ponedjeljak, 08.10.2007.

ispovijest fetišista


VISOKE PETE

_____________________________________ Za Gospodjicu pisac i Uglavnom bezopasnu

Image Hosted by ImageShack.us
Naravno da sam bio uvjeren da je moja mama najljepša žena na svijetu. Kada danas gledam stare fotografije, vidim da nisam bio mnogo u krivu. Zaista je bila vrlo lijepa. Živo se sjećam da je bilo dana kada je njezina ljepota igrala posebnu ulogu. U kući bi zavladalo posebno raspoloženje, uzbuđenje i razdraganost. Mama se dugo uređivala i pojavljivala s kosom koja se kovitlala poput olujnih oblaka, u šarenim haljinama, okićena svjetlucavim nakitom. Sva je blistala. Naposljetku je navukla cipele s vrlo visokim petama i u trenu još narasla. Izgledala je poput vile.

Naravno da sam fetišist. Postao sam to prije nego sam mogao biti svjestan što mi se zbiva i sprema, dok sam još bio bez obrane. Igrao sam se, onako mali, na tepihu, i majčine neuobičajeno izvijene cipele s visokim petama kružile su oko mene gotovo u visini mojih očiju, zauzimale gotovo cijeli vidik, a kada bih podigao pogled duž njezinih dugih nogu vidio sam je gore, kao među oblacima, nestvarno prekrasnu.

Ništa čudno da me i danas, nekoliko desetljeća kasnije, kad vidim dotjeranu ženu koja sigurno hoda na visokim petama, neizbježno prožme milina, a ako se ona uputi prema meni obuzme me djetinja razdraganost i očekivanja da će se dogoditi nešto posebno i nezaboravno i gle! - zaista se tako nešto mnogo puta i dogodilo, usađujući mi sve dublje i dublje taj instinktivan zahtjev da žena koja me želi uzbuditi preko svih granica bolje da je na visokim petama.



<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker