subota, 23.08.2014.

LOGIKA

LOGIKA
Logičnom nije mjesto u tvojim mislima, intuiciji, sujeti, osjećanjima, emocijama, sjećanju, mašti, vjeri, neodlučnosti, lošim navikama, uživanju, željama, nego uvijek stvarno u nultoj točki biološke libele po vertikali i horizontali organizma tijela u tjesnacu grla.
Logičnom nije mjesto u kulturi, pameti, svijesti, poremećaju karaktera, bolesti i smrti, nego u jednostavnosti običnim razumijevanjem stvarnih potreba.
Idealizam svijetlosti za mene je budalizam logičnim sjajem naivnosti djeteta. U pitanju je čista krvna slika, njegova zbog rođenja i moja jer pijem destiliranu vodu i sokove od svježeg voća i povrća.
Naravno većini nije prihvatljivo djetinjasto ponašanje odrasle osobe, ali za mene je to jedini način održanja zdravlja i vitalnosti.
Ne sviđa mi se starenje i neznanje koje me pratilo kroz državni posao, brak, uživanje u mrtvoj hrani iako sam dugo godina bio na makrobiotici.
A tek bižuterija knjiga iz perverzne duhovnosti, no ne sramim se to je bio moj put do logike koja jedino prihvatljiva u životu.
Magla je za mene logično stanje u prirodi, ali ne mora biti u mojoj krvi i razumu.
Logično je kad razumiješ strast prema materiji i svedeš je na fizičku igru. To se odnosi i na seks bez primitivnog mentalnog orgazma.
Odavno znam čemu služi metafizika u psihologiji, ali većini ne smeta što ni jedna teoretska pretpostavka ne nudi jasnu definiciju o običnim fizičkim svojstvima materije.
Smiješno mi je kad mlada osoba više vjeruje slici u ogledalu nego sebi, ali razumijem i znam problem je sluzava krv te osobe, jer pretjerano uživa u mrtvoj hrani, materijalnim željama ili seksu.
Negativno ponašanje je sebičnost, no većina misli da sve daju od sebe. Nije fora da ti drugome nešto materijalno pokloniš, nego da ne puniš tijelo, jer ćeš pokvariti krvnu sliku i razum će pasti na pasivno umišljanje psihom, što nema veze sa stvarnim doživljajem percepcijom.
Bez obzira na rođendan po datumu, meni je preporađanje svakog trenutka logično, jer znam da slobodna vječnost u prirodi elemenata nije duža od trenutka ni veća od točke, kada znaš razmišljati pozitivno ili analizirati biokemiju kroz elementarnu fiziku, jer materija drugo nije.
Upravo najtvrđi dijamant u sebičnosti prema vremenu pokazuje sjaj, što je dokaz jedne stvarne materije. Neobrađeni dijamant je običan kamenčić, ali kad se specijalno izbrusi prelama sjaj i to je nekakvo najveće bogatstvo, svima koji vjeruju van logike. Takvi stvarno nemaju čistu krvnu sliku, zato uživaju u hrani, lijekovima, svemu što nije logično.
Kulturno nasilje pametnih i svjesnih osoba je nepodnošljiva zbrka, jer znaš da nemaju potrebnog razuma, nego se bahate u svemu.
Za većinu ljudi nasilje mržnjom dovede do rata, no ni to nikome nije pročistilo krvnu sliku.
Samoostvarenje u životu prirodnim sjajem je slobodna volja i materiji ne smeta ako se bilo tko odluči za smrt tijela umjesto pogane duše.
Nije logično što za takvim žale najbliži.
U stvari sve je stvarno logično, no malo tko ima muda da sjaj podijeli s mozgom i oslobodi kroz slobodan prostor radi znanja.
Bezuvjetna ovisnost od materije, ne treba biti sebičnost prema mrtvom punjenju.

- 03:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.