![]() TOW rating je upisan u ponedjeljak, utorak se pakiramo i srijedu smo već bili na plaži. Mališu prezadužujem babi i didi, te se četvrtak ujutro kreće put Sinjskog aerodroma Piket. Aeroklub Split baš provodi osnovnu jedriličarsku obuku, dok Sinjani vježbaju za nadolazeće državno prvenstvo u jedriličarstvu. Dok je Sinjski šleper "Moran" aka Socata Rally 180TS, Splitski je 8GCBC Scout. Njima još ne mogu pomoći pošto nemam upisan avion s repnim kotačem. Pokušao jesam, ali to nije bilo izvedivo na kontinentu. Iako je Sinjska SR 180TS konstrukcijski najsličnija Čakovačkom MS.893E u kabini se razlikuje u bitnom detalju - ima palicu umjesto rogova. Pa je pri pokretanju motora desna ruka automatski krenula prema ručici gasa s desne strane, iako je moja skroz lijevo. Taj negativan transfer je posljedica ovogodišnjeg letenja na šest različitih modela aviona. Stoga u danima koji slijede treba ući u rutinu letenja sa Socatom. Čim bura popusti nastavit ćemo po tom planu. ![]() Subotu slavimo 30-godišnjicu mature. Umjesto restorana ove godine je unajamljena kuće na osami na 24 sata. Jer kad se vidimo nakon toliko dugo, vrijeme u restoranu nam jednostavno prebrzo prođe. Pa ostatak noći provedemo u priči na stepenicama Bača ili klupama na Rivi. Unatoč velikim razlikama u tome što želimo u životu nakon MIOC-a, bili smo dobar razred. U njemu sam prvi put sreo ljude s većim znanjem i intelektualnim kapacitetom u nekim dijelovima. Danas se bavimo sa svačim od tehnike, medicine, ekonomije, kulture, prosvjete, turizma do pomorstva. Život nas je rasuo po zemlji i inozemstvu, ali kontakt smo zadržali. Što je glavni preduvjet za vidjeti se opet i prisjetiti se tih vremena provedenih zajedno u neko drugo nevinije doba. Od tad smo kroz puna tri desetljeća svjedočili svemu i svačemu u državi i svijetu, ali ono što je najbitnije - svi smo još tu. Ako to nije razlog za proslavu, ne znam što jest. Posebice jer nitko ne zna što nam sutrašnjica donosi. Po sadašnjim predznacima ništa dobro. ![]() No to nas ne spriječava provesti cijelu noć zajedno uz hranu, piće, pjesmu i veselje. Da bi se u pet ujutro pekla zadnja tura ribe na gradelama dok je već svitalo. Razilazimo se dok sunce izlazi, a posljednji izlaze u 8h ujutro nakon 18-satnog partija. Za nas su oni partijaneri s Ultre male bebe. S obzirom da je kod nas bura popuštala zaključujem kako umjesto kući treba krenut put aerodroma. Nisam pogriješio jer se danas leti. No bura je u međuvremenu uzela svoj danak. Iščupala je sidrene klinove i okrenula na leđa jednu rijetku jedrilicu tipa Rubik R-26 Gobe koju je 1961. konstruirao Erno Rubik koji je u svijetu puno poznatiji kao tvorac "Rubikove kocke". |