Pjesma o jednoj mladosti

29.07.2006., subota

Kreativni petak bez posla

Besposlena Pjesma mijenja dizajn... U općoj bujici presvlačenja blogova, osvježih i ja malo izgled svog. Vremena ko u priči, rijetko tko mi je ušao u radnju tijekom petka. Tako sam malo čarobirala, malo čitala HTML vaših blogova, pa malo virila u knjigu koju sam odavno kupila, Izrada Weba – abeceda za webmastere. Nisam baš neki majstor, no uspjela sam u naumu. Drago mi je ako vam se sviđa, meni je baš zgodan. Htjela sam prvo desno staviti klavijaturu, ali mi je problem stvorilo naštimavanje vaših imena po tipkama. Pa sam odlučila staviti drugi prepoznatljivi pojam vezan uz moj blog – potočnice. I tako... Nadam se da će naš blog-majstor Darkwolf biti ponosan na mene.

Jučer navečer zadesilo nas je nevrijeme. Taman je starija Potočnica imala nastup – Salsa party,
Salsa party kad je počelo puhati, nositi suncobrane i stalke naokolo po trgu. Pa je tajo doletio s podmlatkom u radnju. Slila se rijeka ljudi kroz ulicu, svi u potrazi za zaklonom. Na vrijeme su mili moji stigli kući. A i ja, pričekala par minuta da mi završi smjena i juriš doma. Par koraka pred kućom dohvatile me kapi kiše. Uspjela sam se popeti do potkrovlja, čak i pokupiti rublje s konopca, a onda se stuštilo. Sijevalo, grmilo. Lupalo na sve strane, škure laprdale na vjetru. Vriska i cika prolaznika, zvukovi auta koji su prolazili pored njih i zalijevali ih. Pa grad opustio, samo su vjetar i kiša divljali ulicama. Lijepo se zrak rashladio. Otvorili smo golubinje prozore i pustili svježinu u stan. Uskoro se sve smirilo. Uživancija spavanja...

Subotnje jutro uz kavu, na ugodnoj temperaturi. U gradu pošast borovih iglica, papira, vrećica, znakovi borbe iz prethodne noći. No, ubrzo se temperatura digla u nebesa, ali bar bez zamorne vlage. Sad je neko mutljikavo. Grad cijelo popodne pust. Otišli mnogi turisti, došli mnogi. Ovi novi se sad uhodavaju, doći će u šetnju, u ispitivanje terena. Od njih večeras nikakva prometa. Drugi tjedan, nadam se. Talijani dolaze, od stranih turista uvijek su bili najbolje mušterije. Vidjet ćemo...
- 19:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu