USKLAĐIVANJE POSLOVNIH PROCESA Žita
S PODRAVKOM d.d.
Grupa Podravka dovršila je prvu veliku investiciju u sklopu restrukturiranja poslovanja ljubljanske prehrambene kompanije Žito, koja je u vlasništvu Podravke, objavila je Podravka 1. lipnja 2023. na svojoj internet stranici . U informaciji piše slijedeće:
Riječ je novoj liniji za proizvodnju kruha u Pekari Vič u Sloveniji, ukupne vrijednosti pet milijuna eura. Suvremena automatizirana linija za proizvodnju kruha kapaciteta do 2.400 komada po satu u pogon će u potpunosti biti puštena tijekom lipnja, dok se plasman prvih proizvoda na tržište očekuje u drugoj polovici srpnja ove godine.
Nova se linija odlikuje i niskom potrošnjom energije, a očekuje se i smanjenje troška održavanja za 20%. Naknadno će se izvršiti i rekuperacija na pećnici, što će omogućiti korištenje viška energije iz tople vode za tehnološke potrebe i grijanje prostora.
Novu liniju u Ljubljani posjetili su članovi Nadzornog odbora i Uprave Podravke te članovi , Uprave Žita na čelu s Tomislavom Bujanovićem i voditelj Pekare Vič, Matježom Breznikom.
„Dovršetak ove, pet milijuna eura vrijedne, investicije na Viču, pokazatelj je uspješnog procesa restrukturiranja Žita. U tijeku su i dodatna ulaganja u modernizaciju pekarstva u Mariboru vrijedna 10 milijuna eura, uključujući i novu automatiziranu liniju te proširenje kapaciteta skladištenja smrznutih proizvoda. Zato hvala svima u Žitu na predanom radu i provođenju cjelokupnog restrukturiranja. Za to je potrebno puno energije, upornosti te zajedničkog angažmana i vjerujem kako je to putokaz za još jače i efikasnije Žito“, rekla je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke d.d. u tom značajnom poslovnom događaju.
PEKARSTVO - STRATEŠKA KATEGORIJA
Grupa Podravka prepoznala je pekarstvo kao jednu od strateških proizvodnih kategorija. U njoj želi ojačati svoje tržišne pozicije, posebice na hrvatskom i slovenskom tržištu, ali i šire. Nova proizvodna linija u pekari Žito u Viču jedna je od brojnih investicija koje se provode u sklopu strateških ciljeva transformacije. Žito će postati moderna pekarska industrija objedinjavanjem proizvodnje, povećanjem učinkovitosti i produktivnosti te optimiziranjem asortimana. Restrukturiranjem poslovanja Žita fokus se stavlja na usklađivanje poslovnih procesa s procesima Podravke.
Da podsjetim kako je ljubljanska tvrtka Žito došla u vlasništvo Podravke d.d. :
Podravka je u proljeće 2015. u Ljubljani s konzorcijem prodavatelja (Slovenski državni holding te Modra zavarovalnica, KD Kapital, KD Skladi, Adriatic Slovenica i NLB Skladi) sklopila ugovor o kupnji 51,55 posto dionica ljubljanskog Žita,
U listopadu 2015. Podravka je objavila ponudu za preuzimanje svih preostalih dionica Žita, u kojoj je ponudila 180,1 eura za dionicu, a ponudu je prihvatio 4291 dioničar, od kojih je Podravka kupila dodatnih 35,25 posto dionica. Nakon ponude za preuzimanje Podravka je postala vlasnik ukupno 86,80 posto dionica ljubljanskog Žita, a u vlasništvu samog Žita i njegovih povezanih društava bilo je još oko 10 posto dionica.
Kad je Podravka već dosegla 96,8 posto udjela u Žitu, glavna skupština te kompanije donijela je odluku o isključenju manjinskih dioničara, koji su za svoje dionice također dobili otpremninu od 180,1 eura po dionici. Donesena je odluka o povlačenju dionica Žita s Ljubljanske burze.
Odlukom o isključenju manjinskih dioničara sve dionice Žita prenesene su na glavnog dioničara Podravku.
Podravka i Žito imaju vrlo komplementaran asortiman proizvoda – riječ je o prehrambenim proizvodima koji imaju sličan model proizvodnje, prodaje, promocije, distribucije i logistike. Žito u svome portfelju ima široku paletu prepoznatljivih marki proizvoda, koje drže vodeću ili pak drugu poziciju na tržištu, poput krovne marke Žito (brašno i pekarski proizvodi), potom Zlato polje (riža, tjestenina, mlinarski proizvodi), Maestro (monozačini), 1001 Cvet (čajevi), Natura (žitarice i mahunarke), Gorenjka (čokolada), Šumi (bomboni).
Proširenjem poslovanja u komplementarnim grupama proizvoda stvorena je mogućnost proizvodnih i prodajno-marketinških sinergija, čime se poboljšava efikasnost poslovanja obiju kompanija te povećava njihova konkurentnost. U Podravki naglašavaju kako se ovim otvara mogućnost prodaje proizvoda Žita kroz prodajno-distributivnu mrežu Podravke u više, od 20 zemalja svijeta
< | lipanj, 2023 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter