FlowerPower

petak, 30.10.2020.

Kak si napraviš...... :)

Ej bok.

Yup, još jedan, u kratkom roku.. my time is coming, I can feel it!!
:D

Ma samo kratko da napišem ( hahah, baš me zanima kolko kratko! ) kak se osjećam.

Opet smo doma. Radimo od doma.
Tj., samo kolega Marko i ja :D
Ostalo troje je u uredu. Tak je donesena odluka i meni je odlična!
Došlo mi je da se zahvalim bossu, ali.... budem kad ga sretnem negdi jednog dana :)

Da, baš volim raditi od doma.
Evo i zašto:

1. doma sam.
2. Mac je kraj mene non stop.
3. radim do 17h i odmah sam doma!
4. i još puuuno puno lijepih stvari!

Npr., danas sam se probudila kojih sat vremena prije alarma.
Što bi bilo oko pola osam :D ( to je inače nemoguća misija, budim se onak 30 min prije nego kaj moram krenuti uopće da bi došla do Zagreba! )
Jebiga, u devet moram biti na kompu, početi odgovarati na mailove.
Uglavnom, mogu i prije, ali ovo mi toooolko paše! Baš je onak, aman taman!
Znači probudim se, još se malo izležavam bez straha da ne zaspim opet i da ne zakasnim. Znam da imam još puuno vremena.
Dignem se, obavim wc, jel, i spremim se za dućan! Ajme, kak divno!
Divno da stignem obaviti sve i još se na vrijeme vratim doma da upalim komp.

Digla sam se tak ranije jer sam morala na benzinsku. Mogla sam i poslije posla, ali to mi je bila izlika da idem! :)
Nisam nužno trebala, imala sam doma namirnice za doručak, ali nisam imala za ručak, pa reko ajmo.

Obavila sam bengu, otišla u dućan, pa stala u pekari, pa došla doma, napravila si čaj, doručak, upalila radio i lagano počela tipkati ko kompu.
Ajme, milina!
Osjećala sam se predobro!
Ono, kao, kaj sam "sve" obavila prije posla! :D
I onda lagano na poslić :)

To je isto jedna super stvar.
Nekak je opuštenije, smirenije, stignem si napraviti sve kaj trebam. Ak i ne stignem, tu sam i dalje pa mogu ostati za stolom iza pet sati. Nikakav problem. Doma sam!
Tak sam jučer npr., ostala do pol šest za stolom jer sam morala završiti zadatak da ga ne vučem danas opet. I okej, super, nikakav problem.
Dok u uredu, uff... ne znam kolko bi ostala zbog tog jednog, najmanje bitnog, maila. Nebi sigurno!

Isto tak bi odmah žurila doma, da dođem što prije, da dođem prije šest.
Ma minutu prije šest mi je dovoljno da moj mozak bude zadovoljan.
Ak dođem iza šest, to je gotovo. Sranje. Ode mi cijeli dan.
Jebena psiha.
Ali tak je. Jurim ko manijak, fakat se vozim brzo, ali OPREZNO ;) , samo da ne dobijem osjećaj da mi je cijeli dan prešel na posel i vožnju kroz grad.
Ajme užas.... gubljenje vremena i ŽIVOTA na toj cesti svaki dan dva sata. Pretužno........

Sad kad sam doma imam puno više volje ići nekam poslije posla! Idemo.. kam god, na kavu, do westa, sim, tam, idemo! :)
A ovak, kad dođem iz Zagreba, ma nema šanse. Jeeedva me nagovoriš da idem.
Ajde još ak mi je usput, pa skrenem. Ali da dođem doma, i da s opet spremim nekam... full teško.

A sad završim u pet, i spremna sam! Za bilo kaj i bilo kam. Osim tog mraka u pet, jooooj, to mi baš smeta, tužno mi je i ono... šteta. Kakva šteta.
Al dobro, to je samo par mjeseci jebiga.. prođe i to.

Negooo, zato prek dana, dok nas grije ovo jesenje sunčeko, imam priliku izaći ispred kuće. Izaći na zrak kad god poželim.
Pa taj pogled kroz prozor, ajme... te boje, to drveće, te zrake sunca,... ma prekrasno!
Svaki put kad se okrenem i pogledam- duša mi se nasmije :))) I samo bi slikalaaa, i naslikavala i joooj bože! :D

Ma.... osjećam da vam je ovo malo previše :D previše smajlića, previše energije hahaha, ali jebigaaa!
Briga meee!
Trenutno se tak osjećam! Prezadovoljna sam, sretna i ZAHVALNA! Lijepo mi je :))

Uuuuu, idealan trenutak za jedan quote koji sam si sejvala na mobitel.
Pazi sad:

SOME PEOPLE WILL NEVER LIKE YOU BECAUSE YOUR SPIRIT IRRITATES THEIR DEMONS.

Aajaaaa, da.
Pročitaj ponovo, pročitaj opet i opet.
Ha? Jel da?
Ne znam na kojoj si strani. Jel imaš veseli spirit, ili gledaš ovak -.- , nemam pojma, ali ak gledaš tak, onda znamo di si.
Yup.
Istina živa.

Meniii je tolko lijepoo trenutno, i to ljudima ide na živce. Nekima, jel.
Ali jebiga, baš me briga. Nije moj problem.
Nađi si tog demona, pogledaj ga, pitaj ga par stvari i dogovorite se.
Lijepo se dogovorite da to ovak dalje nemre. Ili bumo okej, ili ne.
A nije baš tolko strašan da se nebi mogli dogovoriti. Samo trebaš biti odlučan i lupiti šakom o stol ;)
Onda on skuži da nema zajebancije, i da hoćeš početi drugačije i nema izbora. Gotov je.
I onda je i tebi lijepo. I onda ti je lijepo kad je meni lijepo.
Nemaš potrebe okretati s očima, nemaš potrebe komentirati nekakve nebuloze koje ti ovaj mali šapće iznutra, nego jednostavno shvatiš da i tebi može biti tak lijepo i onda si napraviš to lijepo.
It's that simple.
Samo ga osvijesti. Vrati se sebi, i ostavi svijet iza sebe. Kaj svijet radi i kak se ponaša i kaj je smiješno i kaj nije smiješno, i kaj je normalno i kaj nije.
Vrati se sebi, a tu možeš vidjeti jedinu istinu.
Da uopće nije bitno ko kaj radi, ko kak živi i ponaša se, kaj misli i kaj priča.
Bitna je njegova energija. Ono kaj ti ostavi kad ode od tebe... kak se osjećaš poslije njega.
I onda tu napravi kaj misliš da treba. Srežeš ili zavežeš. Kak hoćeš.

No, oke, to je neka druga tema.
Došla sam samo natipkati kolko volim biti doma, tj., raditi od doma.
Osjećam se nekak ozbiljnije.. kak da objasnim? Onak, zrelije, sposobnije, odgovornije, samostalnije.
Da.
To sve.
Ko sama svoj boss.
Nije loše ;)


Na stojedinici upravo svira Edo Majka- no sikiriki.
Značiii, kad sam napokon zbilja ČULA pjesmu, riječi i o čemu pjeva- rasplakala sam se od sreće!
Od tog trenutka mi je to najdraža dizalica!
Svaki put kad ju čujem, napucam svoje cijelo tijelo i dušu s full visokom vibracijom i ono, osjećaj je nevjerojatan!
Kakva energija, bože moj... svakiii put kad on veli:

MA JA SAM SVEMIR!!!!

u meni sto munja i gromova :D

Poslušajte, dajte joj šansu.
Obožavam kad ljudi shvate stvari, pa počnu govoriti, pjevati, o tome.
Drago mi je Edo, pronaći ćeš taj četvrti broj, sigurna sam! ;)

Ne znam kolko ih meni još fali, ali mislim da malo.
Vidjet ćemo...

Eto, to je to od mene za danas.
Budite mi dobri, lijepi i pametni...
Uživajte u malim stvarima, volite sebe i sve oko sebe.

Pusa, bok.

Kaja over&out.

#nosikiriki #killyourdemons #raiseyourspirits






30.10.2020. u 14:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Rujan 2022 (1)
Kolovoz 2022 (4)
Srpanj 2022 (1)
Lipanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (1)
Veljača 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (3)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Studeni 2019 (3)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...sasvim jedno obično neobično biće koje pleše tango u svijetu valcera...