Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

STUDENAC MARKET ZA DJECU IZ JEDNORODITELJSKIH OBITELJI


PROJEKT „ NARANČASTA RIBICA“

Tijekom prva dva tjedna mjeseca srpnja dvije skupine od po 30-tero djece boravile su u odmaralištu Društva Naša djeca “Dugo Selo” na Velom Lošinju. Tu su djeca imala priliku uživati u morskim radostima.
Sunce, more i smijeh obilježili su aktivnost projekta “Narančasta ribica” kojeg je pokrenuo maloprodajni trgovački lanac Studenac Market koji ima sjedište u Omišu, a u suradnji s partnerima Društvom za poboljšanje kvalitete života siromašnih Mali zmaj, Udrugom LET i Centrom za reproduktivno mentalno zdravlje, a koji je omogućio djeci iz jednoroditeljskih obitelji ljetovanje na Velom Lošinju.
Djeca u dobi od 9 do 15 godina, koja odrastaju uz samo jednog roditelja tijekom boravka na moru svakodnevno su uživala u kupanju, igrama i aktivnostima na plaži poput plivanja, veslanja u kanuima i na SUP daskama te drugim radostima ljetnog odmora u društvu vršnjaka.
Nije nedostajalo ni aktivnosti na kopnu – rado su igrali stolni tenis i druge društvene igre, što im je pružalo priliku za zabavu, učenje novih vještina, ali i za jačanje samopouzdanja te razvijanje timskog duha i novih prijateljstava. Glasom većine kao jedan od najuzbudljivijih trenutaka izglasan je izlet brodom s kojega su djeca mogla promatrati delfine, česte goste lošinjskog akvatorija.

Koliko je ovaj projekat pozitivan i koristan djeci može se razumijeti iz izjava dvoje djece: “Nisam često išao na more i ovo mi je stvarno sjajno”, rekao je jedan od dječaka. “Najviše mi se svidjelo kada smo išli gledati delfine, a onda skakali s broda u more. Bilo je baš, baš super!” “Ovo je najbolji ljetni odmor koji sam ikad imala”, dodala je jedna od djevojčica. “Plivali smo, igrali se i upoznala sam jako puno novih prijatelja s kojima mi je bilo jako lijepo, iako mi na početku nije bilo baš lako ići s djecom koju nisam prije znala. Ali sad jedva čekam ispričati sve mami i svojim prijateljima kod kuće.”

Cilj projekta “Narančasta ribica” nije bio samo odvesti djecu na ljetovanje, iako to jest bila jedna od glavnih i najljepših aktivnosti i posebno važna budući da svaka treća jednoroditeljska obitelj živi u riziku od siromaštva, a polovica samohranih roditelja ne može djeci priuštiti sve što im je potrebno.

Namjera trgovačkog društva Studenac Marketa i partnera bila je – skrenuti pažnju na izazove jednoroditeljskih obitelji koje čine gotovo dvadeset posto svih obitelji u Hrvatskoj te osvijestiti javnost o svakodnevnim izazovima ove ranjive skupine.
“Vidjeti osmijehe na licima djece i čuti njihove priče o novim iskustvima i prijateljstvima koje su stekli, potvrđuje važnost ovakvih inicijativa”, izjavila je Anja Škulje Makjanić, voditeljica projekata korporativnih komunikacija Studenca. “Ovaj projekt je samo početak naše posvećenosti podršci jednoroditeljskih obitelji i zajednici u kojoj živimo. Sretni smo što su iskustva koja su djeca imala na ljetovanju doprinijela njihovom osobnom rastu i razvoju, što je još jedan dokaz koliko je važno podržavati ove obitelji i omogućiti im prilike koje možda ne bi imali i to u sigurnom i podržavajućem okruženju”, dodala je te zahvalila svim partnerima projekta i kupcima Studenca koji su ga snažno podržali putem vlastitih donacija u aplikaciji Moj Studenac.
Projekt “Narančasta ribica” pokazuje kako tvrtke mogu koristiti svoju snagu za pozitivne promjene u društvu, podržavajući najranjivije članove zajednice i stvarajući prilike za njihov razvoj i osnaživanje.


Izvor: Ja trgovac, mzz



Post je objavljen 24.07.2024. u 05:58 sati.