FlowerPower

srijeda, 29.04.2020.

Too much YOLO can kill you?

Emm, evo me..

( ne znam zake imam taj neki problem s pozdravljanjem, i kad ga budem riješila. i ako ikada. isto je kod odlaska. od mene dobiješ samo ajdeeee....
ajde šta?! reci, kaja, jebote.. )

BOK!


Neki dan sam malo onak zastala, i razmislila ( da, ima dana kad se i to desi, da čak i razmislim o nečem! ), i ono..
bojim se svojih odluka nekad.
Jer kad meni dođe ideja, to se odmah mora realizirati!

ODMAH!!

Naravno da se ne izrealizira baš odmah, odmah, ali kroz tjedan, dva.. mjesec dana.
I sad ne znam više jel to dobro ili loše.

Da sve kaj si zamislim, i kaj bi htela,.. da si i ostvarim na kraju.
Zvuči super zapravo! Ali... neke od tih ideja me mogu koštati kasnije.
Ali kasnije.. ko zna di je uopće to kasnije. Možda ni ne dođe.. pff... nebitno.


TETOVAŽA!
Nakon zadnje sam rekla da neću više. I fakat sam bila odlučna. Nisam imala potrebu za novom. Nemam ni mjesta više na sebi, kak sam govorila. Ooo, koja laž! Nije mi bilo mjesta jer u tom trenu nisam bila svjesna kolko bi lijepo izgledala jedna na ramenu.
Neki dan sam to osvijestila fala bogu, izgleda savršeno! *.* ( sad fakat više nemam mjesta! ;) )
Došla sam na ideju prije možda dva mjeseca.
Kolega me pita: "Kolko ih imaš?"
Osam.
"E, ali mora biti neparan broj za sreću." veli mi on.

Ou šit! HOĆU NOVU! To je to, sad je prilika! I guglala i našla crtež, i printala ga i rezuckala i spremila u maskicu za mobitel.
Javila se mojem najdražem tatu majstoru ( btw, dečko je ooodličan! tolko je talentiran i apsolutno ga preporučam svima - pitaj me privat ), pitala ga za cijenu, on mi veli, a ja velim: ou šit. Ništa sad, ali javim se.
Došla koronica, mi radimo od doma, ne vozim se u Zg na posel, i evo maalo viška novčića u kasici prasici.
I eto ti veselja! Fala koronica :D
I tak si ja razmišljam, jel mi treba, ne treba, ma treba mi, ma ne treba, ali hoću. Ma idem!
I eto me, pošarana po ramenu i baš mi je lijepo.
YOLO!

Možda me bude koštala kasnije, ali kao što rekoh- nemam pojma di je to kasnije, pa se ne zamaram.


KOSA!
Iduću srijedu idem na šišanje. Hahahaha, baš smiješno veliš, jer se ovak ionak sama šišam svakih dva tjedna kad se pogledam u ogledalo i vidim te mrtve vrhove i plačem od muke.
Piece of cake! Škare u ruke i maži! Ovaj, reži.
WoooW, good job, Kaja! Sviđa mi se. Al zbilja, dobro mi to ide... ;)
I eto, tak to ide kod mene. Probudila se, a da ni sanjala nisam da budem oko 13:54 ostala bez 4 cm kose.
YOLO!

E, ali sad je postalo malo gadnije. Kosa sve lošija, jer onak, ko normalan se blajha 4 put u tri mjeseca?!
I mijenja boje ko da ne postoji sutra?! I koristi razne aparate na struju da još dodatno malo ubije to malo kosice kaj ima na glavi?
Sad već trebam ruku stručnjaka, ipak šišam SVE! Jedva čekam riješiti se stare kose, i pustiti novu, mekanu, kovrčavu, svojuuu da raste <3

Uzela bi ja i mašinicu već, ali nemam najljepši oblik glave, pa tak kratko ipak nemrem ići.
Šteta.
Full sam se narajcala na to!


BOYS!
Nisam ga dugo čula, a i bolje, ima curu, uživa dečko... neka.
Al rođendan mu je, budem čestitala pa možda natipkam još pokoju pametnu.
"E, idemo u šetnju?"
"Može."- veli on.
"Super. Btw, sretan ti rođendan."
YOLO!

Znamo oboje kaj osjećam prema njemu, al svejedno se uspijemo podružiti tu i tam.
Niš strašno. Za njega barem.
Za mene.. ohohoho, tjedan dana mi treba da dođem k sebi nakon susreta. Nema veze, bitno da mi je lijepo tih sat, dva, lako za tjedan dana muke kasnije :D :slapintheface:
Al ajde, sad sam već došla do te faze da mogu biti s njim bez ikakvih stresnih emocija. Ono, ic okej, lets walk and talk.
On je moja neka "nedovršena" priča iz mlađih dana. Moja tiha patnja, kak bi se reklo. Svašta smo prošli, puno smo se družili svojevremeno, ja bila luuuudo zaljubljena čak 4 godine u nekog s kim nikad nisam bila. Daj zamisli.
I dan danas mogu reći da je dečko baš po mojem čefu. Baš onak.., takvog bi ja. Crn, visok i zgodan! :D :P

I tak, odem s njim, lijepo popričamo, podružimo se, prijatelji smo. Zake ne?
Eh...


JOB!
Ajme, kolko poslova sam promijenila. Uglavnom sam dobivala otkaze, rijetko kad sam ja dala otkaz.
A dobila ih zbog očitog pokazivanja nezadovoljstva i slabe samokontrole u krucijalnim situacijama.
Nije mi žal.
Bili su to fakat usrani poslovi. But heey, whatever! ( 3:31 https://www.youtube.com/watch?v=x5IOXVV66xQ )
YOLO!

Doduše, tad sam si mogla priuštiti otkaze. Danas baš i ne.
Iako, kad me ulovi, a počinje me lagano loviti, misli me vuku za kosu ( koju uskoro nebum imala, fala bogu ), i dosta razmišljam, i razmišljam..... I RAZMIŠLJAM!
Pazite kaj vam velim, brzo budem imala neke nove vijesti ;)
Nema tu, kad mene primi- primi me pošteno! I to MORA biti!


Idemo po tetovažu.
Idemo, reži svu kosu.
Idemo, hoću te videti!
Idemo, akcija! Čak preseliti u drugi grad zbog posla, ak treba! Nikakav problem.

Čudno.. za jednu tolko lijenu osobu.
Zanimljivo.

E sad, jel mi to pametno ili nije.. nemam pojma.
Znam samo da sam do sad tak radila. I još me ono KASNIJE nije dostiglo, pa je valjda okej.

Ko zna čega sve bude još. Mogla bi se bojati, da. Nagle odluke nisu uvijek najpametnije.
Ali... gledajući unatrag, dobro sam prošla. Sa svim. Zbog tih naglih odluka sam tu di jesam, a nije mi loše tu. Sviđa mi se.
Sretna sam i nebi niš mijenjala :)

Ma... to je hrabrost, rekla bi ja ;)
A svi znamo da je taaanka granica između hrabrosti i gluposti! :D

Ili čak način življenja. Shvaćanja života. Jedan nam je život, kojeg smo trenutno svijesni, i malo se igram s njim.
Zabavno mi je to! Kaj se može desiti ak napravim novu tetovažu, ak se ošišam, ak promijenim posel? Baš niš!
Tak je svejedno. Bitno je ono unutra.

FILING tzv. OSJEĆAJ.

Šišaj se, ak ti se šiša.
Mijenjaj posel ak te to veseli.
Javi mu/joj se jer baš sad to hoćeš!
Zdebljaj se! Smršavi!
Kupi tu faking haljinu.
Lista ide u nedogled.... napravi SVE kaj hoćeš, ak te to veseli. Ak se zbog toga dobro osjećaš.
To je jedino ispravno. To jedino vrijedi :)
( naravno, nemreš baš tolko ići glavom kroz zid, možda moraš pričati s nekim prvo, bla bla.. jasno ti je na kaj mislim.. )

ali YOLO! <3

Prije te bude ubilo stagniranje i nerazvijanje i ostajanje u nekom nezadovoljstvu.

Slušaj osjećaj, slušaj emociju.. ona te vodi na pravi put, do svih drugih stvari koje te čekaju.
Samo hrabro! ;)

Kaja over&out

#youonlyliveonce #makeitright









29.04.2020. u 15:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Rujan 2022 (1)
Kolovoz 2022 (4)
Srpanj 2022 (1)
Lipanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (1)
Veljača 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (3)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Studeni 2019 (3)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...sasvim jedno obično neobično biće koje pleše tango u svijetu valcera...