ponedjeljak, 28.08.2017.

Prije 30 godina meni nitko nije znao išta korisno reći o životu.
Kupljene knjige evo i sada su tu, nove, jer u njima ništa nisam naišao što je vrijedno obične jasnoće.
Uvijek sam prepoznao bezvrijedno muljanje i odbacio knjigu.
To sam činio i sa tehnikama.
Probao sam svašta, mučio se oko nečega, međutim uvijek je falila jednostavnost.

Malo po malo sve sam odgovore pronašao na nuli, iako je čovjek uzima kao ništa. Tako je destilirana voda kao neutralni materijal prirode, meni postala glavna hrana i svakako ne brinem se više za zdravlje.

Upravo to ništa je inteligentna moć prostora, a onda je bilo lakše spoznati pojave, gravitacione sile, energije zračenja, elemente, materijale, ovisnost, sebičnost, doživljaj i osjećanja, voljenje i želje.
- 13:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.