FlowerPower

subota, 04.04.2020.

Fly high..

Hellooo :)

Daklem, jutro je. Subota je.
Pogledala sam još jedan video, motivacijski video ( neću reći od koga jer ljudi imaju predrasude i neka svoja neopravdana razmišljanja, pa odmah u startu odbacuju sve povezano s tim osobama ).
Uglavnom, ajmo se pretvarati da je ova situacija vani završila, može?
Ajde.

Eto nas opet na poslu, eto nas na pikniku, u šumi i u šopingu.
( niš od ovoga me ne veseli tolko zapravo hahah :D
Ne fali mi previše.. )

Našli smo se s ljudima, nemreš vjerovati kolko su sretni! Kolko su zadovoljni i zahvalni.
Očito je ovo bila neka dobra situacija ;)

I sad... pita mene osoba A kak mi je ovo sve bilo? Kak sam se osjećala? Kaj sam radila?

Uuuuh, osobo A, jesi spremna na odgovor? :D
Nisi!

Ali evo ti ga.

Bilo mi je super! Odmorila sam od ljudi, od posla, od gužvastičnog prometa, od cijena goriva, od nerviranja svakog jutra kaj danas staviti na sebe da izgledam donekle dobro i skladno svojim godinama :P

Bilo mi je super! Dublje sam se povezala s prirodom. Otkrila sam mjesta na kojima nikad nisam bila, a udaljena su od mene pol kilometra. Više sam se družila s bratom. Mačku svojem, pak, idem na živce.
Gledala sam jutra iz svojeg kreveta, gledala podnevno sunce iz svoje kuhinje. Izašla na terasu u 2 popodne. U 11 ujutro. U pol 4 popodne.

Bilo mi je super! Povezala sam se sa samom sobom :)
( i doslovno s dnevnom i spavaćom sobom <3 )
Zadovoljna sam samom sobom više nego ikad WoW.. kolko sam dobro.. u glavi.. psihički i fizički.
Naučila sam ko sam. Sad znam da sam spremna na sve nedaće ovog svijeta!
Sretna sam jer sam uspjela održati visoku vibraciju. A bože moj, kolko se dobrih stvari dešava gore! Milina!
Nisam dozvoljavala drugima da mi spuštaju vibraciju, nisam dozvolila vijestima da me srozaju, nego sam si puštala muziku, pjevala i plesala.

Jako mi je bilo bitno biti ( uff, malo teže za pročitati hahah ), visoko. Jer znam kaj se događa kad si nisko. Znam kaj to radi meni, mojem tijelu i lijepoj glavici.
Ali uspjela sam gledati dalje... šire. A vau, kakve lijepe stvari sam vidla!
Sve ovo čemu sad svjedočimo. Šetnjama, razgovorima gledajući se oči u oči, izletima, i svemu ostalom kaj nam je falilo.

Nisam bila shvaćena od strane prijatelja. To mi je teško padalo, ali kužim.
Osjećali su se nemoćno i ljuto, pa su mi morali izgovoriti neke stvari da si na taj način olakšaju. Ne zamjeram i ne primam to osobno.
To je njihovo, nije moje.
Gorila sam od želje objasniti im, pokazati kak nam može biti dobro usred kaosa. I još bi to rado objašnjavala, ali... nema smisla.
No, možda je nekima sad napokon jasno :)

Fokus je snažna stvar. Može te dotuči, a može te odvesti na kraj svijeta!
Ti biraš! :)

Moj fokus je bil na dobrom. Da se sve ovo moralo dogoditi da budemo bolje. Da shvatimo i naučimo.
Nisam došla na ovaj svijet po materijalno. Došla sam naučiti emocije.
Drago mi je da sam unutar svoja četiri zida došla do zaključka kakva sam osoba i kolko mogu.
A kolko tek još moram naučiti!... :)

Jučer me nazval moj šef dragi, veli on meni:
"Tebe sam ostavio za kraj jer uvijek imaš neke dobre stvari, za popraviti dan."

Ajme. Hvala ti G.!

Ali, nazval je da me obavijesti o smanjenju plaće.
Za 1330 kn.

I okej, super! Hvala ti. Hvala jer nas nisi poslal na burzu, jer si tolko dobar i mudar i hrabar da nam hoćeš pomoći.

Veli on meni, nadam se da nisi jako šokirana.
Ja sam se zahvalila.

Iako, puno razmišljam o svojem biznisu ovih dana, možda napokon krenem s tim! <3

Kužiš, neki bi paničarili zbog ovog "gubitka", a drugi bi u tome vidli dobro.
Ali treba to trenirati.
Puno žganca sam morala pojesti da dođem do ovog danas.
Najviše mogu zahvaliti svojem bivšem dečku. On mi je otvoril oči. Uvel me u neki novi svijet... bez njega ko zna na kojem levelu bi bila.
Zato, hvala i tebi, M. :)


Eto.. držite se visoko vibracijski. Naše fizičko je tu di je, ali zato naše nefizičko može di god ga pošalješ! A naše nefizičko manevrira s našim fizičkim, zato pazi kaj misliš i radiš :)
Želje su poslane, i odmah su nam odgovorene, ali treningom i radom na sebi tek možemo doći do njih.
A tu su ;) tu su gore.. maaalo iznad!
Zamisli ih, vizualiziraj ih, osjeti ih.. i došle budu.

Kaja over&out.

#highvibesonly

04.04.2020. u 11:27 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Rujan 2022 (1)
Kolovoz 2022 (4)
Srpanj 2022 (1)
Lipanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (1)
Veljača 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (3)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Studeni 2019 (3)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...sasvim jedno obično neobično biće koje pleše tango u svijetu valcera...