28.09.2011., srijeda

Kako protiv parazita iz HDZ-a?

Kako protiv parazita iz HDZ-a?

srijeda , 28.09.2011.
Slogom, slogom, narode!



Ide premijerka gradom i priđe joj neki ljubazni Rom, stisne joj ruku i čestita na svemu što radi.

'Jeste vi u HDZ-u?, upita ga Kosorica.

'Ne, ja sam sitni lopov', odgovori Rom.






- 17:47 - gukni (19) - štampaj - #

27.09.2011., utorak

predizborna kampanja

predizborna kampanja

utorak , 27.09.2011.
I HDZ-ova i SDP-ova, a i ostalih.

Sve je počelo katastrofalno. Užas.

Kao "Addidas" kampanja. Totalno profulano.

Na, uvjerite se!













I onda počnu ti problemi, oko tih, "Puma" tenisica.

Slaba šminka!!!!
Slaba i nekvalitetna šminka, ruši svaku dobru kampanju.

Eto, i onaj Clinton je najebal radi ruža na košulji.







Najbitnije je imati postojanu šminku i pravilno pointirati cilj kampanje.

Znači, nikakav Photo Shop!!!!


- 18:15 - gukni (12) - štampaj - #

26.09.2011., ponedjeljak

zakašnjeli tjedni pregled

zakašnjeli tjedni pregled

ponedjeljak , 26.09.2011.
Nisam stigel jučer.
Em me jebal ovaj servis za uploadanje fotki, em sam bil "zapičku",......
Eto ti gavune, vražji fratre.

Odkrmil sam popodne, pa udri po onom crumble cake-u,
+ šalica vrućeg kakaa.



Preštepal si radna odijela i pregledal smeća na Web-u.



Crkva u Kninu, kamen temeljac, Vlada dala 10.000.000,00 kuna.



O.K., ja bi to zbetoniral s 8 kubika betona!!!!!

Pizdarija nad pizdarijama!!!!!
U današnje doba gradit, još jednu crkvu?
Mislim da je sve jasno.
Malo ih je! Milion,........ ne,...... treba ih milion i jedna!
Vire Jaci žnjiranci iz njegovog šupka, a ovom iz njezinog.

Deset milja pizdit na tu glupost, a s druge strane, ti,
državni gazde, nemaju para za jad i bijedu,..............



O Bože, jeben li si, ali si mi u mislima,
100 X dnevno, oooooo jeben li si!!!!!!

100 X dnevno mislim o tebi, 100 X dnevno se pitam:
"koji ti je kurac, što se ne pokreneš!!!!!"





Ništ ti novinari nisu epohalno napisali.
Skupljaju, sabiru i pišu misli normalnog naroda.

A čuj ovu dvojicu.
Dobro, ovaj prvi se potkožil na ratu,



a kaj ti glumiš, blog te jebal, jadni. U šta ti život protrati.
Da ti neki do gležnja šta su ti, da bi za tebe carevi bili.



I za kraj onaj retardirani policajac, tam negdi na Korčuli sa onom Cruz:
-molim vas zgasite kamere,..............
alo šefe oni neće zgasiti kamere,............

Pa u kojoj Burkini Faso ti živiš faco,.....na javnoj površini i
koji kurac u Kurčevini daje nalog policiji da svakog kurca čuvaju,
na naš račun?





- 18:45 - gukni (12) - štampaj - #

25.09.2011., nedjelja

Bosanac u Zagrebu

Bosanac u Zagrebu

nedjelja , 25.09.2011.
Ak na ikaj popizdim!







Danas ne delam nikaj.
Moj zadatak je jedino da šiljim kurac,
uz obmuvavanje u kuvinji.





Zmaj dela ručka i neki "crumble cake", sa vrhnjem i jogurtom.



Za nagradu bum je danas kremiral vrhnjem.
Mislim, već bi mi i vrijeme bilo.
Tak sam zakurac, tak se trulex osjećam.
- 12:50 - gukni (14) - štampaj - #

24.09.2011., subota

Voljenoj kornjači

Voljenoj kornjači

subota , 24.09.2011.





- 18:04 - gukni (10) - štampaj - #

23.09.2011., petak

Zgubil sam mobitela

Zgubil sam mobitela

petak , 23.09.2011.
Ivana Mamut i ona, tam neka,
ma moš si mislit veličina, cccccc, kokoši.

Ja da zgubim moba, to bi pizdarija bila.









No već kad sam tu, jedan recept.

"PVC peka"















Pametnom dosta, a ostatak HDZ-ovo glasačko tijelo.


- 18:18 - gukni (8) - štampaj - #

22.09.2011., četvrtak

Kuku nama

Kuku nama

četvrtak , 22.09.2011.
Slušam gramofon u autu.
Veli, kukuriku, pa kukulele, pa najnovija kuku nama!

Sve u svemu, dobre plaće, teraju zajebanciju,
privreda u pičci materinoj, svi nekaj prodaju, tipkaju po compovima,
a ti Alex, hodaj po salonitu.
Em otrovno, em puca pod ovakvim mužem.

Trebal bi se osigurati!



Misao dana:
"Gubitak meke fotelje dovodi do tvrde stolice koja može prouzročiti grčeve, pa čak i zatvor..."

Za gablec "Tatarski sendvidž"!



Pecivo, maslac, kakav list salate, salama rang kategorije do 5 čuna,
10 dkg i sjediti na njemu, bar sat vremena, cca relacija,
Zabreg- Petrinja!
Guzica čista mora biti!
Mas pater, kag ga ja nisam osetil ispod riti.
Valjda mi od alkohola ošel taj periferni živčani sustav!
Velim ja, guzicu k zidu i sitno srat.
Dođeš u te jebene godine, hodaš, a neki ritopikač te dofati i ni ne
skužiš, već ti nutra, cccccccccccc!!!!

Večera laganica,....proteina za muving i vlakanca da mo'š srat!

Fileti piceka, (NE PAJCEKA), nasoljeni, pa naglo na maslacu.

Prilog!

Polpeti od tikvica!

Naribati tikvicu, posoliti, nakon po ure ožmikati, hititi u smjesu za palačinke,
znači brašno, jaje, co,...malkice mlijeka i uzimati zvećom
žlicom, pa na vruće ulje.
Nakon kaj porumeni jedna strana, okrenut drugu.



Aj' bok, od boken.

Oooooo, pameti zbogom!


- 19:05 - gukni (10) - štampaj - #

21.09.2011., srijeda

Bubble Warp i pohani šampioni.

Bubble Warp i pohani šampioni.

srijeda , 21.09.2011.
ISTA STVAR!

KLIKNI NA SLIKU, ČEKAJ DA SE UČITA I IGRAJ.

OBAVEZATNO UKLJUČITI ZVUČNIKE I STAVIT IH U POZICIJU MAX..

Igra se zove "Babl".
Sad, koliko ima veze sa našim Bablom, kaj igra šah sa predsijednikom,
to neznam, no
veze sa šahom ima.

Isto je komplicirano do boli.
Traži svu tvoju pozornost, intelektualne i fizičke sposobnosti.

Šah je za djecu.
Ovo je igra za muškarce.



Danima znam ovo igrati.

No jebeš Bubble Wrap,
ajmo mi na Šampione.

Poh, ono ko za palačinke, no gušće, konzistentnije.
jaje, brašno, so, voda



razmutiti

Pa čiste (ne prati) šampinjine u to, onak umočiš i na vruće ulje, dok poh ne porumeni i van na salvetu, papir, da ovaj upije višak ulja.









E sad, pitate se kaj je ono bijelo zdrkano pored šampinjona?
To vam je "tartar umak".
NE TATARSKI (BIFTEK), VEĆ "TARTAR SOS"!!!!!!

Kak to delam?
krastavci, češnjak, majoneza, nekaj vodice od krastavaca, soli i
peršin.
Volim ga uz sve pohano, a i uz lešanu ribu sa lešanim krompirom i blitvom.









Još nekaj mesa i kakav pomfvrit uz to, kaka zelena šalata,
već ak je šport, šunce ti jebem, mrak. Šline da ti cure!




- 16:06 - gukni (4) - štampaj - #

20.09.2011., utorak

Ubojice iz RBA

Ubojice iz RBA

utorak , 20.09.2011.
Stvar, neki problem, treba sagledati sa više strana.

Stalno me zivkaju iz banke, radi kašnjenja uplata rata kredita i
stalno vječito pitanje:
-pa šta ćemo Alex?

-glete, ja nofci nemam!
Ja vam mogu jedino predložiti par solucija, pa vi vidite.

Prva vam je da mi pošaljete policiju, da me uhapse, pa u zatvor,
no tada vam pogotovo nebum isplaćival rate.

Drugo,....da unajmite plaćenog ubojicu, pa da me mrkne,
no i tada ništ od uplata.

Treće,....da me malo ostavite na miru dok najdem kaki posel,
pa bum forsiral isplatu duga, od kojeg ne bežim.

Nije prošlo ni par tjedana, kad u kasliću podeblja omotnica.

Pipam gledam, pažljivo otvorim, kad vidim komadić flaksa!!!!

Smrznul sam se!!! Explozivno pismo, koje se aktivira na potez.
Znači, odlučili su me maknuti.
Ostavim to na stolu i odem do kuhinje, tam iza onoga debelog zida:
-Dragaaaa, daj molim te pogledaj, kaj su nam to poslali iz RBA?

-Joooj, stari dojdi, gle foru, dobili smo zlatnu ribicu!





Pomislih, fuuuuu.
Gledam i gledam i nemrem se nadiviti načinu, perfidnosti upozorenja!

Ono: " sam ti nemoj plaćati, pa će slijedeće biti sa drugim punjenjem."

PRVO KLIKNITE NA FOTOGRAFIJU.
SACEKAJTE DA SE PROGRAM UCITA...A ONDA POKUSAJTE SA SVOJIM MISEM- KURSOROM DODIRNUTI NJEGOV NOS..!!!!!!!!!!!!







- 10:57 - gukni (15) - štampaj - #

19.09.2011., ponedjeljak

Na današnji dan smo umrli!!!!

Na današnji dan smo umrli!!!!

ponedjeljak , 19.09.2011.
Ja na Blogu, kao top bloger, a i moja ikonica!
Volim ga, voljeo sam ga, i volit ću ga.

Lejdis end džentlmen, samo za društvo u čošku,
Master Hendrix!!!!!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!



a kak to dečki iz Deep Purple-a špilaju?



aaaaa ZZ TOP?



Da plači!



Kolike sam batine dobil od murije, kaj sam "hašišar", oooooo
maspater!

A Kejt, Kejt mi je najmuškarac na ovoj našoj kuglici.



Kak je lijep, ma ženil bi ga.



Tinu, njoj bi svakaj delal!




A naša Josipa?
Genijalka.



Jebote, za ovo, najdublji poklon!!!!



Ide alex i dalje



No sad mi paše baš ova!

,

a završimo sa......................

i sa masu ne spomenutih, ala Bo, Alla Animals,..........................




Toxice, aaaaa




- 18:20 - gukni (7) - štampaj - #

Rusioli "Moskva", nene, bolje "Lenjingrad"

Rusioli "Moskva", nene, bolje "Lenjingrad"

Ovo je možda drugi ruski specijalitet što ga radim.
Ma mislim specijalitet, više pizdarija,
no ispala je vrhunska.

Svi mi mislimo, ak smo igdar delali rusku salatu,
da smo delali nekaj ruskog

Ruska salata, zapravo nije ruska.
Priča je doista interesantna, a logika govori da je i istinita.
Francuska salata zapravo ni ne postoji.
Ona je zapravo ruska, ali ni ta ne postoji.

Dođeš u Francusku, tražiš "francusku salatu" i Francuzi,
pa ne valjda Estonci, neznaju za nju.
Tamo trebaš tražiti "salade russe".
Znači salata je ruska.

I tu bi priči bio kraj, da, kad bi se našel u Rusiji i naručil tu salatu,
da bi te konobar gledal blagoteleće.

Tamo se ta salata zove, neš vjerovati "salata Oliver".
Tam neke 1860 godine u poznati restaurant “Hermitage” u Moskvi,
došel jedan Francuz, Lucien Oliver i osmislio tu salatu.
Recept je dan danas ostal tajnom, a pretpostavlja se da je u salatu išlo:
teleći jezik, kavijar, zelena salata, komadići jastoga, kapare, mali krastavci, tvrdokuhana jaja i sojina zrna.

To znaš da bum je skoro delal, maspater buržujsku.

Ovu našu salatu i rusku i francusku, bumo nazvali??????????????????

"ZAGORSKA" salata, ta bu bez šunke, a sa šunkom neg bu prigorska.
Eto im još jedan povod, pa nek se svade.


Kaj uopće ti Rusi klopaju, osim onog "Boršča"-od cikle?

Prvo kaj sam delal je bilo "pile ruskih studenata"
Ma ono, začinjeni picek nataknut na ku, ovaj pivsku, opranu, bocu,
odčepljenu, naravski.
Za to nam treba:
-1 pile
i
-6 boca piva
Tak sam Zmaju rekel.
5 sam ih ja popil


PICEK JE PILE, A NE PAJCEK-SVINJA

OOOOO, BLOŽE JOJ POMOZI, CCCCCCCC!!!!!!




Pile je po ruski, pa nek poprsje bude prepuno odlikovanja i lenti,
ko u svakog ruskog generala!
Simbol toga je špek.



Ajmo mi sad na ovaj drugi recept, te nekakve ruske Raviole.
U daljnjem tekstu Rusioli.
Dobili od original ruskinje-treća ruka.

Zmešat tijesto od 1/2 kg glatkog brašna
žličica soli
jedno jaje
deci vrhnja
ostatak toplo mlijeko, cca appx 2 deca.

Pustit da se odmara.

Oguliti veeeeliku glavicu c. luka, zdinjstat na maščobi.

Skuvat cca 1/2 kg krompira u ljusci.
Oguliti, stračkati vilicom, dodati u to, 3/4 onog c. luka,
malo soli.









Razvaljati tijesto na tanko, kao za raviole, pa polovicu premazati tim
"restanim pireem", preklopiti i još malo povaljati, laganica.





Izrezati čašom.



Pritisnuti rubove okolo s vilicom i u kipuću vodu, cca 3-4 min.
Izvući van rupičastom žlicom.



He! Ali! Kaj s restlom?



Ja to skupil, razvaljal pa valjuške i u škrinju.
Bumo vidili, jednog dana, jel to valja.



E ondak sam došel pameti.
Pa kaj bu mene jebali nekakvi rusi.
Pa na kvadratiće, bato.





Onaj ostatak luka + 1 vrhnje i nekaj malo sira, pa rastopiti za umak,
preljev.

E, ljudi, tak jednostavno, tak prosto,
a super.

Vleče na pitu krumpiraču, ili već kak?
Ma ono bosansko.







- 14:38 - gukni (1) - štampaj - #

18.09.2011., nedjelja

Danas bumo o umjetnosti

Danas bumo o umjetnosti

nedjelja , 18.09.2011.
Kao što naslov veli!

Normalno da umjetnici nisu normalni ljudi.
Već ak nemaš šizofreniju, ili barem epilepsiju,
onda se trebaš dovesti u neko slično stanje.

Masu ih se našiša nekim drogama. To je i skupo.
Ja si to nemrem priuštiti. Pital sam suseda, lokalnog dilera,
kaj bi koštalo malo "beloga", onak da se dobro našmrčem.
Veli 500 kuna, ali da toga meni ne treba, jer da ja zgledam ko da
sam se rodil ztime u sebi:
-jel tebe poslal ko u kurac, danas?
pital sam ga

I kao sirotinja, ja to skompenziram alkoholom.



E, onda Zmaj počne srati, a pošto sam rekel da u mojoj kući nebu
bilo obiteljskog nasilja, ja to svaki put steram van,
no stari vrag me uvijek dobi na istu foru.



Uvijek dođe na koljenima.
Dopuže do mene i veli mi:
-izlazi odma van, nemoj da moram po tebe dolaziti ispod kreveta

I onda


..... od pića, maspater,
pa na "suho" slikam i normalno da su rezultati ispod svake kritike.

No ja to virtualno, ko HDZ oko antifašizma.



Prvo sam nekaj risal, razne tehnike, od ulja i platna, prek lesonita i kartona,
uljenih pastela, kontur pasti, žbuke, ma svašta.
E onda su mi to sve raznesli, raznorazni.
Dost sam i prodal.
Sva sreća kaj nisam žensko. Ja nemrem reći ne.

Ostalo nekaj smeća doma, kaj nigdo ni štel.















Ondak je došla faza figurica.













I stalo to!
Bila faza mlaćenja novaca.
Kuća poso, poso kuća.



tak da se doma imalo energije jedino za PS



Tu i tam kakvo nadahnuće.



Kakva prigoda.



Malo bravarskih igrarija.



Funkcionalna umjetnost-design by kum


eno ga kod Windice u Opatiji,
a ja sam dobil Malvazije.
Čista praprimitivna ekonomija.
Kaj će nama koji kurac nekakvi ekonomisti.
Trutine.



I neki dan dobim mail, od našeg kolege blogera "GP zagrebancije",
a onooooooooo.
E taj tip je na "belom".
Za ovo moraš biti trknut, ili našmrkan do ušiju.

Genijalno.
Uopće pa mu nebum ukral ideja.
Morti se kaj i zaradi.

Čekićo, sikire, bohreri, zupčaniki, svakaj...........








































- 10:15 - gukni (28) - štampaj - #

17.09.2011., subota

som

som

subota , 17.09.2011.
Dobar je, makar je soma Eura još bolje.

Ja to petkom, da Boga zadovoljim, a onda poslije,
narežem još nekaj suhoga, onak da armiram to.

Riba spada u kategoriju desert.
Ili predjelo?
Cijena mu oscilira od 35 do 45 kuna, rang oslića, no oslić je za soma smeće od ribe.
Izdašan mekan i ni "m" od mulja, kao npr. usrani šaran.

Posoliti i na naglo u tavici na ulju.
Ima ga po konzumima. Može i zaleđeni.
Sve fino sfiletirano.



Prilog?
Ja sam kronpir i kelj, onak na lešo, sa maslinovim i malkice češnjaka i bijelog bibera,
Pa zaboga milog, bil je petak, barem da se na petak malkice
osijetim ko kaki kršćanin.

A i Božić je već tu. Još koja ozbiljnija kiša i eto ga, sad, pa sad.

Ja neznam, kaj ovi po šoping centrima čekaju,
kaj ne počnu kititi

- 17:16 - gukni (8) - štampaj - #

16.09.2011., petak

gospon profesor Alexxl

gospon profesor Alexxl

petak , 16.09.2011.
Tam je sve red, crveno do jaja.
Npr., malena kaj nam je ujutro pekla jaja u četvrtastim kalupima:
-Kak se zoveš?
-Pajngl Lajngl Rang
Nemreš ti popamtiti ta imena.
Meni su svi bili Lee
I onda ti objašnjava da njeno ime na engleskom znači
Red Cloud.....Crveni Oblak, ili tak neko sranje, na crveno,
ali masu ih ima neki crveni kurac u imenima.
-A kak se ti zoveš?
-Alex
-A kaj ti to znači na eng.?
-????????????????????
-Red Big Dick, maspater.


Evo je, simpač mala
Master of eggs....mistress eggs

Image Hosted by ImageShack.us


A imal sam si i prevoditelja, ne stalno, kad je bil slobodan.
Profač eng. jezika na obližnjoj školi....2.500 đaka, BTW
gradić Wuxi ima oko 3.000.000 stanovnika, sa okolicom naravno.
Mozak ti zašteka kod njihovih brojki.
Skompali smo se i jedino kaj me smetalo kod njega je to kaj je jako slabo cugal.
Bil sam i u gostima, kod njega doma, a i držal sam sat engleskog,
njegovom razredu.
Pričal sam im o nama i drobil kak smo napustili komunizam i kak nam je Franjo obećal da bumo mala Švica.
Stalno su me u Kini zvali Alex ili N'slav.
I kaj je to N'slav, pa N'slav,......kad mi veli profa poslije da je to
Yugoslav.
Croat!!!, al ne, moš ih jebat,....i osta ja N'slav.

U zbornici, na njegovoj stolici...ukazuje mi se čast

Image Hosted by ImageShack.us


Nemojte sam pucati po meni.
Daj mi pogle Domovinu, o jebem se u crtanje.
Objašnjavam im raspad Yu.

Image Hosted by ImageShack.us


Jebeš mene kad neznam kak mi se prijatelj zove.
Imam negdi zapisano......valjda Lee

Image Hosted by ImageShack.us


Evo još jedne Lijepe naše, jooooj sramote za mene.
Kad dođeš pred ploču skroz zgubiš osjećaj za prostor.
uvijek sam se divil umjetnicima kaj su slikali po plafonima starina.

Image Hosted by ImageShack.us


My school class

Image Hosted by ImageShack.us



Eh da....uđemo u zgradurinu za kemiju, biologiju i fiziku,
hodamo po ogromnim hodnicima, svud slike velikana,
Kad odjenput ON
-me...be...my...ovaj
sav sam bil uzbuđen
-Yes, yes Alex, I know, it is Nikola Tesla, the great man and scientist.
Your man....hahahahahaha.

Image Hosted by ImageShack.us


I to je to razrede moj

Image Hosted by ImageShack.us


Ahhhh,....baš je bilo guba.
To be continued

Recept?
hmmmmmmmmm, kruva nemaju!

Imaju one talijanske špagete.
Od brašna ih delaju, a ne ko talijani od riže,
a i za razliku, od ovih,
štapićima to jedu:

Ludnica od naroda!
Sve nam kopiraju, maspater, oš kompas, oš barut, oš, .........................
Mali, no, dinamitni.

A najdraža im "Bitka na Neretvi"
No o tom, po tom!

Neki recept?
Više se ne sećam kaj sam im sve kuval,
ali, da sad odete tam iz jelovnika bi si mogli naručiti, "alla Card",
naravski, ćevape u somunu, sarmu, zagrebačka, etc..





Aaaaaaaah, super je bilo!







Genijalni ljudi!
I kad ti jebu mater sa smiješkom, kužiš, no kaj ćeš?
Ja bum pivu!









- 18:30 - gukni (20) - štampaj - #

15.09.2011., četvrtak

danas sam luda,....želim samoću

danas sam luda,....želim samoću

četvrtak , 15.09.2011.


Uz put bi se htio zahvaliti našem blogeru Sadistico Shy-u.
Naučil me delati dost pizdarija u PS, oko fotki.

Ideja je isto njegova, a ideju u fotki cijenim naj.

Danas je godišnjica pogibije moga staroga.
Ne poznajem ga.
Poginuo je sa svojim eroplanom, tam 15.09.1959.
Ja sam se rodil iza, tam 08.12. te iste godine.
Šteta, kaj nije bilo razlike prek 9 mj..
Možda bi bil drugi Isus.
Ovak, ....jel sad vidite zakaj sam trknut?
Koje traume je proživjela moja majka + ono kad sam babici ispal dole na pločice i to na glavu, maspater i životu i karmi!!!!

O tati znam sam iz "priča i legendi".







A jedna priča je išla od strica, nekak ovak.



Nek bude! Ne vjerujem, ali simpa,
no ja da sam bil na mjestu njega, e jebo me pas, ak to nebi napravil.
San svakog normalnog pilota.
Jebo i čin i "letačku značku".

Danas je to malo "jebačkiji sport."
Nekak su mi ovi starinski više guba.

Piloti, sretno Vam bilo!!!!!



No zapravo, kaj sam vam ja ono štel reći?



Ajmo mi nekaj skuvati!

Šnicle u vrhnju sa vinom

Zmaj je ošla delati i ostavila meni i deci, neke juneće šnicle + svinjske.
Ja to rastukel, posolil i popapril, te na

MASLINOVOM ULJU

Jel sad O.K.?

Onak, na naglo, pa del proć.

Pa dva deci kis. vrhnja, jedna žlica brašna, zmiksati i staviti u tavu,
da krčka. U onu di se peklo meso:
Nakon 5 minut ubaciti, dvaipol dcl crnjaka, (ja kupim Ribara,
ko mu jebe mater, dobar za kuhanje) i to provrit.
Stišati plamen, vratiti šnicle u to, poklopiti i na laganica krčkati 5 min. jednu stranu pa 5 drugu i gotovo.

Prilog? Žan pjer Pireee!

OBAVEZNO U MASLINOVOM, DA PAK PO LAMPI NE DOBIM!!!!











Eto, a sad idem meditirati!




- 18:02 - gukni (27) - štampaj - #

14.09.2011., srijeda

I vrabac je ptica

I vrabac je ptica

srijeda , 14.09.2011.
E, tu bum ubacil update,.................21:31 h
Ma ovaj Mate Janković!
Da Gost bloger!?
Meni se čini u ovih mjesec dana da je on,
"domaćin bloger"
CCCCCCCCCCCC
Ja bum ponoril!!!!!



U mojoj državi Nedođiji,... Savezna Republika, ima mnogo tica,
uglednih i neuglednih.
Šarene, prelijepe, alla sjenice, tipa kukmastih, crnoglavih, plavetnih,
velikih,...Parus mayor,....etc..



I sad, nasere ti se tu vrabac, onaj jebeni, vulgaris domesticus.
Ma, zemem zračnicu, .....e sad bum ti jebal mater,
kad sister:
-Neeeeeeeeeeeeeeee, buraz, neeeeeeeeeeeeee!!!!
-kaj sad ti hoćeš, oćeš, tebe strelim u dupe?
-pa i to je ptica.
-ma kaj ptica, leteći štakor, ko i golubi.


Luka: "joooj vidi sto Eura!"


Uvijek je bila provokator.

I spizdi se neka "komunikacija" zneba i mislim si ja i mislim:
-GRAH jebo te patak!

Pa i to je specijalitet.
Skršim onu zraćnicu na koljenu, ubacim diabolu, okinem tog vrapca,
...........i odem u kuhinju kuhati to smeće od rane.

Kae najbitnije kod graha?
Ostavit ga noć prije u hladnoj vodi, da se namoči i nabubri.
Drugi dan,....uskuhati na ključ i hitit tu vodu.
Natočiti novu vodu o pustit da kuha.
Nakon nekih po ure, hititi nutra nekaj suhoga,
da je dimljeno, OBAVEZNO!!!!!
Sirotinja hiti "sapun" špek, a bogatuni, rebrica, buncek.
Jeba mi pas mater, da je bunceka saki dan, ak bi ikaj drugo jel do graa!

I sad to kuha li kuha, pa kuva, cca i 2 do tri sahata,.........



Špek sam imal.



Hitil sam i neke klobase od 20-25 čuna-ne tak loše.
Komada dva "ljutih feferona" - dućanskih.



I pred kraj zaprška!

Dvije žlice krmeće maščobe, jebalo Vas maslinovo!!
Pa velika glavica sitno sjeckanog c. luka.

Pa prž-prž.





Pa na ono "zlatnožuto" dvije žlice brašna,
pa na svijetlo smeđe, pa žličica slatke mljevene paprike,
ne više od 30 sekundi, YU dinjstati,
šup u to 5-6 režnjeva češnjaka, pa u grah.
Soli sam malo dodal, jer je špek bil, turbo slan.
Kuhal sam još nekih 15-tak minuta i zgasil!







I sad kak starka dela često noćne, pa ima lagan san, bilo je noću:
-stari, jel to grmi vani?
-ahaaaa
Fakat je grmilo.


I kaj još?
Danas sam imal sreće.
Nisam bil na skeli, gore na 8 m, već sam bil dole u razizemlju,
na sunčanoj strani, ponovo, onak klečećki, ,,,,,,,,,,neke konzole.
Delam i delam, a gazda mladi iz hlada:
-da kaj u pičku materinu, jel bi moglo ići brže?

Je može, mater ti jebem, ak buš stajal tu uz mene.
-kaj kurac sereš, pa je nekih 32.
-da, tam kod tebe u hladu, a tu 65.
-da,..... sto!
Onda se digel onaj s moje desne strane, koji je isto klečal.
Brat mu rođeni:
-buraz,...jebem ti mater, ak te ja stepem, zanemil buš!

Konverzacija je išla tak, baš tak.
Nama je "dobro jutro", ..."jebem ti mater".

Ondak mu je buraz objasnil kak je to na gradilištu,
kak ja to merim temperaturu.
Ondak smo mu donesli poklopca!



I kaj još?
Zvali su zbanke, da kad bum došel za taj reprogram,
a i stiglo pismo iz Kine.
Niš nis skužil, do "Tata", "pare".



Setil sam se neke ljepotice, tam davno, joj kak je lijepa bila.
Mene ne jebe nacionalnost. Glavno je da da!
Tak i žena mi.
Ona mi je prva dala i mam sam to oženil.

No, bila je naopaka.
Non stop čaj bez šećera.
Pizdil sam i pizdil, dok ni puklo!



A kad mi je pukel, ostale su posljedice!
Valjda je to taj, kaj sad piše:
Sva sreća, delam na crno, pa nek se jebe za tu akontaciju!




Ovak!
Ak zutra oćete Bloga za, kak sam ja bil profesor u srednjoj kineskoj školi,
od 2.500 učenika i kak sam predaval, engleski i geopolitiku,
nove Rvatske, oću tu dole, bar 30 komentara tipa:
"da, mi te obožavamo"
a ak ne, pak bum Vam pisal, kak se peku jajca na oko!!!!

I, btw, sutra mi je mrl tata!!!!!!


- 19:35 - gukni (18) - štampaj - #

13.09.2011., utorak

Hm, plink, balonkić

Hm, plink, balonkić

utorak , 13.09.2011.
Eto me, došel sam doma.

Zakaj takav naslov?
Tak se osjećam Alanfordovski, ko one žrtve Sir Olivera,
Kad ih oženi, pa im oni "balonkići" ideju zglave.

Čitav dan na skeli i to s one sunčane strane.
I sad bi ja nekaj suvislo trebal napisati?
Načel sam si Q pack, no ne djeluje.
Falus Blogus na naslovnici, a i svima Vama kaj me trpite.

Hitil bum jedan jadni recept, no u nadi, da bu bilo nekaj alla,
"može i bez kavijara".
O toj knjigi bumo pisali.

BTW, kae?
Dete posudilo u knjižnici "Lovac u žitu" i sad to ja čitam.
Te dvije knjige su mi najtop u životu kaj sam pročital.

-Tata, zakaj vele da je knjiga puna prostota i da nije za mladež?
Sine, zato kaj ti je onaj Fux i masu njih, zato kaj su idioti!

Tipa, "puca mi prsluk, sranje, prokleto, glupo".
Poglete sam postove Windice, cccccc, ondak bute vidili kaj su prostote.
Mi fini se uvijek prenerazimo čitajuči te prostote.

Jebo me pas, živi užas!
U pičku materinu, ja da nekaj tak napišem, ja,.....
ma jebeš mi trulu sisu, mile rode, na preoranom groblju,
Ja bi ponoril!

Vidi, vidi ovo.
Razvuzlal se ja, ko one vuvzele.

Sjećam se jednog dokumentarca, di je tip delal igračke tipa, onog
Coyote-a i Road Runner-a, ono svijeća, špaga, zgori, kuglica, kanal, vaga,
kurac palac, zum, bum,.....................



Pita novinarka tipa:
-pa kak vam opadne ideja na pamet?
-nikak, ja počnem, a dalje se ideje sam roje. Bitno je početi, raditi!!!!

Tak i ovaj post!

Još ak si sklon drobljenju i baljezganju, sreći nigdi kraja!
Bitno je da mozak ima 100 RPM.
Ispod toga?
Sranje. Moreš sam u Vladi, ili Saboru.

Vele;
"Montipajtonovski smisao za humor"

Najgore mi je kad vidim domaće, kak se cere na taj humor,
a zaprav su bedaki. Glumataju!
Nekaj tak za skužiti?
Trebaš biti jebački obrazovan, na nivou znanosti i kulture, teologije,
Marxizma, kužiti momentalne društveno - političke situacije van Banane!
Pun kurac nečega-svačega!!!!
Ja to napikavam.
Ja bi još učil i učil.
Jebena je istina ona:
-Kaj više naučiš, tek ondak skužiš da nikaj neznaš!

Quod licet Iovi, non licet bovi!!!!!
Kad bi preveli na bosanski, ali starobosanski, bilo bi:
-Seljoberus ostatus seljoberus, maspaterus!!!!

Aminus dominus antisparijus alcoholikus!

Čuj ti šprehe, ha?
Zapali Napulj, pa vladaj, a ionak svi H.A.C. -ovi putevi vode u Rim!

I za kraj:

PENIS BONUS PAX IN DOMUS

.........a kad ona nema kurca, mislim kak???????
Sad smo tek u banani!

Idem jest, šećer mi opal.
Na, na brzinu recepta.

ZAPEČENI KROMPIR S ČEŠNJAKOM

Kronpir skuhati, ono 10-15 min., zavisi od grumena toga zlata.



Oguliti. Tam u vatrostalnu, ili kaku tepsiju, protvan, deti svinjske mašćobe,
nikak ulja, pa naribati nutra.



Češnjaka.



Zmešati i zapeći u pećnici.



Adio do sutra!




- 20:36 - gukni (18) - štampaj - #

12.09.2011., ponedjeljak

Marinirani picek

Marinirani picek

ponedjeljak , 12.09.2011.
Kaj sam delal?
Raskasapil sam piceka i mariniral ga u
-soya sos jedna bočica, cca 100ml
-sok jednog limuna
-pol glavice češnjaka, sitno zreckanog
-đumbir, cca 2 žličice, friški bi bil bolji, no u shopu ga nis našel
-100 ml mas. ulja
-pol žličice čilija, ali onog jebačkog
-žličica timijana (m. dušice)





.



Zmešat i tak još par put do s jutra dan.



E, došlo i to sutraaaa, tj. danas, tj. vi bute ovo čitali sutra, tj. danas,
jel me pratite? No, dobro.



Na naglo malo prepeć u tavi, da se "sfrlji" kožica, da bu onak hrskavo.



Je malo dobilo tamniju boju, radi soye, no, sve pod kontrolom,
pa u vatrostalnu, pa u pećnicu na cca. još 35 min., na cca 200 Nivesa.



Part two



Sirovine:
osim đumbira, kurkume, bibera, chilliya, korijandera, currya, kečapa,
pelata i pasirane rajčice, treba još lovora, 1 dcl vinskog octa (kvasine)
i žlice i pol šećera.
Nisam imal sviježeg đumbira, već u prahu.
Sviježi đumbir se reže u listove i kuha sa lovorom do kraja, a poslje oboje vadimo i hitimo proć.
Poučen Curry iskustvom, to da je mješavina začina, sad ga radim po svom. Dodajem dost kurkume, snažnog antioksidanta i čistača krvi, btw,
korijandera, osobno meni jako dobar začin etc..



Isjeckat pelato



Začinit to, bar po žličicu svega.
Kečapa sam del oko 150 ml, a pasirane rajčice oko 2,5 dcl.
Skarmeliziral sam cuker, ulil oko 1 dcl kvasine, pa aromatiziranu rajčica smjesu i ukuhaval do neke gustoće xy konzistentnosti.









Gotovo to, gotova piletina.....



........malo pomfrita, kaka zelena šalata i
vudri ga Blaž...........



Eeeeee, svi su jeli. Nitko se ni kreveljil i beljil, maspater,
bilo bi po lampi, sam da je ko zucnul kaj.
To sam im zadnji put rekel.
Mmmmmmmmmmm kak je finooooooooo.
- 19:00 - gukni (27) - štampaj - #

tjedni pregled

tjedni pregled

Pa mogu valjda i ja neki tjedni pregled, kad svi to nekaj pregledavaju.



Znal sam. Uvijek mi je bil sumnjiv.. Čisti vanzemaljac. Sličan Teletabisu sa
Alfa Centauriona. Još kad ga čuješ kak loše priča hrvatski,
pogotovo onaj laponski naglasak. Ma imam ja nos za takve.



Živa istina. Putujem svaki dan u Petrinju.
Tam oko Gorice nekaj šalate, a ostalo pluga nije vidilo ohoho.
Nisam inače alergičan, ali osip dobim oko Fiolićeve farme.
Eeee, koliko frajer ima onih istarskih goveda, onih Boškarina,
za neverovat. Pa kaj to ni zabranjeno klati?



Ono, pred istrebljenjem, ccccccc.

Eh da, nikaj bez tih WTF Twins-a.



Država diktira paranoju.
Milijarde dolara se troše na borbu pritiv terorizma.
Nema terorista?
Pa zmisli ga, eto, tolika lova.
Same old story, sa ovih bespuća.

Jebate, skrivaju i dalje podatke, da netkom opet nebi opalo na pamet da ustvrdi, kak su explozivom potpomogli rušenje tornjeva.

Kak se eroplan u Pentagonu tak rastopil, od Nives Celzijusa,
ajd, dobro, serem, tam su Farenhajti,
da nikaj ni ostalo,
a u turbinama su slitine na bazi Titanijuma, što se tope na cca 4.000 NC.
Sve snimke, svud okolo, nestale, zaplijenjene.
Časnici odlikovani i bris u penziju.
"Tomahawki" se dobro "rastapaju".

Meni je žal žrtava, ali njima nije.
Kaj je nekom 30.000, ili 300.000 duša.
Puste brojke?
Same old story ovih prostora.
Ovaj bi 200 obitelji, onaj bi Srbiju do Karlobaga, a onaj cijelu Bosnu,
onak načićkanu onim raketama.

tralalala

A nas, ko nas jebe, topovsko meso.
Ma kaj ja trkeljam, pa Francek je i rekel da smo stoka sitnog zuba.

Pa snimke i novinari.
"Otkrivena još jedna neobjavljena snimka napada na Pentagon"
Nasadiš se, odeš gledati, a ono neka seljačina sa daljine snima neki dim
u njivi.

Ili, iz svemirskog broda. I baš je astronaut znal kaj se dešava dole i išel to snimati. To ni moja Gungi ne puši.

Kao da ja sad velim kak imam najnoviji, još ne obijavljeni fonogram,
dvoje birokrata iz tog horora, tam negdi na nekom katu u nekom ofisu:
-gle avion
-ma nije, to je ptica
-ma avion je
-ma ptica je
-ma avion je
-ma ptica je,.....sranje, zbilja je avi..............

Priča veli da su sve znali i da su sve mogli zaustaviti na vrijeme,
no milijarde su milijarde i ne kuna, već $$$$$$$$$$$$$.

la tralalala

Sva sreća kaj ti Talibani, nisu još i komunisti.



I šećer na kraju, onaj bijeli, kristal!

Sad si ja mislim, kak je tata Sanader vreštu, a bil je tatamata za namaknuti pare,
kak bu sad ova poštena sirotinja skupila peneze za izbore i pade mi na pamet, (a bolje to neg čekić), a pod dojmom svih tih urota,............
ti kameni temeljci.
Ni to jedan kamen, to je trebal kamenelom, kamenja.
Jel bi se tu dala oprati kakva lova?
Ak neki od tih virtualnih projekata košta, kajjaznam 10 milja Ojera,
pa makneš milju, hm, valjda niko nebi skužil.
Tek na kraju posla bu bila suma sumarum, a dok se to sve završi,
već bu oni u Bruxelles-u mlatili one plaće od 15.000 E + gablec i
putne troškove.


- 11:05 - gukni (6) - štampaj - #

11.09.2011., nedjelja

Jučer

Jučer

nedjelja , 11.09.2011.
-tata, tata, 6 i 18 je!
-šta, whatfuck, blog mater?????

No, u 6:34 h smo već bili pred klubom, na busu.
Relacija Špansko-Savski most.
Da je slučajno na cesti bil Šumaher, auspufa bi mi gledal.

"Maribor XXXIII mednarodna veslaška regata"

Maspater, "navili" mobitele i on i Zmaj, a ono ni Z od zvrnnnnnnnd.
Nema šanse da ja ujutro ne čujem.
Koga vi farbate.

I popijem sa dragom kahficu, te krenusmo u šoping.
Nike patike + knjige!

Model već odabran, Luka odobrio, a mi kupujemo zato da vidimo,
jel to smeće, ili ne.
Prvi dućkas 400 kuna. Super, ja sretan ko prase, kad li nema se broja.
Drugi dućkas, ima se broja, no 600 čuna. ISTEEEE!
Popizdil sam. Čuli su me, banda lopovska.

Bem ti trgovce, brandove, Nike i Indoneziju, Polineziju, Mikroneziju,
Otočje Fiji i čitavu Oceaniju, sa Rapa Nui-om i džunglama Patagonije!!!
Moš mislit kvalitete.
Jučer sišel sa banane, a danas dela tenisice.
I te su kao s popustom.





I onda knjige.





Jebem vam matematiku, da vam jebem matematiku.
Milijun kuna sam spizdil.
Bankrotiral sam!

Parking sam platil 10 kuna, uru vremena.
E, za to jebem Bandića!

Pa dvije kave 24 kune, srk, srk i jebi se, a ja za to delam uru vremena.
Jebem ti Brazil.

Pa ondak na plac, jebem ti poljoprivredu i sve žitarice.











Trg prazan. Nigdje kake zgodne guze.
Sve kljakava gerijatrija.
Razjebani, živčani penzači, kaj nemreju spat i koji su nas i doveli u ovakvo stanje. Sve se nema, a po placu se bahate svaki dan.
HDZ-ovo glasačko tijelo.

Na povratku doma misli su mi odlutale ka Jadranki.
Dabogda zdrava bila, sretno se udala i još osmero djece rodila!!!!

Kaj sam kuhal? Drugi put!
Kad ti dan krene sjebano..................................

No večer je bila predivna.

Vratil se Luka, Luka se kliče! Jooooj, tak sam jodlal i roktal od zadovoljstva.
A i natočil sam se, onak muški!!!







Golden dubl.








- 08:26 - gukni (12) - štampaj - #

10.09.2011., subota

Blog u blogu, post u postu

Blog u blogu, post u postu

subota , 10.09.2011.
Današnji post, će biti o postu najmlađe Blogerice na svijetu,
i to ne na bilo kojem Blogu, neg na Blog hr.

Gungi je stara 16 mjeseci i napisala je svoj prvi post.
Ne vjerujete?
Znači ja lažem, maspater?

Na, pa si gledajte!

Gungi blog

Mislim, ono, piše isto ko deda, jel da?
- 07:45 - gukni (11) - štampaj - #

09.09.2011., petak

A jeste "prvi ljudi"

A jeste "prvi ljudi"

petak , 09.09.2011.


Sad, neznam, ko koga tu, jesu li to ponovo novinari, ili šašavi znanstvenici?
Anyway, obe strukture opičene mokrom čarapom.

Od kud meni već više od 35 godina da je Bog, pardon,
Adam, da je crnac?

Jebate, kad sam ja čital, da su najstarije ljudske kosti našli u Južnoj Afriki?
Ima jebenih 30tak let!
Ovi Teletabisi vele 2008. god..
Smrdi malo.
Australopitek?
Ondak su Balkanci, zapravo Maje, ili Asteki, maspater, antropološku.

Da, Adam je crnac, a za Boga sam malo pobrkal.
U Dogmi vele da je žensko!!!!!
Znači Božica!
A treba se vjerovati, .....režiral Silent Bob!

Tak da ak si velika Rvatina, veliki Nacist, veliki Fašist, velika Bijelčuga,
bilo kaj veliko u macro-micro trgovini,
ne seri, razmisli, pa onda.
Ja znam da ženske vole veliko, ali ova Božica obožava Micro,
krenula je od "Inner space" moda.






- 19:20 - gukni (7) - štampaj - #

08.09.2011., četvrtak

plećka u rajnglici

plećka u rajnglici

četvrtak , 08.09.2011.
Od djelova krmetine, najobožavam plećku, ili vratinu.

Način pripreme ovog komada plećke, kaj je bil na akciji, jer se više nije mogel očuvati, nakon 480 odmrzavanja i smrzavanja,
zaklano tam negdi 1994.,
u Mađarskoj,........................., a dobro tretirano antibioticima,..................

je nastao radi moje škrtosti, genetskim mješanjem tate škotlanđanina i mame židovke + kaj je Zmaj međimurka.
Rerna mi je na struju i to guta, a gore plin, ....jeftinije.
Ja bi to najrađe na suncu, onak solarno, no kad je pljuga.
Samo jebenih 36 stupnjeva.

No, rajnglica,... ulja, zagrijati i šup nasoljeni komad plećke, cca 1.5 kg.
Ššššššššš....5 minut jedna strana, pa pet druga,
pa još jenput tak i meso se karmelizira, što je jako dobro.
Čepe se mikro pore, stvara se korica i sokovi ostaju nutra.









I kad je rumeno, poklopiti i smanjiti vatru.



Pa dinjstati i povremeno preokretati, slijedećih po ure, pazeći da ne zagori.
Meseko pušta vlastiti sok i dinjsta se.
E, kad nestane toga soka, treba početi dolijevati.

Obavezno s čajem od brusnice.
Tak mi je savjetoval naš kolega "Gospon profesor".
On sve dela sa brusnicom, već 30 tak godina!



Ma zajebavam!
Ali sam primjetil trenda, u kulinarstvu, da Chefovi-pacijenti, sve više
koriste čaj, na mjesto vode, za podlijevanje..
Probal sam sa zelenim, bez šećera i limuna, jebo ga patak, cccccccccc.
Mo'š mislit razlike drastične! Jedu govna!



I zadnjih 5 minut sam hitil nutra malo češnjaka, sitno sjec.,
radi arome, jer ga obožavam.
Zgasil plin i ostavil da se "odmara", odstoji.
Ne valja vrućr meso odmak rezat, jer izlaze "pare-sokovi"
i meso se zdrveni.
S čim Zagorci lože peć, a počinje sa slovom "Z"?:
-Zdrvimi, jeba ga patak!





Pa safteka gore



I pomfrita-vrita zkečapom.


- 18:57 - gukni (7) - štampaj - #

07.09.2011., srijeda

Oko, a i želudac je bitan isto

Oko, a i želudac je bitan isto

srijeda , 07.09.2011.
Ma, štel sam malo prcat Blog admine, no brzi su ko prerijska munja.

Modestin blog, naslov, je bil sa izostavljenim D,
a moj, sa umetnutim A.
znači,
krivo napisan, od strane admina!





No, anyway, ja bum svoje odtambural.

Dakle, događaji i imana su izmišljeni.
Plod moje fikcije


Bila jednom jedna Jadranka i bila ona odlična učenica i
završi ona srednju školu.
Voljela je novinarstvo, a medicinu naročito.

I došla ona na prijemni iz medicine.
Tada su prijemni bili malo drugačiji od ovih danas.

Na prijemnom stari profesor Milinović.
Ispred njega stol, nešto na stolu i sve prekriveno bijelom plahtom.

Predstavi se on i kaže:
-Svaki budući doktor, prije svega mora imati dobro oko i želudac!
Sad ćemo vas testirati!

Otkrije on plahtu, a na stolu potrbuške leži prekrasan leš.
Toliko star, da bi svakome nekrofilu, potekle sline iz usta.
Gdje god ubodeš on uđe!

Stisne, on šaku, ispruži prosti prst, gurne ga u anus, rektum,
brzo ga izvuče van i obliže ga.



-Tko će prvi?
zapita profesor
-jajaja, ja, ja
zaori se iz prve klupe
-izvolte kolegice

Prišla Jadranka gurne prst u lešev šupak, izvuče ga i slatko s osmijehom
posisa i obliza.
Sva zadovoljna sama sa sobom, s osmjehom na licu, pogleda upitno
profesora Milinovića.

-Žao mi je kolegice, pali ste!
-ali zašto G.., (ma kurac G..), druže profesore?
- Zato, jer nemate oko. Na želudcu vam svaka čast, ali oko vam je nikakvo!
Ja sam u anus stavio ovaj prst,.......................



...............ali, kad sam ga izvukao, polizao sam zapravo OVAJ,..........



I ništ! Popušila Jadranka i šta će jadna i ode na novinarstvo.
E sad, kome je tamo pušila, doista neznam.

Oću reć, eeeeeeej, oka nemate!
To je naravoučenije.

No, zanemarite me,...... efekt "kiselog grožđa"!
Ja sam štel na novinarstvo, no krenulo me sa parama i žemskama,
pa eto, sad sišem kurac po bauštelama. Tu i tam kaka kuharica.

Ja sad da imam para, ja bi upisal Fiziku.
Radim je svaki dan na baušteli, no jebe me slijedeće.

Hipotetski!

Poletim brzinom svijetlosti. Uz sebe imam nekakav špigel, zrcalo, ogledalo.
Teoretski, mojoj faci treba, ono, svijetlost leti 300.000 km u sekundi,
pa 300.000 km PS nazad, čas posla i oko vidi svoj odraz,
ali, ja letim isto tak brzo, a i špigel leti isto tak brzo i briše mojoj faci
i nikak da moja faca stigne špigel, a da ne govorim da se treba još i odraziti i vratiti u moje oko, da bi ja sebe vidil.
Valjda je od tud ona narodna:
"Jebo sliku svoju????????????"










- 20:26 - gukni (7) - štampaj - #

06.09.2011., utorak

Nesreća u sreći

Nesreća u sreći

utorak , 06.09.2011.
OK!
Svi znamo da je opće poznati pojam "sreća u nesreći".
Auto juri, sleti, totalka, a svi živi.
I tako treba biti!!!!

Ali ovo, ja neznam kaj je ovo?
Novi pojam?
E,.... imati, dvaest gajbi pive, ali šrota bez alkohola?
Jaja bi si rezal, jaja.
Maspater, najgora kazna Božija bi mi bila da na tomboli dobim
1000 litara nekog soka.
Oooooo Bože, dobar bum bil, samo to ne!



Kako se vozač kretao prebrzo, stotinjak gajbi radlera ispalo je na cestu, a nekolicina lokalnih stanovnika poslužila se 'poklonjenim' osvježenjem.

PS
Nastranu zajebancija u kojoj ima 99% istine, ali,
toplo se nadam, da je šofer zdrav i živ !!!!
To mi je ipak veći peioritet, a ak je tak,
nebi bilo loše da mu se slijedeći put otrgne prikolica i sleti u moje dvorišće,
a on produži, a da ne skuži.
Tak brza ni ni interventna policija, kak bi ja to brzo popil i posakrival.
Serem! U zgradi sam na prvom katu!
- 19:41 - gukni (8) - štampaj - #

05.09.2011., ponedjeljak

Ličke pole

Ličke pole

ponedjeljak , 05.09.2011.
Kurva o poštenju, vojnik o skraćenju, a ja o polama.

Jel' vi znate koja je razlika između aerobnih i anaerobnih baterija.
Nikakva! Obje su baterije s tim da ova prva treba zraka, a druga ne treba.
I ondak sam im rekel:
-pa čička mu materina, jel može malo tiše, jel vidite da pišem post,
jebale vas bakterije.
Ma mali i Zmaj.


Pole!
Zemeš krompir, dobro ga ožuljaš, pa ga razrežeš na pola - "pole".
Jednu polovicu posoliš i s drugom protrljaš.







Drugi dio pola mala modifikacija, jer su sa špekom.





Pa u zagrijanu rernu na nekih 200-220, nekih 45-60 min.,
dok ne porumene odozgo. Zavisno od veličine!
Na konkavnu, ili konveksnu stranu staviti (zavisi okle gledaš) i
ne okretati. Ravna nek bude gore vazda!



Vako nekako.

Dalje,.....a jest. Vanjsku koricu oguliti, a može i s korom i najbtnije,
svaki zalogaj namazati, maslacem, putrom, ili sirem, basom,
ili vrhnjem.-------------------------što vam paše.
Meni je s putrom mrak. Na 4 pole, maknem po paketića, onog od 250 gr..







To je lička 'rana, a ne grah, što reče Krule, jeba ga čaća lažljivi.
Ili su zaista toliko bogati?, đava ih zna!?

- 19:20 - gukni (10) - štampaj - #

04.09.2011., nedjelja

dopuna zakona

dopuna zakona

nedjelja , 04.09.2011.
Amandman na sexistički zakon.





Gledam i gledam i ništ mi nije jasno.

-joooj, kak ste slatki, ja bi Vas poljubil
-starka, tak si dobra da bi te jebal
-ružna si da ni baciklo nebih naslonil na tebe
-ružna si da te ni štapom diral nebi

To su ti neki sexološki predlošci.

E sad, ko duševni bolesnik, završiš na sudu,
i kak sad to oni režu?
Pa ni isto da bi te cmoknul, ili jebal. Jebal je teže djelo primisli!

Kak to sudci režu, jer da različito režu,... je, pravničkim jezikom govoreći,
de facto i de jure i može i boban, činjenično i pravno,
možeš biti i iz ugledne familije, a moš se sam "rukovati".

"Ubil bum te kurvo jedna" i onda suđe u kuhinji, pajnglrajnglrang
i dođu drotovi i nema prijave.
Neka glasnogovornica murije:
- je, pa znate, djela nije bilo, pa ni potrebe za prijavu,...................

I kaj sad sa Tadićem?
Mislim, ono, kaj bu bil uhapšen?

Čitam: "žena kokoš", pa "kokoška",................................
Jel to sexsistički, ili treba dopuniti zakon nekim amandmanom,
recimo, recimo, pffffffuuuuuuuuuu, "animalističkim".

-aaaa jesi kokoš,
ili
-aaaa jesi tuka
ili
-ona kuja

????????????????????????????????????????????????????????'

"Žena guzica", samo zato jer je zabranjena ona guzica od prošle godine?
Na kraju čija guzica?
Ničim nije precizirano, dali orangutanova, ili neke dijeve bajne?
Po meni obavezno neki amandman sa "seksološka" na
"animalističko seksološka".

A di su tu zeleni i zaštita beštija?
Šta uraditi sa bezobraznicima, koji vređaju faunu:
-jebo medo čaplju, da joj suze kaplju

Kad sam to čul, ostal sam preneražen!

Ja tu ništ ne razmem.

Mislim, ono, ak ćemo lupetati, pa hajmo onda lupetati!
Lupite i vi koju!


PS
evo ona fontana na Trgu 101. koga je interesiralo, već.




- 12:40 - gukni (9) - štampaj - #

03.09.2011., subota

pohane pečene paprike

pohane pečene paprike

subota , 03.09.2011.
Crvena rog paprika.
1. kupiš si je
2. opereš
3. deneš na protvan, pa u zagrijanu rernu
4. pečeš dok ne dobi crne mjehure, zjedne i druge strane
5. Vruće u rajnglu i poklopiš da se skondenziraju i ohlade
(lakše se gule)

Oguliš i ostalo je čista kirurgija.
Makneš peteljku i koliko možeš sjemenki pa pohaš.

1.brašno
2. jaja
3. prezle
4. tava sa uljem

Mo'š ih i puniti!

Sir, šunka!!!















I potrošil ja sira!

Sad kaj, ostal ja na stiroporu,
taj na kome je bil sir,
i mislim si ja, mislim, a to traje kod mene,
kaj sad sa stiroporom,
kad li, eto ti vraže, setim se one iritirajuće Jadranke, sa Nove Tv i
njenih "kućnih čarolija".
-ajd' Alexa, pošalji ti njoj to, uz obješnjenje da je to lepeza za rit hladiti,
na ovim vrućinama.

Ko to "gura" na Nova Tivi programu, vrag bi si ga znal, a morti je žena nekog od glavonja, kajjaznam Svilana npr..
Ja pobenavim gledajući ta sranja.
Ona s Domestosom zalijeva korov, među "pločicama" u vrtu,
a kad joj nestane vima za izribati WC školjku, onda ulije unutra
"mundwasser", ono za ispiranje usta i čeka valjda "peresam",
oooooo, tri masa i tri patera.















Prilog?
Meso!
Taratar? Ide uz bilo kaj pohanog:

- 17:38 - gukni (10) - štampaj - #

Trg 101.

Trg 101.


- 05:37 - gukni (8) - štampaj - #

01.09.2011., četvrtak

Španske ljetne igre

Španske ljetne igre

četvrtak , 01.09.2011.


-Kaladont pliz
-U tubi, or not tubi, ser?
-u tubi pliz


- 19:02 - gukni (6) - štampaj - #

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2