PROJEKT „ NARANČASTA RIBICA“
Tijekom prva dva tjedna mjeseca srpnja dvije skupine od po 30-tero djece boravile su u odmaralištu Društva Naša djeca “Dugo Selo” na Velom Lošinju. Tu su djeca imala priliku uživati u morskim radostima.
Sunce, more i smijeh obilježili su aktivnost projekta “Narančasta ribica” kojeg je pokrenuo maloprodajni trgovački lanac Studenac Market koji ima sjedište u Omišu, a u suradnji s partnerima Društvom za poboljšanje kvalitete života siromašnih Mali zmaj, Udrugom LET i Centrom za reproduktivno mentalno zdravlje, a koji je omogućio djeci iz jednoroditeljskih obitelji ljetovanje na Velom Lošinju.
Djeca u dobi od 9 do 15 godina, koja odrastaju uz samo jednog roditelja tijekom boravka na moru svakodnevno su uživala u kupanju, igrama i aktivnostima na plaži poput plivanja, veslanja u kanuima i na SUP daskama te drugim radostima ljetnog odmora u društvu vršnjaka.
Nije nedostajalo ni aktivnosti na kopnu – rado su igrali stolni tenis i druge društvene igre, što im je pružalo priliku za zabavu, učenje novih vještina, ali i za jačanje samopouzdanja te razvijanje timskog duha i novih prijateljstava. Glasom većine kao jedan od najuzbudljivijih trenutaka izglasan je izlet brodom s kojega su djeca mogla promatrati delfine, česte goste lošinjskog akvatorija.
Koliko je ovaj projekat pozitivan i koristan djeci može se razumijeti iz izjava dvoje djece: “Nisam često išao na more i ovo mi je stvarno sjajno”, rekao je jedan od dječaka. “Najviše mi se svidjelo kada smo išli gledati delfine, a onda skakali s broda u more. Bilo je baš, baš super!” “Ovo je najbolji ljetni odmor koji sam ikad imala”, dodala je jedna od djevojčica. “Plivali smo, igrali se i upoznala sam jako puno novih prijatelja s kojima mi je bilo jako lijepo, iako mi na početku nije bilo baš lako ići s djecom koju nisam prije znala. Ali sad jedva čekam ispričati sve mami i svojim prijateljima kod kuće.”
Cilj projekta “Narančasta ribica” nije bio samo odvesti djecu na ljetovanje, iako to jest bila jedna od glavnih i najljepših aktivnosti i posebno važna budući da svaka treća jednoroditeljska obitelj živi u riziku od siromaštva, a polovica samohranih roditelja ne može djeci priuštiti sve što im je potrebno.
Namjera trgovačkog društva Studenac Marketa i partnera bila je – skrenuti pažnju na izazove jednoroditeljskih obitelji koje čine gotovo dvadeset posto svih obitelji u Hrvatskoj te osvijestiti javnost o svakodnevnim izazovima ove ranjive skupine.
“Vidjeti osmijehe na licima djece i čuti njihove priče o novim iskustvima i prijateljstvima koje su stekli, potvrđuje važnost ovakvih inicijativa”, izjavila je Anja Škulje Makjanić, voditeljica projekata korporativnih komunikacija Studenca. “Ovaj projekt je samo početak naše posvećenosti podršci jednoroditeljskih obitelji i zajednici u kojoj živimo. Sretni smo što su iskustva koja su djeca imala na ljetovanju doprinijela njihovom osobnom rastu i razvoju, što je još jedan dokaz koliko je važno podržavati ove obitelji i omogućiti im prilike koje možda ne bi imali i to u sigurnom i podržavajućem okruženju”, dodala je te zahvalila svim partnerima projekta i kupcima Studenca koji su ga snažno podržali putem vlastitih donacija u aplikaciji Moj Studenac.
Projekt “Narančasta ribica” pokazuje kako tvrtke mogu koristiti svoju snagu za pozitivne promjene u društvu, podržavajući najranjivije članove zajednice i stvarajući prilike za njihov razvoj i osnaživanje.
Izvor: Ja trgovac, mzz
< | srpanj, 2024 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter