Pjesma o jednoj mladosti

01.07.2008., utorak

Iz Kabula s ljubavlju

Autor, scenograf, kostimograf, izbornik glazbe: Dubravko Mataković. Režija: Stojan Matavulj. Uloge: Robert Ugrina, Tatjana Bertok-Zupković, Nermin Omić, Anita Schmit, Rade Mario. Otkačena priča o Gmižićima, Glištanu i Prcmilki. Urnebesna komedija. Famozan dijalog. Strip-scenografija - na pozornici su: miješalica za beton, zahodska školjka, kaca za kupus, sanduk za municiju, daska za peglanje, vjetrobransko staklo, ormar, stol s faličnom nogom, stolice, krevet, televizor, ploča i kreda za pisanje, štednjak, kotač od bicikla, felga, kante, sanduk za pivu, dječje igračke na kotačima, lego-kocke, panj, sjekira, cigle, crepovi... na zidovima: par starih kalendara, Mona Liza, poster Bruce Leeja, portret Busha, slika s vjenčanja, navijački šal Cibalije, slika iz JRM (ratna mornarica)...

Pročitala sam prije predstave par kritika i osvrta na istu, bez namjere da utječu na moju prosudbu o odgledanom djelu. Nekome je ovo možda trash-predstava, ali mene je oborila s nogu. Uživala sam u svemu, u dijalogu, u nadahnutoj glumi, ma u svemu. Moja preporuka!


Iz Kabula s ljubavlju

Iz Kabula s ljubavlju

Iz Kabula s ljubavlju

Iz Kabula s ljubavlju

Iz Kabula s ljubavlju

Iz Kabula s ljubavlju

Iz Kabula s ljubavlju
- 17:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu