svetohranište Svevišnjega,
Škrinjo zavjetna,
Prijestolje mudrosti,
Grade Božji,
Vrata istočna,
Izvore vode žive,
Zoro spasenja,
Veselje izraelsko,
Slavo jeruzalemska,
Diko puka našega,
Djevice nazaretska,
Djevice milosti puna,
Djevice Duhom Svetim osjenjena,
Djevice i Majko,
Službenice Gospodnja,
Službenice riječi,
Službenice ponizna i siromašna,
Zaručnice Josipova,
Blagoslovljena među ženama,

Majko Isusa – Emanuela,
Majko Sina Davidova,
Majko Gospodinova,
Majko učenika Isusovih,
Majko hitra u pohodu Elizabeti,
Majko koja se raduješ u Betlehemu,
Majko koja prikazuješ Sina u hramu,
Majko izbjegla u Egipat,
Majko strepnje u Jeruzalemu,
Majko providnosti u Kani,
Majko jaka na Kalvariji,
Majko molitve u dvorani posljednje večere,

Ženo novoga Saveza,
Ženo Suncem odjevena,
Ženo zvijezdama okrunjena,
Kraljice s desne Kraljeve,

Blažena jer si povjerovala, mi te hvalimo!
Blažena jer si riječ očuvala, mi te blagoslivljamo!
Blažena jer si volju Očevu vršila, mi te slavimo!

Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, - oprosti nam, Gospodine!
Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, - usliši nas, Gospodine!
Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, - smiluj nam se!

Oče naš. . .
- Moli za nas, sveta Bogorodice.
- Da dostojni postanemo obećanja Kristovih.

Pomolimo se.

Oče,ti iz naraštaja u naraštaj objavljuješ svoju ljubav prema čovjeku. Zahvaljujem ti što si nam, u punini vremena, po Blaženoj Djevici mariji, darovao svoga Sina i našega Spasitelja; udijeli nam Duha istine da u povijesnim zbivanjima otkrijemo znakove nade i mira, da postignemo u životnim događanjima klice slobode i milosti. Po Kristu, Gospodinu našem.
Amen.

- 21:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.11.2007., petak

Sv. Nikola Tavelic, Vukovar i izbori!

Dragi moji,
ovdje je toliko zivo, i toliko se toga dogadja, da uz najbolju volju ne stizem sve popratiti, ni popisati, ni skinuti sve fotografije na vrijeme, tako da vec na veliko kasnim s izvjestajima!
Prosli vikend bilo je super putovati s maestrom, i s Gloriom do nadomak daleke Cuence - u mjesto Azogues, gdje nas je pozvao tamosnji biskup mnsr. Carlos, odrzati katehezu!Putovali smo 10-ak sati autobusom, kroz krasne krajolike, na dijelove jos uvijek makadamskom glavnom prometnicom koja povezuje (nas) sjever s dalekim jugom Ekvadora! Tamo su nas ljudi krasno primili, slusali smo svetu misu u njihovoj katedrali, i to radnim danom - ne mozete ni zamisliti koja je to duhovna poslastica i blagoslov, nakon nasih poteskoca da jedva nedjeljom imamo sv. misu, u nekoj od nasih skromnih crkvica, a sad - njihova krasna katedrala, oltar ukrasen kicenim zlatnim ukrasima, trajno klanjanje u pokrajnjoj kapeli - skoro sam se utopila u svim tim blagoslovima, shvacajuci kako sam prije sve uzimala zdravo za gotovo, podrazumjevalo se da svaki dan mogu birati u koju od lijepih zagrebackih, splitskih ili drugih crkvica mogu ici, dok je ovdje sv. misa - stvarno tesko ostvariva prava duhovna gozba! Zahvaljujuci p. Antoniju srijedom ujutro imamo sv. misu s nasim ucenicama u nasoj skromnoj ucionici, a uoci svake nedjelje s. Lenka uz velike diplomatske napore iznova dogovara s nekim od svecenika da dodje sluziti sv. misu u neku od nasih crkvica...
Eto, molite se i za te nakane, da konacno dobijemo stalnog dobrog i svetog svecenika, koji ce trajno biti na raspolaganju nasoj "napustenoj" zupi!

A mi smo s vama u molitvama, posebno za zivljenje duhovnih vrednota, i po zagovoru kardinala Stepinca kojeg svakodnevno zazivamo, a evo i uz jucerasnji blagdan sv. Nikole Tavelica, prvog hrvatskog sveca, na cijoj beatifikaciji u Rimu sam bila davne 1970. g, sa svojom mamom - tj. u njenom trbuhu (jer sam se rodila tek sljedece godine : ) - mozda vec od tuda moja hodocasnicka i misionarska "strast"!
Ne zaboravljamo ni nase vukovarske zrtve, u tom napacenom gradu, kojeg sam prvi put posjetila 2002, na hodocascu na koje nas je tada vodio nas neumorni p. Luka!
A ja sam totalno osamucena tim hodocascem sve opisala u tekstu kojeg je p. Luka objavio na stranicama SKAC-a, a pod mojim tadasnjim pseudonimom - Matina (prema imenu svog oca Mate):

Vukovar!

I u ime tih vukovarskih zrtava, koje zapravo traju i dan danas (posebno uz naseg "presjednika"), molimo i za predstojece izbore, neka vukovarski blagoslov nadahne svakog Hrvata za pravi izbor, i konacni blagoslov nasoj napacenoj domovini!

Slika s hodocasca - Vukovar 2002
p. Luku cete prepoznati, nadjite mene! (Rjesenje: 12. s desna : )


- 00:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

08.11.2007., četvrtak

Kardinale Stepinac, ruega por nostoros!

Kako i ovdje svaku vecer na kraju Casoslova, zajednicki zazivamo: "Kardinale Stepinac, ruega por nosotros!", uz njegovu sliku u nasem dvoristu, a ja sam (medju ostalim : ) i clan Molitvene zajednice kardinala Stepinca, (uz poseban pozdrav i cestitke s. Gracijeli), posebno me razveselila sljedeca vijest, radi koje sam se skoro pozeljela transportirati u Zagreb, ali evo - poticem barem vas koji ste tamo i koji mozete, da i u moje ime odete na ovo svecano otvaranje, i javite mi kako je bilo!
I pomolite se dragom kardinalu za sve nas ovdje!

10.11 - 10.11.2007 | IKA N - 97731/11

Zagreb: Otvaranje muzeja blaženog Stepinca s multimedijalnom dvoranom


Zagreb, (IKA) – Muzej blaženog Alojzija Stepinca bit će otvoren u subotu 10. studenoga u kuli Nebojan na Kaptolu 31 u Zagrebu. Svečanost će započeti prigodnim programom u 16.30 sati u dvorani Vijenac (Kaptol 29) na kojem će biti predstavljeni katalog i baština muzeja te medalje blaženih pastira Crkve zagrebačke Alojzija Stepinca i Augustina Kažotića.

Potom će uslijediti sam čin otvaranja muzeja u kuli Nebojan. Otvaranje će biti zaključeno euharistijskim slavljem u zagrebačkoj katedrali koje će u 18 sati predvoditi zagrebački nadbiskup kardinal Josip Bozanić.

Novi muzejski postav predstavlja sva razdoblja života blaženoga Stepinca, a potkrijepljen je predmetima kojima se služio te dokumentima koje je zapisao. U sklopu novoga muzeja posjetiteljima će biti na raspolaganju i multimedijalna dvorana u kojoj mogu pogledati projekciju dokumentarnog filma o životu kardinala Stepinca.

Stepincev muzej

- 21:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Dva mjeseca! I slika s predsjednikom Correom!!!

Defile obrtnickih srednji skola sredistem Quita
i susret s ekvadorskim predsjednikom Correom


Tocno dva mjeseca nakon mog dolaska ovamo, uspjela sam uzivo vidjeti svog omiljenog predsjednika Correu, i proci najuzim centrom Quita – i to kao clan defilea obrnickih srednjih skola, koje su bas 6.11. svecano obiljezile svoj Dan obrtnika, a medju kojima je i nasa srednja skola: “Centro de formacion artesanal particular Heidi Schaffer” (nosi ime po nasoj dobrotvorki iz Njemacke, koja je i omogucila otvaranje i pokretanje skole...Mozda bi nas pjescani put kojeg treba asfaltirati ili barem poplociti, mogao nositi bas vase ime : )

Dok su nase ucenice, odjevene u zivopisne narodne nosnje ovog kraja, u hodu cijelim putem izvodile svoj simpaticni narodni ples, kojeg su marljivo uvjezbavale vec preko mjesec dana,

Image Hosted by ImageShack.us

mi volonterke: Sarita i ja smo zajedno s nekolicinom ucenica iz naseg internata, odjevenih u sluzbene uniforme skole, gradom ushiceno nosile jednu od nasih zastavica, dok je mala Soledad, iz naseg internata, vazno stupala ispred svih noseci najvecu i ne bas laganu zastavu nase skole…

Image Hosted by ImageShack.us

A sestre Gloria i Silvia su zadovoljno pratile rezultate svog visemjesecnog truda i rada s curama!

Nakon okupljanja pred nasom crkvicom San Francisco u Oyacotu, i posljednjih namjestanja svojih nosnji i pletenica, te zajednicke fotografije pred crkvom –

Image Hosted by ImageShack.us

busom smo krenuli prema Quitu, vozeci se skoro sat i pol vremena kroz gradsku vrevu, iznenadivsi se mnostvu okupljenom na pocetnoj tocki defilea – u parku El Ejido, te nasli svoju poziciju iza velikog broja vec formiranih zivopisnih predstavnika raznih obrtnickih skola, medju kojima su najatraktivniji bili ucenici i ucenice Instituta: “Jesus del gran poder”, u sarenim kostimima, i na visokim stulama, na kojima su vrlo spretno trckarali okolo dijeleci letke svoje skole i elegantno izvodili svoje plesne korake, strseci iznad svih i zasluzeno privlacivsi najvise paznje!

Image Hosted by ImageShack.us

No, i nase cure su bile izvrsne i slikovite, neumorno izvodeci svoj dobro uvjezbani ples u defileu koji je trajao skoro sat vremena, gradskim ulicama, do najuzeg centra i Predsjednikove palace, ispred koje se uz odusevljeno klicanje i komesanje mnostva uskoro pojavio i sam predsjednik Correa, u nekom svijetlom odijelu, elegantan kao i obicno, odrzavsi vatreni polusatni govor o vaznosti obrta i obrtnika u Ekvadoru, uz sebi svojstveno energicno gestikuliranje iz dubine srca, koje sam od citavog njegova govora najbolje razumjela, dozivjela i zapamtila, noseci citav ovaj upecatljivi dan kao lijepu uspomenu i sjecanje na tocno 2 mjeseca svog boravka u Ekvadoru!

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i predsjednik na istoj slici - doduse on u nesto sitnijem planu (ali uz dobro povecalo vidi se na balkonu svoje palace)

Image Hosted by ImageShack.us
I povratak doma u prikolici naseg famoznog visenamjenskog kamiona...

- 20:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Svi sveti i Dusni dan u Ekvadoru

Evo par slika - kako je to bilo na nasem ekvadorskom groblju tih svetih dana:

Image Hosted by ImageShack.us
Na usponu do groblja, sa zivopisnom ekvadorskom bakicom...
Image Hosted by ImageShack.us
Ovdje je obicaj na groblju jesti i piti tzv. "coladu moradu" - neki fini napitak od tropskog voca...
Image Hosted by ImageShack.us
S Carlom (starija) i Carol (manja) na blagdan naseg zajednickog zastitnika sv. Karla : )

Posebno ih preporucam u molitve, kao i ovaj nas vikend kada bih trebala s maestrom i s. Gloriom ici u misije u 9 sati voznje udaljeno mjesto, gdje nas je pozvao tamosnji biskup! Detalji o tome iduci tjedan, a do tada - u molitvama zajedno!
- 20:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

02.11.2007., petak

Ekvadorski predsjednik Correa zabranio javnu proslavu "Noci vjestica" u Ekvadoru

Dragi moji,
evo da vam se javim s nekoliko dobrih vijesti odavde, koje dodatno potvrdjuju moje odusevljenje nasim predsjednikom Correom (a tetkica mi je javila da je na Radio Mariji cula i kako se on prigodom svog nedavnog posjeta Europi - Spanjolskoj i Italiji, u Vatikanu kratko susreo i sa Sv. Ocem)!

A neki dan me dodatno odusevila vijest koju sam cula ovdje u dnevniku, kako je nas predsjednik zabranio javno obiljezavanje i proslavu tzv. "Noci vjestica" u Ekvadoru, nazvavsi to smijesnom novotarijom, i plodom sjevernoamericke konzumisticke "kulture", koja nema ama bas nista s ekvadorskom kulturom i tradicijom...A meni se cini - niti s hrvatskom...

Vijest na spanjolskom o tome

Druga dobra vijest, je da sam sasvim slucajno nabasala na jos neke Hrvate ovdje, i to cini se vrlo uspjesne...Naime, sa Saritom sam navratila u neku ljekarnu u Quitu, i na vratima vidjela neke reklamne plakate za neke farmaceutske proizvode i firme...(Niti ovdje se ne mogu osloboditi svoje stare navade da pogledam i proucim sve plakate i obavijesti na koje me put nanese...) I tako sam na jednom od plakata vidjela da se za taj i taj proizvod treba obratiti na Casu Barukcic!!! A to naravno ne mogu biti nego Hrvati...I na internetu sam otisla i na njihovu web stranicu i doista imala sta vidjeti:

Casa Barukcic

Ne budi lijena, javila sam se na njihovu mail adresu (sto na hrvatskom, sto na svom nemustom spanjolskom, odnosno kasteljanskom kako ga ovdje zovu), i vec drugi dan dobila i odgovor:

"Saludos Drina Cavar.
Nosotros nos alegramos también de saber que hay una Croata por acá, mi nombre es Angelka y el de mi hermana es Ivka, cuanto tiempo pasaras por acá en Ecuador, para contactarnos."


"-----Mensaje original-----
De: Drina Cavar [mailto:drina.cavar@zg.t-com.hr]
Enviado el: lunes, 29 de octubre de 2007 13:25
Para: info@casabarukcic.com
Asunto: Saludo Croato

Postovani,
ne znam da li jos govorite hrvatski, drago mi je da sam naisla na
vase stranice, ovdje sam dosla u rujnu, biti godinu dana u
misijama kod s. Lenke Covic, u Oyacotu, kod Calderona!
Bas mi je drago da ovdje ima tako uspjesnih Hrvata, kao i vidjeti
nas dragi grb, u vasem znaku!
Veliki pozdrav, i javite se mailom, ako zelite da budemo u
kontaktu!

Buenas tardes,
yo soy una Croata, che soy aqui in missiones da hna. Lenka Covic,
Oyacoto!
Soy feliz para che hay mas Croatos achi!
Se chieren ser in contatto, mi mandan un email?
Hasta luego!

Pozdrav, Drina"

Eto, tako - poslala sam im i nas telefon, pa ocekujem jos lijepih i zanimljivih susreta i druzenja...

A ovdje u Quitu, je i s. Klementina Banozic, Sluzbenica Milosrdja, koju jos nisam osobno upoznala, no svakako cu pokusati stupiti u kontakt i s njom...

A zahvaljujem i Daliboru sto mi je poslao link na propovijed p. Ante Volenika iz Opatije, gdje spominje i ovaj moj tj. nas blog:


Misijska propovijed p. Volenika

Veliki pozdrav svima, i zapalite koju svijecu i u moje ime na nasim dragim grobljima, sjecajuci se nasih milih i svetih pokojnika, za koje i odavde molim - zajedno sa svima vama! Jutros smo u kapeli, na nasoj zajednickoj molitvi sve sestre i volonterke trebale napisati imena svih pokojnih za koje zelimo zajednicki moliti...

Image Hosted by ImageShack.us
Grob s. Jacqueline, Sluzavke Malog Isusa, na splitskom groblju
(osjecam da je i njen zagovor posebno zasluzan sto sam ovdje u misijama...)

A jucer je osim blagdana Svih svetih, bio i 27. rodjendan s. Silvije (koja je nedavno usla u novicijat naseg reda Zajednice Krista Misionara Molitelja), pa smo popodne zajednicki igrali jednu vrlo zanimljivu igru: "Ruta di Biblia", gdje 4 igraca bacanjem kockice pomicu svoje figurice, i izvlace jednu od 500njak kartica s pitanjima iz Biblije, na kojima su navedene i oznake mjesta u Bibliji gdje se moze naci odgovor - meni je islo dosta dobro, ali sam pred sam kraj izvukla jednu od 100-njak posebnih kartica na kojoj je pisalo: "Tko bi prvi, bit ce posljednji", te sam se morala vratiti na sam pocetak...Takvu igru nisam jos vidjela u Hrvatskoj, a cini mi se jako, jako zgodno...Vidjet cu u Zdencu mozemo li i mi to prevesti, i izdati...

Image Hosted by ImageShack.us

Inace u nas inernat su neki dan dosle i dvije male crnkinje - Carla od 13 godina, i Carol od 7, koje je dovela njihova 30godisnja mama, koju je muz maltretirao i tukao, te se razisla od njega, i mora naci posao, i snaci se, a za to vrijeme bi cure trebale biti kod nas...Njihova imena su me opet podsjetila na mog dragog sveca Karla Boromejskog, koji me uvijek nekako cudesno prati i javlja mi se, kao i sada ovim svojim imenjakinjama, par dana uoci njihova blagdana (4.11)...No, Carol i Carla se nisu bas najbolje uklopile s ostalim nasim curama, jer su i same prilicno divlje i nasilne, pa vam njih i njihovu buducnost posebno preporucam u molitve, po zagovoru sv. Karla, a svima koji nose njegovo ime - ukljucujuci i Drage (svoju tetkicu), Dragice i sve druge od srca zelim - sretan imendan! (u zelji da ostvarim svoju zelju i doista jednog dana postanem s. Carolina della Misericordia Divina)

I naravno, ne zaboravite sutra otici na veeeliki susret Zdenca u Veliku Goricu! (sve veliko : ))))

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2017 (1)
Lipanj 2011 (4)
Svibanj 2011 (28)
Travanj 2011 (33)
Ožujak 2011 (26)
Veljača 2011 (9)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (10)
Studeni 2010 (27)
Listopad 2010 (25)
Rujan 2010 (30)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (23)
Lipanj 2010 (26)
Svibanj 2010 (33)
Travanj 2010 (28)
Ožujak 2010 (29)
Veljača 2010 (33)
Siječanj 2010 (34)
Prosinac 2009 (35)
Studeni 2009 (31)
Listopad 2009 (19)
Rujan 2009 (17)
Kolovoz 2009 (20)
Srpanj 2009 (17)
Lipanj 2009 (12)
Svibanj 2009 (24)
Travanj 2009 (18)
Ožujak 2009 (22)
Veljača 2009 (34)
Siječanj 2009 (24)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (21)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (13)
Ožujak 2008 (13)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (13)

Komentari On/Off


Counters
Counters







Statistike

Učimo kuhati!

O kuhanju nemam pojma, a na internetu sam stalno...
Onda je za početak kuharske prakse, ovo idealna kombinacija:

Coolinarka

Crochef

Od srca hvala prijateljicama koje su mi preporučile gornje stranice!

I veliki pozdrav i poštovanje svim kuharima i kuharicama!!!


Novo:

Adventski kalendar

Najljepše Došašće uz Misijsko kumče - suradnja s Misijskim Uredom

Naš novi projekt za listopad 2010: Stepinčeva Krunica!



Zagrebačka Nadbiskupija

SPAS - Studentski pastoral

Najnovije aktivnosti



"Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa

Naše nove web stranice!!!

Od 17. svibnja 2010. "Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa i službeno je registriran kao samostalna Udruga.

Sa sjedištem u Zagrebu, Pilarova 45/1.

Predsjednica: Drina Ćavar (kristov.stol@gmail.com)

Može nas se naći i u Službenom registru Udruga Republike Hrvatske.

Tako da od lipnja nove godine sve uplate za našu akciju (100 darovatelja 100 kuna mjesečno za 100 indijanske dječice u centru s. Lenke! - Zato se i zovemo: Kris100v STO-L! :) možete uplaćivati (pojedinačno ili trajnim nalogom) na naš novi broj Žiro računa u Privrednoj Banci Zagreb:

Žiro račun: : 2340009
-1110433489
(Privredna Banka Zagreb)


Odnosno za uplate iz inozemstva (npr. 15 eura mjesečno):

HR67 2340 0091 1104 3348 9
PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.
10000 Zagreb, Račkoga 6, Croatia
SWIFT CODE: PBZGHR2X


Udruga: Kristov Stol, Pilarova 45/1
Naznaka: Za pomoć misiji s. Lenke Čović u Ekvadoru

(Poziv na broj: ne treba, ali ako negdje traže, samo stavite 10010010, bez modela)

Jednom mjesečno, na 1. petak u mjesecu, uplaćujemo prikupljene donacije na ekvadorski račun s. Lenke Čović i njene Zajednice Krista Misionara Molitelja.

Od 7. 4. 2010. do 31.5.2010.
pozivima na humanitarni telefon prikupljeno je nešto više od 200 kn,
čime smo prehranili 2 djece, u tom periodu! Hvala svima!

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Moje mail adrese:
meki.suncev.sjaj@gmail.com (najčešće koristim)
kristov.stol@gmail.com (za projekt i udrugu)
drina.cavar@gmail.com (novi osobni mail)

Vrijeme kod s. Lenke u Ekvadoru:


Vrijeme kod nas u Hrvatskoj:


"Vrijeme i prostor su relativne kategorije! Samo Bog je uvijek i svuda!"

Postu za s. Lenku mozete slati na slijedecu adresu:

s. Lenka Covic
Comunidad Cristo Misionero Orante
A.A. 17-21-93
Quito
Ecuador
South America


Poljski ekvadorski blog o s. Lenki (uskoro i na engleskom!)

Vijesti o mom djelovanju u misijama:

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Clanak u Glasu Koncila o mom odlasku u misije

IKA vijest o mom odlasku u misije 5.9.2007

Drina i MVKO

Zdenac arhiva (u godini moje suradnje s njima 5.9.2007-5.9.2008):


Zdenac - Drina odlazi u misije 5.9.2007.

Zdenac - Drina - opis misija

Zdenac - Drina - prvi clanci iz misija

Zdenac - Drinine fotke iz Ekvadora 2007/2008

Sisačka biskupija

Varaždinska biskupija

Đakovačko osiječka nadbiskupija

Vojni ordinarijat

Blog moga tate:
Katolička Hrvatska

Hrvatska novija povijest:
(da se ne zaboravi)

Povijesni govori predsjednika Tuđmana

Najzanimljiviji blog:

Don Blog!




Mali Princ

Galeb Jonathan Livingstone

Priče iz davnine - Ivana Brlić Mažuranić

Priče iz davnine2 - Ivana Brlić Mažuranić

HRT - dogodilo se na današnji dan
(koristan i zanimljiv link...)

Duhovna literatura:
Biblija

Biblijska tražilica!

Katekizam katoličke Crkve

Katekizam katoličke Crkve - detaljnije

Enciklike Ivana Pavla II

Dokumenti 2. Vatikanskog koncila


Nasljeduj Krista - Kempenac

Nasljeduj Krista - Stepinčev prijevod

Rasprava o pravoj pobožnosti prema Presvetoj Djevici Mariji - sv. Lj. Montfortski

Web Hrvatska

Molitvene nakane

Legenda o p. Lukinoj stoli...

I molite za njega,
da se sto prije potpuno
mentalno, psihicki i duhovno oporavi!

Stara p. Lukina dopisivanja

Stare p. Lukine propovijedi
(2009. je godina B)

Stari tekstovi od Matine Drine - na p. Lukinim SKAC stranicama


Drina, p. Luka i misije...

O Drini i drugim Palmasima...

DT chatovi iz misija:

Chat br.2 25.1.2009.

Chat br.1 28.12.2008.

Stare fotke

SKAC arhiva (tijekom moje suradnje s njima od pocetaka 2002, do ljeta 2006):

P. Luka i SKAC - fotke 2002.

P. Luka i SKAC - fotke 2003.

Drina i SKAC u Mariazellu - 2004.

P. Luka - Krapinske - rodjendan 2005.

P. Luka - Osjecki koncert 2005.

Drina na Papinu sprovodu u Rimu 2005.

Promocija p. Lukine knjige u Splitu - 2006.

Katoličke novosti:

IKA - vijesti i najave

Katolička tiskovna agencija Biskupske Konferencije BiH


Zanimljivi prilozi:

Križni put velečasnog Suca

Zanimljivi i korisni linkovi:

Blog.hr

Udruga Svjetlo Europe

Europski rječnik

Jako dobar španjolsko španjolski rječnik

Venecija

Udruga Zdenac

Taize - Zagreb

Moja župa

Kćeri Srca Isusova

Kćeri Srca Isusova - Venecija

Kćeri Srca Isusova - međunarodna stranica

Ivan Pavao II

Kauza Ivana Pavla II

Misericordia Divina

Poezija

Hrvatske pjesme i popjevke : )

MVKO

SKAC

Dražen Petrović

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pogled u budućnost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge