ponedjeljak, 01.12.2008.

Šokovi 2008.

Toliko se toga dogodilo - da zapravo ne znam od čeg bih prvo krenula i što prvo rekla... Uglavnom - neki novi obiteljski šokovi - kao da ih nije bilo dovoljno...

Da bi situacija bil jasna potrebno je da napišem kratki sastavak o svom djedu - kao u školi.

Moj djed voli avanture - izvanbračne. Ne znam koliko ih je bilo, znam samo da se kao rezultat jedne takve avanture rodila moja mama. On je bio u braku s drugom ženom. Ne znam da li mu je oprostila, ali je do smrti živjela s njim i uz njega...mora da ga je jako voljela. On nju možda malo manje. Naime - u sedamdeset i nekoj on je pronašao "prijateljicu" i to nepunih 6 mjeseci nakon smrti svoje supruge.(ovdje bi trebao ići uskličnik - da bi se naglasila ova luda situacija, ali nije toliko šokantna...više nije)
U mom djetinjstvu on je bio samo osoba, koja se pojavljivala u dugom crnom kaputu i šeširu na glavi i odijelu, koju sam vidjela moža 3 puta u životu, koji je došao bez znanja svoje žene - da bi tutnuo stranu novčanicu, ili meni, ili mojoj majci. Tako da emocije za njega nikako nisam mogla imati. Da sam "žedna" novca gledala bih na njega kao na "hodajući novčanik" - no nisam.
Osoba sam od emocija, malo sam dijete koje želi djeda - jer je jedinog "legalnog" izgubila kad je bila mala.

Smrću njegove žene - ja sam dobila djeda.
Posjećivao nas je češće...sada već rijeđe - jer mu je "ljubavni život" oduvijek na prvom mjestu.
"Prijateljica" je sasvim ok, no djedova se djeca (iz njegovog legalnog braka) prilično ružno odnose prema njoj pa mi je bilo žao te žene. No ne zamjeram im - pa ta je žena legla u krevet njihove majke nepunih pola godine nakon njezine smrti!

Nekao se polako počela razvijati želja s "prijateljičine" strane za udajom!
(Moj djed u sedamdeset i nekoj, ona desetak godina mlađa... Moj djed s ogromnom kućom i inozemnom mirovinom...)

Nismo obraćali previše pažnje za tim jer je bilo jasno s djedove strane da ženidba ne dolazi u obzir...više smo se zezali na taj račun vjenčanja, nego shvaćali tu ideju ozbiljno. Ja sam bila sigurna da se to neće dogoditi pa se nisam ni opterećivala time. No dogodilo se...

Moj djed se iduću subotu ženi - crkveno!!!!!!!

Ima li nečega na ovome svijetu što se neće dogoditi u mojoj obitelji? Preljubi, ljubavnici, izvanbračna djeca, pijanstva, maltertiranja, samoubojstvo...

Do sada me previše nije mučilo što se događa s mojim djedom i kako on živi - jer smatram da nemam previše prava - i jer je to njegov život, no ovo jelo nekako mi teško pada na želudac.

I sada razmišljam o svemu što mi se dogodilo u 2008. - a počela je usrano - i još nije gotovo...ima li tome kraja i ima li smisla veseliti se Božiću, vatrometu i odbrojavanju Nove kad se toliko toga lošega vuče poput sjene zamnom.

Moja se baka ubila i ostavila tisuću neodgovorenih pitanja i povremene noćne more...
Moj djed se ženi - i imam toliko pitanja koja neće biti postavljena i na koja neću znati odgovor, a živ je...

Sve me to pomalo rastužuje. Zaslužuje li i moja mama ovakve patnje?



- 09:40 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Komentari On/Off

Opis bloga

Freedom's just another word for nothing left to lose...