Bili su već nekoliko godina u skladnom braku i nedostajalo im je samo što ona, usprkos svim nastojanjima, nikako da zatrudni. Pored toga, jedino što je povremeno narušavalo sklad, bile su česte posjete njezinog mlađeg brata.
Ona je vrlo voljela brata i jedva je čekala da navrati u grad u kojemu su živjeli, a suprug nije skrivao da su mu mrske te posjete, nije odobravao bratov životni put i stil i jedva je čekao da ode. Nju je to žalostilo, tim više što nije vidjela razloga suprugovoj netrpeljivosti i uvjeravala ga da ga njezin brat jako voli. Tako je to bilo sve do noći kada se probudila i sjetila da je zaboravila izvaditi meso iz dubokog smrzavanja u podrumu da se odledi, začudila se da muž nije pored nje u krevetu, sišla u prizemlje i začula neobične zvukove iz kuhinje. Provirila je kroz odškrinuta vrata i spazila supruga kako guzi brata na kuhinjskom stolu; prašio ga sve u šesnaest! Vratila se u krevet i pravila da spava kada se kasnije muž uvukao do nje. Sutradan, za doručkom, njih dvojica su bili u ne mož' boljim odnosima, kao dva goluba, gugutali jedan drugom, a njoj je bilo mučno gledati ih i slušati, mada je to izgledalo upravo onako kako je ona od samog početka željela. Da su se nalazili u Almodovarovom filmu, otkrilo bi se da se ona troši s bratom već od puberteta i svi troje bi nastavili sretno živjeti zajedno. No ovako se muž počeo raspitivati kada će brat ponovo svratiti, a ona izmišljala sve moguće razloge da odgodi njegovu posjetu. Da su se nalazili u Bergmanovom filmu, svi troje bi otvoreno popričali o novonastaloj situaciji i promijenjenim odnosima, te otkrili mnoge traume iz djetinjstva. Ona se nije usudila povjeriti ni suprugu, ni bratu, ni najboljoj prijateljici, bojeći se kako bi to završilo. U filmu Jakova Sedlara svima bi se ukazala Gospa, sažgala pedera, te bi bračni par narodio mnoštvo veselih Hrvatića. Njoj nije bilo lako naći stalno novu ispriku pred suprugom zašto odbija njegova približavanja. U japanskom filmu ona bi obojici odrubila glave, a zatim napravila harakiri. Obojicu je voljela toliko da nije znala koga više voli, ne bi mogla prežaliti da izgubi bilo kojega od njih. U filmu Sergia Leonea, svi troje bi se našli sučeljeni s po jednim metkom u pištolju i pitanje bi bilo tko će pucati na koga. Da ode i obojicu ih ostavi… nije imala snage. Nažalost, nije se nalazila u filmu, nego u životu, i nije bilo nikakvih putokaza kuda krenuti. |
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (1)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (5)
Rujan 2020 (6)
Kolovoz 2020 (9)
Srpanj 2020 (7)
Lipanj 2020 (4)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (2)
Ožujak 2020 (2)
Siječanj 2020 (4)
Prosinac 2019 (3)
Studeni 2019 (7)
Listopad 2019 (4)
Rujan 2019 (6)
Kolovoz 2019 (7)
Srpanj 2019 (9)
Lipanj 2019 (5)
Svibanj 2019 (2)
Lipanj 2018 (2)
Svibanj 2018 (4)
Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (5)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (2)
Studeni 2017 (2)
Listopad 2017 (2)
Rujan 2017 (1)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (4)
Ožujak 2017 (1)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (2)
Prosinac 2016 (3)
Studeni 2016 (3)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (2)
Kolovoz 2016 (8)
Srpanj 2016 (7)
Lipanj 2016 (8)