FlowerPower

nedjelja, 06.09.2020.

#summer2020

Ojla! :)


Uff, nije me bilo dugo... iako, imala sam par naleta inspiracije, no nisam uspjela natipkati niš smisleno.
Ko i obično, borim se i dalje sama sa sobom. Jedan dan sam ovakvog mišljenja, drugi dan drugog, a nebi htjela da me se krivo ili ozbiljno ili doslovno shvati.
Teško je kad ne poznaš osobu, a čitaš njezine postove, dobiješ neki dojam koji zapravo uopće ne mora biti takav.
Al dobro, nebitno :)

Došla sam natipkati svoje ljeto ove čudnovate 2020e godine.

Mogu reći da sam imala stvarno bogato ljeto!
Zahvalna sam na tome, zbilja sam pošteno provela osmi mjesec, i početak devetog.

Prvo sam spojila par dana početkom osmog mjeseca, moja Maja ima viksu kod Trogira, pa smo nas tri cure otišle dole na pet dana.
WoW.
Bilo je preeekrasno! Malo slatko mjestašce, baš kak volim. S malo ljudi, nikakve galame, bez noćnog života, dovoljan je taj jedan beach bar za popit piće navečer i guštati kraj mora.
Skočile smo do Trogira jedno popodne, isto prekrasan grad koji diše nekom romantičnom vibrom, ima dušu u tim svojim ulicama, zrači posebnom vibrom baš :)
Uglavnom, fino smo se odmorile, podružile, nakupale, nauživale <3

Then back to work.

Odradila sam još tih dva tjedna do pravog godišnjeg.
Do zadnjeg trena nisam znala kud idem, s kim idem, kad idem.
Kolko god me to malo mučilo i nerviralo, tolko sam si i ponavljala- sve se bude posložilo.

Ooo, kak se fino posložilo!

Bila sam u strahu da budem zbilja ostala doma, da mi se ne bude uspjelo posložiti, a na kraju sam jedva čekala doći doma da odmorim još prije povratka u ured! :D
Imam osjećaj ko da nisam bila mjesec dana na poslu!

Uglavnom, Maja i ja smo se lijepo dogovorile da idemo na tri dana tu nekud bliže, pa sam bukirala smještaj u Slunju.
Oko Slunja imamo čisto dovoljno atrakcija za posjetiti, koje smo oba dvije već prije imale na umu pogledati, ali nikak i nikak.

Plitvice <3
Rastoke <3
Špilje <3
Rijeka Korana <3

Kakve ljepote na samo sat i pol vožnje od nas!
Živimo u takvoj prekrasnoj zemlji, božemoj, hvala ti!

Od sad budem češće planirala ovakve izlete, koji te na kraju niti ne koštaju previše, a vratiš se doma pun divljenja, oduševljenja i ljepote.
U nedjelju smo se razišle, ona se vratila doma, ja sam otišla za Rovinj.


Rovinj <3

Bila sam tam prije 3 godine, i uvijek bi se rado vratila. No, ovaj put sam bila više oko Rovinja, istraživala unutrašnjost Istre.

Istra <3

Isusek isusek. Mogla bi preseliti. Tolko mi je divna, tolko lijepa, tolko mirna i staložena, tolko diše ljepotom, tolko je skromna, mala, a tolko velika.

Bale.
Vodnjan.
Grožnjan.
Motovun.
Buje.
Pazin.
Poreč.
Pula.

Više me vesele ovi manji gradići u samoj unutrašnjosti.
Baš kak sam napisala- smireni, a puni ljubavi.


Prvo mi je bil plan ići sama.
To mi je bila velika želja! Ići sama, bez plana, bez kompromisa, bez čekanja, bez dogovaranja,... da mogu krenuti kad hoću, stati kad hoću, skrenuti di god hoću... oslobađajuće, savršeno!

Gledala sam da bi bukirala neki kamp u Puli.
Cijena je bila odlična, imala bi sve na dohvat ruke, ali reko- idem prespavati noć, pa sutradan odlučim.

U Rovinju mi je bila druga Maja, koja me zvala kod sebe u sobu, ali s njom je bila i cimerica, pa to nebi bilo najzgodnije.
Na kraju sam našla super sobu za sebe, malo van Rovinja, u Rovinjskom selu.
Isto krasna lokacija, na samo sedam kilometara od centra Rovinja.

I bila sam sama. I bilo je super!
Krasna soba, s ogromnim balkonom, super pogledom i bez TV-a! :D
Prvo mi je bilo malo onak... uff, kiša bude padala, nemrem na plažu, nisam sigurna dal da idem okolo ili ne.
Kaj da radim u sobi bez TV-a?
Božee, bilo mi je predobro!
Knjiga, krevet, grickalice, knjiga, terasa, kapučino. ME TIME!
( sva sreća kiša je padala samo jedan dan, iako je prognoza bila loša za cijeli tjedan )
Otale dane smo landrale ( "plovile" ) okolo naokolo :)


Izdvojila bi taj jedan otočić pokraj Rovinja, zove se Sv. Andrija - Crveni otok.
Odmor za dušu i tijelo... divota!
Jedva čekam vratiti se :)


I onda tome svemu dođe kraj, pakiraš se, vraćaš se doma... i osjećaj je super!
Prošlih godina bi mrzila taj dio povratka u "realnost", ali nekak sam i to uspjela srediti.
Nije mi uopće problem doći u ured sutra, svojim kolegama, slanju mailova, javljanju na telefon,...
Sve to je dio mene, mojeg života, isto ko i prošlih dva tjedna.
U tih dva tjedna sam si ostvarila sve želje, napravila kaj i kak sam htjela, iskoristila ih na najbolji mogući način.
S mirom i zadovoljstvom se vraćam u ured.
Bude još slobodnih dana i godišnjih odmora :)
Do onda, let's enjoy one day at the time.


Čovječe, jesmo mi uopće svjesni da je već deveti mjesec?? Godina je pri kraju.
Kad? Kad prije? :/
Ovo je zbilja bila jedna posebna, neobična, mutna godina.
Ali neka... sve se to piše u "radnu knjigu života". Novo iskustvo, nove emocije, novi pogledi na život.
Ova godina je na mene utjecala više nego očekivano. Ušla sam u sebe dublje nego ikad. Mislim da si nikad nisam bila
tolko blizu.
I sviđa mi se. Sviđa mi se kaj sam našla. Puno dobrih i lijepih stvari, a onda i loših. Ali uvijek je dobro kad ih nađeš, jer onda možeš poraditi na njima. A to je bitno. Da napokon pronađeš sve dijelove sebe i pokušaš ih posložiti da funkcioniraju.
Kolko same sa sobom, tolko i sa svim ostalim.
Ne budem sad ulazila u ovakve teme, ostavljam to za idući post :)

Lijepo vas pozdravljam, budite mi dobro.

Kaja over&out.

#summer #staycool #staypresent





06.09.2020. u 19:23 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2020 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Rujan 2022 (1)
Kolovoz 2022 (4)
Srpanj 2022 (1)
Lipanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (1)
Veljača 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (3)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Studeni 2019 (3)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...sasvim jedno obično neobično biće koje pleše tango u svijetu valcera...