Pjesma o jednoj mladosti

31.12.2008., srijeda

Sretna Nova!

Rekapitulaciju protekle godine neću raditi. Što je bilo, bilo je. Na sve ružno pljucnut ću – pljuc, pljuv, hrak... Od cijele godine ću pamtiti prosinac, jer je bio najbolji. I nek mi slijedeća godina bude kao prosinac – ja sretna.

Ove godine prvi put imam radni doček Nove godine. Ko da sam u estradi, hihihihi. No, ne žalim se. Em ću biti među razdraganim ljudima, em ću biti s mužem a još ću i zaraditi.

Na dočeku Nove izvan kuće nismo bili otkako su se curke rodile. Nije nam nimalo žao. Gledali bismo TV, plesali, pjevali, u ponoć ili izašli van ili s krovnog prozora promatrali tradicionalni vatromet. Djeca su išla spavati kad im se dalo, mi bismo odgledali neki od legendarnih filmova kakve obično stave na TV-programe i priuštili si duuugačko spavanje.

A nekad? Kad smo dragi i ja prohodali, prvu smo Novu godinu proveli u Poreču s još jednim sisačkim parom iz društva. Mislim da smo bili tri dana. Naplesali se, šetali uz more, uživali. Slijedeću Novu dočekali smo u Umagu. Ja sam se već bila zaposlila u Digitronu i stanovala u Bujama, dragi je dogovorio posao u Umagu i namjeravao se doseliti u siječnju. Sisačko društvo, nas 15, provelo je nazaboravan doček u hotelu Koral. Društvo se povećalo na dočeku 1990. Taj doček pamtimo kao «đapa 23». Da, bilo nas je 23. Proveli smo pet dana u porečkom hotelu Parentium. To je doček koji se i dan-danas prepričava u društvu...

Nakon tog legendarnog dočeka, više ništa nije bilo isto. Muž i ja smo dočekali 1991. u Poreču. Sami. Ubrzo smo se preselili u Umag i u našem potkrovlju s dva para prijatelja ispratili prvu ratnu godinu. Nakon nekoliko mjeseci zaposlila sam se u duty-free shopu i time prekrižila bilo kakvu pomisao na godišnji odmor a kamo li na praznike. Srećom da nismo dočekivali Novu u shopu... Dolazila bih kasno navečer kući i u mirnoj i tihoj atmosferi s mužem iščekivala ponoć. I nadala se boljem sutra. I onda... od 1995. slijede dočeci ispunjeni dječjim smijehom...

Mili moji, u Novoj godini vam od srca i iznad svega želim zdravlja! Koliko je dragocjeno, i sama sam okusila i zato govorim iz iskustva. Neka vam je sretno! Pronađite i njegujte zadovoljstvo u vlastitim životima. Ljubav i uspjeh sami izborite.

Dobro se provedite, nauživajte i odmorite!

Voli vas Pjesma kiss
- 10:30 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu