ponedjeljak, 19.12.2005.

LEKCIJA STRANOG JEZIKA

Ali kadikad imam ja također kokoš. Kupujete li Vi kadikad kokoš? Rišem ja ovdje jednu kokoš. To je jedna patka. Imate Vi patka? Ali ja imam na nedjelju navečer uvijek patke. I za rođendan imam ja također guske. To je jedna guska. Što je to? Jedete Vi često guske? Je to također jedna guska? To je jedna riba. Jedete Vi jednom u tjednu jednu ribu? Moje ribe su uvijek vrlo svježe. Kupite moju ribu! Oh, i kadikad imam ja nešto vrlo fino. Ovdje: to je jedan rak. Jedete Vi često raka? Se jede rak vrlo rijetko. On je nešto naročito. Prija on također naročito dobro? Je on također naročito jeftin? Nažalost ne. On je, na žalost, naročito skup. To ima se ne rado, zar ne?

Što je najbolje na raku? To je rep. Jedete Vi rado rakov rep? Jedete Vi radije noge? Ili škare? Trči jedan rak sa škarama. On puza. Puzate Vi također? Ali vaše dijete puza ipak, gospođo Topf! Što radi jedan rak sa škarama? Zgrabi on kokoš, patke, guske? U četiri tjedna imam ja opet raka. Dođite Vi tada u moj dućan. Dođite Vi sami. Bez Vaše djevojke. Bez Vaše djece. Također bez Vašeg psa. (To je jedan pas.) Tko ima jednog psa? Dođe vaš pas sa Vama na ulicu? Ostaje on sam u stanu? Tada plače on glasno. On laje tada, zar ne? Moj pas je uvijek sa mnom. On ne ostavlja mene nikada. On je vrlo vjeran. Je jedan pas uvijek vjeran? Moj se zove Fifi. Kako se zove Vaš pas? Ja ne zovem uvijek "Fifi". Kadikad fućkam ja samo. Što mislite Vi? Dođe on sada? Fućkajte Vi Vašem psu! Dođe on tada? Fućkajte Vi također Vašem prijatelju! I Vašem trgovcu! Dakle, Vi dođete u moj dućan. A kad tamo, pitam ja Vas: "Što želite Vi? " Što odgovarate Vi? Vi kažete na primjer:"Ja želim jedno kilo jabuka." Što želite Vi, molim? Ovdje su jabuke. Pitate Vi o cijeni? Vi pitate: "Koliko koštaju jabuke, molim?" Što kažete Vi? Što odgovaram ja? Tada kažem ja: "Želite Vi još nešto?" Ili kažem ja: "Imate Vi još jednu želju, milostiva gospođo? Dobro. Ja prodajem Vama jedno kilo jabuka, to čini 50 pfeninga." Što dajete Vi meni? Pedeset pfeninga! Ja kažem: "Doviđenja." Jedan trgovac kaže rado "doviđenja" kupcu, zar ne?



/Slijedi slika dućana po kojoj su svi predmeti označene brojevima./




<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker