utorak, 09.09.2014.

PROSTOR VRIJEME MATERIJA

PROSTOR VRIJEME MATERIJA
Početak promatranja je točka.
Prostor i vrijeme bezuvjetna ljubav materije u slobodi vječnog života.
Materija je jednostavna točkom prostora, trenutkom vremena i neutralnim sjajem, kao jedno fizičko svojstvo.
Između neba i prirode tijelom se ostvaruješ u spoznaji.
Nebo je volja, priroda su želje.
Izuzetak je sunce u sjaju dana i tami noći, jer služi kao neutralna nulta točka između perspektive uma i percepcije razuma.
Sve se svodi na jedno znanje od iskustva u ponavljanju.
Živi organizam tijela individualni je svijet na prvi pogled, ali uvidom znaš stvarno je sve od prostora vremena materije.
Od neutralne svijetlosti stvoreno tijelo treba potvrditi potpunu ovisnost od vlastite materije i neovisnost od prirode elemenata.
Kako?
Mudro, jednostavno zrak i voda.
Sve elemente priroda sadrži u vegetaciji, zato je mudro za prehranu koristiti destiliranu vodu i sokove od svježeg voća i povrća.
Zašto?
Nikada ne vidiš unutarnje organe, njihove funkcije, meka i tvrda tkiva, živce, krv i limfu, ali znaš čime puniš tijelo u jednom danu.
Sunce, logična slika prirode, u tijelu je samo krvna slika ako povedeš red o prehrani.
Kao na dlanu možeš znati svoju krvnu sliku, temeljem prehrane i punjenja tijela.
Zrak, destilirana voda i sokovi od svježeg voća i povrća, sadrže sve elemente prirode koji jednostavno znače zdravlje i vitalnost.
Razum je kada znaš puniti tijelo sadržajima koji ne ostavljaju tragove u njemu i tada si siguran u odnosu na starenje.
Od potpunog samoostvarenja u životu dijeli te dobra navika punjenja tijela, što je jednostavno iz djetinjstva, ali se i kasnije može postići.
U materiji se ne možeš ostvariti bez cjeline, jer samo tako imaš smisao, cilj i svrhu.
Upravo je cjelina sunce, nebo i svi elementi prirode u obliku jasnih informacija koje ne zadržavaš.
Od budnosti i aktivnoj sveprisutnosti u sebi kroz krv i limfu, možeš znati sve o svakoj točki prostora i trenutku vremena u svijetu materije.
Definicija bilo čega tebi je jasan odgovor ako znaš postaviti pitanje.
Na taj način i apsolutno stvarno možeš opisati sa 30 slova i 10 brojeva, samo ako razumiješ logično i znaš jasno.
Nikada nisi imao vremena analizirati materiju razmišljanjem da dođeš do odgovora, nego se mučiš mislima kojima te psiha punjenja mami i navikava na iskustvo smrti, jer ti jedino fali u životu.
Samo ako si potpuno posvećen sebi, stvarno nisi sebičan i logično razumiješ potrebe tijela.
Na taj način znaš potrebe drugih i ne reagiraš ako nešto oko tebe nije u redu.
Informatička svijetlost realan je sjaj u svim bojama objektivne prirode, zbog čega logično percipiraš svaku sliku pogledom stvarnim uvidom iznutra.
Čovjek, pamet i svijest pojmovi su za ograničene ovisnike od društva, zbog socijalnih potreba preko diplome i znanja struke. Međutim život kroz zdravlje i vitalnost svakako su prioritet slobodnim znanjem od razuma inspiracijom gena u čistoj krvi.
Znanje nemaš ako moraš pamtiti informacije, jer one moraju biti slobodne.
Odavno je glupo vjerovati, misliti, nadati se, uživati, bez odgovornosti za stvarno.
Stvarno prisustvo ne ovisi od materije.
IQ i EQ čovjeka određuju njegov subjektivan mentalni um, koji u svemu prkosi razumu.
Materijalno ostvarenje nije uživanje, jer su mnogi to probali i nema ih više.
Nitko još nije probao približiti sebe izvoru, zato i nema majstora koji se služe percepcijom u svakom trenutku.
Napredni umovi u svijetu nude teoretske pretpostavke.
Potpuno sam spreman ponuditi jasne definicije za svaku pojavu.
U čemu je problem?
Upravo svi koji me znaju misle na svoj način. Neki me žale što sam prolupao, a neki misle da sam otišao daleko.
Niti sam otišao niti sam došao, nego godinama analiziram materiju od vakuuma do najtvrđeg dijamanta. Svašta sam pokušavao kako su me vodile knjige, duhovnost, makrobiotika, no bez destilirane vode nisam mogao dovesti krv do čistoće gena u nultoj točki jasnoće.
Moja krv sada stvarno nema ni malo soli, ali nema ni krvnu grupu.
Slobodnom voljom po želji svatko može boraviti u nultoj točki jasnoće vlastite biološke libele.
Tko želi provjeriti moju naivnost, može mi se javiti da mu otkrijem bilo koju tajnu ili nešto što samo on zna.
Jedno je sigurno, stvarno ne mogu otkriti jednostavno svima koji misle, jer nisu pripremljeni za brzinu vrtnje kada se vibracije predaju informacijama i sve nestaje u vakuumu.
Nekoliko njih me prate, no još nisu do kraja definirali želju, da umjesto perspektive koriste percepciju.
Nitko u tome nije kriv, jer sve što si bliži krvi želje te odvlače od nje.
Samo kada znaš da je tvoja krv potpuno čista, imaš jaku želju da je konačno dodirneš predajom uma razumu.
Upozoravam sve koji nisi pripremljeni, da je nulta točka biološke libele na granici između jezive vrtnje vremena i smrti iz koje nema povratka. No ako si pripremljen za tako nešto, takva trauma ne mijenja tvoj karakter.
Napominjem tako nešto nikada mi se nije dogodilo u čistom prostoru prirode.
Ludilo očekujem od uma koji je napravio grad od betona, asfalta, stakla i supermarketa u kome su mrtve stvari, mrtva hrana i živi ljudi koji su skoro mrtvi. Kad sve to propustim kroz biološku perilicu moje krvi, dogodi mi se nokaut ali me ne ubije.
U analizi svega ne bježim od gadosti, zaraznih bolesti, smrdljivog prostora i kaosa svake vrste, jer u tome potvrdim karakter koji ne mijenja moje naivno ponašanje.
Mnogima je nezamislivo biti pored tijela koje umire, no potpuno znam čemu to služi.
Sve rođeno ostaje vječno u ponavljanju svakog trenutka, što znači smrt je neizbježna i nije strah.
Konačna svrha slobode nije moguća bez smrti, točnije bez oslobađanja pojave od svega, jer u pitanju je materijalna kreacija, stvarno u neprekidnom krugu, kroz stvarnost trenutka u stvarnoj točki.
Na kraju je sve jasno ako staviš točku, ali ne kao simbol nego stvarno.

- 05:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.