Pjesma o jednoj mladosti

30.07.2009., četvrtak

Kanegra

Tko kaže da mene more ne vidi. Ev, bila sam u nedjelju s obitelji. Nije padala kiša, nije puhao vjetar, nije bilo nikakvih neodgodivih obveza. Otišli u Kanegru ujutro, oko 9. More mirno, bistro, čisto, malo ljudi na plaži.

Pogled iz Kanegre

Pogled iz Kanegre

Curke se okupale, muž ušao do koljena pa odustao. Meni bilo čist fino u hladovini, a još kad sam čula da je more "minus petnaest", ne bi me nitko ni pod prijetnjom oružja natjerao u vodu. Obzirom da nije 25-28°C, moje kupanje u moru će još pričekati. Oko 11 h se plaža počela puniti. Velikima, malima, ručnicima, ležaljkama, stolovima i stolicama, frižiderima, čamčićima, psima. Mi se pokupili i otišli doma.

S godinama sam izgubila želju za sunčanjem i umakanjem u more. A nekad mi nije bilo teško ljeti iz Buja poslije posla otići u Kanegru ili gdjegdje drugdje... Em sam vidjela da ne mogu potamniti više od jedne i pol nijanse, em mi je sezona postala najvažnije razdoblje za posao...
- 17:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu